USTAWIACZ PRODUKCJI POZIOM 2 Gniewomierz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: USTAWIACZ PRODUKCJI POZIOM 2
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie dyspozycji maszyn i narzędzi oraz ich wysokiej produktywności. Praca zgodnie ze standardami jakości według instrukcji pracy w j. ukraińskim.
Data publikacji: 2018-12-04
Lokalizacja: Gniewomierz (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gniewomierz, powiat: legnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie dyspozycji maszyn i narzędzi oraz ich wysokiej produktywności. Praca zgodnie ze standardami jakości według instrukcji pracy w j. ukraińskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Zapewnienie dyspozycji maszyn i narzędzi oraz ich wysokiej produktywności. Praca zgodnie ze standardami jakości według instrukcji pracy w j. ukraińskim.Bardzo dobra znajomość j. ukraińskiego. Zatrudnienie na 36 miesięcy. Miejsce pracy: Gniewomierz 180. LSSE, Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: USTAWIACZ PRODUKCJI POZIOM 2
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gniewomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: monter wyrobów z tworzyw sztucznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zapewnienie dyspozycji maszyn i narzędzi oraz ich wysokiej produktywności. Praca zgodnie ze standardami jakości według instrukcji pracy w j. ukraińskim.Bardzo dobra znajomość j. ukraińskiego. Zatrudnienie na 36 miesięcy. Miejsce pracy: Gniewomierz 180. LSSE, Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Andersa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, rozmowa kwalifikacyjna
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: Andersa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: monter wyrobów z tworzyw sztucznych
Data dodania oferty pracy: 04.12.2018
Oferta pracy ważna do: 14.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ustawianie maszyn do spęczania na zimno. Zapewnienie odpowiedniej jakości i terminowości produkcji, współpraca z zespołem kontrolerów i technologów.
BONIONI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-13 - Lublin (lubelskie)
Ustawianie maszyn
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "RAF" S.C. - 2018-01-23 - Kłobuck (śląskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
prace związane z magazynowaniem towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie odpadów do zagospodarowania, obsługa systemu wagowego, prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją odpadów w systemie BDO, prowadzenie działań edukacyjnych, sporządzanie miesięcznych raportów meteorologicznych, rozliczanie czasu pracy pracowników, wydawanie odzieży roboczej i ochronnej.
kontakt przez PUP - 2020-06-22 - Nysa (opolskie)
Obsługa wtryskarki oraz inne prace związane z procesem produkcji
ROVIGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-02 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
praca w magazynie, przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z procedurami i dokumentami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
bieżąca obsługa sekretariatu i klientów kancelarii
Kancelaria Adwokacka JHC Adwokaci s.c. KAROLINA JABŁKOWSKA GRZEGORZ ĆWIEK MARCIN RAKOCZY - 2019-04-25 - Opole (opolskie)
Zrywka drzewa.
"ATUT" USŁUGI LEŚNE - 2015-12-30 - Huta Komorowska (podkarpackie)
Produkcja mebli, formatowanie płyt, oklejanie PCV, montaż mebli u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Łódź (łódzkie)
obsługa urządzeń do skanowania, liczenie towarów w sklepach sieci handlowych
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie dostaw towaru, metkowanie i układanie towaru na półki, sprzedaż, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Lipsk (podlaskie)
przyjmowanie dostaw,wydawanie towarów, wysyłka towarów
CONTEC Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Ksawerów (łódzkie)
obsługa klienta, dokladanie towaru, sprzedaż na kasie, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Sosnowiec (śląskie)
wyrób ciasta do pizzy, przygotowywanie pizzy
P.H.U. "TROJA" Adrian Osicki - 2019-02-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Praca w systemie WULCAN i płace, Księgowanie dokumentów
Szkoła Podstawowa Nr 2 - 2020-03-02 - Głogów (dolnośląskie)
• Realizacja procesu wychowania zgodnie z ustalonym programem.• Współpraca z rodzicami ,opiekunami prawnymi, kuratorami uczestników.• Rozwijanie zainteresowań kulturalnych, rekreacyjno-sportowych, turystycznych i krajoznawczych wśród uczestników HP.• Przygotowanie uczestników do udziału w różnego rodzaju konkursach i imprezach kulturalnych i sportowych.• Stała kontrola i analiza wyników nauczania oraz szkolenia zawodowego podopiecznej młodzieży
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdynia (pomorskie)
praca na terenie województwa kujawsko- pomorskiego ( codzienne zjazdy do bazy busem)
PROFILOWANIE MODERNIZACJA DRÓG ROBOTY ZIEMNE "DROZACH"s.c..Zacharewicz Kazimierz, Zacharewicz Janina - 2016-09-05 - Mała Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe, obsługa e-mailowa, obsługa facebooka firmowego, obsługa klientów biura, administrowanie strony www, prace zlecone przez pracodawcę, obsługa poczty e-mail, rekrutacja do projektów unijnych, telefonowanie do interesantów. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy zlecenie - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 8.00-16.00.
"PEWNA PRZYSZŁOŚĆ" EWA SKOTAREK - 2019-07-16 - Piła (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- dostarczanie wsparcia technicznego dla systemu monitoringu sieci wykorzystywanego poprzez zarządzanie błędami- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska- komunikacja i konsultacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie elementów meblowych
EMILIA MEBLE SP. Z O.O. - 2020-05-19 - Łękno (wielkopolskie)
opieka, pielęgnacja i funkcja wychowawcza w zależności od wieku dziecka, prowadzenie zabaw i zajęć stymulujących rozwój dziecka z uwzględnieniem rozwoju psychomotorycznego i indywidualnych potrzeb dziecka, wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania itp. spacerowanie i opieka na placu zabaw współpraca z rodzicami
CENTRUM OPIEKI I EDUKACJI DINO S,C K.RERICH,G.MARKOWIAK - 2019-06-27 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżące naprawy samochodów osobowych.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2019-06-06 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
jw
ENSO Electronics Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prace transportowe przy usługach cateringowych, przygotowanie posiłków, serwowanie dań i napojów, prace pomocnicze i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Legnica (dolnośląskie)
Kelnerka
kontakt przez OHP - 2019-05-01 - Nysa (opolskie)
obsługa klientów, pozyskiwanie ofert pracy, współpraca z instytucjami
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Katowice (śląskie)
wykonywanie zabiegów leczniczych i z odnowy biologicznej
LECH RESORT & SPA - 2016-05-13 - Łeba (pomorskie)