TECHNIK PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: TECHNIK PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki: przestrzeganie przepisów finansowych, a w szczególności ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, z zakresu dodatkowych należności pieniężnych funkcjonariuszy i dodatkowych należności pieniężnych pracowników cywilnych; rozliczenie kosztów poleceń wyjazdów służbowych funkcjonariuszy i pracowników; przygotowanie dokumentów do wypłaty zaliczek na podróże zagraniczne i ich rozliczanie po zakończeniu podróży; naliczanie kosztów przejazdu pojazdem niepozostającym w dyspozycji Oddziału; weryfikacja otrzymanych zwolnień lekarskich faksem do PGK z oryginałami dokumentów przedłożonymi w Pionie; prowadzenie ewidencji sprzętu biurowego (kwaterunek); sprawdzanie kompletności, segregowanie, zszywanie dokumentów do archiwizacji i przekazanie do archiwum zakładowego dokumentów Pionu; zamawianie, pobieranie i rozdział materiałów biurowych i pieczątek dla potrzeb Pionu; przestrzeganie przepisów w zakresie ewidencji i obiegu dokumentów; koordynowanie wykonania części opisowej sprawozdań budżetu zadaniowego realizowanej przez komórki merytoryczne oraz udział w planowaniu i realizacji budżetu zadaniowego; sprawdzanie prawidłowości wypełnienia i naliczania zgodnie z obowiązującymi przepisami wniosków o dopłatę do wypoczynku funkcjonariuszy, wniosków w sprawie wypłaty zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu na koszt właściwego organu Straży Granicznej oraz w sprawie zwrotu kosztów przejazdu środkami publicznego transportu zbiorowego raz w roku do wybranej miejscowości w kraju i z powrotem, nanoszenie ich do programu płacowego po uprzednim ustaleniu przez uprawnionego pracownika kwoty zwolnienia z podatku; sporządzanie list dodatkowych należności oraz zestawień do tych list, kompletowanie dokumentacji do list dodatkowych należności i terminowe przekazywanie do wypłaty; przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony tajemnicy państwowej i służbowej; przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.; wystawianie zaświadczeń o zarobkach funkcjonariuszom m.in. funkcjonariuszom, którzy starają się o odszkodowanie za utracony zarobek z tytułu zwolnienia lekarskiego oraz sporządzanie kserokopii zwolnień lekarskich i potwierdzanie ich za zgodność z oryginałem.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno- biurowej, finansowej; umiejętność obsługi pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel; posiadanie wiedzy z zakresu podróży służbowych pracowników zatrudnionych w państwowych jednostkach budżetowych; znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki: przestrzeganie przepisów finansowych, a w szczególności ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, z zakresu dodatkowych należności pieniężnych funkcjonariuszy i dodatkowych należności pieniężnych pracowników cywilnych; rozliczenie kosztów poleceń wyjazdów służbowych funkcjonariuszy i pracowników; przygotowanie dokumentów do wypłaty zaliczek na podróże zagraniczne i ich rozliczanie po zakończeniu podróży; naliczanie kosztów przejazdu pojazdem niepozostającym w dyspozycji Oddziału; weryfikacja otrzymanych zwolnień lekarskich faksem do PGK z oryginałami dokumentów przedłożonymi w Pionie; prowadzenie ewidencji sprzętu biurowego (kwaterunek); sprawdzanie kompletności, segregowanie, zszywanie dokumentów do archiwizacji i przekazanie do archiwum zakładowego dokumentów Pionu; zamawianie, pobieranie i rozdział materiałów biurowych i pieczątek dla potrzeb Pionu; przestrzeganie przepisów w zakresie ewidencji i obiegu dokumentów; koordynowanie wykonania części opisowej sprawozdań budżetu zadaniowego realizowanej przez komórki merytoryczne oraz udział w planowaniu i realizacji budżetu zadaniowego; sprawdzanie prawidłowości wypełnienia i naliczania zgodnie z obowiązującymi przepisami wniosków o dopłatę do wypoczynku funkcjonariuszy, wniosków w sprawie wypłaty zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu na koszt właściwego organu Straży Granicznej oraz w sprawie zwrotu kosztów przejazdu środkami publicznego transportu zbiorowego raz w roku do wybranej miejscowości w kraju i z powrotem, nanoszenie ich do programu płacowego po uprzednim ustaleniu przez uprawnionego pracownika kwoty zwolnienia z podatku; sporządzanie list dodatkowych należności oraz zestawień do tych list, kompletowanie dokumentacji do list dodatkowych należności i terminowe przekazywanie do wypłaty; przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony tajemnicy państwowej i służbowej; przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.; wystawianie zaświadczeń o zarobkach funkcjonariuszom m.in. funkcjonariuszom, którzy starają się o odszkodowanie za utracony zarobek z tytułu zwolnienia lekarskiego oraz sporządzanie kserokopii zwolnień lekarskich i potwierdzanie ich za zgodność z oryginałem.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno- biurowej, finansowej; umiejętność obsługi pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel; posiadanie wiedzy z zakresu podróży służbowych pracowników zatrudnionych w państwowych jednostkach budżetowych; znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: TECHNIK PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik rachunkowości*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; kopia dowodu osobistego albo oświadczenie zawierające dane osobowe: imię i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010, Nr 182, poz. 1228 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopie świadectw pracy;2. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających;3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:3 listopada 2016 r. do dnia 17 listopada 2016 r. pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 Racibórz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik rachunkowości*
Data dodania oferty pracy: 03.11.2016
Oferta pracy ważna do: 17.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja dokumentacji z zakresu BHPiOŚ, bieżąca kontrola warunków pracy w oparciu o procedury wewnętrzne i zewnętrzne, ogólna pomoc dla działu BHPiOŚ.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa hurtowych klientów i wykonywanie innych prac biurowych.
AGROL-BUD TĘCZAR Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
Sporządzenie i prowadzenie korenspondencji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Ryki (lubelskie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wszewilki (dolnośląskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sprzątanie ciągów pieszych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych. Praca w Katowicach-Szopienicach.- Wynagrodzenie: 1312,50 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (1 rok). Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (62,50%).- Praca w godzinach do uzgodnienia: 7:00-11:00, 8:00-12:00, 9:00-13:00, 10:00-14:00, 11:00-15:00. Wymagania: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (502-199-045) w godzinach: 8:00-15:00.
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
1. współpraca z dostawcami i klentami firmy2. współpraca z firmami spedycyjnymi - zlecanie transportu3. inne prace biurowe
"ADAMCZYK ELEKTROTECHNIKA PRZEMYSŁOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sporzadzanie raportów kasowych dobowyc, miesiecznych i rocznych, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
-
ZAKŁADY DROBIARSKIE "KOZIEGŁOWY" SP. Z O.O. - 2018-07-24 - Koziegłowy (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Poznań (wielkopolskie)
budowa sieci multimedialnych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
jak w załączniku
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Diagnozowanie oraz dokonywanie napraw sprzętu AGD, oraz urządzeń technicznych wyposażenia kuchni
POKŁACKI KRZYSZTOF POKHAUS SERWIS AGD - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż pieczywa, obsługa fiskalnej, obsługa krajalnicy.Miejsce pracy: Świdnica, ul. Wróblewskiego 1 (pod Platanem)
Piekarstwo Mirosława Szymańska Świebodzice - 2018-06-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Zasady bhp i ochrony ppoż,Zaznajomienie się z treścią Statusu Powiatu i Regulaminu Organizacyjnego, ustaw (o samorządzie powiatowym,o Służbie cywilnej, ustawy KPA) prowadzenie księgi korespondencyjno-ewidencyjnej,kserowanie i komplementowanie składanej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łuków (lubelskie)
-Przyjęcie i wydawanie materiału do dezynfekcji i sterylizacji.Klasyfikowanie materiału do poszczególnych rodzajów dezynfekcji i sterylizacji. Przeprowadzanie procesów dezynfekcji i sterylizacji.Kontrola procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji.
Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
PRACA BIUROWA, NANOSZENIE DANYCH DO PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, OBSŁUGA INTERESANTÓW.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Białobrzegi (mazowieckie)
Fakturowanie, kontakt z klientem, ogólne prace biurowe, wypisywanie zleceń
TAB Logistic Barbara Paś, Paweł Żywno, spółka jawna - 2017-07-14 - Wieliczka (małopolskie)
archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie zeznań i deklaracji do systemu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
prace biureowe i sekretarskie - przygotowywanie dokumentacji do archiwum,
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjne w Wydziale Organizacyjnym - obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
Nowa Farmacja Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Leszno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca organizacja prac biurowo-administracyjnych, gromadzenie i rejestracja dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych
Rafał Szpilewicz - 2017-02-21 - Wisznice (lubelskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
obsługa administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Nowy Targ (małopolskie)
Technik informatyk
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Podzamek Golubski (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
JANUSZ RAK MAXBELT - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)