TECHNIK MASAŻYSTA Darłowo oferta pracy HOTEL LIDIA sp. z o.o. sp. k. 76-153 Darłowo ul. Dorszowa 3
Stanowisko: TECHNIK MASAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: masaż klasyczny
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Darłowo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: HOTEL LIDIA sp. z o.o. sp. k. 76-153 Darłowo ul. Dorszowa 3
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dorszowa 3, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: masaż klasyczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: TECHNIK MASAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Darłowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sławieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Darłowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik masażysta*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik masażysta* (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: fizjoterapia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: kultura fizyczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność wykonywania : masażu klasycznego, bańki chińskiej, terapi manualnej, gimnastyki w wodzie, gimnastyki leczniczej, nordic walking
Nazwa pracodawcy:
HOTEL LIDIA sp. z o.o. sp. k. 76-153 Darłowo ul. Dorszowa 3
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Adres pracodawcy:
Dorszowa 3, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv/skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: sławieński
Gmina pracodawcy: Darłowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Darłowo
Ulica pracodawcy: Dorszowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik masażysta*
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy ważna do: 13.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?86b4e7913b538e7bb5c51dae961452e4
Podobne oferty pracy
prace biurowe, obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2020-11-03 - Zgorzelec (dolnośląskie)
sadzenie roślin, pozostałe prace ogrodnicze, cięcie drzew, żywopłotów
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Żyrardów (mazowieckie)
•ręczny montaż i lutowanie elementów elektronicznych THT i SMD•montaż urządzeń elektronicznych (np. kaset, szaf sterowniczych), montaż podzespołów,•dokonywanie pomiarów i sprawdzeń,•obsługę urządzeń pomiarowych, •uruchamianie urządzeń zgodnie z dokumentacją.[Godzina zakończenia pracy] : 15:00
"A-STER" S.C. WALDEMAR ARAMINOWICZ, MAREK MARSZAŁ KRAKÓW - 2020-08-21 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Żagań (lubuskie)
- sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, min. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu;- wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych;- obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących;- opracowywanie instrukcji kancelaryjnych;- sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt;- organizowanie pracy biura lub sekretariatu, w tym kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy;- wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism itp.;- przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną;- udzielanie informacji telefonicznych;- przygotowywanie zebrań, narad, konferencji itp.;- stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych;- przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
obsługa recepcji, pomoc w utrzymaniu czystości
T.W. FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA WIERZBICKI TADEUSZ - 2016-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
serwisowanie ekspresów do kawy oraz urządzeń AGD
MARIANO ITALIANO Karol Wysocki - 2018-11-08 - Pszczyna (śląskie)
1. Zapoznanie się z: - obowiązkami i uprawnieniami przysługującymi z tytułu odbywania stażu,- przepisami dotyczącymi tajemnicy skarbowej i ochrony danych osobowych,- organizacją pracy w urzędzie.2. Uczenie się wykonywania prac administracyjno-biurowych powierzonych przez opiekuna w danej komórce organizacyjnej oraz wsparcie pracowników w bieżącej pracyZakres wykonywanych zadań:1) wprowadzanie danych z deklaracji i innych dokumentów wpływających do urzędu i wytwarzanych w urzędzie do informatycznych systemów ewidencyjnych;2) przygotowanie projektów standardowych pism urzędowych np. wezwań, zaświadczeń, odpowiedzi na zapytania;3) kompletowanie, oznaczanie i ewidencjonowanie obsługiwanych dokumentów oraz zakładanie i prowadzenie akt urzędowych;4) przygotowanie dokumentów do zarchiwizowania, oznaczenie akt i sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych;5) prowadzenie obsługi kancelaryjnej związanej z obiegiem dokumentów wpływających do komórek organizacyjnych, wysłanych na zewnątrz przez komórki organizacyjne oraz przekazywanych pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu;6) bezpośrednia obsługa interesantów w podstawowym zakresie np. wydawanie formularzy podatkowych, przyjmowanie deklaracji i wniosków składanych przez podatników, udzielanie informacji o sposobie załatwianie spraw w urzędzie;7) bieżąca obsługa wstępna rejestrów przypisów i odpisów, polegająca na weryfikacji dokumentów źródłowych z danymi zamieszczonymi w rejestrach przypisów i odpisów;8) przygotowywanie dokumentacji w przypadku zmiany właściwości miejscowej naczelnika urzędu skarbowego w związku ze zmianą miejsca zamieszkania podatnika, w tym przekazywanie dokumentacji dotyczącej kont podatnika;9) obsługa zajęć wierzytelności dokonywanych przez organy egzekucyjne w tym: przygotowywanie składanych komornikom sądowym oświadczeń na podstawie art. 896 § 2Kpc, przygotowywanie zawiadomień organom egzekucyjnym o zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową, opracowywanie pism (odpowiedzi) organom egzekucyjnym;10) obsługa programów informatycznych w zakresie wykonywania prac11) obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji obektów,udział w okresowych przeglądach budynków
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kościelisko (małopolskie)
zapoznanie się z przepisami i regulaminem; pomoc przy sprzęcie komputerowym oraz programach; udział w pracach nad rozwojem systemu zarządzania siecią komputerową; kontrola bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych; prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i programów użytkowych oraz licencji
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Zapewnienie i utrzymanie efektywnej współpracy z jednostkami Operacji AML, Technologii AML oraz Krajowymi w regionie EMEA. - Analiza zachowań transakcyjnych klientów bankowości detalicznej lub korporacyjnej w celu wykrycia podejrzanych zachowań. - Wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych. Pozyskiwanie informacji poprzez kierowanie zapytań do innych jednostek działających w ramach firmy. - Ewidencjonowanie wniosków z przeprowadzonych inwestygacji w celu zaprezentowania kierownictwu wyższego szczebla bądź Compliance. - Dokonywanie dokładnej analizy poszczególnych przypadków w oparciu o obowiązującą politykę i procedury. - Wydawanie dyspozycji dotyczących inwestygowanych przypadków podejrzanych zachowań. - Raportowanie nietypowych zachowań klientów mogących mieć związek z praniem pieniędzy. - Współpraca z partnerami biznesowymi w celu ustalania i dokumentowania wymogów określających zakres rozszerzenia bądź usprawnienia monitoringu. - Wspieranie biznesu w kwestiach procedur wewnętrznych i wymogów regulacyjnych w obszarze monitoringu transakcji pod kątem przeciwdziałania praniu pieniędzy. - Wspieranie biznesu w kwestiach związanych ze szczegółowymi wymogami regulacyjnymi. - Bycie na bieżąco z trendami biznesowymi, branżowymi, a także dobrą praktyką w obszarze monitoringu transakcji pod kątem przeciwdziałania praniu pieniędzy.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Skalbmierz (świętokrzyskie)
Praca przy wykonywaniu pomiarów geodezyjnych w terenie
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Górno-Parcele (świętokrzyskie)
Technik rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Mielec (podkarpackie)
Wprowadzanie do systemu komputerowego deklaracji, wniosków, informacji oraz innych dokumentów złożonych przez podatnika lub płatnika, ewidencjonowanie w rejestrach wpływającej do działu korespondencji, przygotowanie dokumentów do archiwizacji z uwzględnieniem wiążących regulacji w tym zakresie, wykonywanie w zależności od potrzeb innych zadań z zakresu komórki organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
zgodny, praca w Grudziądzu
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-11-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Puławy (lubelskie)
Zapozanie się z przepisami dotyczącymi ubezpieczenia społecznego rolników, ubezpieczenia zdrowotnego oraz z przepisami mającymi zastosowanie w pracy i funkcjonowaniu organu administracji rządowej. Asystowanie w czynnościach obsługi informacyjnej interesantów. Kompletowanie dokumentów dotyczących ubezpieczenia, prowadzenie akt. Wykonywanie czynności kancalaryjnych.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
obsługa klienta, przyjmowanie leków
Jan Rejkowicz Punkt Apteczny F.H.U. "REJAN" - 2019-07-03 - Jastrzębia (małopolskie)
lakierowanie samochodów osobowych
ELEGANCE Firma Usługowa - 2017-07-24 - Dąbrowa (świętokrzyskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
organizacja i realizacja szkoleń, spotkań informacyjnych, opracowywanie dokumentów związanych z oceną i realizacją wniosków aplikacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Osiedle Niewiadów (łódzkie)
przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obowiązki:• profesjonalna obsługa klientów sklepu zgodnie z przyjętymi standardami firmy• obsługa kasy fiskalnej• kładanie towaru, prace pomocnicze na terenie sklepuPraca na czas określony : 30.10.2017-31.03.2018Godzina zakończenia pracy : 22:00 Oferujemy: możliwość zatrudnienia na stałe po okresie próbnym pracę na pełen etat lub w mniejszym wymiarze godzin (np. 1/2, 3/4 etatu albo tylko weekendy - do ustalenia) szkolenie miejsce pracy: Wrocław Krzyki, CH Galaktyka CV lub zgłoszenia zawierające imię/nazwisko/nr tel. na adres warszawa (at) jobhouse.pl z nr ref. KAS/WROC/KRZYK lub tel. pon-pt w godz. 9-17 na nr 221010923Kontakt kandydatów z pracodawcą: warszawa (at) jobhouse.pl, 221010923sala G
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Siemiatycze (podlaskie)
PROWADZENIE PRAC ZWIĄZANYCH Z BIEŻACYM UTRZYMANIEM ZASOBÓW PRODUKCJI ZAKŁADU NAPRAW TABORU, ZGODNIE Z POSIADANYMI KWALIFIKACJAMIWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ZAWODOWE, UPRAWNEINIA SEP GR. 1 KAT E i D, ORAZ GRUPA 3 KAT. E i D, WSKAZANE UPRAWNEINIA KONSERWATORA DŹWIGNIC I PODNOŚNIKÓW ORAZ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH W KAT E, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWEPRACA-PEŁEN ETAT-CZAS RÓWNOWAŻNY W GODZ. 07.00-19.00możliwość korzystania z ZFŚS oraz wykupu ulgowych przejazdów PKP
PKP CARGOTABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Strzyżenie, modelowanie, farbowanie włosów. Obsługa fryzjerska
INTERCOS SPÓŁKA CYWILNA - 2016-06-29 - Częstochowa (śląskie)