TECHNIK FIZJOTERAPII Dąbie oferta pracy Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o.
Stanowisko: TECHNIK FIZJOTERAPII
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: praca z pacjentami ośrodka
Data publikacji: 2019-01-03
Lokalizacja: Dąbie (pomorskie)
Pracodawca: Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Miodowa 11, 77-100 Dąbie, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca z pacjentami ośrodka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: TECHNIK FIZJOTERAPII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik fizjoterapii
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kwalifikacje niezbędne do wykonywania zawodu
Nazwa pracodawcy: Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Miodowa 11, 77-100 Dąbie, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbie
Ulica pracodawcy: Miodowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik fizjoterapii
Data dodania oferty pracy: 03.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych. Prowadzenie ewidencji zleceń warsztatowych. Prowadzenie kart pracy dla działu techniczno-mechanicznego. Ewidencja złużycia materiałów. Prowadzenie korespondencji biurowej.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł/brutto - wynagrodzenie zostanie ustalone na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe. Mile widziane kierunki techniczne. Doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z eksploatacją i obsługą maszyn. Obsługa komputera (Word i Excel). Dodatkowym atutem będzie zaświadczenie kwalifikacyjne E i D (uprawnienia sepowskie). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Katowice (śląskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Pławce (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór nad procesami produkcji, optymalizacja procesów produkcji, odpowiedzialność za realizację planów produkcyjnych, zarządzanie zespołem podległych pracowników, współtworzenie planów produkcyjnych, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Szewce (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Końskie (świętokrzyskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
Zajmowanie się obsługą społeczności poprzez e-mail, chat i telefonicznie. Bycie ambasadorem firmy. Udzielanie pomocy i wsparcia użytkownikom i kierowcom. Budowanie lojalności wśród nowych użytkowników. Przekazywanie sugestii do przełożonych i informowanie ich o trudnych sytuacjach.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Białka Tatrzańska (małopolskie)
produkcja płyt, arkuszy z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Jeleśnia (śląskie)
wykonywanie prac administracyjnych w szpitalu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Ustroń (śląskie)
montowanie oraz eksploatacja komputera i urządzeń peryferyjnych w języku hindi; projektowanie i wykonywanie lokalnych sieci komputerowych, administrowanie tymi sieciami, projektowanie baz danych i administrowanie bazami danych w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Urszulewo (kujawsko-pomorskie)
a) opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji regulującej wewnętrzne zasady prowadzenia rachunkowości w tym zakładowego planu kont.b) prowadzenie rachunkowości według zasad określonych w ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj.: Dz. U. z 2009 roku Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.),c) organizowanie właściwego obiegu dokumentów księgowych badanie projektów umów i porozumień powodujących powstanie zobowiązań, badanie legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów odzwierciedlających wszystkie operacje finansowe,d) prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym zapewnienie terminowego ściągania należności,e) opracowywanie planów finansowych oraz propozycji zmian w planach w trakcie roku obrotowego,f) dokonywanie analiz ekonomicznych i opracowywanie wniosków dotyczących racjonalizacji kosztów,g) zapewnienie terminowego rozliczenia inwentaryzacji majątku trwałegoi obrotowego,h) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, budżetowej i finansowej OPZiWR,i) prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników m. in. sporządzanie list płac, list zasiłków, kart wynagrodzeń,j) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników tj. terminowe zgłaszanie do ubezpieczeń, przekazywanie do ZUS należnych składek, sporządzanie obowiązującej dokumentacji rozliczeniowejk) wykonywanie czynności związanych z administracyjna obsługą Organizatora77,l) terminowe przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie rozliczenia podatku dochodowego. Warunki pracy na stanowisku:zatrudnienie w wymiarze czasu pracy 3/8 etatuwykonywanie czynności biurowych i kontrolnych1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:a) życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,b) list motywacyjny,c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy,d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,e) zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy,f) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*g) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).h) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie
ORGANIZATOR PIECZY ZASTĘPCZEJ I WSPIERANIA RODZINY W ZAMOŚCIU - 2018-04-10 - Zamość (lubelskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
DORĘCZANIE KORESPONDENCJI ZWYKŁEJ, POLECONEJ, DO KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH I FIRM, DORĘCZANIE PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, WSPARCIE LISTONOSZÓW PIESZYCH W REALIZACJI ZADAŃ
kontakt przez OHP - 2017-10-18 - Ładzice (łódzkie)
zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Żywiec (śląskie)
kierowanie robotami budowlanymi
ABM ZGORZELEC Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Jędrzychowice (dolnośląskie)
praca na stanowisku technika mechatronika, wysokość wynagrodzenia uzależniona od umiejętności
Przedsiębiorstwo Specjalistyczne "Energoterm " Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za pracę nad ogólnie rozumianą architekturą IT, w tym środowiskiem hybrydowym uwzględniającym microsoft Azure i Office 365, praca wykonywana jest dla klientów znajdujących sie w różnych obszarach na całym świecie, udział w spotkaniach z kierownictwem i osobami technicznymi po stronie Capgemini oraz klientów w celu zaproponowania najlepszych i najnowszych rozwiązań
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Łask (łódzkie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
Pomoc w gabinecie, podawnie leków, asystowanie przy zabiegach chirurgicznych. Praca od pn do pt w godz. 10.00-18.00.
Kamil Baczyński Przychodnia Weterynaryjna Lux -Vet - 2017-12-01 - Jaworze (śląskie)
technik prac
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Asystowanie w następujących pracach:-naliczanie płac- sporządzanie rejestrów- przygotowywanie deklaracji VAT- księgowanie dokumentów- sprawy kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Rokocin (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie spraw dotyczących zagadnień związanych z praktykami, wolontariatem oraz obsługą finansową i administracyjną Wydziału Zarządzania Kadrami.Ważniejsze zadania: organizacja praktyk zawodowych i absolwenckich uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów szkół wyższych w Urzędzie Miejskim w Słupsku; prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją wolontariatów, które odbywają się w wydziałach Urzędu Miejskiego; załatwianie całokształtu spraw związanych z konstruowaniem i realizacją budżetu Wydziału Zarządzania Kadrami; prowadzenie spraw dotyczących przyznawania Nagród Prezydenta Miasta Słupska; przygotowywanie i przeprowadzanie ankiet ewaluacyjnych po zakończeniu praktyk i wolontariatów; Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300-2650 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-09-13 - Słupsk (pomorskie)