TECHNIK AGD. Częstochowa oferta pracy Zakład Usługowo-Handlowy "EWEX" Henryk Baranowski
Stanowisko: TECHNIK AGD.
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Naprawa sprzętu AGD.
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Zakład Usługowo-Handlowy "EWEX" Henryk Baranowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Rocha 108, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Naprawa sprzętu AGD.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji i umiejętności kandydata
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: TECHNIK AGD.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy elektronicy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Elektromechanik*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mogą być kierowane osoby bez kwalifikacji i doświadczenia ale z umiejętnościami w zakresie naprawy sprzętu AGD.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Usługowo-Handlowy "EWEX" Henryk Baranowski
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: napraw urządzeń AGD
Nazwisko osoby zgłaszającej: Henryk Baranowski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy elektronicy i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.01.2018
Data dodania oferty pracy: 11.01.2018
Oferta pracy ważna do: 10.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kotłów przemysłowych, obsługa komputera
Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. Oddział Lubuski - 2015-11-17 - Sulechów (lubuskie)
prowadzenie i organizacja bazy danych, pozyskiwanie klientów, obsługa klientów firmy, asystowanie podczas oględzin nieruchomości, fotografowanie nieruchomości, utrzymanie relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
- pomoc lek wet.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
odbieranie i wysyłanie poczty, odbieranie telefonów, pomoc w przygotowaniu sprawozdan finansowych, pomoc w przygotowaniu Akcji Letniej 2016, pomoc w sprzątaniu miejsc pamięci narodowych
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kościan (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Operator maszyn- prasa, piła, gilotyna, krawędziarka.
FIS IMPEX INTERNATIONAL KONRAD KACZMAREK - 2016-06-02 - Żmigród (dolnośląskie)
obsługa klientów, obsługa myjni, układanie towarów, utrzymanie czystości na terenie stacji
Przedsiębiorstwo LOCUM sp. z o.o. - 2017-04-07 - Wierzchosławice (małopolskie)
Usługi krawieckie. Obsługa klienta Wymagane umiejętności szycia i porozumienia z klientem oraz umiejętności krawieckie w zakresie poprawek odzieży, wymiany zamków, skracania, przeróbek żakietów, sukienek, skracania płaszczy. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
IGIEŁKA USŁUGI KRAWIECKIE - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tymbark (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zgodnie z zawodem.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; dyspozycyjność (praca zmianowa), umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: utrzymanie ładu i porządku we wszystkich pomieszczeniach obiektu tj.mycie okien, toalet, brodzików, sprzątanie terenu przed obiektem tj.zamiatanie, zmywanie; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice Kryta Pływalnia Delfin
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
1. PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW PISM KIEROWANYCH DO INNYCH ORGANÓW, PODMIOTÓW I PODATNIKÓW (PISMA, WEZWANIA)2. WPROWADZANIE I AKTUALIZACJI DANYCH Z DOKUMENTÓW PODATKOWYCH DO SYSTEMU POLTAX I POLTAX2B3. CZYNNOŚCI POMOCNICZE PRZY OBSŁUDZE DEKLARACJI PODATKOWYCH4. OBSŁUGA PROGRAMU BIBLIOTEKA AKT.5. PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI URZĘDOWEJ6. CZYNNOŚCI PRZYGOTOWAWCZE ZWIĄZANE Z ARCHIWIZACJĄ DOKUMENTÓW WYTWORZYNYCH W REFERACIE7. REJESTROWANIE ZAJĘC WIERZYTELNOŚCI OTRZYMYWANYCH OD KOMORNIKÓW SĄDOWYCH W SYSTEMIE POLTAX 2B
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
ustawianie dekoracji przed próbą lub przedstawieniem i jej demontaż, obsługa prób i przedstawień, wykonywanie planowanych zmian dekoracji, operowanie kurtynami etc. praca na wysokości (3 m); przeładunek i transport dekoracji na wyznaczone miejsce;
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Lublin (lubelskie)
Prace biurowe, wystawianie faktur, zestawienia w MS Excel
EUROENTER.PL Filip Wichliński - 2016-06-13 - Wabcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura, obsługa dokumentacji firmy, obsługa komputera (pakiet Office) oraz poczty elektronicznej, fakturowanie, tworzenie ofert;
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa pacjentów,- obsługa kasy fiskalnej- wykonywanie leków na receptę
Farmacja Marszalik Spółka Jawna - 2015-12-21 - Białystok (podlaskie)
Ustawianie protez akrylowych, obróbka, wykonywanie szyn nagryzowych, odlewanie modeli, prace pomocnicze, wykonywanie aparatów ortodontycznych.
PRACOWNIA PROTETYCZNA SOBDENTES Marta Sobczyk - 2017-06-30 - Wejherowo (pomorskie)
Obsluga biura i sekretariatu orz programów informatycznych. Obsługa klientów OSK
Ośrodek Szkolenia Kierowców"AUTO"Leszek Czop w Leżajsku - 2017-10-17 - Leżajsk (podkarpackie)
Oferowanie produktów klientom oraz sporządzanie ofert handlowych, doradztwo techniczno-handlowe klientom, planowanie i uzgadnianie z działem produkcyjnym terminów wykonania zbrojenia budolwanego, zapewnienie terminowej realizacji zleceń, kontrola stanu zapasów, kontrola stanu magazynu wyrobów gotowych, tworzenie zestawień i analiz.
KATMET SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Częstochowa (śląskie)
w zakresie obowiązków kierowcy
Usługi Transportowo Handlowe Jacek Sadowski - 2016-06-17 - Człuchów (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Konserwacja sprzętu. Montaż komputerów z podzespołów. Instalacja systemów operacyjnych.Rozklejanie ulotek na tablice reklamowe. Przygotowanie i pakowanie materiałów do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
PRACE CIESIELSKO-DEKARSKIE NA SAMODZIELNYM STANOWISKU, BUDOWA DOMÓW Z DREWNA
EURODOM S.C. KAROL POGODA, KRZYSZTOF SZOSTAK - 2017-11-08 - Dębica (podkarpackie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż leków, umiejętność tłumaczenia działania leków i proponowanie kompleksowej terapii. Metkowanie i układanie towaru na regałach.
EMC Instytut Medyczny S.A. - Szpital Świętego Jerzego w Kamień Pom. - 2016-06-15 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
obsługa klientów i prowadzenie biura, uczestniczenie w pracach organizacyjnych M-GOK, prowadzenie GCI, obsłga sprzęu komputerowo-biurowego, organizowanie imprez i uroczystości
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie posiłków,zachowanie czystości.Cały etat (8 godz)w godzinach od 12 do 21.00.
Zetka Cegielnia -Paweł Zawadka - 2016-08-09 - Kożuchów (lubuskie)
Obsługa klienta punktu aptecznego.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Godów (śląskie)