TAPICER Łęka Opatowska oferta pracy IDŹCZAK - MEBLE Firma PHU Roman Idźczak
Stanowisko: TAPICER
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Produkcja mebli tapicerowanych. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Pracodawca: IDŹCZAK - MEBLE Firma PHU Roman Idźczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kępińska 5, 63-645 Łęka Opatowska, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Produkcja mebli tapicerowanych. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: TAPICER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęka Opatowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęka Opatowska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: tapicer*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Tapicer* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: IDŹCZAK - MEBLE Firma PHU Roman Idźczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
Kępińska 5, 63-645 Łęka Opatowska, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wynagrodzenie do uzgodnieniaBardzo dobre warunki pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Łęka Opatowska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęka Opatowska
Adres strony pracodawcy: www.idzczak-meble.pl
Ulica pracodawcy: Kępińska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: tapicer*
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 06.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauka tapicerowania lekkiego i ciężkiego: formowanie tkanin i tapicerowanie prostych brył.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
obijanie mebli
EMILIA MEBLE SP. Z O.O. - 2017-07-25 - Łękno (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-14 - Płońsk (mazowieckie)
załadunek pojemników z odpadami komunalnymi na śmieciarkę
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH Sp.z o.o - 2016-04-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Praca polegająca na tapicerowaniu brył mebli gotowymi pokrowcami z użyciem pistoletu pneumatycznego.
MTI Furninova Polska Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracownik ogólnobudowlany
Dominik Krzyszkowski "DOMINEX" - 2018-12-04 - Zawada Lanckorońska (małopolskie)
tapicerowanie mebli
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wyszków (mazowieckie)
lojalność wobec pracodawcy, wydajność pracy, jakość wykonywanej pracy, przestrzeganie przepisów BHP
Przedsiębiorstwo Budowlane "MARBUD" Marek Tadeusz Gutowski - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja zdarzeń księgowych, prowadzenie rejestru vat, rozrachunki zus
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Trzcianka (wielkopolskie)
Tapicerowanie mebli tkaniną.
ARMARIO SPÓŁKA Z O.O. GNOJNO - 2017-11-21 - Szerokopaś (warmińsko-mazurskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy,obsługa klientów,wykładanie towaru,praca na stoisku mięsnym, praca: Boruja Kościelna 48 a
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA KROTOSZYN - 2018-11-28 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
oprawa obrazów, rozciąganie, naciąganie płótna
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Korczyna (podkarpackie)
Rozbieranie foteli i tapicerki, tapicerowanie i zakładanie tapicerki, oklejanie elementów tapicerskich, krojenie materiałów na tapicerkę skórzaną i materiałową, ewentualne szycie elementów tapicerki, szycie tapicerki i kierownic. Forma kontaktu z Prcodawcą: telefonicznie w godz. 9-17. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Okres próbny do 3 m-cy - umowa zlecenie, docelowo umowa o pracę.
Tapicerstwo Samochodowe- Meblowe Hanna Król - 2017-11-10 - Rumia (pomorskie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Elgrunt Marian Mielewczyk - 2017-03-13 - Gdynia (pomorskie)
nanoszeniw powłok lakierniczych, przygotowywanie powierzchni do nakładania powłok, obsługa urządzeń do nakładania powłok lakierniczych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wieluń (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt na e-maila: mkotowiecka (at) zaslaw.pl. Zatrudnienie od zaraz. Praca w systemie trzyzmianowym w godz. 6-12, 14-22, 22-6. Zakres obowiązków: spawanie.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2015-12-11 - Andrychów (małopolskie)
Samodzielne prace tapicera
F.U.H. MACH ARKADIUSZ CHMIELEWSKI - 2018-09-04 - Chorzów (śląskie)
Sprzątanie terenów,prace ręczne,zamiatanie mechaniczne.
Tonsmeier Centrum sp.z o.o w Kutnie - 2016-05-11 - Kutno (łódzkie)
Wyklejanie, tapicerowanie mebli.
Wanderliczko Łukasz - 2017-10-26 - Brody (małopolskie)
Tapicerowanie mebli, montaż i pakowanie mebli tapicerowanych.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Według zawodu
ZASTAL WAGONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Zielona Góra (lubuskie)
WYDAWANIE POSIŁKÓW, PROSTE PRACE W SZPITALNEJ KUCHNI (SZPITALE UL. ARKOŃSKA I UL. UNII LUBELSKIEJ)WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE MIN. PODSTAWOWE, KSIĄŻĘCZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W GASTRONOMII;SYSTEM PRACY 2/2, W GODZINACH 07.00-19.30;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 502961492
FIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów restauracji. Praca w restauracji w systemie 1 dzień pracy/1 dzień wolny lub 2 dni pracy/2 dni wolne. Restauracja jest czynna od poniedziałku do niedzieli w godz. 12.00-22.00.
Restauracja U GREKA s.c. Anna Maciulewicz, Robert Maciulewicz - 2016-12-07 - Zabrze (śląskie)
- Koordynacja działania biura- Tworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleń- Tworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środów UE- Rozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Świętochłowice (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Sikórz (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku nauczyciela w szkole podstawowej. Zatrudnienie na podstawie kodeksu pracy. Wymagane zaświadczenie o niekaralności.
Miejska Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Jedlinie Zdroju - 2017-08-25 - Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)
tapicerowanie mebli gotowych
NICO MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-15 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Zgodnie z zawodemWymagane doświadczenie w produkcji mebli tapicerowanychWynagrodzenie: stawka akordowa od 3000 zł brutto
ECCO Meble spółka z o.o. - 2016-04-04 - Piecki (warmińsko-mazurskie)