SZWACZKA Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SZWACZKA
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa maszyn szwalniczych- realizacja zleceń szwalniczych na podstawie otrzymanych instrukcji- przygotowywanie stanowiska pracy i materiałów- właściwe i terminowe realizowanie zamówień
Data publikacji: 2020-04-15
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa maszyn szwalniczych- realizacja zleceń szwalniczych na podstawie otrzymanych instrukcji- przygotowywanie stanowiska pracy i materiałów- właściwe i terminowe realizowanie zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SZWACZKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: szwaczka maszynowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- umiejętność czytania instrukcji i krojów- znajomość maszyn szwalniczych- umiejętność obsługi overlocka, podszywarki, stębnówki, guzikarki- dokładność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7291144769
danePracodawcy_regon: 472840906
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|815301
Zawód wykonywany przez pracownika: szwaczka maszynowa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2020
Data dodania oferty pracy: 15.04.2020
Oferta pracy ważna do: 29.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c3ff4b9743c0f6590e31b4d3f9cf42f
Podobne oferty pracy
1. W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezjii Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUSi innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu;6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodniez obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.
Urząd Miasta Chełm - 2021-04-08 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta na imprezach okolicznościowych
Bar Restauracja " U Chłopa " Lucyna Gniecka i Przemysław Gniecki - 2016-07-29 - Hrubieszów (lubelskie)
Pomoc w obsłudze klienta, przygotowywanie towaru do sprzedaży, praca przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Mielec (podkarpackie)
- obsługa gości hotelowych
GHT sp z o.o. sp.k. - 2020-09-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i tworzenie stron internetowych, przygotowywanie reklam prasowych, przygotowywanie materiałów do druku. Praca na 1/4 etatu w Kętach (grafik do ustalenia pomiędzy czasem pracy biura, tj. pn-pt, godz. 9.00-18.00).
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-02-17 - Kęty (małopolskie)
Renowacja i naprawa nawierzchni brukowych, prace brukarskie przy budowie dróg i autostrad; obsługa drobnych elektronarzędzi, układanie nawierzchni z geosyntetyków; odbieranie materiałów na budowie; prace porządkowe; pomocnicze roboty ogólnobudowlane przy budowie budynków.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1. W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezjii Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUSi innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu;6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodniez obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.
Urząd Miasta Chełm - 2021-04-08 - Chełm (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
Programowanie i kompletna obsługa maszyny do produkcji krat. Wymagane wykształcenie średnie (technik elektronik). Praca na trzy zmiany 6-14/14-22/22-6.
Dumat Sp. z o. o. - 2017-10-18 - Mysłowice (śląskie)
zarządzanie podległymi pracownikami, sporządzanie planów remontowych nieruchomości, nadzorowanie i odbieranie prac remontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tym sporządzanie i weryfikacja kosztorysów, współpraca z organami samorządowymi.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2019-10-14 - Opole (opolskie)
proste prace placowe; prace fizyczne, pomocnicze takie jak: przenoszenie towarów, dbanie o porządek na powierzonym terenie, proste prace naprawcze, konserwacyjne sprzętu wykorzystywanego w pracy
ARKO JACEK KAŁEMBASIAK - 2018-08-22 - Ameryka (warmińsko-mazurskie)
obsługa wykrawarki
P.P.H.U."DAR-KLIMA" Dariusz Zowczak - 2018-01-11 - Nowe Zadybie (lubelskie)
Mechanika samochodowa. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu.
AUTO CENTRUM "JACEX" SPÓŁKA JAWNA R.E. KOZŁOWSCY - 2018-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
rozmowy z klientem, realizacja zamówień, wystawianie faktur, raporty z dnia, odpowiedzialność finansowa
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
rozbiór mięsa
Zakład Wyrobów Wędliniarskich Z.Olczyk - 2017-01-23 - Zgierz (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
DANUTA WŁODARSKA PHU "TADEK" - 2018-11-15 - Lubań (dolnośląskie)
Przeprowadzanie ankiet przez telefon, umawianie spotkań dla przedstawiciela handlowego. Wymagane wykształcenie średnie, min. 6 m-cy doświadczenia, znajomość obsługi komputera.
EVRES CLEANING SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Łódź (łódzkie)
- dbanie o prawidłowy obieg korespondencji w firmie,- obsługa dokumentacji transportowej,- obsługa urządzeń biurowych Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Szwederowo
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż. 2. Zapoznanie się z regulaminem pracy.3. Zapoznanie się z obowiązkami na stanowisku pracy.B. Rodzaj wykonywanych zajęć:1. Przyjmowanie korespondencji.2. Redagowanie pism urzędowych wychodzących.3. Projektowanie plakatów oraz zaproszeń.4. Obróbka zdjęć.5. Aktualizowanie stron internetowych.6. Pomoc przy zajęciach z dorosłymi i dziećmi.7. Pomoc przy organizacji imprez.8. Obsługa urządzeń biurowych.9. Współpraca z poszczególnymi placówkami GOK.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Wieprz (małopolskie)
-Doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,-Realizacja planów sprzedażowych,-Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,-Miejsce pracy: Tczew-Wynagrodzenie 2.450 zł brutto miesięcznie + premia + ekwiwalent za paliwo.- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: anna.pulawska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2019-07-17 - Tczew (pomorskie)
Naprawa sprzętu, samochodów, bieżąca kontrola przeglądów, prowadzenie ewidencji sprzętu
RAGEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Głogów (dolnośląskie)
- Kontakt telefoniczny z klientami- Wystawianie dokumentów handlowych- Bieżąca obsługa sprzedaży- Udzielanie informacji na temat oferowanych produktów
DKSM - Kopalnia Łupka Księżyce - 2020-06-15 - Damianowo (dolnośląskie)
mile widziane doświadczenie ( co najmniej pół roku) w branży budowlanejWykonywanie płyt fundamentowych1 zmianawynagrodzenie: 2 800 - 4000 zł bruttopierwsza umowa na okres próbny z możliwością zatrudniena na czas nieokreślonymiejsce pracy: Ostrów Wielkopolski i okolice
ROBERT KIERZKOWSKI ROZBUD Robert Kierzkowski - 2021-03-26 - Daniszyn (wielkopolskie)
- Telefoniczna obsługa klienta. - Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Katowice (śląskie)
1. W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezjii Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUSi innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu;6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodniez obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.
Urząd Miasta Chełm - 2021-04-08 - Chełm (lubelskie)
praca w rejestracji, praca w gabinecie zabiegowym
ORTOMED PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Turek (wielkopolskie)
sprzedaż, przyjmowanie towarów, artykułów spożywczych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość stanowiska pracy, przestyrzeganie przepisów BHP, przygotowywanie towarów do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Łobżenica (wielkopolskie)
obsługa klienta na sali sprzedażowej, obsługa kasy fiskalnej, rozpakowywanie dostaw
KIK TEXTIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-20 - Lubin (dolnośląskie)
1. W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezjii Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUSi innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu;6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodniez obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.
Urząd Miasta Chełm - 2021-04-08 - Chełm (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Chodzież (wielkopolskie)