SZKUTNIK - LAMINARZ Żarnowo Pierwsze oferta pracy "BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SZKUTNIK - LAMINARZ

Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: wykonywanie elementów zabudowy łodzi, laminowanie i montaż

Data publikacji: 2015-12-17

Lokalizacja: Żarnowo Pierwsze (podlaskie)

Pracodawca: "BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
16-300 Żarnowo Pierwsze 9b, powiat: augustowski, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykonywanie elementów zabudowy łodzi, laminowanie i montaż

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Akord zespołowy

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SZKUTNIK - LAMINARZ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żarnowo Pierwsze

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: augustowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Augustów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: szkutnik

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2015

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność pracy w zespole, sumienność

Nazwa pracodawcy:
"BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

Adres pracodawcy:
16-300 Żarnowo Pierwsze 9b, powiat: augustowski, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07:00 - 15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: augustowski

Gmina pracodawcy: Augustów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Żarnowo Pierwsze

Numer budynku pracodawcy: 9b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: szkutnik

Data dodania oferty pracy: 17.12.2015

Oferta pracy ważna do: 31.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - od 2 100 PLN

Ustalanie czynności pracy w kuchni, gotowanie potraw gruzińskich, znajomość potraw i nazewnictwa w języku gruzińskim.Praca 2-zmianowa w godz.10-18.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Pruszków (mazowieckie)

(IŁŻA) - SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Jasieniec-Maziarze (mazowieckie)

MŁODSZY OPERATOR PRODUKCJI - od 1 850 PLN

-Praca na linii produkcyjnej,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres e-mail: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-08-10 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 000 PLN

praca w miejscu w burze przy komputerze oraz praca w terenie
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczewie - 2017-01-31 - Pszczew (lubuskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 250 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Radomsko (łódzkie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRZETWÓRSTWA TWORZYW SZTUCZNYCH - 997,4 PLN

Obsługa maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 000 PLN

wykształcenie średnie techniczne,mile widziane prawo jazdy kat. B i orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,zakres obowiązków: zamawianie materiałów,wysyłanie zapytań ofertowych,rozpisywanie zleceń na produkcje,emisja kart produkcji w toku,uruchamianie zleceń wewnętrznych,tworzenie dokumentów na homologację,sprawozdania do GUS,opisywanie introstatów, nadawanie numerów seryjnych,rozliczanie produkcji,RW PW nanoszenie na arkusze kalkulacyjne,analiza zleceń,odbieranie, wysyłanie poczty elektronicznej,archiwizacja dokumentów
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO PRAC PIELĘGNACYJNYCH I ZBIORÓW W SZKLARNI - do 2 250 PLN

Prace pielęgnacyjne i zbiory w szklarni
Gospodarstwo Ogrodnicze Agnieszka Madejska - 2019-01-02 - Mielec (podkarpackie)

DRUKARZ - od 2 192 PLN

- przygotowywanie zwojowych i arkuszowych maszyn typograficznych, offsetowych, wklęsłodrukowych i innych do pracy, np. sprawdzanie i regulowanie poszczególnych mechanizmów maszyn, mocowanie (zakładanie) formy drukowej, wprowadzanie papieru;- przygotowywanie farb o odpowiedniej barwie i konsystencji;- uruchamianie próbne maszyny i sprawdzanie pracy poszczególnych jej mechanizmów podczas drukowania;- ocenianie próbnych odbitek pod względem jakości druku i zgodności z oryginałem (wzorcem) oraz na tej podstawie korygowanie pracy maszyny oraz farb użytych do drukowania;- prowadzenie i nadzorowanie drukowania właściwego;
kontakt przez PUP - 2018-01-27 - Częstochowa (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

CV prosimy przesyłać na adres e-mail;dcswilcza (at) firmarogala.pl606593432mile widziana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych mile widziane doświadczenie
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Świlcza (podkarpackie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 1 017,4 PLN

1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 13 PLN

Sprzątanie marketu wewnątrz obiektu, mile widziane osoby z Zamościa lub okolic. Obsługa maszyny czyszczącej.
Aspen Sp. z o.o. ZPCHR - 2017-03-08 - Zamość (lubelskie)

POKOJÓWKA - od 2 250 PLN

Prace porządkowe na terenie hotelu. Miejsce wykonywanie pracy: Pałac Mojęcice.
P.P.H.U. "ROL-POL" SP. Z O.O. - 2019-06-04 - Mojęcice (dolnośląskie)

SZKUTNIK - od 2 000 PLN

Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, ustalanie kolejności procesu technologicznego wykonywania elementów i całości, dobór odpowiednich materiałów i ich gatunków, montaż i poziomowanie podstawy łodzi, ustawianie szablonów, wykonywanie cięć po poszycie dziobnicy.
KIERSNOWSKI MICHAŁ "STOCZNIA JACHTOWA SCANDINAVIA YACHTS", "ekoDecor", "PolDecor" - 2016-12-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

AUTOMOTYK - ELEKTRYK - od 3 000 PLN

-wykonywanie czynności konserwacyjnych i remontowych przy układach elektr. i automatyki-aktywny udział pzry usuwaniu usterek-prowadzenie dokumentacji technicznej
Ceramika Tubądzin II sp. z o.o. - 2016-06-13 - Ozorków (łódzkie)

SZKUTNIK - od 22 PLN

- Praca w Tczewie,- Praca 1-zmianowa- Samodzielne wykonywanie prac szkutniczych- Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą (od 15,,00 zł netto za godzinę)- Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 570-712-830 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
ADMIRAŁ DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Tczew (pomorskie)

OPIEKUNKA - od 2 250 PLN

udział w procesie pielęgnowania - samodzielne wykonywanie toalet porannych i weczornych pacjentów zg. z ustalonym harmonogramem pracy (golenie zarostu u osób niepełnosprawnych, zmiana pozycji ciała w łóżku zgodnie z zaleceniem przełożonego), karmienie chorych przez sondę żołądkową
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Głogów (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SPAWACZ TIG/MAG - od 1 850 PLN

spwanie rur kołnierzy, elementów ciśnieniowych metodą TIG, spwanie blach, profili elementów stalowych konstrukcji metodą MAG, przestrzeganie norm jakościowych, praca na podstawie dokumentacji.
LINSTAL Spółka z o.o. - 2016-01-29 - Jasień (lubuskie)

POMOCNIK MURARZA - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy; wynagrodzenie minimum 1850,00 zł - do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SALBUD" - 2016-04-08 - Ustka (pomorskie)

SZKUTNIK - do 2 250 PLN

Montaż i demontaż mebli, ścianek na statkach i jachtach.
TAI WORK SHIPPING SP. Z O.O. - 2019-03-18 - Gdańsk (pomorskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 000 - 3 500 PLN

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA, PREZENTOWANIE SYSTEMU, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEGO WSPARCIA TECHNICZNEGO, OFEROWANIE USŁUG WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA I OBSŁUGI KOMPUTERA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SZKUTNIK - LAMINARZ - od 2 200 PLN

wykonywanie i produkcja łodzi
DREAM POINT Sp. z o. o. - 2016-09-23 - Augustów (podlaskie)

MAGAZYNIER - od 17,33 PLN

prowadzenie ewidencji, konserwacja i nadzór nad sprzętemumowa zlecenie, ok. 160 h/msc., system czasu pracy pomiędzy 6.00-22.00
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)

PIEKARZ - od 2 016 PLN

ocena organoleptyczna jakości surowców stosowanych do produkcji oraz odpowiednie przygotowanie surowców do produkcji, znajomość sposobów i parametrów ciast pszennych, zytnich i mieszanych oraz ich sporządzanie, obróbka ciasta, obsługa pieców piekarskich i znajomośc warunków wypieku
FAWOR SPÓŁDZIELNIA PIEKARSKO-CIASTKARSKA - 2015-11-20 - Poznań (wielkopolskie)

SZKUTNIK - od 1 750 PLN

budowa łodzi motorowych i żaglowych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Radomsko (łódzkie)

SZKUTNIK - od 2 250 PLN

remontowanie, wykonywanie i montowanie elementów drewnianych na jachtach
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Piaski (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT W DZIALE PLANOWANIA I TECHNOLOGICZNYM - 816 - 900 PLN

udział w realizowanych w dziele projektach, archiwizacja dokumentów, analiza stanów zużycia, zgłoszenie zapotrzebowań, spis materiałów na magazynie,wprowadzanie i modyfikacja danych,wsparcie w badaniu przewodów
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Żory (śląskie)

MONTER INSTALACJI WODNYCH I KANALIZACYJNYCH I C.O. - od 1 750 PLN

montaż inst. wod.-kan. , naprawa kotłów grzewczych c.o
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Głogów (dolnośląskie)


Wybierz powiat