SUPERVISOR Katowice oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży Pewne i sprawdzone laptopy.

Stanowisko: SUPERVISOR

Wynagrodzenie: od 5 900 PLN

Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEGÓLNOŚCI:1. Pomoc we wdrożeniu projektu w zakresie doboru obsady, szkoleniaKonsultantów, planowania grafików, testów narzędzi informatycznych oraztelekomunikacyjnych, przygotowania do obsługi projektu (szkolenia konsultantów w języku niemieckim, 100% obsady niemieckojęzycznej)2. Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI).(projekt niemieckojęzyczny wymagana biegła znajomość języka niemieckiego / raportowania KPI w języku angielskim klient anglojęzyczny)3. Planowanie oraz efektywne zarządzanie zasobami dedykowanymi dorealizacji projektu, w tym: Kontrola dostępności Konsultantów w zakresiewymaganej obsady projektu; Zgłaszanie Kierownikowi Projektuzapotrzebowania na nowych pracowników. Udział w spotkaniachrekrutacyjnych z przedstawicielami działu HR (weryfikacje językowe,merytoryczne). (wymagana znajomość języka niemieckiego weryfikacje językowe)4. Kontrola efektywności pracy Konsultantów m. in. poprawność ipunktualność logowania Konsultantów, czas przerw, czas rozmów, absencje,fluktuacja, rozliczenie nadgodzin. (praca świadczona przez konsultantów w języku niemieckim, wymagana znajomość języka celem weryfikacji poprawności)5. Kontrola kompletności dokumentacji kadrowej w zakresie wnioskówurlopowych, przepustek, formularzy zwolnień lekarskich (L4).6. Zgłaszanie do przełożonych spraw kadrowych (nieobecności, brakzaangażowania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowych pracowników.(wdrożenie do pracy odbywa się w języku niemieckim konieczna znajomość języka niemieckiego)8. Stała współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie obsługi projektów.9. Udział w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem KierownikaProjektu, odbywających się w zależności od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKOŚCI/MERYTORYKA: (kontrola jakości niemieckojęzyczna / raportowanie w języku angielskim na potrzeby klienta)1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonychprojektów sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje,brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiających siępodczas obsługi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bieżący monitoring (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lubpisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raportów z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztatów doszkalających i uzupełniających dla Konsultantów.8. Zgłaszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkoleńrozwijających kompetencje Konsultantów.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE PRACĄ SALI: (projekty, aplikacje, komunikaty wyłącznie w języku niemieckim bądź angielskim wymagana znajomość j. Niemieckiego oraz j. Angielskiego)1. Terminowe otwieranie i zamykanie projektów.2. Kontrola poprawności działania aplikacji obsługowych.3. Kontrola poprawności działania komunikatów.4. Przydział i kontrola stanowisk do obsługi poszczególnych liniibiznesowych.5. Kontrola poprawności logowania Konsultantów.6. Przydział zadań Konsultantom gwarantujący maksymalne wykorzystaniestanowisk, w tym prawidłowy przydział grup, elastyczne zarządzanie obsadą.7. Przygotowanie danych do rozliczenia kosztów osobowych itelekomunikacyjnych w zależności od potrzeb.8. Informowanie działu IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego onieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zadań zgodnie z wymogami certyfikacji procesów grupowych(m. in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA): (raporty Clean Desk przygotowywane w języku angielskim)1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przezpodległy zespół pracowników poprzez bieżącą kontrolę porządku nastanowiskach pracy i przyległej powierzchni operacyjnej, a wszczególności kontrolę: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchnięoperacyjną okryć wierzchnich, torebek, plecaków, toreb itp.Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną urządzeńelektronicznych umożliwiających zapisywanie lub transmisję dźwięku i/lubobrazu, jak: telefony komórkowe, iPady, iPody, kamery, aparatyfotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki,czytniki E-booków, odtwarzacze MP3, pamięci przenośne, dyktafony.Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych niż wskazaneprzez pracodawcę, niezbędnych do wykonywania pracy. Przestrzeganiazakazu wieszania odzieży na oparciach foteli i krzeseł. Przestrzeganiezakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiekrzeczy niewskazanych przez pracodawcę. Porządku na biurkach.2. Sporządzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad politykiClean Desk i przesyłanie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanejprzez pracodawcę osoby.4.6 - Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przezbezpośredniego przełożonego, Dyrektora Centrum lub Zarząd, a które niesą niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:5.1 - Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z aktualnymi proceduramiobowiązującymi w Spółce.5.2 - Supervisor odpowiada za czystość i estetykę stanowiska pracy orazpomieszczeń, w których wykonuje swoje obowiązki jak również za czystośći estetykę pomieszczeń socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 miesięcy. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.

Data publikacji: 2019-03-26

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Zakres obowiązków:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEGÓLNOŚCI:1. Pomoc we wdrożeniu projektu w zakresie doboru obsady, szkoleniaKonsultantów, planowania grafików, testów narzędzi informatycznych oraztelekomunikacyjnych, przygotowania do obsługi projektu (szkolenia konsultantów w języku niemieckim, 100% obsady niemieckojęzycznej)2. Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI).(projekt niemieckojęzyczny wymagana biegła znajomość języka niemieckiego / raportowania KPI w języku angielskim klient anglojęzyczny)3. Planowanie oraz efektywne zarządzanie zasobami dedykowanymi dorealizacji projektu, w tym: Kontrola dostępności Konsultantów w zakresiewymaganej obsady projektu; Zgłaszanie Kierownikowi Projektuzapotrzebowania na nowych pracowników. Udział w spotkaniachrekrutacyjnych z przedstawicielami działu HR (weryfikacje językowe,merytoryczne). (wymagana znajomość języka niemieckiego weryfikacje językowe)4. Kontrola efektywności pracy Konsultantów m. in. poprawność ipunktualność logowania Konsultantów, czas przerw, czas rozmów, absencje,fluktuacja, rozliczenie nadgodzin. (praca świadczona przez konsultantów w języku niemieckim, wymagana znajomość języka celem weryfikacji poprawności)5. Kontrola kompletności dokumentacji kadrowej w zakresie wnioskówurlopowych, przepustek, formularzy zwolnień lekarskich (L4).6. Zgłaszanie do przełożonych spraw kadrowych (nieobecności, brakzaangażowania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowych pracowników.(wdrożenie do pracy odbywa się w języku niemieckim konieczna znajomość języka niemieckiego)8. Stała współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie obsługi projektów.9. Udział w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem KierownikaProjektu, odbywających się w zależności od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKOŚCI/MERYTORYKA: (kontrola jakości niemieckojęzyczna / raportowanie w języku angielskim na potrzeby klienta)1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonychprojektów sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje,brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiających siępodczas obsługi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bieżący monitoring (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lubpisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raportów z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztatów doszkalających i uzupełniających dla Konsultantów.8. Zgłaszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkoleńrozwijających kompetencje Konsultantów.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE PRACĄ SALI: (projekty, aplikacje, komunikaty wyłącznie w języku niemieckim bądź angielskim wymagana znajomość j. Niemieckiego oraz j. Angielskiego)1. Terminowe otwieranie i zamykanie projektów.2. Kontrola poprawności działania aplikacji obsługowych.3. Kontrola poprawności działania komunikatów.4. Przydział i kontrola stanowisk do obsługi poszczególnych liniibiznesowych.5. Kontrola poprawności logowania Konsultantów.6. Przydział zadań Konsultantom gwarantujący maksymalne wykorzystaniestanowisk, w tym prawidłowy przydział grup, elastyczne zarządzanie obsadą.7. Przygotowanie danych do rozliczenia kosztów osobowych itelekomunikacyjnych w zależności od potrzeb.8. Informowanie działu IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego onieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zadań zgodnie z wymogami certyfikacji procesów grupowych(m. in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA): (raporty Clean Desk przygotowywane w języku angielskim)1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przezpodległy zespół pracowników poprzez bieżącą kontrolę porządku nastanowiskach pracy i przyległej powierzchni operacyjnej, a wszczególności kontrolę: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchnięoperacyjną okryć wierzchnich, torebek, plecaków, toreb itp.Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną urządzeńelektronicznych umożliwiających zapisywanie lub transmisję dźwięku i/lubobrazu, jak: telefony komórkowe, iPady, iPody, kamery, aparatyfotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki,czytniki E-booków, odtwarzacze MP3, pamięci przenośne, dyktafony.Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych niż wskazaneprzez pracodawcę, niezbędnych do wykonywania pracy. Przestrzeganiazakazu wieszania odzieży na oparciach foteli i krzeseł. Przestrzeganiezakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiekrzeczy niewskazanych przez pracodawcę. Porządku na biurkach.2. Sporządzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad politykiClean Desk i przesyłanie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanejprzez pracodawcę osoby.4.6 - Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przezbezpośredniego przełożonego, Dyrektora Centrum lub Zarząd, a które niesą niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:5.1 - Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z aktualnymi proceduramiobowiązującymi w Spółce.5.2 - Supervisor odpowiada za czystość i estetykę stanowiska pracy orazpomieszczeń, w których wykonuje swoje obowiązki jak również za czystośći estetykę pomieszczeń socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 miesięcy. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: nie mniej niż 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SUPERVISOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik projektu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 miesięcy. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 10

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00. Prosimy NIE wysyłać CV lub Życiorysów na podany adres e-mail.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Ulica pracodawcy: Pośpiecha

Numer budynku pracodawcy: 14

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ. DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.03.2019

Data dodania oferty pracy: 20.03.2019

Oferta pracy ważna do: 09.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

BARMAN/KA - od 1 900 PLN

obsługa gości, wydawanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie, czynności porządkowe (Bar Morawica lub Bar Aleksandrowice, wynagrodzenie: podstawa+premia)
AUTO STOP Bary i Hotele Polskie Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Morawica (małopolskie)

FIZJOTERAPEUTA-KONSULTANT DS. ZAOPATRZENIA ORTOPEDYCZNEGO - od 1 850 PLN

sprzedaż produktów ortopedycznych
Centrum Ortopedyczno-Protetyczne - 2016-06-01 - Białystok (podlaskie)

LAKIERNIK - od 3 000 PLN

wg. stanowiska
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2017-01-11 - Narew (podlaskie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Obróbka drewna na maszynach stolarskich, produkcja schodów, drzwi i mebli, praca w godzinach 07:00-15:00
MRUCZEK Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy - 2016-01-26 - Nowe Siołkowice (opolskie)

OSOBA PRZEPROWADZAJĄCA PIESZYCH PRZEZ JEZDNIĘ - od 500 PLN

Przeprowadzanie dzieci szkolnych na przejściu dla pieszych w Natolinie.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 - 2017-09-04 - Natolin (mazowieckie)

SZEF KUCHNI - 2 000 - 3 500 PLN

Koordynacja pracy pracowników kuchni, dbanie o jakość produktów, przygotowywanie dań kuchni meksykańskiej, kontrola stanów magazynowych, koordynacja systemu HCCP, koordynacja systemu zamówień, dowóz zaopatrzenia.
APRI SP.ZO.O. - 2016-12-08 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - do 3 100 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
Zespół Kształcenia i Wychowania - 2018-01-10 - Bielkówko (pomorskie)

INFORMATYK - 2 400 - 3 200 PLN

a) administrowanie lokalną siecią komputerową, b) uruchomienie i instalacja stanowisk pracy użytkowników, c) aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych i serwerach, d) monitorowanie i zabezpieczanie usług, e) opracowywanie planów dalszej rozbudowy sieci komputerowej, f) utrzymanie infrastruktury IT, g) rozwiązywanie problemów informatycznych, h) obsługa i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz innych stron internetowych Urzędu, i) archiwizacja danych z pamięci serwera i komputerów lokalnych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, j) analizowanie stanu i przygotowywanie wniosków w sprawie wyposażenia Urzędu w sprzęt komputerowy i oprogramowanie, k) zapewnienie przestrzegania zasad i wymagań bezpieczeństwa dla systemów informatycznych, l) zamawianie sprzętu informatycznego przestrzegając przepisów Prawo Zamówień Publicznych, m) dbałość o wysoki poziom obsługi użytkowników.
POWIATOWY URZĄD PRACY W OŚWIĘCIMIU - 2019-02-08 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ - od 2 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Kotlin (wielkopolskie)

KONTROLER BILETÓW - od 690 PLN

kontrola biletów w pojazdach sieci komunikacyjnej; wypisywanie opłat dodatkowych i gotówkowych; kontrola jakości usług przewozowych
Związek Komunalny Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie - 2016-05-12 - Chrzanów (małopolskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 1 850 PLN

Prace dokumentacyjne, statystyczne, prowadzenie dokumentacji medycznej, statystycznej w systemie informatycznym, wykonywanie kserokopii, obsługa pacjentów.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

skręcanie skrzyni, opakowania drewniane, obróbka, itp.
Zakład Stolarski Wojciech Żupa - 2016-11-14 - Pszczyna (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZ/SPRZĄTACZKA - od 13 PLN

Ciężka praca fizyczna, sprzątanie łazienek, korytarzy, pokoi socjalnych, terenu zewnętrznego itp.
ROSA CENTR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-04 - Gdynia (pomorskie)

POMOC KUCHARZA - 997,4 PLN

Wykonywanie prac związanych ze sporządzaniem posiłków, zapoznanie, obsługa maszyn i urządzeń w zakładzie pracy, przygotowywanie potraw na przyjęcia okolicznościowe i dekoracja potraw.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Serpelice (mazowieckie)

KIEROWCA - od 2 400 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)

PIASKARZ - od 14,7 PLN

• Piaskowanie konstrukcji stalowych• Prace porządkowe
Personal Expert Sp. z o.o. - 2018-12-27 - Żukowo (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY-POMOC - od 950 PLN

podstawowe prace biurowe; zatrudnienie w wymiarze 1/2 etatu
SHARDA EUROPE Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Pabianice (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY REFERENT - od 2 500 PLN

Profesjonalna i uprzejma obsługa klienta zagranicznego przez telefon i e-mail, opracowywanie zamówień, wystawianie listów wysyłkowych, faktur, rozwiązywanie problemów i informowanie klienta, komunikacja z zagranicznymi oddziałami.
ALTABEBE GmbH&Co.KG Oddział w Polsce - 2016-09-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 1 850 - 2 200 PLN

Dbanie o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo dzieci.Pisanie i realizowanie scenariuszy zajęć dydaktycznych. Udział w uroczystościach przedszkolnych,radach pedagogicznych, radach szkoleniowych. Rozmowy z rodzicami, dbanie o dobre relacje pracowników placówki z rodzicami. Prowadzenie dzienników zajęciowych.
Niepubliczne Przedszkole Aktywności Twórczej Montessori Maria Dróżdż ZAMECZEK - 2016-06-16 - Siedlce (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN - od 1 850 PLN

orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, zdolności manualne, w przypadku osób bezrobotnych profil II
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Wysocko Wielkie (wielkopolskie)

PALACZ / DOZORCA - od 2 250 PLN

obsługa kotłowni, prace porządkowe
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2019-01-17 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK COT - 997,4 PLN

OBSŁUGA TURYSTÓW
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Sławno (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

Ochrona obiektu handlowego. Wykształcenie zasadnicze zawodowe. Tel.: 95 755 49 00 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-24 - Sulęcin (lubuskie)

OSOBA DO ROZBIORU MIĘSA - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; wynagrodzenie 1850 zł brutto+premia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-12
PPHU "Piekiełko" s.c. - 2016-03-07 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i obsługa klienta; prowadzenie negocjacji handlowych, przegotowywanie ofert handlowych; branża meblowa - meble biurowe;
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2017-09-26 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Lublin (lubelskie)

KELNER - od 2 000 PLN

Kelner
K.F.D. "ARCHITEKT" Sp. J. HOTEL ZEFIR - 2017-01-05 - Polańczyk (podkarpackie)

ZBROJARZ - od 2 500 PLN

Czyszczenie, prostowanie, cięcie oraz gięcie prętów zbrojeniowych, układanie oraz monotowanie zbrojenia.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe kierunkowe, 2 - lata doświadczenia, znajomość rysunku technicznego.Praca w delegacji (Kraków).
Krys Pol Krystian Wielgos - 2016-10-14 - Wysocko (podkarpackie)