STAŻ URZĘDNICZY W SĄDZIE OKRĘGOWYM W ŁOMŻY (DOCELOWO INSPEKTOR). Łomża oferta pracy Sąd Okręgowy w Łomży
Stanowisko: STAŻ URZĘDNICZY W SĄDZIE OKRĘGOWYM W ŁOMŻY (DOCELOWO INSPEKTOR).
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z ewidencją i obiegiem pism w Oddziale Finansowym zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych o wartości szacunkowej powyżej 30 tysięcy euro.3. Realizowanie i składanie zapotrzebowań gospodarczych w Centralnym Systemie Zakupów.4. Nadzór nad realizacją umów terminowych.5. Przygotowanie informacji niezbędnych do opracowania planu finansowego i planu zamówień publicznych Sądu.6. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań związanych z udzielaniem przez sądy rejonowe (sądy funkcjonalne) pomocy z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.7. Pełnienie funkcji koordynatora ds. kontroli zarządczej w Sądzie Okręgowym w Łomży.8. Redagowanie pism, decyzji, dokumentów i informacji.9. Sporządzanie sprawozdań, opracowań i analiz.Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy określone zostały w ogłoszeniu Dyrektora Sądu Okręgowego w Łomży Nr A-1116-16/20 zamieszczonym na stronie Sądu Okręgowego w Łomży (BIP): www.lomza.so.gov.pl
Data publikacji: 2020-11-17
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Łomży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworna 16, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z ewidencją i obiegiem pism w Oddziale Finansowym zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych o wartości szacunkowej powyżej 30 tysięcy euro.3. Realizowanie i składanie zapotrzebowań gospodarczych w Centralnym Systemie Zakupów.4. Nadzór nad realizacją umów terminowych.5. Przygotowanie informacji niezbędnych do opracowania planu finansowego i planu zamówień publicznych Sądu.6. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań związanych z udzielaniem przez sądy rejonowe (sądy funkcjonalne) pomocy z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.7. Pełnienie funkcji koordynatora ds. kontroli zarządczej w Sądzie Okręgowym w Łomży.8. Redagowanie pism, decyzji, dokumentów i informacji.9. Sporządzanie sprawozdań, opracowań i analiz.Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy określone zostały w ogłoszeniu Dyrektora Sądu Okręgowego w Łomży Nr A-1116-16/20 zamieszczonym na stronie Sądu Okręgowego w Łomży (BIP): www.lomza.so.gov.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia (kwota brutto): nie mniej niż 2800 zł + dodatek za wysługę lat.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STAŻ URZĘDNICZY W SĄDZIE OKRĘGOWYM W ŁOMŻY (DOCELOWO INSPEKTOR).
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne dotyczące osób ubiegających się na staż urzędniczy:1. wykształcenie wyższe pierwszego stopnia uzyskane na kierunku technicznym, administracji, ekonomii lub magisterskie na kierunku prawo,2. znajomość regulacji prawnych z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych i kontroli zarządczej,3. pełna zdolność do czynności prawnych,4. nieposzlakowana opinia,5. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,7. znajomość metod i technik pracy biurowej,8. dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu biurowego MS Office, Excel, poczty elektronicznej) oraz innych urządzeń biurowych,9. dokładność i odpowiedzialność.Wymagania dodatkowe:1. co najmniej roczne doświadczenie zawodowe uzyskane w służbach administracyjnych lub gospodarczych jednostek sektora finansów publicznych,2. udokumentowana wiedza w zakresie zamówień publicznych zdobyta na kursach, szkoleniach,3. umiejętność redagowania pism, dokumentów i informacji,4. umiejętność szybkiego pozyskiwania i praktycznego stosowania nowej wiedzy,5. umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,6. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,7. zdolność analitycznego myślenia,8. umiejętność pracy pod presją czasu,9. odporność na stres.Dodatkowe atuty:1. ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, finansów publicznych,2. umiejętność przygotowywania dokumentacji z związanej z udzielaniem zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,3. znajomość zagadnień z zakresu:- ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 365 z późn. zm.),- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zm.),- ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1440 z późn. zm.).- ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.),- ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 577),- rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2019 r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1141 z późn. zm.).
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Łomży
danePracodawcy_nip: 7181022114
danePracodawcy_regon: 000570631
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Dworna 16, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. własnoręcznie podpisane cv z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,2. list motywacyjny,3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,5. kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,6. podpisane przez kandydata oświadczenia: - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- o nieprowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,- własnoręcznie podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej (wzór znajduje się na stronie: https://www.lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2272 ),- własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata (wzór znajduje się na stronie: https://www.lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2272 ), -własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb przyszłej rekrutacji (wzór znajduje się na stronie: https://www.lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2272).7. kserokopie dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i osiągnięcia kandydata. Dokumenty (z podaniem sygnatury konkursu) należy przesłać w terminie do dnia 30 listopada 2020 r. na adres: Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża lub złożyć bezpośrednio w siedzibie Sądu, tj. w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego w Łomży (pokój nr 14) w godzinach od 7.45 do 15.15 od poniedziałku do piątku. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego, uznaje się, że dokumenty zostały złożone z zachowaniem terminu tylko wówczas, gdy wpłyną do Sądu Okręgowego w Łomży ul. Dworna 16, w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu, w godzinach urzędowania sądu. Dokumenty, które zostały nadane w urzędzie pocztowym w terminie wskazanym w ogłoszeniu, ale nie wpłynęły do Sądu Okręgowego w Łomży w określonym wyżej terminie nie będą uwzględniane w procedurze naboru.Szczegółowe informacje określone zostały w ogłoszeniu Dyrektora Sądu Okręgowego w Łomży Nr A-1116-16/20 zamieszczonym na stronie Sądu Okręgowego w Łomży (BIP): www.lomza.so.gov.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Łomża
danePracodawcy_kodPowiatu: 2062
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łomża
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957241
Adres strony pracodawcy: www.lomza.so.gov.pl
Ulica pracodawcy: Dworna
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.11.2020
Data dodania oferty pracy: 17.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1bcc3f7014027126ac179576ba44bc17
Podobne oferty pracy
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Zebrzydowice (śląskie)
KONTROLA OPERACJI GOSPODARCZYCH MAJĄTKU OBROTOWEGO Z DOKUMENTAMI ŹRÓDŁOWYMI, KONTROLA OPEARACJI GOSPODARCZYCH ZWIĄZANYCH Z ZARZĄDZANIEM PLANEM FINANSOWYM, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW LOGISTYCZNYCH STANOWIĄCYCH ZAANGAŻOWANIE WYDATKÓW BUDŻETOWYCH, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW ZOBOWIĄZAŃ TWORZĄCYCH WARTOŚĆ OBLOGO NASTĘPNEGO ROKU BUDŻETOWEGO, KONTROLA DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH POWODUJĄCYCH ZMIANY W MAJĄTKU TRWAŁYM, KONTROLA REALIZACJI PLANU AMORTYZACJI MAJĄTKU TRWAŁEGO, UCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW WEWNĘTRZNYCH DOKUMENTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMICZNYM, POŻĄDANE WYŻSZE EKONOM., ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU EWIDENCJI ILOŚCIOWO-WARTOŚCIOWEJ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO ORAZ ZARZĄDZANIE PLANEM BUDŻETOWYM JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SAP ZE WSKAZANIEM NA ZINTEGROWANY WIELOSZCZEBLOWY SYSTEM INFORMATYCZNY RESORTU OBRONY NARODOWEJ, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD PROWADZENIA GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI I USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH, MINIMUM 5 LAT PRACY W KOMÓRCE KSIĘGOWOŚCI
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn
PRZEDSIĘB.PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "MP-METAL" SP.C. MAREK KOCJAN,KRYSTYNA KOCJAN,ANNA ŚWIT - 2016-07-19 - Krzeszowice (małopolskie)
prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć języka angielskiego w różnych przedziałach wiekowych i na różnym poziomie zaawansowania w szkole jężykowej, szkołach i przedszkolach lub firmach; dostosowywanie charakteru, tematyki i sposobu prowadzenia zajęć do indywidualnych potrzeb każdego klienta lub grupy; prowadzenie zajęć na wakacyjnych lub zimowych obozach językowych; udzielanie pomocy w nadrabianiu zaległości; przeprowadzenie testów i egzaminów; tłumaczenia ustne i pisemne;
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Legnica (dolnośląskie)
Prace ogólnobudowlane, tynkowanie, wykańczanie wnętrz.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Krynice (lubelskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
naprawa ciągników siodłowych i ich zespołów, możliwość przyuczenia do zawodu, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia
PRZEDSIEBIORSTWO USŁUGOWO-TRANSPORTOWE AUTO-TRANSPORT ŁUCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2020-06-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
usuwanie awarii wodociągów (pomoc), praca w wykopach, praca przy budowie wod-kan
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Białystok (podlaskie)
Dostarczanie towarów z magazynu na półkę, eksponowanie produktów
AGRA Firma Handlowo Usługowa Szewc Stanisław - 2018-09-28 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa lottomatu, przyjmowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-kontakt z kandydatami do szkół policealnych w językach rosyjskim i ukraińskim,-organizowanie akcji marketingowych i promocyjnych w językach ukraińskim i rosyjskim dla kandydatów do szkół,-prowadzenie stron mediów społecznościowych w języku ukraińskim i rosyjskim;
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pomoc przy pracach budowlanych (murowanie, zbrojenia, betoniarstwo, prace ziemne)
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie zajęć jogi dla klientów niemieckojęzycznych
EUVERSITY SP. Z O.O. - 2018-03-19 - Słubice (lubuskie)
Kontrola ostrzy przemysłowych, kontrola pakowania.
LUTZ POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Niwnica (opolskie)
montowanie elementów
Zakład Metalowy "GEMO" Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Cybinka (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - współpracę z Kierownikiem w zakresie koordynowania i organizowaniapracy,- nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu podnieobecność Kierownika,- nadzorowanie realizacji planów sprzedaży oraz standardów ekspozycjitowarów,- aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalnąobsługę klienta,- szkolenie personelu ze standardów pracy w salonach CCC,- dbanie o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieci.
"CCC" S.A. ("NG 2" S.A.) - 2016-01-28 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wymiana opon
B i B Ryszard Banaś - 2017-03-06 - Bytom (śląskie)
Zachęcanie do degustacji towarów.
kontakt przez OHP - 2016-08-03 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Karpacz (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości, czynsze, podatki, ZUS
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Kwidzyn (pomorskie)
Kierowanie brygadą wykonującą prace budowlano - remontowe i praca fizyczna w tej brygadzie. Rozplanowanie pracy dla brygady, stały nadzór i kontrola nad wykonywanymi pracami zgodnie z rysunkami technicznymi i wytycznymi kierownika budowy/robót.
STANER SP.Z O. O. - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
sprzedawca
GFC Grzegorz Filipowicz, Piotr Wielgus Spółka Cywilna - 2017-05-18 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
zgodny, praca na Cytadeli
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-08-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Pracownik ochronyMiejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TOWARÓW, PRACE MAGAZYNOWE
ABC Logis Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Września (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
Praca na linii produkcyjnej przy obróbce mięsa wieprzowego.
Animex K4 Sp. z o.o. Oddział K4 w Kutnie - 2020-06-02 - Kutno (łódzkie)
Prowadzenie biura, kadr. Wypisywanie faktur VAT, korespondencji.
PPH Export-Import ZOMAR Marek Róg - 2018-06-13 - Sanniki (mazowieckie)
Wykładanie, układanie towaru na terenie marketu.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Opole (opolskie)