STAŻ - SPRZEDAWCA Opole oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STAŻ - SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: pon. - pt. 6-14, po stażu: pon. - pt. 8-12
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: pon. - pt. 6-14, po stażu: pon. - pt. 8-12
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: STAŻ - SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca w branży spożywczej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szybkie liczenie w pamięci, podzielność uwagi, dokładność, spostrzegawczość, umiejętności sprzedażowe, dobry stan zdrowia, brak nosicielstwa chorób zakoźnych, brak nałogów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Hubala 21, 45-266 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Hubala
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży spożywczej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 26.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Roboty wykończeniowe, regipsy, sufity podwieszane, szpachlowanie i malowanie ścian,
GOBUDEX SC Bud.Wykoń.Mieczysław i Halina Wieciechowscy - 2016-04-20 - Bochnia (małopolskie)
- szkolenie BHP i ppoż.- zapoznanie z regulaminem pracy- zapoznanie z asortymentem- przyjmowanie towaru i wykładanie na półki- obsługa urządzeń na stoisku masarniczym (np. krajalnica)- dbanie o czystość stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kożuchów (lubuskie)
Przyjęcie i wydawanie towarów magazynowych i produkcyjnych. Obsługa prostych mierników. Montaż drobnych elementów elektrycznych.
K SYSTEM KRZYSZTOF SZOJA - 2018-04-13 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- sprzątanie sal;- mycie naczyń;- dbanie o porządek w miejscu pracy;- utrzymywanie czystości w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Chorzów (śląskie)
Prace w kuchni
F.H.U. Anna Kuźnicka - 2019-03-13 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie podłóg i innych nawierzchni z drewna, płytek, wykładzin itp., szlifowanie nawierzchni podłogowych, transport materiałów na plac budowy
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa poczty elektronicznej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, kontakt z biurem księgowym, udział w akcjach promocyjnych i eventach mających na celu pozyskanie klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa programu MONOGRAM, haft komputerowy
kontakt przez OHP - 2019-02-01 - Zielona Wieś (pomorskie)
- Montaż i serwis bram + systemów przeładunkowych. Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: od 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + delegacje. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana umiejętność spawania i umiejętności elektryczne, ale NIE jest to wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-829-414) lub e-mail: piotr (at) pttechnology.pl
PT TECHNOLOGY PIOTR KUSIAK - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)
Do zadań Doradcy zawodowego należy: rekrutacja uczestników projektu (w tym przeprowadzenie rozmów z kandydatami), opracowanie i aktualizowanie Indywidualnych Planów Działania, świadczenie usług poradnictwa zawodowego, prowadzenie warsztatów, organizacja stażów zawodowych
Stowarzyszenie Wdzydzko Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2017-02-08 - Chojnice (pomorskie)
- szkolenie BHP i p.poż. - zapoznanie się z regulaminem pracy- zamiatanie, odkurzanie mebli i innych przedmiotów- czyszczenie korytarzy szkolnych, sal lekcyjnych- czyszczenie i mycie sanitariatów- zaopatrywanie w środki czystości
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kożuchów (lubuskie)
Zarządzanie i doradztwo w kwestiach wszystkich incydentów P1, P2 i innych zdarzeń o wysokiej widoczności, w tym: Doradztwo i zarządzanie na rzecz kierowników zmian i inżynierów w kwestiach technicznych i dotyczących procesów; Zapewnienie regularnych aktualizacji na poziomie wykonawczym na rzecz wszystkich interesariuszy (wewnętrznych i zewnętrznych); Zapewnienie zespołowi możliwość aktywnego opiniowania w kwestii zaistniałych problemów i sposobów ich usuwania przez cały czas. W razie potrzeby zasięganie opinii z niezależnych źródeł; Przydzielanie zadań i śledzenia postępu działań następczych; Analizowanie wskaźników operacyjnych i wydajności zespołu; Prowadzenie wewnętrznych spotkań synchronizacyjnych z AS i TAC w celu zapewnienia ujednoliconej komunikacji z klientem; Wdrażanie procesów mających na celu realizację zadań SLO przez zespół oraz pomiar skuteczności tych procesów w celu zapewnienia niezmiennego poziomu obsługi klienta; Obejmuje to pracę na rzecz nowego klienta w zakresie ustalenia procesu; Współpraca z Kierownikiem ds. Przypadków / prezentacja wyników RCA / MPR zarówno w ramach organizacji, jak i na zewnątrz - zgodnie z wymaganiami (Reaktywnie); Identyfikacja kwestii wymagających eskalacji na poziom Zespołu ds. Zarządzania Problemami (Proaktywnie) i współpraca w tym zakresie; Współpraca z Zespołem ds. Zarządzania Problemami w prowadzeniu działań na rzecz gromadzenia danych dla RCA/MPR i uczestnictwo w spotkaniach (gdy zachodzi taka konieczność); Współpraca z Kierownikiem ds. Operacji w celu doskonalenia / ulepszania procesów związanych z incydentami w dążeniu do osiągnięcia przez zespół celów SLO i zapewnienia ujednoliconej komunikacji z klientem; Zapewnienie realizacji zadań w kolejności ich napływania, wyrównywanie zasobów i zatwierdzanie urlopów; Praca nad złożonymi problemami gdy sytuacja wymaga dogłębnego zbadania czynników; Zarządzanie problemami i klientami poprzez ustalanie oczekiwań w drodze spotkań / przekraczanie założonych oczekiwań w celu osiągnięcia najwyższego poziomu satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Siedliszcze (lubelskie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Byczyna (opolskie)
Opieka i wychowanie dzieci, realizowanie podstawy programowej wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem nowowczesnych i atrakcyjnych metod nauczania, organizacja zebrań z rodzicami, organizacja wycieczek i czasu dla dzieci. Zatrudnienie na czas określony 1 miesiąca z możliwością przedłużenia. Praca w godzinach 6.30-14.30, 8.30-16.30.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Piła (wielkopolskie)
pon- pt 6-14 sob 7-15
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
sprzątanie na terenie lokalu mieszkalnego
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE WAKAT KELM SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nauczanie przedmiotu technicznego w szkole podstawowej
SZKOŁA PODSTAWOWA STOWARZYSZENIA ''EDUKATOR'' - 2016-09-02 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa przecinarki taśmowej.
Jarosław Pastor JAR-BUD Zakład Usług Budowlanych - 2016-07-27 - Siedlce (mazowieckie)
szycie cholewek
Maciejka Footwear Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-04-27 - Gniezno (wielkopolskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe na terenie zakładu
"PZZ" W KWIDZYNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-19 - Kwidzyn (pomorskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie i projektowanie nowych procesów i usług oraz prace nad ich wdrażaniem w ramach wybranej aktywności logistycznej, analiza procesu oraz rentowności oferowanych usług
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Mszczonów (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku, oraz sporządzanie umów i zamówień towarowych, język chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, kompetencje sprzedawcy i kasjera, wykonywanie prac zleconych przez Zarząd i inne, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
ZHONG TAI SP.Z O.O. - 2018-02-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)