KIEROWNIK DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: KIEROWNIK DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: od 13 333,33 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie i doradztwo w kwestiach wszystkich incydentów P1, P2 i innych zdarzeń o wysokiej widoczności, w tym: Doradztwo i zarządzanie na rzecz kierowników zmian i inżynierów w kwestiach technicznych i dotyczących procesów; Zapewnienie regularnych aktualizacji na poziomie wykonawczym na rzecz wszystkich interesariuszy (wewnętrznych i zewnętrznych); Zapewnienie zespołowi możliwość aktywnego opiniowania w kwestii zaistniałych problemów i sposobów ich usuwania przez cały czas. W razie potrzeby zasięganie opinii z niezależnych źródeł; Przydzielanie zadań i śledzenia postępu działań następczych; Analizowanie wskaźników operacyjnych i wydajności zespołu; Prowadzenie wewnętrznych spotkań synchronizacyjnych z AS i TAC w celu zapewnienia ujednoliconej komunikacji z klientem; Wdrażanie procesów mających na celu realizację zadań SLO przez zespół oraz pomiar skuteczności tych procesów w celu zapewnienia niezmiennego poziomu obsługi klienta; Obejmuje to pracę na rzecz nowego klienta w zakresie ustalenia procesu; Współpraca z Kierownikiem ds. Przypadków / prezentacja wyników RCA / MPR zarówno w ramach organizacji, jak i na zewnątrz - zgodnie z wymaganiami (Reaktywnie); Identyfikacja kwestii wymagających eskalacji na poziom Zespołu ds. Zarządzania Problemami (Proaktywnie) i współpraca w tym zakresie; Współpraca z Zespołem ds. Zarządzania Problemami w prowadzeniu działań na rzecz gromadzenia danych dla RCA/MPR i uczestnictwo w spotkaniach (gdy zachodzi taka konieczność); Współpraca z Kierownikiem ds. Operacji w celu doskonalenia / ulepszania procesów związanych z incydentami w dążeniu do osiągnięcia przez zespół celów SLO i zapewnienia ujednoliconej komunikacji z klientem; Zapewnienie realizacji zadań w kolejności ich napływania, wyrównywanie zasobów i zatwierdzanie urlopów; Praca nad złożonymi problemami gdy sytuacja wymaga dogłębnego zbadania czynników; Zarządzanie problemami i klientami poprzez ustalanie oczekiwań w drodze spotkań / przekraczanie założonych oczekiwań w celu osiągnięcia najwyższego poziomu satysfakcji klienta.
Data publikacji: 2018-09-28
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie i doradztwo w kwestiach wszystkich incydentów P1, P2 i innych zdarzeń o wysokiej widoczności, w tym: Doradztwo i zarządzanie na rzecz kierowników zmian i inżynierów w kwestiach technicznych i dotyczących procesów; Zapewnienie regularnych aktualizacji na poziomie wykonawczym na rzecz wszystkich interesariuszy (wewnętrznych i zewnętrznych); Zapewnienie zespołowi możliwość aktywnego opiniowania w kwestii zaistniałych problemów i sposobów ich usuwania przez cały czas. W razie potrzeby zasięganie opinii z niezależnych źródeł; Przydzielanie zadań i śledzenia postępu działań następczych; Analizowanie wskaźników operacyjnych i wydajności zespołu; Prowadzenie wewnętrznych spotkań synchronizacyjnych z AS i TAC w celu zapewnienia ujednoliconej komunikacji z klientem; Wdrażanie procesów mających na celu realizację zadań SLO przez zespół oraz pomiar skuteczności tych procesów w celu zapewnienia niezmiennego poziomu obsługi klienta; Obejmuje to pracę na rzecz nowego klienta w zakresie ustalenia procesu; Współpraca z Kierownikiem ds. Przypadków / prezentacja wyników RCA / MPR zarówno w ramach organizacji, jak i na zewnątrz - zgodnie z wymaganiami (Reaktywnie); Identyfikacja kwestii wymagających eskalacji na poziom Zespołu ds. Zarządzania Problemami (Proaktywnie) i współpraca w tym zakresie; Współpraca z Zespołem ds. Zarządzania Problemami w prowadzeniu działań na rzecz gromadzenia danych dla RCA/MPR i uczestnictwo w spotkaniach (gdy zachodzi taka konieczność); Współpraca z Kierownikiem ds. Operacji w celu doskonalenia / ulepszania procesów związanych z incydentami w dążeniu do osiągnięcia przez zespół celów SLO i zapewnienia ujednoliconej komunikacji z klientem; Zapewnienie realizacji zadań w kolejności ich napływania, wyrównywanie zasobów i zatwierdzanie urlopów; Praca nad złożonymi problemami gdy sytuacja wymaga dogłębnego zbadania czynników; Zarządzanie problemami i klientami poprzez ustalanie oczekiwań w drodze spotkań / przekraczanie założonych oczekiwań w celu osiągnięcia najwyższego poziomu satysfakcji klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 333,33 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie nie mniej niż 13 333,33 pln bruttodocelowo umowa na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2018
Data zakończenia pracy: 17.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunki informatyczne/ nauki komputerowe lub pokrewne, 4 lata doświadczenia w firmach z branży informatycznej w środowisku międzynarodowym; Silne umiejętności techniczne, w tym wiedza i doświadczenie w zakresie wsparcia produktów z pakietu Hosted Collaboration Solution, produktów infrastruktury HCS oraz produktów takich jak: CUCM, IMP, Jabber, MRA, Expressway, IP Phones, SIP Gateways; Doświadczenie w monitorowaniu pracy zespołu; Doświadczenie w pracy nad projektami automatyzacji; Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów w komunikacji z klientami oraz znajomość zasad profesjonalnej obsługi klienta; Doskonałe umiejętności analityczne oraz pracy nad złożonymi problemami; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji; min. komunikatywna znajomość j. angielskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 28.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2018
Podobne oferty pracy
Mycie samochodów ciężarowych, sprzątanie placu i pomieszczeń, tankowanie paliwa.
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-USŁUGOWE KIK SP. Z O.O. - 2017-12-18 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie towru, obsługa klienta, robienie raportów, obsłufa komputera
Spółdzielcza Agrofirma " Witkowo " - 2017-03-27 - Nowogard (zachodniopomorskie)
naprawa samochodów osobowych
Firma Handlowo-Usługowa "ANETA" Aneta Wyszkoń - 2018-01-16 - Sosnowiec (śląskie)
Zakupy zagraniczne surowców oraz ogólna pomoc w prowadzeniu biura i zarządzaniem obiegiem dokumentów.
LARSON ROBERT BARTOSZCZYK I TOMASZ LEWANDOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Nadzór nad grupą pracowników
POLBITA Sp. z o. o. - 2016-02-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
• Koordynowanie pracy biura regionalnego znajdującego się w Tczewie.• Koordynowanie pracy podległych kierowników obiektów (obiekty w Gdyni, Gdańsku i Tczewie).• Kontakty z Klientem.• Ścisła współpraca z centralą firmy.• Stała praca nad wynikiem finansowym regionu.
Probet Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Tczew (pomorskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
Firma Handlowo-Usługowa Paweł Mirecki - 2016-09-15 - Częstochowa (śląskie)
Przyjmowanie wpłat od klientów, kredyty i inne produkty bankowe
BIURO USŁUG POŚREDNICTWA BANKOWEGO - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Pajęczno (łódzkie)
Praca na budowie, koordynacja robót i pracowników, kierowanie robotami sieciowymi. Praca na terenie woj. małopolskiego 5 dni w tygodniu od pon. do pt., 8 godzin dziennie (między 7-17) oraz co druga sobota w godz. 7-15.
OMEGA - ZAKŁAD SIECI WODNO - KANALIZACYJNYCH IRZYK JAROSŁAW - 2017-06-12 - Kraków (małopolskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "HERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Olkusz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
praca w programach Adobe Photoshop, Illustrator,Corel Draw, spotkania z klientami, tworzenie projektów
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa przędzarki
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CZYNNOŚCI POLEGAJĄCE NA BIEŻĄCYM I OKRESOWYM SPRZATANIU WAGONÓW SYPIALNYCH I WAGONÓW Z MIEJSCAMI DO LEŻENIA (KUSZETEK), WYMIANA POŚCIELI; PRACA ZALEWSKI ŁĘGIWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, SUMIENNOŚC, DOKŁADNOŚĆ, SAMODZIELNOŚCI, PUNKTUALNOŚĆ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD - 2017-11-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierownik zmiany
"FHC-2" Sp.zo.o. - 2016-08-04 - Jordanów (małopolskie)
- prowadzenie autobusu relacji Krosno-Warszawa, Nowy Sącz-Dębica
F. P. H. U. "MIŚ" Robert Wielgos - 2016-04-13 - Krosno (podkarpackie)
Zbiór i transport odpadów pochodzenia zwierzęcego, utrzymanie w dobrym stanie technicznym samochody. WYMAGANIA: wykształćenie min. zasadnicze zawodowe, prawo jazdy C,E, karta kierowcy, uprawnienia na przewóz rzeczy, aktulane zaświadczenie lekarskie i badania psychologiczne, mile widziane doświadczenie.
ZAKŁAD ROLNICZO - PRZEMYSŁOWY "FARMUTIL HS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-30 - Leżachów (podkarpackie)
budżetowanie, prowadzenie projektów instalacyjnych
TINSMITH&INSULATION Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie pojazdów samochodowych na terenie EU
LUCKY CAR Nowak Łukasz - 2017-08-28 - Świerklaniec (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pojazdów ciężarowych na terenie południowej Polski. Obecnie wolny jest wakat na samochody skrzyniowe oraz samochody typu wywrotka.
TRANSBIEL KRZYSZTOF FUMINKOWSKI - 2018-10-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przyjmowanie dostaw. Wydawanie towarów.
Agnex Krzysztof Wierzbicki - 2017-09-20 - Białystok (podlaskie)
opracowywanie strategii biznesowych oraz biznesplanu, analiza wydajności organizacji, inicjowanie , wdrażanie i monitorowanie projektów usprawniających procesy operacyjne i biznesowe, wdrażanie zmian operacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Ustroń (śląskie)
obsługa maszyn, odbiór elementów od maszyny
MM Szynaka Living Sp.Z.O.O. - 2015-12-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie elementów drewnianych lub drewnopodobnych (cięcie, frezowanie, obróbka skrawania, okleinowanie) na podstawie dokumentacji i rysunków technicznych, dobór odpowiednich gatunków drewna lub materiałów drewnopodbnych, klejów, farb, lakierów w zalezności od ich właściwości i przeznaczenia, precyzyjne wycinanie i łączenie elementów przy pomocy różnego sprzętu (mechanicznego i ręcznego), prace montażowe związane z zabudową stolarską, obsługa elektronarzędzi, urządzeń i maszyn mechanicznych, prace wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wieliszew (mazowieckie)
nadzór nad pracą podległego personelu, nadzór nad bieżącą produkcją,, opracowywanie wydziałowych planów produkcji w porozumieniu z przedstawicielami innych działów, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, zarządzanie pracownikami, sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji, wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych, odpowiada za prawidłową realizację budżetu a także za optymalizację kosztów produkcji,
"Bison Chucks" S.A. w restrukturyzacji - 2018-02-28 - Białystok (podlaskie)
Manager domu weselnego
VERSAL EXCLUSIVE Karol Spinda - 2016-10-05 - Tarnów (małopolskie)
Umiejętność współpracy oraz zarządzania zespołem, sporządzanie harmonogramów czasu pracy, znajomość obsługi kasy fiskalnej i komputera, rozliczenie kas fiskalnych, umiejętność prawidłowego rozliczenia utargów, sporządzanie raportów dekadowych, zamawianie i odbiór towarów. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 5:00 - 19:00.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Brzesku - 2016-04-27 - Brzesko (małopolskie)