STARSZY TECHNOLOG I Bielany Wroc艂awskie oferta pracy Mondelez International RD&Q SP Z O.O.
Stanowisko: STARSZY TECHNOLOG I
Wynagrodzenie: do 9聽138,5 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zarz膮dzanie kilkoma mi臋dzynarodowy projektami. Proponowanie, projektowanie i rozw贸j produkt贸w i proces贸w w celu realizacji za艂o偶e艅 projektowych. Organizacja i przeprowadzenie test贸w pilota偶owych w fabryce. Wspieranie startu linii produkcyjnej. Dostarczanie specyfikacji i odpowiedniej dokumentacji zgodnej z polityk膮 firmy. Budowanie mi臋dzynarodowej sieci kontakt贸w biznesowych.
Data publikacji: 2020-06-15
Lokalizacja: Bielany Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: Mondelez International RD&Q SP Z O.O.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Czekoladowa 1A, 55-040 Bielany Wroc艂awskie, powiat: wroc艂awski, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zarz膮dzanie kilkoma mi臋dzynarodowy projektami. Proponowanie, projektowanie i rozw贸j produkt贸w i proces贸w w celu realizacji za艂o偶e艅 projektowych. Organizacja i przeprowadzenie test贸w pilota偶owych w fabryce. Wspieranie startu linii produkcyjnej. Dostarczanie specyfikacji i odpowiedniej dokumentacji zgodnej z polityk膮 firmy. Budowanie mi臋dzynarodowej sieci kontakt贸w biznesowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 9聽138,5 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNOLOG I
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bielany Wroc艂awskie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wroc艂awski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kobierzyce
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: in偶ynier technologii 偶ywno艣ci
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 9聽138,5 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.07.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: In偶ynier technologii 偶ywno艣ci
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), inne, kierunek: Technologia 偶ywno艣ci
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
1) wykszta艂cenie: wy偶sze - technologia 偶ywno艣ci,2) sta偶 pracy: min. 8-letnie do艣wiadczenie w dziedzinie technologii produkcji 偶ywno艣ci w mi臋dzynarodowym przedsi臋biorstwie w bran偶y spo偶ywczej, 3) umiej臋tno艣膰-specjalno艣膰: szkolenia z zakresu kontroli alergen贸w w procesie produkcji, kontroli nieoznakowanych alergen贸w, jako艣ci produkcji, kontroli zagro偶e艅 mikrobiologicznych, HACCP, s艂odzik贸w,4) inne: j. angielski - zaawansowany
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 8
Nazwa pracodawcy: Mondelez International RD&Q SP Z O.O.
danePracodawcy_nip: 8971796916
danePracodawcy_regon: 022361867
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Czekoladowa 1A, 55-040 Bielany Wroc艂awskie, powiat: wroc艂awski, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: wroc艂awski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0223
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bielany Wroc艂awskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0875313
Ulica pracodawcy: Czekoladowa
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214503
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: in偶ynier technologii 偶ywno艣ci
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.06.2020
Oferta pracy wa偶na do: 07.07.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.06.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 15.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ea979776650fc10447ae887bef48a6d
Podobne oferty pracy
Rozliczanie i sporz膮dzanie list p艂ac wed艂ug obowi膮zuj膮cych decyzji w celu prawid艂owej polityki p艂acowej.Rozliczanie podatku dochodowego i sk艂adek ZUS w programie P艁ATNIK w celu prawid艂owej polityki finansowej sekcji. Kontrola terminowo艣ci faktur, przygotowanie faktur i sporz膮dzanie przelew贸w bankowych w celu terminowej ich realizacji.Pe艂nienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawid艂owej polityki kasowej. Pobierane got贸wki i jej rozliczanie.Sporz膮dzanie list p艂ac w programie p艂acowym.Sporz膮dzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druk贸w PIT dla pracownik贸w oraz sporz膮dzanie odpowiednich deklaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy. Sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych do GUS i Komendy Wojew贸dzkiej PSP w Poznaniu. Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. Finans贸w i przekazanie jej do Archiwum Zak艂adowej Komendy Miejskiej PSP w Lesznie.
Komenda Miejska Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej w Lesznie - 2019-10-03 - Leszno (wielkopolskie)
Planowanie, organizowanie i dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego oraz doskonalenia zawodowego centralnego.1) Prowadzenie naboru na szkolenie zawodowe podstawowe i doskonalenie zawodowe centralne;2) dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego i doskonalenia zawodowego centralnego;3) planowanie dzia艂alno艣ci szkoleniowej;4) prowadzenie elektronicznego zbioru danych o s艂uchaczach;5) wprowadzanie do CRDK wynik贸w etap贸w doboru do s艂u偶by w Policji;6) udzia艂 w przeprowadzaniu etap贸w doboru do s艂u偶by w Policji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-13 - Legionowo (mazowieckie)
Monta偶 sprz臋tu agd (pralki)
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-07-30 - Radomsko (艂贸dzkie)
1. Czyszczenie odzie偶y po uszyciu.2. Obcinanie nitek.3. Pakowanie.4. metkowanie.5. Sk艂adanie.6. Utrzymanie stanowiska pracy w czysto艣ci.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADA艃:- prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych i materia艂owych w ZWSI RON JW/Instytucji;- prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych i materia艂owych w ZWSI RON magazyn贸w MPS;- prowadzenie ewidencji por贸wna艅 stan贸w w dziale MPS;- przyjmowanie i sprawdzanie prawid艂owo艣ci wype艂niania i dekretowanie zrealizowanych dokument贸w przychodowo - rozchodowych;- przekazywanie do kancelarii dokument贸w materia艂owych oraz ksi臋gowych celem przekazania do u偶ytkownik贸w oraz innych OG;- por贸wnywanie zgodno艣ci wydanych produkt贸w MPS na rozkazach wyjazdu kartach pracy z dziennikami rozchodu.
25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2019-01-11 - Bia艂ystok (podlaskie)
Przygotowywanie analiz oraz zestawie艅 handlowych, zak艂adanie i rozliczanie promocji w systemie komputerowym, analiza rotacji towar贸w, termin贸w oraz stan贸w zatowarowania magazynu, prowadzenie bie偶膮cej ewidencji rozlicze艅 i zestawie艅
P.P.H.U. SPECJA艁 SP. ZO.O. - 2017-04-07 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE KAL-PAP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca
Nobilitat Sp. z o.o. (Bricomarche) - 2016-07-29 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Wykszta艂cenie wy偶sze: administracja, prawo, zarz膮dzanie zasobami ludzkimi; mile widziane 2 lata do艣wiadczenia zawodowego; bardzo dobra organizacja pracy, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy i ubezpiecze艅 spo艂ecznych oraz technik i metod stosowanych w rekrutacji i doborze pracownik贸w, obs艂uga P艂atnika; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie dokumentacji prawniczej, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z rekrutacj膮, nadz贸r nad terminowym wykonaniem bada艅 lekarskich, sta艂a wsp贸艂praca z przychodni膮 zdrowia, planowanie i bie偶膮ca analiza wykonania planu szkole艅, wykonywania sprawozda艅 i analiz dotycz膮cych zatrudnienia, szkole艅, prowadzenie spraw socjalno-bytowych, rozliczanie czasu pracy, wsp贸艂praca z PUP i agencjami rekrutacyjnymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; umowa o prac臋 w zast臋pstwie
O艢RODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZ膭DZE艃 MECHANICZNYCH "OBRUM" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-05 - Gliwice (艣l膮skie)
- Obs艂. dokumentacji serwisu,- Informowanie klienta o przebiegu prac,- Bie偶膮ce wsparcie w pracach biurowych,- Podstawowe czynno艣ci wspieraj膮ce Dzia艂 ksi臋gowy,- Obs艂 korespondencji ( mailowa i tradycyjna) oraz rozm贸w tel.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Przygotowywanie dokumentacji dotycz膮cej rozliczenia z podmiotami powi膮zanymi (z kraj贸w OECD). Interpretacja regulacji dotycz膮cych cen transferowych w poszczeg贸lnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiot贸w.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Prowadzenie zaj臋膰 w pracowni terapii zaj臋ciowej dla mieszka艅c贸w Domu.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Gda艅sk (pomorskie)
艁adowanie styropianu na samochody.
AUSTROTHERM SP. Z O.O. - 2016-03-17 - O艣wi臋cim (ma艂opolskie)
- organizacja i prowadzenie spraw z zakresu gospodarki remontowej i budowlanej;- bie偶膮ce prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej i wodno-kanalizacyjnej, a w szczeg贸lno艣ci sporz膮dzanie dokumentacji technicznej lub wnioskowanie o jej sporz膮dzenie przez podmiot zewn臋trzny- prowadzenie ca艂o艣ci spraw z zakresu rozliczania podatk贸w i op艂at lokalnych (podatku od nieruchomo艣ci)
Nadle艣nictwo 呕ednia - 2017-07-05 - 呕ednia (podlaskie)
stanowisko administracyjno biurowe z wykorzystaniem zestawu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Lipowiec (warmi艅sko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Sierpc (mazowieckie)
umiej臋tno艣膰 tynkowania i obs艂ugi maszyn tynkarskich
POL-TYNK Pawe艂 W贸jcik - 2016-05-11 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Dbanie o ekspozycj臋 towar贸w , obs艂uga klienta , wsparcie oraz nawi膮zywanie pozytywnej relacji z klientami , dbanie o porz膮dek na sali sprzeda偶y -praca wykonywana b臋dzie w nowo budowanym markecie w Koloni Osiek gm.Galewice Powiat Wierusz贸w.
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2019-07-09 - Kolonia Osiek (艂贸dzkie)
- wykonywanie czynno艣ci kontrolnych i procesowych dotycz膮cych zlece艅 klient贸w z najwy偶sz膮 dok艂adno艣ci膮; kontrola oraz ocena poprawno艣ci zlece艅 pod wzgl臋dem formalnym i merytorycznym; ksi臋gowanie (Maker) transakcji dla klient贸w Korporacyjnych w systemach bankowych oraz ich kontrolowanie/autoryzowanie (Checker) z najwy偶sz膮 dok艂adno艣ci膮 (zachowanie bezb艂臋dno艣ci) i w spos贸b jak najbardziej efektywny czasowo (z zachowaniem terminowo艣ci) w oparciu o Procedury Operacyjne oraz regulacje firmy; bie偶膮ce zapoznawanie si臋 z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowi膮zuj膮cych regulacjach wewn臋trznych, procedurach i zarz膮dzeniach firmy; monitorowanie zlece艅 w obs艂ugiwanych aplikacjach i systemach, odpowiadanie na zapytania Klient贸w otrzymane droga mailowa oraz w systemach operacyjnych, uzgodnienie z partnerami biznesowymi ilo艣ci otrzymanych i przeprocesowanych zlece艅, kontrola EOD; stosowanie si臋 do wymog贸w polityki MPP, dokonywanie i ewidencjonowanie wymaganych kontroli zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami (SDN, SV, formalna poprawno艣膰 zlecenia, uzgodnienie ilo艣ci otrzymanych i przeprocesowanych zlece艅, itp.); realizacja czynno艣ci dodatkowych oraz kontrolnych, w tym: procesu archiwizacji, kontroli clean desk ( zgodnie z polityka czystych biurek) oraz kontroli miesi臋cznych w ramach obs艂ugiwanego zespo艂u; wsp贸艂praca oraz wsparcie innych zespo艂贸w w ramach lub spoza danego Biura/Wydzia艂u na zlecenie Prze艂o偶onego; prowadzenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej z Klientami wewn臋trznymi i zewn臋trznymi w ramach realizowanego procesu; tworzenie plan贸w szkole艅 oraz aktywne szkolenie nowozatrudnionych pracownik贸w, pomoc w przygotowaniu certyfikacji w porozumieniu z Mened偶erem; koordynowanie analizy b艂臋d贸w procesowych oraz proponowanie i inicjowanie dzia艂a艅 naprawczych w ramach Biura/Wydzia艂u; koordynowanie aktualizacji/tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Biura/Wydzia艂u; zdobywanie kompleksowej wiedzy na temat ca艂ego procesu end-to-end, w tym etap贸w wykraczaj膮cych poza obszar obs艂ugiwany/wykonywany przez firmy Service Center, a tak偶e proces贸w powi膮zanych; wykorzystywanie tej wiedzy do wsparcia cz艂onk贸w zespo艂u, w tym: przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkole艅 wi膮偶膮cych si臋 z wyst膮pieniem publicznym, opracowanie formularzy i innych materia艂贸w wspieraj膮cych procesy i prac臋 zespo艂u; proponowanie oraz koordynowanie zmian zwi臋kszaj膮cych efektywno艣膰 realizowanych proces贸w w porozumieniu z Mened偶erem; proponowanie rozwi膮za艅 podnosz膮cych poziom obs艂ugi klienta oraz koordynowanie wdra偶ania zaproponowanych rozwi膮za艅 w porozumieniu z Mened偶erem; identyfikacja oraz eskalacja zdefiniowanych problem贸w zwi膮zanych z realizacja procesu, odpowiednie raportowanie ryzyk operacyjnych w przebiegu proces贸w end-to-end i przygotowywanie propozycji dzia艂a艅 zapobiegawczych b膮d藕 minimalizuj膮cych ryzyko, inicjowanie zmian po stronie partner贸w biznesowych maj膮cych na celu zwi臋kszenie efektywno艣ci produktu/procesu end-to-end, wp艂ywanie na zmiany w procesach po stronie partner贸w biznesowych; koordynowanie projekt贸w oraz test贸w aplikacji w tym: udzia艂 w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonanie oceny ryzyka zwi膮zanego z implementacj膮 zmiany, anga偶owanie innych obszar贸w w celu realizacji tych zada艅. Akceptowanie we wsp贸艂pracy ze Specjalistami oraz Mened偶erem wszystkich zmian zg艂oszonych w ramach projektu; wspieranie prze艂o偶onego w zakresie organizacji pracy zespo艂u oraz praca nad eliminowaniem dzia艂a艅 skutkuj膮cych wyd艂u偶onym czasem procesowania zlece艅 otrzymanych do klient贸w; udzia艂 w rozwiazywaniu reklamacji Klient贸w, analiza przyczyny reklamacji oraz udzia艂 we wdro偶eniu dzia艂a艅 naprawczych w porozumieniu z Mened偶erem; wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez prze艂o偶onego w ramach zada艅 wynikaj膮cych z zajmowanego stanowiska; wsparcie prze艂o偶onego w przygotowaniach do audytu, kontroli wewn臋trznych/zewn臋trznych, przegl膮d贸w proces贸w oraz reprezentowanie zespo艂u w rozmowach z audytorami/kontrolerami; przestrzeganie warto艣ci O&T w realizacji bie偶膮cych obowi膮zk贸w oraz podczas komunikacji z wsp贸艂pracownikami lub Klientami wewn臋trznymi. Udzia艂 w przegl膮dach proces贸w oraz w kontrolach wewn臋trznych w ramach i poza w艂asnym Biurem/Wydzia艂em; adresowanie potrzeb szkoleniowych w ramach w艂asnego Biura/Wydzia艂u oraz dla partner贸w biznesowych. Przygotowanie materia艂贸w i prezentacja szkolenia; przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydzia艂u/Biura, wyst膮pienia publiczne; dzienne monitorowanie kont Nostro, wyja艣nianie i zamykanie pozycji otwartych na kontach Nostro przypisanych do departamentu Reklamacji; rozwi膮zywanie reklamacji Klient贸w, analiza przyczyny reklamacji oraz wdro偶enie dzia艂a艅 naprawczych w porozumieniu z Prze艂o偶onym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
gospodarowanie w oddziale regionalnymi drukami i formularzami, gospodarowanie materia艂ami techniki biurowej oraz materia艂ami eksploatacyjnymi do drukarek, urz膮dze艅 biurowych, komputer贸w, wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z ochron膮 艣rodowiska, gospodarowaniem odpadami oraz sporz膮dzanie informacji o wytworzonych odpadach oraz zanieczyszczeniach 艣rodowiska, prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych i pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych oraz warto艣ci niematerialnych i prawnych oddzia艂u regionalnego i plac贸wek terenowych i sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych z tego zakresu, uzgadnianie stanu ewidencyjnego 艣rodk贸w trwa艂ych oraz warto艣ci niematerialnych i prawnych, sporz膮dzanie wykazu maj膮tku do ubezpieczenia mienia oddzia艂u regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2018-09-10 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Dokonywanie zakup贸w w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producent贸w, bezpo艣redni konatkt z klientem francuskoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
OBS艁UGA STUDENT脫W W J臉ZYKU NIEMIECKIM ORAZ ANGIELSKIM, PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z PRZEBIEGU STUDI脫W W J臉ZYKU NIEMIECKIM ORAZ ANGIELSKIM, OBS艁UGA SYSTEMU REKRUTACJI, AKTUALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ UCZELINI- ENGLISH PROGRAM, OBS艁UGA PROGRAMU APR SYSTEMWYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE (MGR) - PREFEROWANY KIERUNEK FILOLOGIA GERMA艃SKA, BIEG艁A OBS艁UGA KOMUTERA PAKIET MS OFFICE, BIEG艁A ZNAJOMO艢膯 J臉ZYKA NIEMIECKIEGO ORAZ ANAGIELSKIEGO UMO呕LIWIAJ膭CA SWOBODN膭 KOMUNIKACJE W MOWIE I PI艢MIE, MIN. 2 - LETNIE DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZINA PRACA NA UCZELNI WY呕SZEJ;PRACA W GODZ. 7.30-15.30;CV ZAWIERAJ膭CE KLAUZUL臉 ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z USTAW膭 O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH PRZES艁A膯 NA E-MAIL: kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. ROZW脫J OPROGRAMOWANIA I WSPIERANIE SYSTEM脫W PRODUKCYJNYCH DLA APLIKACJI ZARZ膭DZANYCH PRZEZ GLOBALN膭 ORGANIZACJ臉 TREASURY; WSPIERANIE STRATEGICZNYCH ZMIAN ORAZ IMPLEMENTOWANIE PROCESU CIAGLEGO ULEPSZANIE;2. PROJEKTOWANIE, ROZW脫J OPROGRAMOWANIA I DEFINIOWANIE STRATEGII TEST脫W DLA PROCES脫W ORACLE/ETL ORAZ SKRYPTOW. MODELOWANIE DANYCH ORAZ PTYMALIZACJA PROCESOW WYDAJNOSCIOWYCH.3. PROJEKTOWANIE TECHNICZNYCH I FUNKCJONALYCH SPECYFIKACJI DLA PROCES脫W GROMADZENIA, TRANSFORMACJI ORAZ 艁ADOWANIA DANYCH Z R脫呕NYCH SYSTEM脫W.4. WSP脫艁PRACA Z INNYMI ZESPO艁AMI W ORGANIZACJI MACIERZOWEJ W CELU ZAPEWNIENIA ROZWOJU OPROGRAMOWANIA SPE艁NIAJ膭CEGO WSZYSTKIE WYMAGANIA DOTYCZ膭CE FUNKCJONALNO艢CI, WYDAJNO艢CI ORAZ UTRZYMANIA. WSPIERANIE WIEDZ膭 I DO艢WIADCZENIEM INNYCH CZ艁ONK脫W ZESPO艁U.5. PROFESJONALNA KOMUNIKACJA W MOWIE I PI艢ME. RAPORTOWANIE DO KIEROWNIK脫W ZESPO艁脫W I PROJEKT脫W. 6. WYKONYWANIE INNYCH ZADA艃 ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWC臉.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- fakturowanie i ksi臋gowanie dokument贸w na rachunkach klient贸w- bezpo艣redni kontakt z klientem bia艂oruskoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
obijanie mebli
EMILIA MEBLE SP. Z O.O. - 2016-08-23 - 艁臋kno (wielkopolskie)
Praca w Wydziale Geodezji i KartografiiNAB脫R Program Regionalny 30-50
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Pabianice (艂贸dzkie)
sprz膮tanie pokoi
O艣rodek Wypoczynkowy RELAKS - 2019-02-18 - 艁eba (pomorskie)
nadz贸r nad realizacj膮 zam贸wie艅, realizacja zam贸wie艅 , wystawianie faktur, WZ, wystawianie zlece艅 itp. umiej臋tno艣膰 obs艂ugi systemu SYMFONIA handel.
AKCES-MED SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-08 - Jasionka (podkarpackie)
proste czynno艣ci monta偶u podzespo艂贸w i element贸w gotowych, przenoszenie gotowych cz臋艣ci i produkt贸w z linii monta偶owej
PB SERWIS POLAND Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Pszczyna (艣l膮skie)