STARSZY TECHNIK Warszawa oferta pracy Komenda Stołeczna Policji

Stanowisko: STARSZY TECHNIK

Wynagrodzenie: od 3 188,27 PLN

Zakres obowiązków: 1.Obsługa sekretariatu wydziału poprzez, min. przedkładanie do dekretacji kierownictwu wydziału dokumentów i korespondencji, prowadzenia terminarza spotkań kierownictwa wydziału oraz przyjęć interesantów;2.Sporządzaniu protokołów z odpraw kierownictwa wydziału z policjantami i pracownikami, w celu zapewnienia dokumentowania obiegu informacji w zakresie zadań nałożonych na wydział; 3.Prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, delegacji służbowych oraz rejestru czasu pracy w godzinach nadliczbowych, kart ewidencji czasu pracy; 4.Przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu KSP oraz Wydziału Kadr KSP o urlopach, absencji chorobowej pracowników i policjantów Wydziału; 5.Przekazywanie pracownikowi wydziału, odpowiedzialnemu za wystawianie skierowań na badania profilaktyczne informacji o absencji chorobowej pracowników wydziału trwającej dłużej niż 30 dni;6.Prowadzenie obsługi w wydziale poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i przesyłanie dokumentów, w celu zapewnienia prawidłowego ich obiegu; 7.Prowadzenie dzienników korespondencyjnych i podawczych; 8.Wydawanie korespondencji pracownikom wydziału; 9.Koordynowanie procesu sprawdzania i rozliczania spraw ostatecznie zakończonych wwydziale, w celu przekazania ich do komórki organizacyjnej właściwej ws. archiwum; 10.Prowadzenie dzienników WKT 111 oraz rejestru aktów prawnych; 11.Rejestrowanie, kompletowanie, prawidłowe przechowywanie oraz bieżące zapoznawaniepracowników wydziału z aktami prawnymi oraz i sukcesywna ich aktualizacja; 12.Rejestrowanie, kopertowanie i wpisywanie w odpowiednie rejestry poczty przeznaczonej do wysłania; 13.Zanoszenie wysyłki na Pocztę Specjalną i kompletowanie wykazów przesyłek odbieranych z Poczty Specjalnej KSP; 14.Roznoszenie poczty po wydziałach KSP; 15.Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 16.Sporządzanie odpisów, wyciągów pism i dokumentów oraz przedkładanie ich Naczelnikowi wydziału, celem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem; 17.Nadzór nad pieczęciami używanymi w sekretariacie i kancelarii wydziału; 18.Kompletowanie akt ostatecznie załatwionych w teczkach zagadnieniowych, po uprzednim naniesieniu adnotacji w dzienniku korespondencyjnym; 19.Gromadzenie teczek zagadnieniowych, z aktami spraw ostatecznie załatwionych; 20.Archiwizowanie dokumentacji przekazanej przez pracowników wydziału, sporządzanie zbiorczych spisów akt kategorii A i B przekazanych przez pracowników WIR KSP; 21.Przekazywanie do WOINiA akt jawnych ostatecznie zakończonych po upływie roku przechowywania w kancelarii zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 22.Sporządzanie protokołów brakowania akt kategorii BC; 23.Rozliczanie się z przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ), sklasyfikowanejzgodnie z instrukcją kancelaryjną; 24.Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszylub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 25.Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 26.Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przezwszystkich pracowników Wydziału; 27.Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 28.Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.

Data publikacji: 2021-04-09

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Obsługa sekretariatu wydziału poprzez, min. przedkładanie do dekretacji kierownictwu wydziału dokumentów i korespondencji, prowadzenia terminarza spotkań kierownictwa wydziału oraz przyjęć interesantów;2.Sporządzaniu protokołów z odpraw kierownictwa wydziału z policjantami i pracownikami, w celu zapewnienia dokumentowania obiegu informacji w zakresie zadań nałożonych na wydział; 3.Prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, delegacji służbowych oraz rejestru czasu pracy w godzinach nadliczbowych, kart ewidencji czasu pracy; 4.Przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu KSP oraz Wydziału Kadr KSP o urlopach, absencji chorobowej pracowników i policjantów Wydziału; 5.Przekazywanie pracownikowi wydziału, odpowiedzialnemu za wystawianie skierowań na badania profilaktyczne informacji o absencji chorobowej pracowników wydziału trwającej dłużej niż 30 dni;6.Prowadzenie obsługi w wydziale poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i przesyłanie dokumentów, w celu zapewnienia prawidłowego ich obiegu; 7.Prowadzenie dzienników korespondencyjnych i podawczych; 8.Wydawanie korespondencji pracownikom wydziału; 9.Koordynowanie procesu sprawdzania i rozliczania spraw ostatecznie zakończonych wwydziale, w celu przekazania ich do komórki organizacyjnej właściwej ws. archiwum; 10.Prowadzenie dzienników WKT 111 oraz rejestru aktów prawnych; 11.Rejestrowanie, kompletowanie, prawidłowe przechowywanie oraz bieżące zapoznawaniepracowników wydziału z aktami prawnymi oraz i sukcesywna ich aktualizacja; 12.Rejestrowanie, kopertowanie i wpisywanie w odpowiednie rejestry poczty przeznaczonej do wysłania; 13.Zanoszenie wysyłki na Pocztę Specjalną i kompletowanie wykazów przesyłek odbieranych z Poczty Specjalnej KSP; 14.Roznoszenie poczty po wydziałach KSP; 15.Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 16.Sporządzanie odpisów, wyciągów pism i dokumentów oraz przedkładanie ich Naczelnikowi wydziału, celem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem; 17.Nadzór nad pieczęciami używanymi w sekretariacie i kancelarii wydziału; 18.Kompletowanie akt ostatecznie załatwionych w teczkach zagadnieniowych, po uprzednim naniesieniu adnotacji w dzienniku korespondencyjnym; 19.Gromadzenie teczek zagadnieniowych, z aktami spraw ostatecznie załatwionych; 20.Archiwizowanie dokumentacji przekazanej przez pracowników wydziału, sporządzanie zbiorczych spisów akt kategorii A i B przekazanych przez pracowników WIR KSP; 21.Przekazywanie do WOINiA akt jawnych ostatecznie zakończonych po upływie roku przechowywania w kancelarii zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 22.Sporządzanie protokołów brakowania akt kategorii BC; 23.Rozliczanie się z przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ), sklasyfikowanejzgodnie z instrukcją kancelaryjną; 24.Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszylub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 25.Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 26.Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przezwszystkich pracowników Wydziału; 27.Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 28.Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 188,27 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 21,29%+ dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 188,27 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021

Data zakończenia pracy: 30.06.2022

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia zawodowego, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, znajomość przepisów: - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (ze zm.); - jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji, - przepisów wewnętrznych regulujących zasady terminowego załatwiania spraw, rozliczania pracowników oraz archiwizacji dokumentów oraz aktów wykonawczych. umiejętność: pracy w zespole, pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy własnej, obsługi komputera wzakresie pakietu MS Office. 1.Obowiązki:1.Obsługa sekretariatu wydziału poprzez, min. przedkładanie do dekretacji kierownictwu wydziału dokumentów i korespondencji, prowadzenia terminarza spotkań kierownictwa wydziału oraz przyjęć interesantów;2.Sporządzaniu protokołów z odpraw kierownictwa wydziału z policjantami i pracownikami, w celu zapewnienia dokumentowania obiegu informacji w zakresie zadań nałożonych na wydział; 3.Prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, delegacji służbowych oraz rejestru czasu pracy w godzinach nadliczbowych, kart ewidencji czasu pracy; 4.Przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu KSP oraz Wydziału Kadr KSP o urlopach, absencji chorobowej pracowników i policjantów Wydziału; 5.Przekazywanie pracownikowi wydziału, odpowiedzialnemu za wystawianie skierowań na badania profilaktyczne informacji o absencji chorobowej pracowników wydziału trwającej dłużej niż 30 dni;6.Prowadzenie obsługi w wydziale poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i przesyłanie dokumentów, w celu zapewnienia prawidłowego ich obiegu; 7.Prowadzenie dzienników korespondencyjnych i podawczych; 8.Wydawanie korespondencji pracownikom wydziału; 9.Koordynowanie procesu sprawdzania i rozliczania spraw ostatecznie zakończonych wwydziale, w celu przekazania ich do komórki organizacyjnej właściwej ws. archiwum; 10.Prowadzenie dzienników WKT 111 oraz rejestru aktów prawnych; 11.Rejestrowanie, kompletowanie, prawidłowe przechowywanie oraz bieżące zapoznawaniepracowników wydziału z aktami prawnymi oraz i sukcesywna ich aktualizacja; 12.Rejestrowanie, kopertowanie i wpisywanie w odpowiednie rejestry poczty przeznaczonej do wysłania; 13.Zanoszenie wysyłki na Pocztę Specjalną i kompletowanie wykazów przesyłek odbieranych z Poczty Specjalnej KSP; 14.Roznoszenie poczty po wydziałach KSP; 15.Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 16.Sporządzanie odpisów, wyciągów pism i dokumentów oraz przedkładanie ich Naczelnikowi wydziału, celem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem; 17.Nadzór nad pieczęciami używanymi w sekretariacie i kancelarii wydziału; 18.Kompletowanie akt ostatecznie załatwionych w teczkach zagadnieniowych, po uprzednim naniesieniu adnotacji w dzienniku korespondencyjnym; 19.Gromadzenie teczek zagadnieniowych, z aktami spraw ostatecznie załatwionych; 20.Archiwizowanie dokumentacji przekazanej przez pracowników wydziału, sporządzanie zbiorczych spisów akt kategorii A i B przekazanych przez pracowników WIR KSP; 21.Przekazywanie do WOINiA akt jawnych ostatecznie zakończonych po upływie roku przechowywania w kancelarii zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 22.Sporządzanie protokołów brakowania akt kategorii BC; 23.Rozliczanie się z przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ), sklasyfikowanejzgodnie z instrukcją kancelaryjną; 24.Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszylub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 25.Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 26.Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przezwszystkich pracowników Wydziału; 27.Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 28.Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Inforacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usunięcia danych osobowych, - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: życiorys i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm.) Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Kontakt: Tel. 47 72 338 26 e-mail: bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl

Nazwa pracodawcy: Komenda Stołeczna Policji

danePracodawcy_nip: 5251930070

danePracodawcy_regon: 012126482

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
pełna oferta znajduje się na bip.ksp.policja.gov.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Nowolipie

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 09.04.2021

Oferta pracy ważna do: 09.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?105218b15ccc28bab98d90fbd373bd28

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA/KUCHARZ - od 13 PLN

Przygotowywanie posiłków (pizza, itp.), utrzymanie czystości.
MIX RÓŻNOŚCI Beata Świątkowska - 2016-12-15 - Stanisławów Drugi (mazowieckie)

REFERENT STAŻYSTA - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż,- przygotowanie i wysyłanie bieżącej korespondencji,- wprowadzanie danych do programu POLTAX z deklaracji i zeznań podatkowych,- wprowadzanie dokumentów do programu BIBLIOTEKA AKT,- archiwizowanie dokumentów,- sporządzanie kserokopii dokumentów,- przygotowanie i kompletowanie dokumentów,- rozpisywanie korespondencji,- przyjmowanie interesantów,- obsługa programu EWIDENCJE,- udzielanie informacji interesantowm,- prowadzenie książki nadawczej.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Głowno (łódzkie)

KUCHARZ - od 2 800 PLN

Przygotowywanie potraw cateringu dietetycznego wg raportu.
PIOTR ŚWIERCZEWSKI NIERUCHOMOŚCI - 2020-09-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK - od 1 850 PLN

-koszenie,grabienie trawników,-pielenie skupin krzewów i rabat kwiatowych,-przycinanie krzewów,-gracowanie chodników,-nawożenie kwiatów i krzewów,-grabienie liści,odśnieżanie
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MYCIE KLATEK SCHODOWYCH I LAMPERII. - od 13,7 PLN

- Mycie klatek schodowych i lamperii. Praca na osiedlu Odrodzenia w Katowicach.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane około 6 do 8 godzin dziennie w godzinach: 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane osoby BEZ nałogów.
GRUPA USŁUGOWO-DORADCZA ANNA HANUSIAK-TATARSKA / AGRO SERVICE 3 - 2018-03-15 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
LIBERTY POLAND S.A. - 2016-11-25 - Witnica (lubuskie)

CHEMIK - od 2 600 PLN

Wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne; zakres obowiązków: przygotowanie próbek do analizy instrumentalnej, oznaczenia fizykochemiczne, analiza metodami chromatografii gazowej i cieczowej, opracowywanie wyników i przygotowanie dok. z badań zgodnie z systemem jakości obowiązującym w laboratorium; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2020-09-08 - Sośnicowice (śląskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 100 do 3 500 PLN

obsługa klientów bezpośrednia, telefoniczna, e-mailowa, internetowaw zakresie usług, produktów oferowanych przez firmę; praca w 1 z placówek sieci Chomik
AUTOPLATFORMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-24 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osób,- obsługa programów oraz urządzen biurowych,- praca przy komputerze: sporządzanie pism, wykazów, zestawień, wykonywanie obliczeń, tworzenie baz danych,- przyjmowanie, segregowanie, katalogowanie dokumentacji, wprowadzanie do systemu,- zapoznanie z przepisami dotyczącymi zagadnień związanych z pracą w wydziale,- gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie informacji niezbędnych do wykonywania zadań wydziału,- zapoznanie ze strukturą organizacyjną spółki, zasadami obiegu dokumentów w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - do 1 850 PLN

Sprzątanie obiektów ręczne oraz maszynowe.
kontakt przez OHP - 2016-01-19 - Żory (śląskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 1 750 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PAKOWACZ - od 3 100 PLN

pakowanie, foliowanie elementów z produkcji
ELPE ELEKTROPRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)

TECHNIK NAPRAW (ELEKTRONIK) - od 1 850 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku:-lokalizuje i diagnozuje usterki-analizuje źródła usterek i proponuje zmiany w procesie produkcyjnym lub projekcie urządzenia-dokonuje napraw urządzeń elektronicznychOferujemy:-pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej-możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym-liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowy-zdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez klienta-stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki frekwencyjna oraz premia kwartalna uzależniona od wyniku finansowego firmy, dodatek za pracę w nocy, dodatek 20% za pracę w systemie 4-brygadowym (dwa ostatnie w zależności od obszaru i stanowiska)-dofinansowanie do karty sportowo - rekreacyjnej-gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistówZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego TNProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych: "Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-04-12 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 100 do 3 500 PLN

obsługa klientów bezpośrednia, telefoniczna, e-mailowa, internetowaw zakresie usług, produktów oferowanych przez firmę; praca w 1 z placówek sieci Chomik
AUTOPLATFORMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-24 - Poznań (wielkopolskie)

STARSZY MAGAZYNIER W OBSZARZE DYSTRYBUCJI I LOGISTYKI - od 3 046 PLN

Rejestracja zamówień w systemie; aktywny kontakt z klientem w przypadku niejasności lub błędów w orderze; proaktywny kontakt z logistyką lub magazynem w celu zapewnienia terminowości dostaw; tworzenie i wysyłanie korekt do faktur; kontrola zablokowanych zamówień - order error, credit check, block for delivery, complete delivery; wsparcie klientów w zakresie reklamacji ilościowych/logistycznych. Umowa o pracę na czas określony.
kontakt przez PUP - 2020-05-29 - Pabianice (łódzkie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 100 do 3 500 PLN

obsługa klientów bezpośrednia, telefoniczna, e-mailowa, internetowaw zakresie usług, produktów oferowanych przez firmę; praca w 1 z placówek sieci Chomik
AUTOPLATFORMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-24 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 100 do 3 500 PLN

obsługa klientów bezpośrednia, telefoniczna, e-mailowa, internetowaw zakresie usług, produktów oferowanych przez firmę; praca w 1 z placówek sieci Chomik
AUTOPLATFORMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-24 - Poznań (wielkopolskie)

OPERATOR KOPARKI - 20 - 25 PLN

Obsługa koparki kołowej, gąsienicowej oraz minikoparki. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie Śląska.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH UTILIS SP. Z O. O. - 2016-10-24 - Bielsko-Biała (śląskie)

TECHNOLOG, KONSTRUKTOR - od 2 500 PLN

wyksz.wyższe techniczne, mile widziane doświadczenie;dobra znajomość języka angielskiego,min. 2 lata doświadczenia w organizowaniu i planowaniu produkcji, umiejętność zarządzania zespołem
DUDZIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-26 - Wtórek (wielkopolskie)

KIEROWCA - od 2 500 PLN

Przewóz towarów zgodnie z zleceniami na terenie kraju i UE
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Leszek Twardosz - 2018-08-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

FORMIERZ - ZALEWACZ - od 2 600 PLN

ręczne formowanie i zalewanie form ciekłym żeliwem
Odlewnia Żeliwa AGA Wierzbicki Zbigniew - 2020-08-03 - Końskie (świętokrzyskie)

ASYSTENTKA CEO - od 2 800 PLN

Wprowadzanie danych do tabeli Excel. Praca w systemie 1 zmianowym, proponowane wynagrodzenie 2800 zł brutto.
Awp Group Polen Sp. z o.o. - 2019-03-26 - Bożejowice (dolnośląskie)

KELNER/KA - do 8 PLN

obsługa imprez okolicznościowych
kontakt przez OHP - 2016-02-11 - Ruda Śląska (śląskie)

PRACOWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO - do 17,72 PLN

Sprzątanie terenu zewnętrznego przy zakładzie.Umowa zlecenie ilość godzin miesięcznie: ok. 160Dyspozycyjność 8 h dziennie , od poniedziałku do piątku.Przewidywany okres zatrudnienia: na stałe.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 664 902 332, biuro: ul. Jedności Narodowej 93 parter, w godzinach: 8:00 - 16:00.
Ever Cleaning Sp. z o.o. - 2019-07-01 - Małuszów (dolnośląskie)

PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)/JUNIOR SPECJALIST - od 4 000 PLN

Obsługa połączeń przychodzących od klientów niemieckojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Lublin (lubelskie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Praca na obszarze produkcji. Praca z instrukcjami pracy w języku ukraińskim. Praca w systemie zmianowym. Obsługa maszyn.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Legnica (dolnośląskie)

TYNKARZ - od 2 600 PLN

wykonywanie prac tynkarskich
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Kaplica (pomorskie)

TOKARZ/FREZARZ/SZLIFIERZ - od 3 000 PLN

wykształcenie zawodowe, doświadczenie min. rok
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE "WACHOWIAK" JACEK WACHOWIAK - 2016-01-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)


Wybierz powiat