STARSZY TECHNIK Warszawa oferta pracy Komenda Stołeczna Policji

Stanowisko: STARSZY TECHNIK

Wynagrodzenie: od 3 436,26 PLN

Zakres obowiązków: GŁÓWNE OBOWIĄZKI: 1) Zaopatrywanie jednostek i komórek organizacyjnych KSP w przedmioty mundurowe na podstawie obowiązujących norm należności określonych odrębnymi przepisami; 2) Sporządzanie zestawień oraz korekt planów zamówień publicznych na przedmioty umundurowania służbowego; 3) Przygotowywanie dokumentów dotyczących zakupu przedmiotów mundurowych, w tym oszacowanie wartości zamówienia; 4) Udział w pracach Komisji Wydziału Zamówień Publicznych KSP; 5) Przygotowywanie, przeprowadzanie i udzielanie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie swojej działalności; 6) Udział w komisjach przeprowadzających postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie działalności sekcji. 7) Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych; 8) Sporządzanie zamówień na dostawy sprzętu i materiałów w zakresie swojej działalności; 9) Kompletowanie rachunków i faktur, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym; 10) Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych; 11) Weryfikacja dokumentów finansowych w zakresie poprawności merytorycznej i finansowej; 12) Wystawianie i podpisywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych; 13) Stała współpraca z komórką finansową Wydziału Zaopatrzenia w zakresie swoich kompetencji. 14) Wycena arkuszy spisowych inwentaryzacji, wykazów do kwalifikacji i likwidacji; 15) Wycena szkód oraz zdjęcie z ewidencji na podstawie dokumentów otrzymanych z Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 16) Prowadzenie (w formie manualnej i elektronicznej w tym w SWOP) ewidencji ilościowo-wartościowej mundurowej na podstawie zatwierdzonych dokumentów przychodowo rozchodowych; 17) Udział w komisjach inwentaryzacyjnych, likwidacjach i kwalifikacjach w magazynach Wydziału Zaopatrzenia KSP oraz w zaopatrywanych jednostkach; 18) Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb kierownictwa z zakresu swojej działalności; 19) Koordynowanie prawidłowego wykorzystania darowizn rzeczowych i środków finansowych pozyskanych od sponsorów oraz ich rozliczanie; 20) Przedkładanie Zastępcy Naczelnika Wydziału nie rzadziej niż raz na kwartał protokołu z rozliczenia zużytych materiałów krawieckich; 21) Wykonywanie zadań administratora merytorycznego oraz administratora użytkowników aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa (EKM); 22) Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa; 23) Wykonywanie przeglądów instancyjnych w ramach gospodarowania sprzętem będącym w gestii Wydziału; 24) Zastępowanie kierownika Sekcji V podczas jego nieobecności; 25) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 26) Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji; 27) Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku; 28) Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności; 29) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę; 30) Przestrzeganie przy realizacji zadań wynikających z zakresu czynności limitu środków finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizację danego zadania*; 31) Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny; 32) Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań; 33) Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; 34) Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu; 35) Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy; 36) Stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem; 37) Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich; 38) Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w Komendzie wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego; 39) Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, stopień niepełnosprawności, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika; 40) Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych; 41) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej; 42) Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach; 43) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom; 44) Zadanie dodatkowe: realizacja zadań związanych z organizacją zabezpieczenia logistycznego akcji/operacji policyjnych. Odpowiedzialność za: Odpowiedzialność za realizację zadań/obowiązków wymienionych w punkcie 8. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i środki finansowe. Odpowiedzialność służbowa przed: kierownikiem sekcji. Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe sporządzanie i przekazywanie do komórek merytorycznych wydziału dokumentacji finansowej. Zachowanie w tajemnicy informacji, do których uzyskam dostęp w związku z realizacją obowiązków służbowych a w szczególności danych osobowych przetwarzanych przez Policję oraz informacji określających sposób ich zabezpieczenia. Zobowiązanie obowiązuje zarówno w trakcie trwania stosunku pracy lub służby, jak i po jego ustaniu.

Data publikacji: 2021-06-10

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: 1) Zaopatrywanie jednostek i komórek organizacyjnych KSP w przedmioty mundurowe na podstawie obowiązujących norm należności określonych odrębnymi przepisami; 2) Sporządzanie zestawień oraz korekt planów zamówień publicznych na przedmioty umundurowania służbowego; 3) Przygotowywanie dokumentów dotyczących zakupu przedmiotów mundurowych, w tym oszacowanie wartości zamówienia; 4) Udział w pracach Komisji Wydziału Zamówień Publicznych KSP; 5) Przygotowywanie, przeprowadzanie i udzielanie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie swojej działalności; 6) Udział w komisjach przeprowadzających postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie działalności sekcji. 7) Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych; 8) Sporządzanie zamówień na dostawy sprzętu i materiałów w zakresie swojej działalności; 9) Kompletowanie rachunków i faktur, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym; 10) Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych; 11) Weryfikacja dokumentów finansowych w zakresie poprawności merytorycznej i finansowej; 12) Wystawianie i podpisywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych; 13) Stała współpraca z komórką finansową Wydziału Zaopatrzenia w zakresie swoich kompetencji. 14) Wycena arkuszy spisowych inwentaryzacji, wykazów do kwalifikacji i likwidacji; 15) Wycena szkód oraz zdjęcie z ewidencji na podstawie dokumentów otrzymanych z Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 16) Prowadzenie (w formie manualnej i elektronicznej w tym w SWOP) ewidencji ilościowo-wartościowej mundurowej na podstawie zatwierdzonych dokumentów przychodowo rozchodowych; 17) Udział w komisjach inwentaryzacyjnych, likwidacjach i kwalifikacjach w magazynach Wydziału Zaopatrzenia KSP oraz w zaopatrywanych jednostkach; 18) Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb kierownictwa z zakresu swojej działalności; 19) Koordynowanie prawidłowego wykorzystania darowizn rzeczowych i środków finansowych pozyskanych od sponsorów oraz ich rozliczanie; 20) Przedkładanie Zastępcy Naczelnika Wydziału nie rzadziej niż raz na kwartał protokołu z rozliczenia zużytych materiałów krawieckich; 21) Wykonywanie zadań administratora merytorycznego oraz administratora użytkowników aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa (EKM); 22) Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa; 23) Wykonywanie przeglądów instancyjnych w ramach gospodarowania sprzętem będącym w gestii Wydziału; 24) Zastępowanie kierownika Sekcji V podczas jego nieobecności; 25) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 26) Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji; 27) Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku; 28) Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności; 29) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę; 30) Przestrzeganie przy realizacji zadań wynikających z zakresu czynności limitu środków finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizację danego zadania*; 31) Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny; 32) Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań; 33) Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; 34) Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu; 35) Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy; 36) Stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem; 37) Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich; 38) Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w Komendzie wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego; 39) Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, stopień niepełnosprawności, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika; 40) Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych; 41) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej; 42) Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach; 43) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom; 44) Zadanie dodatkowe: realizacja zadań związanych z organizacją zabezpieczenia logistycznego akcji/operacji policyjnych. Odpowiedzialność za: Odpowiedzialność za realizację zadań/obowiązków wymienionych w punkcie 8. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i środki finansowe. Odpowiedzialność służbowa przed: kierownikiem sekcji. Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe sporządzanie i przekazywanie do komórek merytorycznych wydziału dokumentacji finansowej. Zachowanie w tajemnicy informacji, do których uzyskam dostęp w związku z realizacją obowiązków służbowych a w szczególności danych osobowych przetwarzanych przez Policję oraz informacji określających sposób ich zabezpieczenia. Zobowiązanie obowiązuje zarówno w trakcie trwania stosunku pracy lub służby, jak i po jego ustaniu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 436,26 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 11,96%+ dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 436,26 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2021

Data zakończenia pracy: 10.08.2022

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE: średnie WYMAGANIA NIEZBĘDNE: staż pracy 2 lata znajomość zasad gospodarki materiałowo-technicznej oraz przepisów o umundurowaniu, znajomość zasad obiegu dokumentacji księgowej, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, odpowiedzialność dobrej organizacji pracy WYMAGANIA DODATKOWE: wykształcenie wyższe doświadczenie na podobnym stanowisku pracy komunikatywność WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: życiorys i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm.) DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: kopie dokumentów potwierdzających spełnienie dodatkowego wymagania w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego Obowiązki:GŁÓWNE OBOWIĄZKI: 1) Zaopatrywanie jednostek i komórek organizacyjnych KSP w przedmioty mundurowe na podstawie obowiązujących norm należności określonych odrębnymi przepisami; 2) Sporządzanie zestawień oraz korekt planów zamówień publicznych na przedmioty umundurowania służbowego; 3) Przygotowywanie dokumentów dotyczących zakupu przedmiotów mundurowych, w tym oszacowanie wartości zamówienia; 4) Udział w pracach Komisji Wydziału Zamówień Publicznych KSP; 5) Przygotowywanie, przeprowadzanie i udzielanie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie swojej działalności; 6) Udział w komisjach przeprowadzających postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie działalności sekcji. 7) Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych; 8) Sporządzanie zamówień na dostawy sprzętu i materiałów w zakresie swojej działalności; 9) Kompletowanie rachunków i faktur, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym; 10) Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych; 11) Weryfikacja dokumentów finansowych w zakresie poprawności merytorycznej i finansowej; 12) Wystawianie i podpisywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych; 13) Stała współpraca z komórką finansową Wydziału Zaopatrzenia w zakresie swoich kompetencji. 14) Wycena arkuszy spisowych inwentaryzacji, wykazów do kwalifikacji i likwidacji; 15) Wycena szkód oraz zdjęcie z ewidencji na podstawie dokumentów otrzymanych z Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 16) Prowadzenie (w formie manualnej i elektronicznej w tym w SWOP) ewidencji ilościowo-wartościowej mundurowej na podstawie zatwierdzonych dokumentów przychodowo rozchodowych; 17) Udział w komisjach inwentaryzacyjnych, likwidacjach i kwalifikacjach w magazynach Wydziału Zaopatrzenia KSP oraz w zaopatrywanych jednostkach; 18) Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb kierownictwa z zakresu swojej działalności; 19) Koordynowanie prawidłowego wykorzystania darowizn rzeczowych i środków finansowych pozyskanych od sponsorów oraz ich rozliczanie; 20) Przedkładanie Zastępcy Naczelnika Wydziału nie rzadziej niż raz na kwartał protokołu z rozliczenia zużytych materiałów krawieckich; 21) Wykonywanie zadań administratora merytorycznego oraz administratora użytkowników aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa (EKM); 22) Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa; 23) Wykonywanie przeglądów instancyjnych w ramach gospodarowania sprzętem będącym w gestii Wydziału; 24) Zastępowanie kierownika Sekcji V podczas jego nieobecności; 25) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 26) Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji; 27) Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku; 28) Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności; 29) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę; 30) Przestrzeganie przy realizacji zadań wynikających z zakresu czynności limitu środków finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizację danego zadania*; 31) Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny; 32) Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań; 33) Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; 34) Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu; 35) Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy; 36) Stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem; 37) Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich; 38) Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w Komendzie wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego; 39) Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, stopień niepełnosprawności, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika; 40) Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych; 41) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej; 42) Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach; 43) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom; 44) Zadanie dodatkowe: realizacja zadań związanych z organizacją zabezpieczenia logistycznego akcji/operacji policyjnych. Odpowiedzialność za: Odpowiedzialność za realizację zadań/obowiązków wymienionych w punkcie 8. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i środki finansowe. Odpowiedzialność służbowa przed: kierownikiem sekcji. Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe sporządzanie i przekazywanie do komórek merytorycznych wydziału dokumentacji finansowej. Zachowanie w tajemnicy informacji, do których uzyskam dostęp w związku z realizacją obowiązków służbowych a w szczególności danych osobowych przetwarzanych przez Policję oraz informacji określających sposób ich zabezpieczenia. Zobowiązanie obowiązuje zarówno w trakcie trwania stosunku pracy lub służby, jak i po jego ustaniu. DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Inforacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usunięcia danych osobowych, - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: życiorys i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm.) Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. *Wynagrodzenie zasadnicze: 3436,26 zł brutto + premia 11,96%. [Zgłoszenia: 47 723 30 68, aneta.archicinska-salwin (at) ksp.policja.gov.pl]

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: Komenda Stołeczna Policji

danePracodawcy_nip: 5251930070

danePracodawcy_regon: 012126482

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pełna oferta znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Włochowska

Numer budynku pracodawcy: 25/33

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 14.06.2021

Oferta pracy ważna do: 24.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?03e75bd5b9d097d35b86cafd51801d7f

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - do 2 100 PLN

SPRZEDAWCA TOWARÓW IMPORTOWANYCH Z CHIN, ROZDZIAŁ ASORTYMENTÓW, METKOWANIE - ZGODNIE Z FAKRURAMI ( POŻĄDANA ZNAJOMOŚĆ CHIŃSKIEGO DO WCZYTYWANIA SPECYFIKACJI TOWARÓW)
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Skierniewice (łódzkie)

FRYZJER - 997,4 PLN

brak
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Maciejowice (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW MOTOCYKLOWYCH I SAMOCHODOWYCH - od 2 500 PLN

naprawa i konserwacja motocykli i samochodów
AUTOCEZAR ZPHU - 2016-10-27 - Wąchock (świętokrzyskie)

ZBIERACZ PIECZAREK - od 1 096 PLN

zbiórka i segregacja pieczarek ,przygotowywanie stanowiska pracy,utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Szańków (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

sprzedaż usług konsultingowych, miejsce wykonywania pracy: województwo lubuskie
Connect A Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ŚLUSARZ Z UMIEJĘTNOŚCIĄ SPAWANIA - 2 000 - 2 800 PLN

Przygotowanie materiału, składanie i spawanie bram i furtek oraz innych elementów metalowych, obróbka szlifierska wykonanych elementów.Mile widziane uprawnienia met. Mag, prawo jazdy kat. "B"-dojazd do siedziby pracodawcy we własnym zakresie.
BM International Metal Maschinen Technik Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wojnowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 1 900 PLN

pracownik ds. osobowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sopot (pomorskie)

DYSTRYBUTOR GAZETEK - 200 - 250 PLN

roznoszenie gazet reklamowych pod wskazane adresy
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Krosno (podkarpackie)

ZAMIATACZ - od 2 000 PLN

Sprzątanie wewnątrz i zewnątrz budynków, usuwanie śniegu, błota z chodników, pielęgnowanie terenów zielonych, kwiatów, drzew, itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Pabianice (łódzkie)

KIEROWNIK PROJEKTU - od 5 000 PLN

Udział w przygotowaniu optymalizacji kosztów związanych z projektem, przygotowywanie planów działania, koordynowanie, kontrolowanie, raportowanie przebiegu procesu budowlanego, rozliczanie całości inwestycji zgodnie z harmonogramem i budżetem.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

obsługa klienta, dokładanie towaru, przyjmowannie dostaw, dbanie o porządek, stosowanie się do zasad bezpieczeństwa w związku z COVI9-19
PHU "TEJ" KATARZYNA PTASZYK - 2020-07-22 - Poznań (wielkopolskie)

KONSERWATOR - ELEKTRYK - od 3 200 PLN

- Wykonywanie pracy konserwatora w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez administrację osiedla ze szczególnym uwzględnieniem prac elektrycznych typu: naprawa instalacji elektrycznych i wymiana oświetlenia w klatkach schodowych.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00- 16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 32-208-47-86) w godzinach 9:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Klonowa 35 c, 40-168 Katowice).
KATOWICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-03-22 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 489 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2021-06-18 - Strzałków (łódzkie)

KIEROWNIK BUDOWY ROBÓT - od 2 600 PLN

nadzór nad zespołem pracowników, nadzór nad jakością prac budowlanych, kierowanie pracownikami, analiza dokumentacji technicznej. Praca od poniedziałku do piątku, na terenie Małopolski. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą: osobisty: ul. Szkolna 9, 34-115 Ryczów, telefoniczny: 509 584 042.
Fryc Gabriel Firma Budowlano-Instalacyjna - 2020-01-21 - Ryczów (małopolskie)

DORADCA PERSONALNY - od 2 250 PLN

Rekrutowanie i zatrudnianie pracowników, pozyskiwanie użytkowników aplikacji InCPraca.pl, profilowanie oczekiwań zawodowych, zatrudnianie pracowników u klientów, nadzór nad realizacją projektu oraz rozliczanie, rozwiązywanie problemów, raportowanie rezultatów pracy.
GRUPA INCORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-19 - Bełchatów (łódzkie)

STOŁOWA - od 2 000 PLN

montaż i składanie i wykańczanie cholewek
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Myszków (śląskie)

INFORMATYK-AKUSTYK - od 3 000 PLN

Podłączanie nagłośnienia podczas organizacji imprez gminnych. produkcja dyplomów, plakatów.
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Gromadce - 2016-04-29 - Gromadka (dolnośląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

ewidencja sprzedaży, sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa sprzętu biurowego, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Bytów (pomorskie)

LISTONOSZ Z SAMOCHODEM - od 2 450 PLN

doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usługi i towarów, prowadzenie dokumentacji
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2019-01-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA (WYPŁYŃ) - 1 489 PLN

Nauka/pomoc: w opiece nad dziećmi w wieku 1-3 lat, dbania o higienę i bezpieczeństwo dzieci, w prowadzeniu zajęć edukacyjno-dydaktyczno-wychowawczych. Pomoc przy karmieniu dzieci. Wyjścia z dziećmi na plac zabaw. Nauka/pomoc we współpracy z rodzicami dzieci.
kontakt przez PUP - 2021-06-11 - Gdynia (pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA 3/4 ETATU - od 1 500 PLN

utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych
"QUAVO" Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 16,5 PLN

- obsługa maszyn produkujących części do samochodu, - kontrola jakości powstałych elementów. Umowa o pracę tymczasową. Praca trzyzmianowa lub ruch ciągły. Oferta dostępna w sali B.Kontakt z prcaodawcą - tel.: 695 066 155, e-mail: malwina.szyduk (at) adecco.pl
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 1 850 PLN

drobne remonty oraz porządkowanie przestrzeni i podjazdów wokół przydrożnych kapliczek, cmentarzy i innych zabytkowych budowli
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sawin (lubelskie)

NAUCZYCIEL ANGIELSKIEGO - od 930 PLN

nauka języka angielskiego w oddziałach przedszkolnych,Godziny pracy 8:00 - 12:00Wymiar czasu pracy: 6 godzin tygodniowoKontakt z pracodawcą: sadkow_sp (at) wp.pl lub 713166153
Szkoła Podstawowa w Sadkowie - 2018-10-05 - Sadków (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - LAMINIARZ - do 2 500 PLN

Doświadczenie zawodowe w zakresie przetwórstwa laminatu (poliestrowo-szklanego) lub osoba do przyuczenia; zdolności manualne (wykładanie form laminatem); umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice;
LAMINAT LUX ZDZISŁAW PRUSICKI - 2019-03-12 - Gliwice (śląskie)

KSIĘGOWY - REFERENT - od 2 200 PLN

nadzór nad dokumentami dowodów księgowych i kontrola nad procesem wewnętrznych metod księgowych
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

ŚLUSARZ - od 12 PLN

prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ - od 3 500 PLN

PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, ORGANIZACJA PRACY
DR INVEST S.C. DAMIAN DRUPKA, RAFAŁ KRAMARZ - 2019-10-15 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

KIEROWCA/ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 250 PLN

KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ, ROZWÓZ ZLECEŃ WG TRASY, DBANIE O POWIERZONE MIENIE.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Goleniów (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat