STARSZY TECHNIK SŁUŻBY ZDROWIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Z SIEDZIBĄ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.

Stanowisko: STARSZY TECHNIK SŁUŻBY ZDROWIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Z SIEDZIBĄ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM

Wynagrodzenie: od 2 413 PLN

Zakres obowiązków: 1. Opracowywanie faktur/rachunków, kompletowanie odpowiednich dokumentów wymaganych do faktur/rachunków.2. Sporządzanie zapotrzebowań i planów, prognoz, wniosków dokumentacji finansowej oraz stosowanej sprawozdawczości.3. Wprowadzanie danych do programu informatycznego dot. rozliczenia faktur/rachunków.4. Prowadzenie wymaganych rejestrów dot. dokumentacji finansowej.5. Kwalifikowanie i kontrolowanie wydatkowania środków finansowych w Służbie Zdrowia NoOSG.

Data publikacji: 2021-06-22

Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)

Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Opracowywanie faktur/rachunków, kompletowanie odpowiednich dokumentów wymaganych do faktur/rachunków.2. Sporządzanie zapotrzebowań i planów, prognoz, wniosków dokumentacji finansowej oraz stosowanej sprawozdawczości.3. Wprowadzanie danych do programu informatycznego dot. rozliczenia faktur/rachunków.4. Prowadzenie wymaganych rejestrów dot. dokumentacji finansowej.5. Kwalifikowanie i kontrolowanie wydatkowania środków finansowych w Służbie Zdrowia NoOSG.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 413 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: Ok. 2.413,00zł + premia 17% dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% liczony do podstawy)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STARSZY TECHNIK SŁUŻBY ZDROWIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Z SIEDZIBĄ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 413 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, administracyjne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności:1. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie Windows, Office;2. Samodzielność, umiejętność organizacji pracy;3. Odpowiedzialność, komunikatywność.Wymagania pożądane:1. Znajomość zagadnień prowadzenia gospodarki finansowej z wykorzystaniem programu komputerowego;2. Znajomość obiegu dokumentów księgowych;3. Umiejętność szybkiego uczenia się;4. Umiejętność pracy w zespole.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.

danePracodawcy_nip: 9261016080

danePracodawcy_regon: 970598756

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV2. List motywacyjny3. Oświadczenie o niekaralności.4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08

Powiat pracodawcy: krośnieński

danePracodawcy_kodPowiatu: 0802

Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460

Ulica pracodawcy: POPRZECZNA

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 22.06.2021

Oferta pracy ważna do: 09.07.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?413f56ded7fce5111d6e087a420f555f

Podobne oferty pracy

POMOCNICZY ROBOTNIK SZKLARNIOWY - od 2 600 PLN

praca przy uprawach szklarniowych, zabiegi agrotechniczne
kontakt przez PUP - 2020-06-24 - Jabłonowo (mazowieckie)

DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU - od 4 000 PLN

1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm a w szczególności:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg:- realizacja, nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich (z wyłączeniem inwestycji drogowych),- koordynowanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym i remontami budynków publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta, a także Urzędu,- planowanie remontów bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;- organizacja i zarządzanie ruchem na drogach publicznych,- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,- kreowanie polityki rowerowej miasta,- związane z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,- związane z udzielaniem dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Chełm dla rodzinnych ogrodów działkowych,- sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie inwestycji oraz sporządzania wykazu zadań inwestycyjnych na kolejny rok budżetowy,- nadzór nad realizacją zadań Zarządu Dróg Miejskich,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich:- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych niezbędnych dla rozwoju Miasta,- opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z Departamentami,- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,- stały kontakt z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych,- prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych,- prowadzenie banku informacji o dostępnych funduszach pomocowych,- wspieranie chełmskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków unijnych i innych środków pomocowych,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu, we współpracy z właściwymi Departamentami,- koordynowanie i nadzór nad zamówieniami publicznymi w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Miasta,- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i Urzędem Publikacji Unii Europejskiej w zakresie publikacji ogłoszeń,- sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych udzielanych przez Miasto Chełm za pośrednictwem Urzędu Miasta Chełm,- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w tym zakresie,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO oraz ewidencji zamówień o wartości do 30 000 EURO,- prowadzenia wszelkich prac związanych z odwołaniami i skargami do sądu w stosunku do zamówień, dla których zamawiającym jest Miasto,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-04 - Chełm (lubelskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 3 000 PLN

Prace stolarskie
Green House Zbigniew Rek - 2017-08-11 - Kretomino (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI STOLARKI ALUMINIOWEJ - 14 - 16 PLN

- obróbka konstrukcji aluminiowych,- prace przy składaniu stolarki aluminiowej,- kontrola jakości,
kontakt przez OHP - 2017-10-26 - Goleszów (śląskie)

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 800 PLN

roboty ogólnobudowlane, przygotowanie terenów budowy, prace towarzyszące , prace związane z ze wznoszeniem budynków itp.
kontakt przez PUP - 2021-05-01 - Mława (mazowieckie)

867S - KASJER HANDLOWY - od 1 850 PLN

dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2016-11-23 - Natalin (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 2 000 PLN

oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ławy (kujawsko-pomorskie)

MŁODSZY OPERATOR PRODUKCJI - od 2 000 PLN

-Montaż podzespołów elektronicznych,-Dbanie o wysoką jakość wykonanych zadań,-Dopuszczanie komponentów do dalszej produkcji,-Kontakt telefoniczny 519-608-805CVKontakt:Tel. 508-528-806E-mail: magdalena.grabowska (at) fenixpoland.pl
FENIX POLAND SP. Z O.O. ul.Litewska 6 91-481 Łódź - 2017-03-16 - Tczew (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 14 PLN

1.PAKOWANIE CZĘŚCI ZAMIENNYCH2.KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ PRZY UŻYCIU SKANERA3.PRACE MAGAZYNOWE
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Sosnowiec (śląskie)

OPERATOR RĘCZNO-MECHANICZNEJ OBRÓBKI SZKŁA - 2 100 - 2 500 PLN

mechaniczne obrabianie wyrobów szklarskich tj. cięcie, wiercenie, szlifowanie, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00- 22.00), następna umowa o pracę na czas określony
PIEŃSKIE HUTY SZKŁA "ŁUŻYCE" SP.Z.O.O. - 2017-10-26 - Pieńsk (dolnośląskie)

KIEROWCA C+E - 2 100 - 2 500 PLN

Transport materiałów- wywrotka
Firma Usługowo-Transportowa "AGA" Agnieszka Baranowska - 2018-01-22 - Osiecznica (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Wystawianie faktur; obsługa korespondencji; obsługa dokumentów; organizacja biura; wsparcie księgowej i zarządu; kontakt z klientami i dostawcami.
STRAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Sady (mazowieckie)

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 800 PLN

roboty ogólnobudowlane, przygotowanie terenów budowy, prace towarzyszące , prace związane z ze wznoszeniem budynków itp.
kontakt przez PUP - 2021-05-01 - Mława (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 3 000 PLN

Praca w delegacjach na budowach
"Urbut" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Zawiercie (śląskie)

HANDLOWIEC - od 2 500 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA D.S. ADMINISTRACJI - od 4 500 PLN

Ewidencjonowanie danych w systemie, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie raportów dotyczących administracji, zapewnienie sprawnej obsługi klienta przez tel. lub e-mail dotyczących spraw związanych z HR (wynagrodzenia, urlopy, benefity).
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 4 500 PLN

-kierowanie samochodem dostawczym,-wykonywanie czynności obsługowych samochodu,-załadunek oraz rozładunek towaru,-dostawy międzynarodowe;Transport międzynarodowy (kraje UE)praca w delegacji (3 tygodnie lub 1,5 miesiąca)
kontakt przez PUP - 2020-07-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

DOSTAWCA BUTLI GAZOWYCH - od 2 600 PLN

prawo jazdy min.3 lata
PHU Tylgaz - 2020-05-04 - Łask (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

- Praca w biurze, pomoc w realizacji projektów, koordynowanie pracą biura. Obsługa poczty wychodzącej oraz przychodzącej (elektroniczna oraz tradycyjna), obsługa urządzeń biurowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne) lub wyższe. Minimum 3 miesiące doświadczenia w pracy biurowej. Znajomość MS Office. Podstawowa znajomość w mowie i pismie j. angielskiego. Komunikatywność, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (606-227-437) w godzinach: 9:00-17:00 lub e-mail: kontakt (at) innowacjespoleczne.com
INSTYTUT PRACY I EDUKACJI - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)

KASJER - od 1 850 PLN

obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o wygląd i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Żory (śląskie)

STATYSTA - od 70 PLN

statystowanie w filmie historycznym, praca na terenie Białegostoku i okolic
ABE STUDIO RENATA PERCZAK - 2017-08-02 - Białystok (podlaskie)

SERWISANT-ELEKTRYK - od 2 100 PLN

układanie instalacji, programowanie, montowanie
"GOWTEL" S.C. Jarosław Nowosadzki, Dorota Nowosadzka - 2017-12-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - 997,4 PLN

pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY - od 20 PLN

Obsługa szlifierek oraz urządzeń pomiarowych
ATRIUM SPÓŁKA JAWNA M.T. PIECHOWICZ - 2020-09-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - OBSŁUGA MASZYN - od 1 850 PLN

Obsługa maszyn produkcyjnych i urządzeń do produkcji włóknin:- zdejmowanie i przenoszenie belek - dosypywanie granulatu- przecinanie włókniny- streczowanie – owijanie belek
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Zgierz (łódzkie)

NAUCZYCIEL PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU - MECHATRONIK - od 2 417 PLN

Prowadzenie zajęć praktycznych z uczniami oraz obsługa, diagnozowanie, naprawa urządzeń i systemów mechatronicznych
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2019-03-01 - Zamość (lubelskie)

TYNKARZ DPP NK - od 2 000 PLN

prace tynkarskie
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Skoki (wielkopolskie)

OPERATOR ZAGINARKI-ZGRZEWARKI - 2 000 - 3 500 PLN

- Obróbka konstrukcji metalowych, kształtek, siatek cięto-ciągnionych.- Wynagrodzenie: 2000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 6:00-14:00 + sobota. Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: studio (at) metaldomus.pl
METALDOMUS PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)