STARSZY TECHNIK SŁUŻBY ZDROWIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Z SIEDZIBĄ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY TECHNIK SŁUŻBY ZDROWIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Z SIEDZIBĄ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Wynagrodzenie: od 2 413 PLN
Zakres obowiązków: 1. Opracowywanie faktur/rachunków, kompletowanie odpowiednich dokumentów wymaganych do faktur/rachunków.2. Sporządzanie zapotrzebowań i planów, prognoz, wniosków dokumentacji finansowej oraz stosowanej sprawozdawczości.3. Wprowadzanie danych do programu informatycznego dot. rozliczenia faktur/rachunków.4. Prowadzenie wymaganych rejestrów dot. dokumentacji finansowej.5. Kwalifikowanie i kontrolowanie wydatkowania środków finansowych w Służbie Zdrowia NoOSG.
Data publikacji: 2021-06-22
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Opracowywanie faktur/rachunków, kompletowanie odpowiednich dokumentów wymaganych do faktur/rachunków.2. Sporządzanie zapotrzebowań i planów, prognoz, wniosków dokumentacji finansowej oraz stosowanej sprawozdawczości.3. Wprowadzanie danych do programu informatycznego dot. rozliczenia faktur/rachunków.4. Prowadzenie wymaganych rejestrów dot. dokumentacji finansowej.5. Kwalifikowanie i kontrolowanie wydatkowania środków finansowych w Służbie Zdrowia NoOSG.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 413 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: Ok. 2.413,00zł + premia 17% dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% liczony do podstawy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY TECHNIK SŁUŻBY ZDROWIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Z SIEDZIBĄ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 413 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności:1. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie Windows, Office;2. Samodzielność, umiejętność organizacji pracy;3. Odpowiedzialność, komunikatywność.Wymagania pożądane:1. Znajomość zagadnień prowadzenia gospodarki finansowej z wykorzystaniem programu komputerowego;2. Znajomość obiegu dokumentów księgowych;3. Umiejętność szybkiego uczenia się;4. Umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
danePracodawcy_nip: 9261016080
danePracodawcy_regon: 970598756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV2. List motywacyjny3. Oświadczenie o niekaralności.4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.06.2021
Oferta pracy ważna do: 09.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?413f56ded7fce5111d6e087a420f555f
Podobne oferty pracy
praca przy uprawach szklarniowych, zabiegi agrotechniczne
kontakt przez PUP - 2020-06-24 - Jabłonowo (mazowieckie)
1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm a w szczególności:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg:- realizacja, nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich (z wyłączeniem inwestycji drogowych),- koordynowanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym i remontami budynków publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta, a także Urzędu,- planowanie remontów bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;- organizacja i zarządzanie ruchem na drogach publicznych,- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,- kreowanie polityki rowerowej miasta,- związane z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,- związane z udzielaniem dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Chełm dla rodzinnych ogrodów działkowych,- sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie inwestycji oraz sporządzania wykazu zadań inwestycyjnych na kolejny rok budżetowy,- nadzór nad realizacją zadań Zarządu Dróg Miejskich,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich:- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych niezbędnych dla rozwoju Miasta,- opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z Departamentami,- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,- stały kontakt z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych,- prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych,- prowadzenie banku informacji o dostępnych funduszach pomocowych,- wspieranie chełmskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków unijnych i innych środków pomocowych,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu, we współpracy z właściwymi Departamentami,- koordynowanie i nadzór nad zamówieniami publicznymi w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Miasta,- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i Urzędem Publikacji Unii Europejskiej w zakresie publikacji ogłoszeń,- sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych udzielanych przez Miasto Chełm za pośrednictwem Urzędu Miasta Chełm,- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w tym zakresie,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO oraz ewidencji zamówień o wartości do 30 000 EURO,- prowadzenia wszelkich prac związanych z odwołaniami i skargami do sądu w stosunku do zamówień, dla których zamawiającym jest Miasto,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-04 - Chełm (lubelskie)
Prace stolarskie
Green House Zbigniew Rek - 2017-08-11 - Kretomino (zachodniopomorskie)
- obróbka konstrukcji aluminiowych,- prace przy składaniu stolarki aluminiowej,- kontrola jakości,
kontakt przez OHP - 2017-10-26 - Goleszów (śląskie)
roboty ogólnobudowlane, przygotowanie terenów budowy, prace towarzyszące , prace związane z ze wznoszeniem budynków itp.
kontakt przez PUP - 2021-05-01 - Mława (mazowieckie)
dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2016-11-23 - Natalin (mazowieckie)
oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ławy (kujawsko-pomorskie)
-Montaż podzespołów elektronicznych,-Dbanie o wysoką jakość wykonanych zadań,-Dopuszczanie komponentów do dalszej produkcji,-Kontakt telefoniczny 519-608-805CVKontakt:Tel. 508-528-806E-mail: magdalena.grabowska (at) fenixpoland.pl
FENIX POLAND SP. Z O.O. ul.Litewska 6 91-481 Łódź - 2017-03-16 - Tczew (pomorskie)
1.PAKOWANIE CZĘŚCI ZAMIENNYCH2.KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ PRZY UŻYCIU SKANERA3.PRACE MAGAZYNOWE
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Sosnowiec (śląskie)
mechaniczne obrabianie wyrobów szklarskich tj. cięcie, wiercenie, szlifowanie, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00- 22.00), następna umowa o pracę na czas określony
PIEŃSKIE HUTY SZKŁA "ŁUŻYCE" SP.Z.O.O. - 2017-10-26 - Pieńsk (dolnośląskie)
Transport materiałów- wywrotka
Firma Usługowo-Transportowa "AGA" Agnieszka Baranowska - 2018-01-22 - Osiecznica (lubuskie)
Wystawianie faktur; obsługa korespondencji; obsługa dokumentów; organizacja biura; wsparcie księgowej i zarządu; kontakt z klientami i dostawcami.
STRAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Sady (mazowieckie)
roboty ogólnobudowlane, przygotowanie terenów budowy, prace towarzyszące , prace związane z ze wznoszeniem budynków itp.
kontakt przez PUP - 2021-05-01 - Mława (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Koło (wielkopolskie)
Praca w delegacjach na budowach
"Urbut" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Zawiercie (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
Ewidencjonowanie danych w systemie, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie raportów dotyczących administracji, zapewnienie sprawnej obsługi klienta przez tel. lub e-mail dotyczących spraw związanych z HR (wynagrodzenia, urlopy, benefity).
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
-kierowanie samochodem dostawczym,-wykonywanie czynności obsługowych samochodu,-załadunek oraz rozładunek towaru,-dostawy międzynarodowe;Transport międzynarodowy (kraje UE)praca w delegacji (3 tygodnie lub 1,5 miesiąca)
kontakt przez PUP - 2020-07-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prawo jazdy min.3 lata
PHU Tylgaz - 2020-05-04 - Łask (łódzkie)
- Praca w biurze, pomoc w realizacji projektów, koordynowanie pracą biura. Obsługa poczty wychodzącej oraz przychodzącej (elektroniczna oraz tradycyjna), obsługa urządzeń biurowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne) lub wyższe. Minimum 3 miesiące doświadczenia w pracy biurowej. Znajomość MS Office. Podstawowa znajomość w mowie i pismie j. angielskiego. Komunikatywność, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (606-227-437) w godzinach: 9:00-17:00 lub e-mail: kontakt (at) innowacjespoleczne.com
INSTYTUT PRACY I EDUKACJI - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o wygląd i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Żory (śląskie)
statystowanie w filmie historycznym, praca na terenie Białegostoku i okolic
ABE STUDIO RENATA PERCZAK - 2017-08-02 - Białystok (podlaskie)
układanie instalacji, programowanie, montowanie
"GOWTEL" S.C. Jarosław Nowosadzki, Dorota Nowosadzka - 2017-12-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa szlifierek oraz urządzeń pomiarowych
ATRIUM SPÓŁKA JAWNA M.T. PIECHOWICZ - 2020-09-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych i urządzeń do produkcji włóknin:- zdejmowanie i przenoszenie belek - dosypywanie granulatu- przecinanie włókniny- streczowanie – owijanie belek
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Zgierz (łódzkie)
Prowadzenie zajęć praktycznych z uczniami oraz obsługa, diagnozowanie, naprawa urządzeń i systemów mechatronicznych
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2019-03-01 - Zamość (lubelskie)
prace tynkarskie
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Skoki (wielkopolskie)
- Obróbka konstrukcji metalowych, kształtek, siatek cięto-ciągnionych.- Wynagrodzenie: 2000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 6:00-14:00 + sobota. Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: studio (at) metaldomus.pl
METALDOMUS PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)