STARSZY TECHNIK PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY TECHNIK PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 094 PLN
Zakres obowiązków: -dokładna znajomość przepisów regulujących zasady księgowości w szczególności klasyfikację dochodów i wydatków budżetowych, ustawę o rachunkowości;-dokładna znajomość przepisów związanych z rozliczaniem kosztów podróży służbowych na obszarze kraju pracowników i funkcjonariuszy;-znajomość przepisów związanych z realizowanymi przez NoOSG funduszami unijnymi (m.in. podręcznik, instrukcje, wytyczne, porozumienia, karty projektów);-księgowanie dokumentów na kontach pozabilansowych zakwalifikowanych do wydatków funduszy unijnych w układzie: nazwy funduszu, numery projektu, kategorii budżetowej i innych niezbędnych informacji, które będą wymagane do identyfikowania wydatku;-opracowywanie dokumentów księgowych dotyczących funduszy unijnych zgodnie z wymogami danego funduszu (m.in. nazwa projektu, kategoria budżetowa, kwota do poświadczenia wydatków, nr porozumienia);-weryfikowanie kwot wydatków kwalifikowanych do funduszy unijnych w zakresie właściwego podziału procentowego na finansowanie i współfinansowanie;-sporządzanie not księgowych i polecenia księgowania w celu prawidłowego ujęcia operacji gospodarczej w ewidencji księgowej;-sporządzenie wniosków o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych;-przygotowywanie dokumentacji do wniosku o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych w wersji papierowej i elektronicznej w zależności od wymogów stawianych przez instytucję poświadczającą;-opracowywanie projektów pism i odpowiedzi w zakresie unijnych;-ścisła współpraca z koordynatorem ds. funduszy PGK i SOdC oraz komórkami zaopatrującymi;-przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ;-dbałość o przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej;-przestrzeganie przepisów ochrony informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych;-dbałość o używany podczas wykonywania zadań sprzęt służbowy.
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-dokładna znajomość przepisów regulujących zasady księgowości w szczególności klasyfikację dochodów i wydatków budżetowych, ustawę o rachunkowości;-dokładna znajomość przepisów związanych z rozliczaniem kosztów podróży służbowych na obszarze kraju pracowników i funkcjonariuszy;-znajomość przepisów związanych z realizowanymi przez NoOSG funduszami unijnymi (m.in. podręcznik, instrukcje, wytyczne, porozumienia, karty projektów);-księgowanie dokumentów na kontach pozabilansowych zakwalifikowanych do wydatków funduszy unijnych w układzie: nazwy funduszu, numery projektu, kategorii budżetowej i innych niezbędnych informacji, które będą wymagane do identyfikowania wydatku;-opracowywanie dokumentów księgowych dotyczących funduszy unijnych zgodnie z wymogami danego funduszu (m.in. nazwa projektu, kategoria budżetowa, kwota do poświadczenia wydatków, nr porozumienia);-weryfikowanie kwot wydatków kwalifikowanych do funduszy unijnych w zakresie właściwego podziału procentowego na finansowanie i współfinansowanie;-sporządzanie not księgowych i polecenia księgowania w celu prawidłowego ujęcia operacji gospodarczej w ewidencji księgowej;-sporządzenie wniosków o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych;-przygotowywanie dokumentacji do wniosku o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych w wersji papierowej i elektronicznej w zależności od wymogów stawianych przez instytucję poświadczającą;-opracowywanie projektów pism i odpowiedzi w zakresie unijnych;-ścisła współpraca z koordynatorem ds. funduszy PGK i SOdC oraz komórkami zaopatrującymi;-przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ;-dbałość o przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej;-przestrzeganie przepisów ochrony informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych;-dbałość o używany podczas wykonywania zadań sprzęt służbowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 094 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2.094 zł; premia 10%; dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY TECHNIK PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 094 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata, znajomość ustawy o rachunkowości;Wymagania pożądane: wykształcenie średnie ekonomiczne, znajomość zasad rozliczania funduszy unijnych.Zatrudnienie marzec/kwiecień 2019r.
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-list motywacyjny, życiorys,-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,-kopie świadectw pracy potwierdzające wszystkie poprzednie okresy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 25.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
fizjoterapeuta
SPECJALISTYCZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MULTIMED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Oświęcim (małopolskie)
Projektowanie, rozwijanie, implementacja oraz doskonalenie metod i planów testowania, efektywna automatyzacja testów, tworzenie skryptów do automatyzacji testów, przeprowadzanie manualnych i automatycznych testów funkcjonalnych i systemowych, formułowanie, budowanie, wdrażanie i utrzymywanie automatycznych testów systemowych,odzwierciedlających prawdziwe scenariusze w celu sprawdzenia nowych funkcji i możliwości, identyfikacji defektów oraz obszarów optymalizacji, tworzenie i rozwijanie aplikacji oraz narzędzi testowych w oparciu o realne przypadki użycia, przy użyciu języka programowania Java, praca na poziomie kodu źródłowego (głównie w Javie) w celu identyfikacji i tworzenia przypadków testowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Kraków (małopolskie)
badanie potrzeb w zakresie kształcenia z terenu działania, współpraca z instytucjami, prowadzenie rekrutacji na szkolenia i kursy, organizowanie szkoleń i kursów, sporządzenie i prowadzenie dokumentacji szkoleń i kursów, rozliczanie realizacji szkoleń, analizowanie rynku pracy pod kątem potrzeb szkoleniowych
kontakt przez OHP - 2017-11-15 - Łapy (podlaskie)
Produkcja maszyn drogowych ,prace ślusarsko-spawalnicze.Miejsce wykonywania pracy:Trzebnica
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROMAD Oddział w Żmigrodzie - 2017-03-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych
Firma Handlowo-Usługowa Barbara Rymarczyk - 2016-02-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Pomoc przy: - gromadzeniu dokumentów,- ustaleniu uprawnień,- prowadzeniu obsługi interesantów,- przygotowaniu decyzji, wykazów należności w zakresie świadczeń socjalnych należnych strażakom i pracownikom cywilnym.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim. Tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC. Tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski. Weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili. Zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami, celem pozyskania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie hali sprzedaży, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych, magazynów oraz terenu zewnętrznego.
MATMAX Systemy Sprzątające Sp. z oo Sp. Komandytowa - 2018-08-20 - Piastów (mazowieckie)
- sporządzanie umów z kontrahentami szkoły,- prowadzenie dokumentacji technicznej budynków,- prowadzenie spraw zaopatrzeniowych zgodznych z prawem zamówień publicznychSzczegóły na stronie internetowej www.pckziu-puck.pl(zakładka bip)
POWIATOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO - 2016-01-18 - Puck (pomorskie)
OBSŁUGA IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCJH
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Falęcice (mazowieckie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i holenderskim- kontakt z klientami w przypadku wyjatkowych problemów, trudnych sytuacji- przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników- wsparcie administracyjne w zadaniach przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
wprowadzanie usprawnień w procesie obsługi klienta, zarządzanie zamówieniami, współpraca z zespołem sprzedaży, rozwiązywanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Zabierzów (małopolskie)
- prowadzenie akt osobowych, ogół czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, - prowadzenie dokumentacji urlopowej, prowadzenie ewidencji czasu pracy,-prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, szkoleń BHP i p.poż-sporządzanie sprawozdań do GUS, PFRON, Systemu Informacji Oświatowej- nadzorowanie i kierowanie bieżącą pracą administracyjno - gospodarczą, planowanie i nadzorowanie prac remontowych, -odpowiedzialność za właściwy stan higieniczno - sanitarny szkoły i terenów przyszkolnych-prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji dotyczących przeglądów-prowadzenie rejestru umów,-organizowanie pracy pracownikom administracji i obsługi, sporządzanie harmonogramu pracy dozorców nocnych
Szkoła Podstawowa nr 15 - 2018-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
MYCIE GŁÓW, STRZYŻENIE, KOLORYZACJA, MODELOWANIE;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU FRYZJERSTWA, 10 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO;
STUDIO FRYZUR GLAMOUR BARBARA CHUDZIK-STELMASZYK - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
tworzenie i modyfikacja harmonogramów zajęć dla studentówwspółpraca z jednostkami naukowo-dydaktycznymi oraz dziekanatami w zakresie układania harmonogramówaktualizacja harmonogramów na stronie internetowej Uczelni32. Oczekiwania pracodawcy krajowego wobec kandydatów do pracy:Poziom wykształcenia: wyższe magisterskie, preferowane kierunki: administracyjne, ekonomiczne, matematyczne, zarządzanie.Umiejętności : biegła obsługa komputera pakiet MS Office w tym Excel Uprawnienia: Doświadczenie zawodowe: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, mile widziana praca w uczelni wyższej Inne: administrowanie salami dydaktycznymiuczestnictwo w tworzeniu dokumentów i procedur związanych z funkcjonowaniem działu
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej, ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania, analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania, analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania, przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kraków (małopolskie)
Montaż wełny mineralnej, montaż izolacji na rurociągach i kotłach, posługiwanie się elektronarzędziami do izolacji. Kontakt z innymi pracownikami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Płock (mazowieckie)
Analiza wyników zgodnie ze standardami, łącznie z informacją zwrotną z kontroli wyceny.Składanie okresowych zwrotów.Cele dotyczące poprawy skuteczności i kontroli będą uzgodnione i monitorowane.Sprawdzenie czy przypisane procesy zostały zakończone w terminach i w sposób efektywny zapewniając spójność i dokładność.Dostarczanie informacji na temat składek i zachowań poszczególnych osób regularnie.Dostarczanie i otrzymywanie informacji zwrotnych od kierownika linii co najmniej raz na kwartał.Wysokiej jakości praca zespołowa z innymi zespołami ds. Kontroli produktów i zespołów kontroli produktów.Roczny przegląd audytu wewnętrznego który ustali, czy zespół jest w pełni zgodny z globalnymi rynkami FIM.Działanie z wysokim poziomem uczciwości, zachowaniami i osiągnięciami w stosunku do standardów etycznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)
Udział w projektach dotyczących procesów R&A, zapewnianie wiedzy eksperckiej dla interesariuszy z FO i spoza Fo , zapewnianie operacyjnej i strukturalnej skuteczności mechanizmów kontrolnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
Projektowanie i rozwój produktów i procesów w celu dostarczania założeń projektowych albo w związku z zarządzaniem zyskiem, nowymi produktami i rozszerzaniem istniejących linii produktów, poprawą jakości i zarządzaniem jakością marki oraz transferami produktów i start-upami. Projektowanie i rozwój produktów i procesów z zapewnieniem zasad troski o konsumenta i zachowaniem zasad i polityk jakości Mondelez. Samodzielne organizowanie i wdrażanie Badania pilotażowe i przemysłowych, w tym analizy danych, monitorowanie danych, korekty danych oraz dostarczanie wyników i raportów technicznych do menedżerów, personelu technicznego i partnerów z innych działów. Zarządzanie walidacją produktów B+R. Dostarczanie specyfikacji i odpowiedniej dokumentacji zgodnie z polityką Mondelez. Aktywny wkład w prace badawcze. Komunikacja w ramach interdyscyplinarnego zespołu projektowego jako przedstawiciel działu badawczo-rozwojowego o rozwoju produktów i ryzykach związanych z rozwojem produktów i procesów. Konsultacje ze specjalistami i naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo. W obowiązki wliczają się również czynności związane z punktem obsługi klienta, tzn faktury, kredyty, reklamacje itp. Godzina zakończenia pracy: 21:30Kontakt z pracodawcą: karolina.kazior (at) decathlon.com
DECATHLON Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
znajomość rozwiązań messagingowych
GFT POLAND Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Poznań (wielkopolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIEM, ZAKUPEM, ODSPRZEDAŻĄ I ANALIZĄ ZUŻYCIEM ENERGII ELEKTRYCZNEJ, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ, PLANÓW, SPRAWOZDAŃ, WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH ANALIZ DOSTAW I ZUŻYCIA ORAZ ODSPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, A TAKŻE PONIESIONYCH WYDATKÓW, PROWADZENIE SZKOLEŃ I NADZORÓW SŁUŻBOWYCH W WW. ZAKRESIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE ELEKTRYCZNE LUB PODOBNE, BIEGŁA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 4 LATA, PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na budowie- docieplenia,wymiana okien i inne towarzyszace
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Tychy (śląskie)
OfPr/17/0844
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Opoczno (łódzkie)
stworzenie prezentacji GIS (geographic information system), stworzenie projektów graficznych, znajomość systemów Linux.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łódź (łódzkie)
współudział w tworzeniu planów audytów wewnętrznych w organizacji, - realizowanie audytów wewnętrznych, - przygotowywanie dokumentacji po-audytowej, prezentowanie wyników audytów i monitorowanie stanu wdrożenia rekomendacji wynikających z audytu, - identyfikacja i ocena ryzyka finansowego oraz operacyjnego we wszystkich obszarach działalności PMI, - weryfikowanie efektywności kontroli wewnętrznych, - przygotowania programów szkoleniowych dla pracowników PMI SCE w zakresie świadomości środowiska kontrolnego, - doradzanie grupom projektowym w zakresie modelowania środowiska kontrolnego dla nowych procesów lub programów.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)