SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA W MCK W ŁAPACH Łapy oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA W MCK W ŁAPACH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: badanie potrzeb w zakresie kształcenia z terenu działania, współpraca z instytucjami, prowadzenie rekrutacji na szkolenia i kursy, organizowanie szkoleń i kursów, sporządzenie i prowadzenie dokumentacji szkoleń i kursów, rozliczanie realizacji szkoleń, analizowanie rynku pracy pod kątem potrzeb szkoleniowych
Data publikacji: 2017-11-15
Lokalizacja: Łapy (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łapy, powiat: białostocki, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
badanie potrzeb w zakresie kształcenia z terenu działania, współpraca z instytucjami, prowadzenie rekrutacji na szkolenia i kursy, organizowanie szkoleń i kursów, sporządzenie i prowadzenie dokumentacji szkoleń i kursów, rozliczanie realizacji szkoleń, analizowanie rynku pracy pod kątem potrzeb szkoleniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Plus dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA W MCK W ŁAPACH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łapy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi programu Word i Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień z zakresu wymaganego stanowiska, a w szczególności przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instyt. rynku pracy, umiejętność czytania przepisów, umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole, dyspozycyjność i elastyczność w pracy, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Białystok
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 22, 15-872 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Proszę zgłosić się do MBP na ul. Dąbrowskiego 22 w Białymstoku
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.podlaska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Białystok
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 15.11.2017
Oferta pracy ważna do: 08.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy tokarkach i frezarkach.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Zamość (lubelskie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"-prowadzenie nadzoru przyrodniczego i ochrony środowiska na budowie,-przygotowywanie sprawozdań,sporządzanie pism dot.powyższego zakresu,-wsparcie zespołu Inżyniera Kontraktu w działaniach techniczno-administracyjnych
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa stałych klientów, przedstawianie oferty firmy, pozyskiwanie nowych klientów
JACEK MĘŻYDŁO TELE-HURT - 2018-03-19 - Puławy (lubelskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Częstochowa (śląskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ PRACOWNIKÓW, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE CZASU PRACY, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ KADROWO-FINANSOWYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE,DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU SPECJALISTY DS KADR I PŁAC, OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI
SCHRONISKO DLA NIELETNICH W SZCZECINIE - 2017-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Praca związana z obsługą klientów zagranicznych i krajowych
NOVEL-TECH sp.cyw. Mielec - 2017-09-28 - Mielec (podkarpackie)
Przewóz paliw na terenie powiatu tarnowskiego
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2017-01-10 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
rozliczanie pracownikówobsługa programu kalkulacyjnego Excel
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2015-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
•prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);•sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych •sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;•rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;•sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;•pełna obsługa programu Płatnik;•rozliczanie delegacji pracowniczych;•ustalanie uprawnień urlopowych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;•ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
FROST Barbara Wegenke - 2018-01-22 - Jarogniewice (wielkopolskie)
ręczne nabieranie i formowanie wyrobów szklanych
HUTA SZKŁA "TOPGLASS 1" Sp.j. Cezary Karolewski, Jacek Bochenek - 2016-10-17 - Rajec Szlachecki (mazowieckie)
•WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola jakości części samochodowych
PEOPLE Sp. z o.o.Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-12-09 - Ustroń (śląskie)
badanie potrzeb rynku pracy, bieżąca analiza rynku, poszukiwanie nowych klientów, realizacja założonego planu sprzedaży /oferta z GCP Koniecpol/
GRUPA INCO S.A. - 2016-09-06 - Koniecpol (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Składanie, przewozenie mebli,załadunek ,rozładunek
FELCZAK MIECZYSŁAW SYPIALNIE 100 WZORÓW - 2016-08-19 - Krapkowice (opolskie)
Sporządzanie kalkulacji, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, rozliczanie wykonywanych inwestycji, sporządzanie sprawozdań z działalności firmy
Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Tryńcza (podkarpackie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
- bieżąca obsluga klienta,- przygotowanie ofert,- zamawianie towarów i usług, - wystawianie dokumentów finansowych,- obsługa kasy fiskalnej,- dojazd do klienta, - rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Leszno (wielkopolskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
wyk. wyższe kier. związany z meblarstwem, 15 lat doświadczenia w branży meblarskiej , znajomość tureckiej branży meblowej, biegła znajomość j. tureckiego w mowie i piśmie, kontakty z dostawacami mebli w j. tureckim.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kania (wielkopolskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
Szycie kostiumów kąpielowych oraz koszulek
Zakład krawiecki LIOR Zdzisława Fijałkowska - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, przeprowadzanie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert oraz realizacja zamówień handlowych, realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami.
FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców
POLAND-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)