STARSZY TECHNIK K/M Warszawa oferta pracy Komenda Sto艂eczna Policji
Stanowisko: STARSZY TECHNIK K/M
Wynagrodzenie: od 2聽983,9 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: .
Data publikacji: 2020-08-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Sto艂eczna Policji
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: .
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽983,9 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + premia 19,44%+ dodatek za wys艂ug臋 lat
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽983,9 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.11.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zam贸wienia publiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa- poufne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne: wykszta艂cenie 艣rednie, kopia po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 "poufne" lub o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przeprowadzenie post臋powania sprawdzaj膮cego, znajomo艣膰 praw budowlanego, znajomo艣膰 ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych, znajomo艣膰 ustawy o finansach publicznych, umiej臋tno艣膰 stosowania prawa wpraktyce, 2 miesi膮ce do艣wiadczenia zawodowegoOg贸lny zakres obowi膮zk贸w: 1) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 2) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 3) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 4) Sprawdzanie i przygotowywanie kosztorys贸w ofertowych i wykonawczych rob贸t budowlanych. 5) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 6) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 7) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 8) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10) Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em. Dane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 1. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Sto艂eczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. 2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. 3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej oraz archiwizacja dokument贸w po przeprowadzeniu naboru. 4. Informacje o odbiorcach danych: Komenda Sto艂eczna Policji. 5. Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej, a nast臋pnie przez czas wynikaj膮cy z przepis贸w o archiwizacji. 6. Uprawnienia: - prawo dost臋pu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, - prawo do usuni臋cia danych osobowych, - 偶膮danie realizacji tych praw nale偶y przes艂a膰 w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej, - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 7. Podstawa prawna przetwarzania danych: - art. 6 ust. 1 lit. b RODO, - art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, - art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. 8. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikaj膮cym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezb臋dne, aby uczestniczy膰 w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokre艣lonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyra偶enie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgod臋 tak wyra偶on膮 mo偶na odwo艂a膰 w dowolnym czasie. Je偶eli dane b臋d膮 obejmowa艂y szczeg贸lne kategorie danych, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna b臋dzie wyra藕na zgoda na ich przetwarzanie, kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie. 9. Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowane. Tre艣膰 klauzuli informacyjnej znajduje si臋 na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zak艂adce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Sto艂ecznej Policji mo偶e nast膮pi膰 po przeprowadzeniu przez Pe艂nomocnika Komendanta Sto艂ecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych post臋powania sprawdzaj膮cego i wydaniu po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i wa偶no艣ci po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa w przypadku legitymowania si臋 po艣wiadczeniem bezpiecze艅stwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.[Zg艂oszenia: bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl, 47 72 338 26]
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2
Nazwa pracodawcy: Komenda Sto艂eczna Policji
danePracodawcy_nip: 5251930070
danePracodawcy_regon: 012126482
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Nowolipie
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 01.09.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 19.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 18.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd9066e66cc058a7364df1386420eedc
Podobne oferty pracy
Planowanie i prowadzenie czynno艣ci w zakresie dzia艂alno艣ci kadrowej 偶o艂nierzy zawodowych, przyjmowanie wniosk贸w i rozliczanie dokumentacji podr贸偶y s艂u偶bowych, koordynowanie zada艅 z zakresu kontroli zarz膮dze艅 i zbierania do艣wiadcze艅, realizacja czynno艣ci z zakresu ochrony 艣rodowiska naturalnego i gospodarowania odpadami, kompletowanie i redagowanie punkt贸w do projektu rozkazu dziennego, prowadzenie dokumentacji z zakresu gotowo艣ci mobilizacyjnej i osi膮gania gotowo艣ci do podj臋cia dzia艂a艅 przez Warsztaty, sporz膮dzanie pism urz臋dowych.
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE - 2020-05-25 - Lublin (lubelskie)
doz贸r budynku szko艂y i terenu do niej nale偶膮cego, w porze nocnej (20.00-6.00) dokonywanie przegl膮du budynku nie rzadziej ni偶 co 2 godziny zar贸wno wewn膮trz jak i na zewn膮trz, zamykanie bram i furtek prowadz膮cych na teren szko艂y, zamykanie drzwi wewn臋trznych, zamykanie okien w budynku, doz贸r nad maj膮tkiem szko艂y, zw艂aszcza podczas przebywania na terenie szko艂y os贸b wynajmuj膮cych pomieszczenia lub boisko wzywanie policji w sytuacjach konfliktowych, codzienne usuwanie (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) nieczysto艣ci na terenie szko艂y i z terenu poza budynkiem wzd艂u偶 ulicy Okre艣lonej i Radzymi艅skiej, od艣nie偶anie doj艣cia do szko艂y, zapobieganie skutkom go艂oledzi, piel臋gnowanie trawnik贸w i kwietnik贸w (koszenie, pielenie, podlewanie, grabienie), bezzw艂oczne zawiadamianie kierownika gospodarczego o dostrze偶onych uszkodzeniach lub wadliwym dzia艂aniu sprz臋tu i instalacji, w sytuacjach awaryjnych zabezpieczanie miejsca awarii i wezwanie odpowiednich s艂u偶b, dba艂o艣膰 o nale偶yty stan sprz臋tu i urz膮dze艅 przeznaczonych do utrzymania porz膮dku i czysto艣ci. Rozpocz臋cie dy偶uru powinno zacz膮膰 si臋 od sprawdzenia czy w domku gospodarczym znajduje si臋 ca艂y sprz臋t do utrzymania czysto艣ci i piel臋gnacji zieleni, wykonywanie drobnych prac naprawczych, malarskich i porz膮dkowych na rzecz plac贸wki, wykonywanie innych czynno艣ci wynikaj膮cych ze Statutu Szko艂y oraz zleconych przez prze艂o偶onych.
Szko艂a Podstawowa nr 84 im. Waleriana 艁ukasi艅skiego w Warszawie - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Sprz膮tanie biur, wynoszenie 艣mieci, mycie pod艂贸g, inne prace porz膮dkowe. Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
PROBET Sp. z o. o. - 2018-08-28 - Je艂owa (opolskie)
Sk艂adanie mebli wg rysunku technicznego. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedzia艂ku do pi膮tku w Bielsku-Bia艂ej.
MARION SP. Z O. O. - 2018-01-04 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Wykonywanie powierzonych obowi膮zk贸w. Wymagania: do艣wiadczenie, ch臋ci do pracy. Pracodawca prosi o kontakt tel. w celu um贸wienia godziny i terminu spotkania osobistego z kandydatami.
EL PERFECT Tomasz Dargacz - 2018-08-10 - Milwino (pomorskie)
Ochrona hali przemys艂owej, magazynu.Wynagrodzenie: 15z艂/h. Praca w Krakowie, okolice Rybitw.
"STALPRODUKT - OCHRONA" Sp. z o.o. - 2019-11-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wyk艂adanie i uk艂adanie towau w dziale przemys艂owym. Praca w systemie trzyzmianowym(06;00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00).
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
drobne prace konserwatorskie na terenie szko艂ypraca na umowe na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, praca jednozmianowaoferta dost臋pna w sali B
Szko艂a Podstawowa Nr 73 im.gen.W艂adys艂awa Andersa - 2018-08-28 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
us艂ugi fryzjerskie
Salon Fryzjerski Damsko-M臋ski Solarium Bo偶ena - 2016-09-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca w salonie z odzieza, wyk艂adanie, eksponacja towaru, obs艂uga klienta, sprzeda偶 produkt贸w, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
-
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-US艁UGOWO-HANDLOWE " ASBOL "- IMPORT-EKSPORT ADAM WE艁NA - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- planowanie i koordynacja proces贸w logistycznych- praca w zespole hiszpa艅skoj臋zycznym- kontakt z klientem hiszpa艅skoj臋zycznym- godziny pracy 6-14;14-22
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
ci臋cie i szlifowanie metalu
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-BUDOWLANE "ROSKON" - 2016-03-16 - S艂upca (wielkopolskie)
Zgodnie z og艂oszeniem nr. DO.1201.07.2019 z dnia 08.08.2019 r. umieszczonymna stronie bip.warmia.mazury/powiat_olsztynski.pl oraz na stronie powiatowej s艂u偶by drogowej w Olsztynie psd.olsztyn.pl
Powiatowa S艂u偶ba Drogowa w Olsztynie - 2019-08-09 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okres贸w podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu rolnik贸w oraz cz艂onk贸w ich rodzin,- ewidencjonowanie wp艂yw贸w nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne i zdrowotne rolnik贸w,- ustalanie obowi膮zku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie,- wystawianie za艣wiadcze艅 o okresach podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu,- obs艂uga informacji w zakresie ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego,- przymusowe dochodzenie nale偶no艣ci,- sporz膮dzanie upomnie艅 do d艂u偶nik贸w, w tym wyjazdy w teren celem przeprowadzenia wizytacji gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer,drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w).Budynek, w kt贸rym wykonywana b臋dzie praca nie jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich - brak windy. Budynek trzykondygnacyjny
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2019-10-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Codzienne zarz膮dzanie eskalacjami w zakresie dzia艂a艅 dot. przyporz膮dkowania wp艂yw贸w ze sprzeda偶y oraz odszkodowa艅, zarz膮dzanie terytorium, zarz膮dzanie rachunkiem. Salesforce.com oraz zarz膮dzanie korzy艣ciami, kierowanie przyporz膮dkowaniem oraz tworzenie arkuszy celowych. Zarz膮dzanie eskalacjami w odniesieniu do reklamacji dot. obszaru dzia艂a艅 firmy oraz kwestiami spornymi.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Prace - po艂贸w na 艂odzi
"RYB-TUR" I.KAMI艃SKI &CO.Sp.Komandytowo-Akcyjna - 2016-09-26 - Jastarnia (pomorskie)
Opieka nad dzie膰mi, pomoc przy wychowankach niepe艂nosprawnych ruchowo, pomoc przy spo偶ywaniu posi艂k贸w, przy czynno艣ciach higienicznych, pomoc w przygotowywaniu pomocy dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Mielec (podkarpackie)
obs艂uga kancelaryjno-biurowa sekretariatu Wydzia艂u Ruchu Drogowego, odbi贸r oraz nadawanie korespondencji, zapewnienie terminowej i prawid艂owej obs艂ugi korespondencji, prowadzenie ewidencji, rejestr贸w obiegu dokument贸w, prowadzenie rejestr贸w m.in.: ewidencji kierowc贸w naruszaj膮cych przepisy ruchu drogowego oraz karty zdarzenia drogowego z kolizji i wypadk贸w drogowych, rejestr sta艂ej i czasowej organizacji ruchu drogowego, kart informacyjnych z organu orzekaj膮cego, wsp贸艂praca z firmami ubezpieczeniowymi w celu dostarczenia aktualnych informacji o szkodach dotycz膮cych wypadk贸w drogowych, udzielanie informacji Generalnej Dyrekcji Dr贸g Krajowych i Autostrad oddzia艂 w Gr贸jcu, rozliczanie protoko艂ami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy i pracownik贸w, przyjmowanie od pracownik贸w i gromadzenie spraw ostatecznie za艂atwionychredagowanie i wytwarzanie pism oraz dokumentacji
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Sierpc (mazowieckie)
Termin sk艂adania dokument贸w: do 14.06.2019r. do godziny 15.00.Dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w siedzibie Zespo艂u Szk贸艂 w raci膮偶u, ul. Kili艅skiego 64, 09-140 Raci膮偶 w formie pisemnej (osobi艣cie) lub drog膮 pocztow膮 na adres wskazany powy偶ej.Pomoc ksi臋gowej w prowadzeniu rachunkowo艣ci szko艂y zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, 艣ledzenie dokument贸w finansowych pod wzgl臋dem zgodno艣ci operacji gospodarczych i finansowych, stopnia realizacji planu, zaanga偶owania wydatk贸w, zagro偶enia przekroczenia lub niewykonania planufinansowego, kompletno艣ci i rzetelno艣ci dokument贸w dotycz膮cych operacji gospodarczych i finansowych, dekretowanie ca艂o艣ci dokument贸w ksi臋gowych, terminowe dokonywanie przelew贸w bankowych, pomoc w opracowywaniu plan贸w finansowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i wska藕nikami, prowadzenie ewidencji rozrachunk贸w, prowadzenie ewidencji i rozlicze艅 艣rodk贸w 偶ywno艣ciowych, opa艂u, prowadzenie bie偶膮cej ewidencji operacji gospodarczych, pomoc ksi臋gowej w prowadzeniu na bie偶膮co analityki kont: dochod贸w bud偶etowych, innych rachunk贸w bankowych, udzia艂 w przeprowadzaniu inwentaryzacji w zakresie okre艣lonym instrukcj膮 inwentaryzacyjn膮, wnioskowanie do dyrektora o dokonanie zmian w planach dochod贸w i wydatk贸w, pomoc ksi臋gowej w sporz膮dzaniu bilansu rocznego, zgodnie z potrzebami plac贸wki wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora.
Zesp贸艂 Szk贸艂 w Raci膮偶u - 2019-05-22 - Raci膮偶 (mazowieckie)
przyznawanie i przeliczanie 艣wiadcze艅 przewidzianych ustaw膮 o ubezpieczeniu spo艂ecznym rolnik贸w; prowadzenie korespondencji ze 艣wiadczeniobiorcami i instytucjami wsp贸艂pracuj膮cymi; obs艂uga interesant贸w.Godziny pracy: 7.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSI艁K脫W, SPRZ膭TANIE
"VIKTOR" ANETA WIKTOROWSKA - 2020-06-25 - B艂otnica (dolno艣l膮skie)
Wykonywanie prac sekretarskich
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Boleszkowice (zachodniopomorskie)
- utrzymanie w czysto艣ci wyznaczonego rejonu:a) zamiatanieb) mycie pod艂ogi w salach lekcyjnych, korytarzyc) czyszczenie toaletyd) opr贸偶nianie koszy ze 艣miecie) mycie okien 2 razy w roku- praca do wysoko艣ci 3 metr贸w
Szko艂a Podstawowa z Oddzia艂ami Integracyjnymi Nr 154 im. P.E. Strzeleckiego - 2020-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
za艂adunek i rozladunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Radomsko (艂贸dzkie)
Pomoc w cukierni przy pieczeniu ciast i tort贸w
CUKIERNIA "ASIA" NOWAK-NAJA JOANNA - 2016-11-21 - W贸lka Soko艂owska (podkarpackie)
Samodzielne zaprojektowanie zleconych projekt贸w badawczych. Samodzielne wykonanie eksperyment贸w. Dbanie o zasoby do projektu. Samodzielne rozwi膮zywanie problem贸w napotkanych w trakcie eksperyment贸w, prac badawczych. Samodzielna obs艂uga sprz臋tu niezb臋dnego do wykonywania projekt贸w. Raportowanie do bezpo艣redniego prze艂o偶onego status贸w projektu adekwatnie do potrzeb w ramach danego projektu. Przygotowywanie jako艣ciowych informacji na potrzeby komunikacji z klientem . Przygotowywanie specyfikacji do ofert handlowych. Udzia艂 w telekonferencjach z klientem, raportowanie post臋pu merytorycznego.
kontakt przez PUP - 2020-05-26 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- prowadzenie spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 zg艂osze艅 na kursyszkolenia, odprawy - opracowywanie miesi臋cznych harmonogram贸w pracy pracownik贸w resortu obrony narodowej O艣rodka- prowadzenie ewidencji s艂uchaczy kurs贸w-prowadzenie ewidencji wykorzystania s艂u偶bowych pokoi noclegowych
26 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2019-06-07 - Zegrze (mazowieckie)