STARSZY REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BRODNICY (NR 5673) Brodnica oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: STARSZY REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BRODNICY (NR 5673)
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin,- ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników,- ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie,- wystawianie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,- obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,- przymusowe dochodzenie należności,- sporządzanie upomnień do dłużników, w tym wyjazdy w teren celem przeprowadzenia wizytacji gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - brak windy. Budynek trzykondygnacyjny
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przykop 49A, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin,- ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników,- ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie,- wystawianie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,- obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,- przymusowe dochodzenie należności,- sporządzanie upomnień do dłużników, w tym wyjazdy w teren celem przeprowadzenia wizytacji gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - brak windy. Budynek trzykondygnacyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek staż
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BRODNICY (NR 5673)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brodnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie: średnie/wyższe (preferowane: administracyjne, ekonomiczne)Wymagania konieczne:- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,- znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,- znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,- wysoka kultura osobista,- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,- umiejętność sporządzania pism i notatek,- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność,- posiadanie prawa jazdy kat. B.- co najmniej roczny staż pracy w przypadku wykształcenia średniego.
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- oświadczenie kandydata potwierdzające spełnienie wymagania w zakresie posiadania prawa jazdy kat. B- w przypadku posiadania wykształcenia średniego kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie stażu pracy,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE jeżeli zostały zawarte w złożonych w ofercie pracy dokumentach.Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.krus.gov.pl/bip/pracaw-krus,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię nostryfikacji dyplomu,- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.- spełnienie wymagania w zakresie stażu pracy należy udokumentować np.: kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu. Informacja o metodach i technikach naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,- sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub,- rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 06.11.2019 r.Oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie jednostki organizacyjnej przeprowadzającej nabór lub za pośrednictwem operatora pocztowego z wyraźnym dopiskiemna kopercie: Oferta pracy ogłoszenie numer BIP 0200-OP.110.28.2019Oferty pracy bez zaznaczonego na kopercie numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).Miejsce składania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w BydgoszczyWydział Ogólny, pokój nr 503ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 BydgoszczOferty można składać w godzinach pracy Urzędu (od 7.00 do 15.00)Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341 52 61 wew. 172 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.plInne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymaganiaformalne albo za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata.Wynik naboru jest jednocześnie informacją dla pozostałych kandydatów biorących udział w procesie naboru o niezakwalifikowaniu do zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o naborze.Kandydaci mają prawo uzupełnić swoją ofertę pracy wyłącznie w terminie składania dokumentów określonych w ogłoszeniu o naborze. Liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS.Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy o zbieraniu ich danych osobowych:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 190, kod pocztowy 00-608, którązgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy, reprezentowana przez Dyrektora Oddziału RegionalnegoKRUS w Bydgoszczy2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod (at) krus.gov.pl;3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia aktualnego naboru - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO; 4) jeżeli w dokumentach zawarte są dane osobowe złożone dodatkowo, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie- na podstawieart. 9 ust. 2 lit. a) RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie;5) Pani/Pana oferta pracy przechowywana będzie przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru. Natomiast dane osobowe wymagane przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji;6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;7) jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą zgoda ta może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa nazgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z ogłoszenia o naborze jest dobrowolne, niemniej jednak niezbędne, aby był możliwy udział w naborze;10) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 190
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.10.2019
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 06.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6295a00a08a49ceba1b515602e9f8cab
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
zarządza konkretną bazą danych i określa uprawnienia poszczególnych wżytkowników, archiwizuje dane i odpowiada za prawidłowe działalnie systemu
Grupa Producentów Owoców "POLSKIE JAGODY" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-18 - Olchowiec (lubelskie)
prace wykończeniowe przy tynkowaniu, układanie glazury, terakoty
Budrem Nowik sp.z.o.o - 2017-03-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Spawanie ręczne łukiem elektrycznym, metodą MIG, MAG
Firma Produkcyjno-Usługowa „IN-BUL” Mirosław Bulczak - 2017-02-10 - Migi (pomorskie)
kompletowanie zamówień (odzież i dodatki +art. wyposażenia wnętrz) oraz pakowanie do wysyłki.
kontakt przez OHP - 2016-10-20 - Plewiska (wielkopolskie)
Realizacja planu produkcyjnego dla przypisanych linii produkcyjnych z uwzględnieniem odpadu;Nadzorowanie pracy podległych pakowaczy;Pobieranie próbek i pomiary profili podczas produkcji w toku;startowanie linii produkcyjnych, zmiany surowców na liniach produkcyjnych wraz z wypełnieniem KARTY ZWOLENIENIA PRODUKTU;dostarczanie dokumentacji potrzebnej dla pakowaczy na liniach produkcyjnych (BOMy, instrukcje pakowania, itp.);fizyczne zatrzymywania linii produkcyjnej, odnotowywanie faktu w systemie – DATA CAPTURE (do momentu zatrzymania wytłaczarki) i przekazaniu informacji do Młodszego Narzędziowca;raportowanie postępów produkcji do systemu DATA CAPTURE z uwzględnieniem odpadów, zmian zleceń, itp.;przekazywanie zmiany przy podległych liniach produkcyjnych;zapewnianie surowców do produkcji
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Jasin (wielkopolskie)
Fryzjer damsko-męski
PERFEKT Salon Fryzjerski Ciochoń Paweł - 2019-05-15 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ks. sanepidowska; dwie zmiany (11-22); miejsce pracy: Gliwice;
STEK CHATA SPÓŁKA CYWILNA KAROLINA BADURA, RAFAŁ KONIECZNY - 2016-11-18 - Gliwice (śląskie)
Realziacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-07-12 - Legionowo (mazowieckie)
Realizacja RODO,zapewnienie ochrony informacji niejawnych i kontrola ochrony informacji niejawnych,prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzajacych,prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów.
42. Baza Lotnictwa Szkolnego Radom - 2018-06-26 - Bielice (mazowieckie)
- wspieranie identyfikacji i ewaluacji zagrożeń w sferze audytu oraz zapewnianie nowych rozwiązań wew. planu audytu- wykonywanie finansowych, operacyjnych oraz opartych na zgodności projektów audytowych, włączając w to identyfikację i definiowanie problemów- rozwój kryteriów, przegląd i analiza dowodów oraz dokumentacji procesu i procedur- uczestnictwo w rozwoju wyników wew. audytu oraz pilnowanie zgodności prac z ustalonymi terminami- nadzorowanie i kontrola produktów pracy takich jak analiza audytu oraz inne dokumenty robocze wspierające procedury audytowe- prezentacja wyników audytu do zarządu- analiza procesów oraz sugerowanie ulepszeń dla systemu- przeprowadzanie otwarcia oraz zamknięcia spotkań audytowychWYMAGANE JEST CO NAJMNIEJ 5-LETNIE DOŚWIADCZENIE W DZIALE FINANSOWYM W FIRMIE MIĘDZYNARODOWEJ
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
Chemadin Export Sp. z o.o. Kielce - 2017-12-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa centrum obróbczego lub obróbki sterowanej numerycznie tj. czytanie rysunków technicznych, ustawianie parametrów obróbki, dobór narzędzi skrawających uzbrojenie maszyny, nadzór nad przebiegiem obróbki, itp.
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2019-03-21 - Jarocin (wielkopolskie)
Wykonywanie tynków. Wymagania zgodnie z zajmowanym stanowiskiem pracy.
IRYNA KORDAS - 2016-02-18 - Ząbki (mazowieckie)
Nadzór i kontrola maszyn do obróbki metali, urządzeń do spawania i zgrzewania metali (Roboty Kuka, Comau), diagnozowanie i usuwanie awarii, wykonywanie napraw, przeglądów i konserwacji.
DELFO POLSKA S.A. Zakład w Kielcach - 2016-05-17 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie operacji spawania gazowego różnymi technikami, za pomocą palnika acetylenowo - tlenowego z utrzymaniem optymalnych parametrów spawania;wykonywanie operacji spawania łukiem elektrycznym takimi metodami jak: osłona gazów ochronnych, łuk kryty czy węglowy;wykonywanie operacji zgrzewania elektrycznego i gazowego różnymi technikami za pomocą urządzeń zgrzewczych;wykonywanie operacji lutowania miękkiego i twardego, lutospawania i lutowania twardych metali kolorowych za pomocą kolby
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Sobienki (mazowieckie)
Obsługa klientów, zakup towarów handlowych, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, odbiór dostaw towarów, dbanie o właściwą ich ekspozycję. Praca w godzianch 7.00-15.00, 9.00-17.00. Okres zatrudnienia: 3 miesiące z możliwością przedłużenia
EL-BUD ŚREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-09-21 - Śrem (wielkopolskie)
Lokalizowanie i usuwanie usterek, obsługa i konserwacja urządzeń technicznych, wodni- kanalizacjyjnych i elektroenergetycznych, utrzymanie czystości w ogrodzie przyszkolnym, koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie krzewów, naprawa siatki i przęseł w ogrodzie, przyszkolnym, naprawa urządzeń ogrodowych, wykonywanie drobnych prac remonto-budowlanych oraz innych zleconych czynności wynikających z organizacji pracy oraz zleconych przez dyrektora. Praca wg grafiku w godzinach 8-135/8 etatu. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą tel.: 71 798 67 56
Przedszkole nr 113 "Akademia Przedszkolaka" - 2018-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadza, zgodnie z planem lub na doraźne polecenie kierownictwa, kontrolę merytoryczną i finansową wszelkich ogniw organizacji; wydaje opinie o funkcjonujących procedurach finansowych; analizuje przyczyny odstępstw od tych procedur; sporządza protokoły z kontroli, przedstawia wnioski z wyników kontroli w celu poprawy efektywności działania organizacji.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola zgodności raportów kosztów podróży otrzymywanych od pracowników w Europie, zapewnienie wsparcia i szkoleń dla użytkowników Concur w języku hiszpańskim i angielskim, raporty i analizy ad-hoc dla działu Global Travel Managment, zapewnienie kompletności automatycznego przesyłania danych, aktualizacja SOP na podstawie zmian w procesie, działania kończące miesiąc, uzgadnianie kont
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy Prawo o miarach, wykonywanie pomiarów komparacyjnych, tworzenie i archiwizowanie zapisów z wykonywanych pomiarów, aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania, wykonywanie przeglądów i serwisów aparatury kontrolno-pomiarowej Wydziału, przygotowywanie materiałów do projektów dokumnetów związanych z działalnościa Urzędu, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, znajomość systemów zarządzania jakoświą według normy CPN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 0991praca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa i konserwacja maszyn oraz urządzeń mechanicznych i elektrycznych
Metalowa Spółdzielnia Inwaliów - 2016-11-21 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
montaż i konfiguracja urządzeń telekomunikacyjnych; naprawa komputerów hard- i software
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
VTR Logistics S.A. - 2017-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa koparko-ładowarki. Praca na terenie Zamościa i okolic.
Sklep Zoologiczny SC.Mateusz Kobieluch Łukasz Adamczuk - 2019-08-07 - Zamość (lubelskie)
Wsparcie decyzji dotyczących inteligentnego portfela i zarządzania portfelem menedżera; Opracowanie i zintegrowanie optymalizacji i algorytmów w procesach zarządzania portfelami o stałym dochodzie, aby poprawić efektywność i jakość portfeli; Praca z menedżerami portfela nad poprawą wydajności poprzez identyfikowanie i systematyzowanie możliwości dodawania wartości w wielu portfelach; Praca z menedżerami portfela nad włączeniem czynników ESG do procesu zarządzania portfelem; Monitorowanie krótkoterminowych różnic stóp procentowych i rekomendacje dla zespołu FX PM; Analiza portfela i opracowanie i utrzymanie sprawozdań z nadzoru; Analiza płynności rynkowej, w tym wsparcie dla ustalania spreadów ETF; Codzienne monitorowanie aktualizacji / obniżenia wersji.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Kraków (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: organizowanie i przewodzenie projektem oraz zespołem projektowym (planowanie i zarządzanie zasobami projektu, ustalenie priorytetów, koordynację i współpracę z klientem), zarządzanie współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu, zapewnia efektywnego zarządzania projektu, optymalne ułożenie ról i zasobów, ustalenie planu projektu i zarządzanie jego zmianą tam gdzie konieczne, ustanowienie zespołu praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku pracownik budowlany. Wymagania: znajomość ogólnych prac remontowo-budowlanych: umiejętność malowania, układania glazury, montowania płyt K-G. Praca w terenie.
PHU "FRONTEX" Tomasz Dyczyj - 2019-05-10 - Wejherowo (pomorskie)
-pelnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi reprezentując inwestora (NoOSG) na budowe w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, okreslenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na calu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizownie i dokonywanie obliczeń;-udział w odbiorach robót budowlanychoraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Praw zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i proawidłowości realizacji;-udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wylonienia wykonawców robót budowlanych lubb usług
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-04-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca przy produkcji galanterii ogrodowej
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Sątoczno (pomorskie)