STARSZY LEGALIZATOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Stanowisko: STARSZY LEGALIZATOR
Wynagrodzenie: do 2 435 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy Prawo o miarach, wykonywanie pomiarów komparacyjnych, tworzenie i archiwizowanie zapisów z wykonywanych pomiarów, aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania, wykonywanie przeglądów i serwisów aparatury kontrolno-pomiarowej Wydziału, przygotowywanie materiałów do projektów dokumnetów związanych z działalnościa Urzędu, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, znajomość systemów zarządzania jakoświą według normy CPN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 0991praca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Data publikacji: 2017-10-31
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy Prawo o miarach, wykonywanie pomiarów komparacyjnych, tworzenie i archiwizowanie zapisów z wykonywanych pomiarów, aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania, wykonywanie przeglądów i serwisów aparatury kontrolno-pomiarowej Wydziału, przygotowywanie materiałów do projektów dokumnetów związanych z działalnościa Urzędu, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, znajomość systemów zarządzania jakoświą według normy CPN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 0991praca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 435 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY LEGALIZATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: legalizator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 435 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Legalizator
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe w obszarze metrologii lub w administarcji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo o miarach, praktycznego zastosowania i interpretacji przepisów prawnych, komunikatywność i rzetelność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność sprawnej organizacji pracy, prawo jazdy kat. B, odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera (MS Office), doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuwymagane dokumenty: cv i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie kandydata o wyrażniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie kandydata o wyrażniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie-
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: legalizator
Data dodania oferty pracy: 02.11.2017
Oferta pracy ważna do: 12.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: Prawidłowe księgowanie transakcji w Księdze Głównej.Kontakt z klientem w celu wyjaśnienia nieprawidłowości oraz sytuacji problemowych. Udział w miesięcznych i rocznych zamknięciach ksiąg rachunkowych. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Praca zgodnie ze standardami SOX. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletność i wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lublin (lubelskie)
CZUWANIE NAD MIENIEM REKTORATU PUM (OBSŁUGA MONITORINGU, SYSTEMÓW ALARMOWYCH), UDZIELANIE INFORMACJI INTERESANTOM, OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ, PRAWIDŁOWE ZABEZPIECZENIE KLUCZY ORAZ WYDAWANIE ICH UPOWAZNIONYM OSOBOM, OBSŁUGA SZATNI PO GODZ. 15:30, ZAMYKANIE BRAM WYJAZDOWYCH NA TEREN REKTORATU PO GODZ. 16-STEJ, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE MILE WIDZIANE ŚREDNIE, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI CENTRALI TELEFONICZNEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH I MONITORINGU, MIN. DWULETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
weryfikacja procesów w celu zapewnienia kompletności i dokładności zapisów księgowych oraz ich klasyfikacji z US GAAP i Standardami Rachunkowości PMI, - koordynowanie gromadzenia danych i przygotowywanie dokładnych budżetów, - utrzymywanie skutecznej komunikacji z partnerami na rynkach, w obszarze UE i innymi, - ciągłe pogłębianie wiedzy i świadomości na temat Standardów Rachunkowości i metodologii prognozowania w celu zapewnienia wysokiej jakości sprawozdawczości finansowej oraz dokładnych i terminowych analiz wyników biznesowych, - aktywne uczestniczenie w projektach doskonalenia, wdrażania najlepszych praktyk oraz optymalnych narzędzi do poprawy efektywności wykonywanych zadań Zespołu Kontroli Finansowej
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
montaż mebli kuchennych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Barwałd Średni (małopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OBSŁUGA OBECNYCH ZLECEŃ - / DRUKARNIA, SPRZEDAŻ NOŚNIKÓW /PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI, WYCENY DRUKÓWPRZYGOTOWYWANE MEDIA PLANÓWOBSŁUGA REGIONUROZWÓJ SIECI WYNAJMU NOŚNIKÓW BILLBOARDOWYCH DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY POWIERZCHNI BILLBOARDOWYCH I WIELKOFORMATOWYCH - OOH: / MILE WIDZIANE OSOBY ZNAJĄCE BRANŻĘ REKLAMY /OBSŁUGA SYSTEMÓW SPRZEDAŻOWYCH ON-LINE - / DRUKARNIA, NOŚNIKI BILLBOARDOWE /KOMUNIKATYWNOŚĆ I ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓWSAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANĄ PRACĘ
GRUPA REKLAMOWA - EASOLUTION.PL - 2016-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
prace porządkowe na terenie szkoły i wokół obiektu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kościelec (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Raciszyn (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie działem jakości, kontrolowanie oraz raportowanie wyników w języku koreańskim oraz angilskim. Miejsce pracy: Biskupice PodgórneOferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; praca przy produkcji, pakowanie, rozpakowywanie towarów
C/S POLSKA SP. Z O.O. KOBYLANKA - 2017-11-10 - Kobylanka (zachodniopomorskie)
współpraca z lekarzem prowadzącym, praca z pacjentem
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA NA: http://g1_katowice.bip.gov.pl/ogloszenie-o-naborze/11869_starszy-referent.html- Ogłoszenie Nr 04/2015/2016z dnia 29 stycznia 2016 r. Dyrektor Gimnazjum Nr 1 im. W. Korfantego w Katowicach poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze starszy referent w Gimnazjum nr 1 w Katowicach w wymiarze 1/2 etatu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie m.in. prowadziła dokumentację dotyczącą spraw uczniowskich tj: księgę ewidencyjną uczniów, realizację obowiązku szkolnego, rejestr wydawanych zaświadczeń dla uczniów, dokumenty uczniów związane z realizacją obowiązku szkolnego, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania w zakresie ewidencji świadectw i legitymacji szkolnych, sporządzanie sprawozdawczości m.in. GUS, SIO dotyczącej spraw uczniowskich; nadzorowała najem pomieszczeń szkolnych, tj. sporządzała umowy najmu ( w tym kalkulacja kosztów), wystawiała faktury za najem pomieszczeń szkolnych oraz monitorowanie terminowości wpłat i wystawianie not odsetkowych, prowadziła księgi inwentarzowe oraz dokonywała dekretacji rachunków i faktur dotyczących zakupionego mienia w zakresie inwentarza, sporządzała sprawozdania dotyczące majątku szkolnego , w tym środków trwałych, nadzorowanie przebiegu inwentaryzacji.- Warunki pracy: wymiar czasu pracy 1/2 et. W układzie jednozmianowym, w godzinach od 7.30 do 15.30. Zatrudnienie 1 marca 2016 r. Umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Miejsce pracy - Katowice ul. Grażyńskiego 17, praca biurowa, głównie przy komputerze, pod presją czasu. - Wynagrodzenie: 936 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 misiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).
GIMNAZJUM NR 1 IM. WOJCIECHA KORFANTEGO - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)
prowadzenie ciagnika siodłowego z naczepą; współpraca ze spedytorem; dbałośc o powierzony sprzęt, ładunek, dokumenty; 6 m-cy doświadczenia jako kierowca ciagnika siodłowego
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Nadzór nad ruchem osób wchodzących i wychodząch ze szkoły, sprzątanie najbliższego otoczenia,Miejsce pracy: Wrocław, ul. KolistaKontakt kandydatów z pracodawcą: 717986728Sala B
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 33 - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca przy produkcji wyrobów cukierniczych.Kontakt z pracodawcą: osobisty lub telefoniczny 071-351-51-62.
CUKIERNIA-KAWIARNIA "WOLAK" - 2016-12-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie kontrahentów
P.P.H.U. MIKA Andrzej Udziela - 2017-05-24 - Kowalów (lubuskie)
praca w sklepie spożywczym, obsługa klienta, praca od poniedziałku do środy (po 7 godzin)
Sklep Spożywczo-Przemysłowy "CUKIERNIA" Barbara Matyśkiewicz - 2017-01-16 - Sosnowiec (śląskie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem księgowości, bieżąca weryfikacja dokumentów zakupowych i sprzedażowych, rozliczanie zaliczek i delegacji, udział w sporządzaniu raportów.Kontakt osobisty z pracodawcą po uprzednim kontakcie telefonicznym
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-16 - Zawadzkie (opolskie)
obsługa maszyn dziewiarskich
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Rokiciny-Kolonia (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań związanych z planowaniem mobilizacyjnym i gotowości bojowej Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-06 - Porażyn (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Docieplanie budynków
MANEX. Firma Ogólnobudowlana.Tobiasz Kostaecki - 2016-08-16 - Lechlin (wielkopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- prowadzenie dokumentacji księgowej dla odpowiednich filii PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowy,- upewnianie się że rekordy księgowe pozostają w zgodności z wszystkimi regulacjami US GAAP (amerykańskie standardy rachunkowości), regulacjami statutowymi, legislacją podatkową, jak również zasadami/ praktyką stosowaną przez PMI,- przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć ksiąg rachunkowych US GAAP dla odpowiednich filii w celu przygotowania raportów finansowych PMI dla danego kraju co miesiąc, kwartalnie i rocznie,-przygotowywanie i składanie deklaracji Intrastat do Narodowego Urzędu Statystycznego, -uzgadnianie miesięcznych/ kwartalnych/ rocznych sald rachunkowych i ich analiza, - aktywny udział w projektach rozwojowych, proponowanie ulepszeń w zakresie metod pracy/ działania systemów, - mentoring- wspieranie mniej doświadczonych analityków w zespole szczególnie podczas napotkania przez nich złożonych problemów
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i magazynowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach od 8.00 do 14.00 pod numerem 789 495 533. Kontakt telefoniczny oraz osobisty z pracodawcą.
PROBET SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
- dostarczanie paczek do klienta- dbałość o powieżony samochód
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRAŻYNA BORKOWSKA - 2016-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzegania przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Praca w godz. 7-15.Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2018-02-22 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
branża artykułów przemysłowychbezpośredni kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Łódź (łódzkie)