STARSZY SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ I BENEFITÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ I BENEFITÓW
Wynagrodzenie: do 10 665 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE WARTOŚCIOWANIA PRACY: TWORZENIE PROFILI KANDYDATÓW, PRZEPROWADZANIE ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH, ZBIERANIE DANYCH ORAZ OCENA W KOMPETENCJI W ODNIESIENIU DO GLOBALNYCH WYMAGAŃ FIRMY. PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA KADRY MENADŻERSKIEJ W KRAJU ORAZ REGIONIE; DOSTARCZANIE METODOLOGII ORAZ NARZĘDZI, A TAKŻE MODEROWANIE PROCESÓW. IMPLEMENTOWANIE STANDARDÓW W ZAKRESIE JAKOŚCI I PROCESÓW. PROWADZENIE PORÓWNAŃ MIĘDZYNARODOWYCH, BADANIE RYNKU. ZAANGAŻOWANIE W MIĘDZYNARODOWE PROJEKTY MAJĄCE NA CELU INTEGRACJĘ ZESPOŁÓW RÓŻNYCH PODMIOTÓW. PRZEPROWADZENIE AUDYTU ORAZ ODBYWANIE Z TYM ZWIĄZANYCH PODRÓŻY ZAGRANICZNYCH.
Data publikacji: 2017-05-15
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE WARTOŚCIOWANIA PRACY: TWORZENIE PROFILI KANDYDATÓW, PRZEPROWADZANIE ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH, ZBIERANIE DANYCH ORAZ OCENA W KOMPETENCJI W ODNIESIENIU DO GLOBALNYCH WYMAGAŃ FIRMY. PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA KADRY MENADŻERSKIEJ W KRAJU ORAZ REGIONIE; DOSTARCZANIE METODOLOGII ORAZ NARZĘDZI, A TAKŻE MODEROWANIE PROCESÓW. IMPLEMENTOWANIE STANDARDÓW W ZAKRESIE JAKOŚCI I PROCESÓW. PROWADZENIE PORÓWNAŃ MIĘDZYNARODOWYCH, BADANIE RYNKU. ZAANGAŻOWANIE W MIĘDZYNARODOWE PROJEKTY MAJĄCE NA CELU INTEGRACJĘ ZESPOŁÓW RÓŻNYCH PODMIOTÓW. PRZEPROWADZENIE AUDYTU ORAZ ODBYWANIE Z TYM ZWIĄZANYCH PODRÓŻY ZAGRANICZNYCH.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 10 665 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ I BENEFITÓW
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi (HR)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA PRACY W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA KADRAMI (HR), UMIEJĘTNOŚĆ WARTOŚCIOWANIA PRACY W RAMACH METODOLOGII HAY (PREFEROWANA), MOCNĄ STRONĄ BĘDZIE ZNAJMOŚĆ NARZĘDZI DO ZARZĄDZANIA KADRAMI SAP HR. PRAKTYCZNA ZNAJMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE. UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z KLIENTAMI MIĘDZYNARODOWYMI, UMIEJĘTNOŚĆ DZIAŁANIA POD PRESJĄ CZASU ORAZ SZYBKIEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, DOBRE ZROZUMIENIE ZJAWISK SIECIOWYCH
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 15.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2017
Podobne oferty pracy
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - księgowość/rachunkowość - utrzymywanie ksiąg rachunkowych dla poszczególnych filii firmy w sposób dokładny, kompletny i czasowy; zajmowanie się najbardziej złożonymi zagadnieniami księgowymi w zespole; - sprawozdania finansowe miesięczne, kwartalne i roczne zamykanie ksiąg do rejestrów US GAAP dla poszczególnych filii firmy w celu przygotowania raportów finansowych firmy dla danego kraju na miesiąc, kwartał i rok; - monitorowanie i sterowanie wspieranie Kierownika Księgowości Głównej w kontrolowaniu działalności działu, np. kontrola SOX czy czynności kontroli biznesowej oparte na zasadach uzgodnionych z wewnętrznymi działami kontroli firmy; zapewnienie zgodności RIM do wszystkich przygotowanych dokumentacji; - podatki i Instrat przygotowywanie i składanie do GUS deklaracji Instrat, włączając w to wszystkie ustalone z partnerami uzgodnienia;przygotowywanie danych wejściowych do VAT i przedłożenie ich do działu podatkowego firmy w celu umożliwienia przygotowania deklaracji VAT; - uzgadnianie kont przygotowanie ujednolicenia sald kont na koniec miesiąca, kwartału i roku przez matrix ujednolicania kont; analizowanie stanu konta i nawiązanie do zidentyfikowanych problemów; przygotowanie propozycji eskalacji;
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kraków (małopolskie)
Wizualna kontrola jakości komponentów i wyprodukowanego elementu. Praca w systemie trzy zmianowym.
HUMAN&HUNTER Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Czechy (Czechy)
Utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami i partnerami głównie z krajów UE oraz z INdi, bezposredni kontakt z zespołem informatycznym z Indi
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
programowanie, praca na większości języków i systemów programowania
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Projektowanie, modyfikowanie procesów technologicznych zgodnie z zamówieniem, bezpośrednie kontakt członkami zespołu hiszpańskojęzycznymi członkami zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
Pracownik fizyczny
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Lizak i Piotr Lizak - 2016-05-10 - Otfinów (małopolskie)
Nadzór nad wejściem do budynku szkoły. Pilnowanie porządku i wydawanie kluczy. Nadzorowanie uczniów podczas przerw lekcyjnych. Nadzór nad personelem sprzątającym. Nadzór nad bezpieczeństwem obiektów i mienia szkolnego. Grabienie liści. Odśnieżanie.
Zespół Szkół Nr 2 im. Stanisława Lema - 2017-09-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zamówienia, koordynacja pracy szefa firmy, praca zdalna, praca w branży piekarniczej, handel maszynami budowlanymi. Praca w godzinach 7.00-15.00, okres próbny trwa 3 miesiące
PPHU MAR-PIEK Piotr Kowalewski - 2016-10-31 - Krzykosy (wielkopolskie)
- Obsługa klienta w języku angielskim w zakresie systemów płacowych w Wielkiej Brytanii- naliczanie wynagrodzenia dla pracowników w Wielkiej Brytanii- odpowiadanie na zapytania klienta odnośnie naliczania wynagrodzenia- praca z arkuszem Excel - współpraca z klientem zagranicznym poprzez telefon ikorespondecję e-mail
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sekretariatu Wydziału Wydawnictw i Poligrafii, sprzedaż wysyłkowa książeki oraz prowadzenie rozliczeń związanych z sprzedażą. ZADANIA PODSTAWOWE: 1) pomoc techniczna w przygotowaniu posiedzeń rady Wydawniczej pod względem organizacyjnym; 2) zapewnienie obsługi kancelaryjno- biurowej Rady Wydawniczej; 3) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsiewzięciami spoza planu naboru; 4) prowadzenie magazynu książek; 5) realizowanie zadań związanych z dystrybucją publikacji i wykonywanych materiałów; 6) prowadzenie ewidencji przychodowo- rozchodowej; 7) inicjowanie i wystawianie faktur za wykonane prace; 8) prowadzenie podręcznych magazynów materiałów poligraficznych; 9) prowadzenie eweidencji wykonanych prac i zużytych materiałów; 10) zapewnienie obsługi kancelaryjno- korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu; 11) zapewnienie efektywnego przpływu informacji; 12) realizowanie zadań recepcyjnych; 13) zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań; 14) prowadzenie ewidencji pieczęci i stęmpli wykorzystywanychj przez naczelnika i pracowników wydziału; 15) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników wydziału; 16) protokołowanie odpraw słuzbowych 17) archiwizowanie dokumentacji; 18) opracowywanie dokumentacji związej z zakupem materiałów, usług i sprzętu poligraficznego.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-05-18 - Legionowo (mazowieckie)
Transport towarów z Polski do Belgii, Holandii, Francji, Włoch i powroty do Polski.Pracodawca gwarantuje zakwaterowanie.
PTHU Lider Henryk Gąsiorek - 2016-06-17 - Nowy Świętów (opolskie)
prace murarskie, ocieplanie budynków
Firma Remontowo Budowlana "Twój Nowy Dom" Tomasz Kowalski - 2017-03-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Branża budowlana- obsługa Bobcata- murowanie
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Łódź (łódzkie)
(Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże)Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Zabierzów (małopolskie)
prace jako operator koparki podczas budowy dróg na terenie całego kraju, formowanie rowów, załadunek towarów. Możliwa praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
Wdrażanie XML Parsing Transformacji XSLT; Wdrażanie zautomatyzowanych platform testowania i testów jednostkowych (Junit); Praca z narzędziami do wersjonowania kodów, takimi jak SVN i Git Praca z wbudowanymi narzędziami takimi jak Ant i Maven; Praca z narzędziami do ciągłej integracji takimi jak Teamcity, Bamboo czy Jenkins.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniami oraz realizacja czynności wynikających z zadań statutowych szkoły. Praca w wymiarze 10/18 etatu. Kontakt osobisty w godz. 10.00-14.00
Szkoła Podstawowa Nr 12 w Siedlcach - 2016-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
sprzątanie siłowni, praca w godzinach popołudniowych i nocnych
DARESS Sp. z o.o., Sp. Jawna - 2017-06-20 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie zajęć rytmicznych w trzech grupach.
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. ŚW.S. FAUSTYNY - 2016-08-24 - Brzesko (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; przeprowadzanie szkolenia wstępnego ogólnego wszystkich nowozatrudnionych pracowników oraz kadrę zawodową
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2017-01-24 - Świętoszów (dolnośląskie)
wg programustaż dla osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Namysłów (opolskie)
pozyskiwanie klientów w celu sprzeaży artykułów, zestaw szkolnych
Spółdzielnia Socjalna PROGRESJA - 2016-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Głównym obowiązkiem jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli;Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń; Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateówWspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
nadzór produkcji betonów i prefabrykatów betonowych, nadzór nad dokumentacją produkcyjną i założeniami jakościowymi
Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowo-Detalicznego "JUREX" - 2017-02-08 - Węgrów (mazowieckie)
- analizowanie i proponowanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych, - opracowywanie rzetelnego, wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowych, - zmienianie i tworzenie zewnętrznych i wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji, zgodnie z wymaganiami na każdym etapie cyklu życia projektu, w tym projektowania bazy danych / aplikacji - weryfikacja dokładności modyfikacji programu / systemu - badanie błędów systemowych, diagnozowanie problemów, proponowanie i dostarczanie rozwiązań - kompletne dostarczanie projektów w wyznaczonym terminie.
Mindbox S.A. - 2016-06-08 - Kraków (małopolskie)
Transport na terenie kraju, wykształcenie średnie, min. 5 lat doświadczenia, prawo jazdy kat. C+E, karta kierowcy, uprawnienia na przewóz rzeczy, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego,
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Tworzenie i prowadzenie dokumentacji w obszarze BHP.Wdrażanie odpowiednich procedur w zakresie BHP.Kontrola warunków pracy pod kątem wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, analizowanie i dokumentowanie wypadków przy pracy.Przeprowadzenie analiz ryzyka zawodowego i potencjalnych źródeł zagrożeń.Kontakty z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru w zakresie przestrzegania BHP.Udział w wewnętrznych projektach w zakresie BHP.Realizacja pozostałych zadań wynikajacych z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP.
GDYNIA CONTAINER TERMINAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-09 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie działania urządzeń radiowych, pracujących w sieciach zarządzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie łączności w celu utrzymania gotowości do pracy urządzeń systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojewódzkiego planu zarządzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu łączności dla potrzeb kierowania i współdziałania realizowanych zadań w warunkach bieżącej pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunków obiegu informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów z zakresu organizacji łączności kierowania i współdziałania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powiązań funkcjonalnych elementów sieci łączności - koordynowanie zakupu urządzeń i sprzętu łączności oraz udział w czynnościach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urządzeń w celu utrzymania sieci łączności na poziomie gwarantującym jej sprawność i realizację wszystkich wymaganych rodzajów usług telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń łączności, stanowiących wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia ciągłości łączności z poszczególnymi jednostkami - współpraca z przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania planów działań na wypadek wystąpienia szczególnych zagrożeń - opracowywanie wniosków i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji systemów i urządzeń łączności w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urzędu Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, średniego poziomu stosowanego w kraju rozwiązań technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)