STARSZY SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Gdańsk oferta pracy Staples Polska Sp. z. o.
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacji - tworzenie profili kandydatów, poszukiwanie kandydatów, rozmowy z kandydatami, przygotowanie i negocjacja ofert.
Data publikacji: 2019-05-24
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Staples Polska Sp. z. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacji - tworzenie profili kandydatów, poszukiwanie kandydatów, rozmowy z kandydatami, przygotowanie i negocjacja ofert.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Praca na czas określony] : 33 miesiące[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Data zakończenia pracy: 28.02.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia, znajomość metody Boolean search, doświadczenie: w selekcji pracowników IT; w nowoczesnych metodach pozyskiwania pracowników (Linkedin, Google Search, Facebook); w pozyskiwaniu pracowników lokalnych i zagranicznych, zaawansowana znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefonizny: 48728990681
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Staples Polska Sp. z. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Bysewska 18, 80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Bysewska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.05.2019
Data dodania oferty pracy: 24.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?953b32c1f92d942c501aa0df25d61377
Podobne oferty pracy
- Podawanie materiału do obróbki do maszyny. Dopilnowanie wykonania pracy maszyny. Odbieranie materiału z maszyny po obróbce.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Firma posiada pakiet socjalny.- Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Czasami pracy na trzy zmiany. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-12-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 109, 40-833 Katowice) lub e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
transport towarów w transporcie międzynarodowym,rozładunek,załadunek.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Toczyska (lubelskie)
Współpraca z partnerami i klientami, aby poprowadzić zespół dostawców do terminowego rozwiązywania problemów, odpowiednio do wpływu i znaczenia problemu, koordynowania rozwiązywania problemów, komunikacji i zawsze zamykania pętli z pierwotnym wnioskodawcą i innymi zainteresowanymi stronami odebranymi po drodze; Identyfikacja możliwości usprawnienia, zautomatyzowania i outsourcingu segmentów cyklu obsługi klienta, tylko w sposób, który wymiernie poprawi jakość obsługi klienta; Monitorowanie i zarządzanie informacjami zwrotnymi - zapewnienie pętli sprzężenia zwrotnego w zespołach ds. Szkoleń / komunikacji / jakości / operacji regionalnych, aby zapewnić rozwiązanie wspólnych problemów; Wsparcie zarządzania zleceniami - kończy się miesiąc i kwartał, a raport jest realizowany w celu zwiększenia efektywności rezerwacji; Odpowiedzialność za monitorowanie starzenia się przypadków i przekazywanie w obrębie i pomiędzy dostawcami; Wykonywanie analizy przyczyn pierwotnych i zapewnienie, że są wykonywane kolejne kroki; Działanie jako eskalacja POC w celu rozwiązania problemu; Zachęcanie do zmiany organizacyjnej w zakresie koncentracji i wskaźników od transakcji opartych na umowach (SLA itp.) do doświadczeń klientów i środków sukcesu opartych na wynikach; Odpowiedzialność za zarządzanie zamówieniami regionalnymi lub kontami; Działanie jako główny kontakt dla eskalacji pól klientów i partnerów; Wspomaganie zarządzania pracownikami i planowaniem biznesowym; Codzienna orientacja na projekt i rozwiązywanie problemów obejmujące partnerstwa międzyfunkcyjne; Prowadzenie proaktywnych działań w celu promowania i szkolenia partnerów w zakresie narzędzi samoobsługowych Cisco; Identyfikowanie i podsumowywanie potencjalnych ulepszeń procesu; Działanie na bardzo złożonych problemach wymagających oceny w wyborze metody i techniki uzyskania rozwiązania - problemy mogą być nowe lub unikalne; Podejmowanie trafnych decyzji; Odpowiedzialność za zarządzanie przypisanymi projektami, zadowoleniem klientów i rozwiązywaniem problemów oraz usprawnianiem procesów; Równy nacisk na wyniki i zgodność z zasadami i regułami biznesowymi Cisco.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-27 - Bogatynia (dolnośląskie)
Analiza oraz dostarczanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych;Tworzenie dokładnych, przejrzystych oraz efektywnych kodów programów o szerokim zakresie specyfikacji;Tworzenie oraz usprawnianie zewnętrznych oraz wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji wymaganej na każdym etapie cyklu życiowego projektu;Weryfikacja danych testowych dla projektu;Czasowe kończenie projektów.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Kraków (małopolskie)
Budowa i rozwój, zarządzanie projektem, nadzorowanie wypłat pracowników, kontrola realizacji planów i założeń projektu, kontakt z zespołem hindusko-języcznym
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Łódź (łódzkie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
• akceptowanie wniosków składanych telefonicznie przez klientów i analizowanie ich potrzeb;• sprawdzanie poprawności i zarządzanie wnioskami ubezpieczonego;• projektowanie optymalnych rozwiązań zgodnie z warunkami programu ubezpieczeń;• koordynowanie współpracy z dostawcami usług zewnętrznych;• wprowadzanie danych dotyczących konkretnych przypadków do systemu informatycznego;• komunikacja i współpraca z innymi działami w firmie.
AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o. - 2015-11-02 - Czechy (Czechy)
Weryfikacja i zatwierdzanie zgodnie z wymogami systemowymi;zapewnianie jakości różnych komponentów MaxBill, MaxCatelog, MaxRate, Billing, Interfaces; Wykonywanie ręcznych i automatycznych testów funkcjonowania systemu; raportowanie o błędach w JIRA/Redmine zgodnie ze standardami spółki; Zapewnianie jakości względem udostępnionych wersji systemu MaxBill; Usługi wsparcia klienta; Przeprowadzanie snalizy przyczynowo-skutkowej w trakcie badania danych zagadnień; Sporządzanie instrukcji użytkownika; Zapewnianie spełniania standardów przez system MaxBill; Sugerowanie korekt służących poprawie systemu MaxBill w obszarach kompletności i użyteczności; Tworzenie, testowanie i uzupełnianie dokumentacji zgodnie ze specyfikacjami; Przeprowadzanie testów dotyczących planowania, raportów.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
załadunek i rozwóz pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
tynkowanie, gipsowanie
PUH PROTON II - 2018-07-04 - Zabrze (śląskie)
km
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego.- Administrowanie systemami informatycznymi.- Wprowadzanie danych do bazy KSIP.- Dokonywanie sprawdzeń dot. osób, rzeczy, dokumentów i pojazdów, dokonywanie sprawdzeń danych osobowych w bazie "Pesel".- Sprawdzanie danych w bazie CEPIK.- Sprawdzanie kart rejestracyjnych i ich zwrot osobom sporządzającym w przypadku stwierdzenia nieprawidłowych wpisów.- Archiwizowanie wprowadzonych dokumentów.
Komenda Powiatowa Policji w Radomiu - 2019-03-15 - Grójec (mazowieckie)
sporządzanie na bieżąco projektów pism kadrowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie, uzupełnienie, aktualizowanie, komputerowej bazy danych Straży Granicznej, rozliczanie dokumentacji, uczestnictwo w pracach komisji kwalifikacyjnych, przygotowywanie odpowiedzi na prośby, wnioski i innego rodzaju pisma, dokonywanie archiwizacji dokumentacji
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-12-21 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, - analiza wymagań systemowych, - programowanie aplikacji i systemów informatycznych, - tworzenie dokumentacji systemów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedawca komputerów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Brzeg (opolskie)
zarządzanie działalnością rachunkowo-finansową, informatyczną i windykacyjną Banku
Bank Spółdzielczy w Santoku - 2015-12-30 - Santok (lubuskie)
kontrola dostaw i osób
PHU GUNNERS SECURITY MARCIN MICHALAK - 2016-12-01 - Ozorków (łódzkie)
wprowadzanie danych osobowych, przygotowywanie list uposażeń żołnierzy niezawodowych, księgowanie należności
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regio - 2018-09-17 - Poznań (wielkopolskie)
Lakierowanie konstrukcji stalowych i aluminiowych, mieszanie farb.
Mega sp. z o.o. - 2016-09-13 - Nysa (opolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym,prowadzenie akt płatników składek,księgowanie obrotów na kontach płatników składek,opracowywanie wniosków o udzielenie ulgi w opłacaniu składek,przymusowe dochodzenie należności z tyt. zaległych składek na ubezpieczenie społeczne, współpraca z organami egzekucyjnymi przy realizacji tytułów wykonawczych,sporządzanie wniosków o wpis hipoteki przymusowej w związku z zaległymi składkami na ubezpieczenie społeczne,wydawanie zaświadczeń o podleganiu ubezpieczeniu społecznemu,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne dokumentacji dotyczącej załatwianych spraw,obsługa interesantów w sprawach ubezpieczenia społecznego rolników,sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-04-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Kraków (małopolskie)
-przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów, implementacja niestandardowych zmian do środowiska ,- komunikacja i konsultacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi inżynierami,- zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług,- uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja,- projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa,- wspieranie zarzadzania ofertami z ekspertyzą techniczną
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunek klientów. Bezpośredni kontakt z klientem posługującym sie językiem arabskim.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
pn.-pt. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Opole (opolskie)
prowadzenie zajęć dla osób niepełnosprawnych z zakresu dekoratorstwa
CARITAS Diecezji Sandomierskiej - 2016-08-19 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa gości, utrzymywanie stanowiska pracy zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1)przechowywanie powierzonego mienia należącego do poszczególnych grup surowców w oddzielnych pomieszczeniach lub na oddzielnych regałach,2)zabezpieczenie przechowywanych składników majątkowych przed wszelkiego rodzaju szkodnikami, zabrudzeniami i uszkodzeniami mechanicznymi,3)prowadzenie ewidencji magazynowej i przechowywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych w zakresie sprzętu kwaterunkowego, przeciwpożarowego, gospodarczego, k.o., sportowego i medycznego, leków i środków opatrunkowych, materiałów kwaterunkowych, środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, druków resortowych i akcydensowych, druków ścisłego zarachowania, materiałów kancelaryjno-biurowych, sprzętu biurowego oraz materiałów budowlanych, 4)przynajmniej raz na pół roku uzgadnianie ewidencji magazynowej z ewidencją główną w zakresie sprzętu kwaterunkowego, przeciwpożarowego, gospodarczego, k.o., sportowego i medycznego, leków i środków opatrunkowych, materiałów kwaterunkowych, środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, druków resortowych i akcydensowych, druków ścisłego zarachowania, materiałów kancelaryjno-biurowych, sprzętu biurowego oraz materiałów budowlanych, 5)przyjmowanie i wydawanie z magazynu asortymentu na podstawie zatwierdzonych do realizacji dowodów przychodowo-rozchodowych, 6)znakowanie-opisywanie sprzętu i wyposażenia wydawanego z magazynu numerami inwentarzowymi, zgodnie z ewidencją pozostałych środków trwałych (PŚT) i środków trwałych (ST),7)stosowanie zasady rotacji zapasów oraz nie dopuszczanie do ich przeterminowania,8)zgłaszanie do branżystów braków w poszczególnych asortymentach składników majątkowych w celu ich uzupełnienia,9)uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie oraz Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2019-03-08 - Lublin (lubelskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. francuskiego i j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Projektowanie oraz rozwój produktów i procesów w celu dostarczania założeń projektowych albo w związku z zarządzaniem zyskiem, nowymi produktami i rozszerzaniem istniejących linii produktów, poprawą jakości i zarządzaniem jakością marki oraz transferami produktów. Samodzielne organizowanie i wdrażanie badań pilotażowych oraz przemysłowych, w tym analizy danych, monitorowanie danych, korekty danych oraz dostarczanie wyników i raportów technicznych do menedżerów, personelu technicznego i partnerów z innych działów. Zarządzanie walidacją produktów B+R. Dostarczanie specyfikacji i odpowiedniej dokumentacji zgodnie z polityką Mondelez. Aktywny wkład w prace badawcze. Komunikacja w ramach interdyscyplinarnego zespołu projektowego jako przedstawiciel działu badawczo-rozwojowego. Konsultacje ze specjalistami i naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)