STARSZY INSPEKTOR W REFERACIE ORGANIZACYJNO-EKONOMICZNYM W WZM K/M Warszawa oferta pracy Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR W REFERACIE ORGANIZACYJNO-EKONOMICZNYM W WZM K/M
Wynagrodzenie: od 2 829,5 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 829,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR W REFERACIE ORGANIZACYJNO-EKONOMICZNYM W WZM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 829,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych Wydziału, rozliczanie i opracowywanie faktur oraz rachunków za zrealizowane zakupy i usługi będące we właściwości Wydziału, prowadzenie analizy wydatków i zaangażowania środków finansowych przydzielonych dla Wydziału w poszczególnych paragrafach klasyfikacji analitycznej oraz współpraca z komórką finansowa w tym zakresie, opracowywanie projektów planów rzeczowo finansowych oraz zamówień publicznych na dany rok i lata następne dla Wydziału, na podstawie wniosków kierowników Sekcji, sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie stanu wydatkowania środków finansowych przydzielonych dla Wydziału(w tym funduszy zagranicznych i celowych), sprawowanie nadzoru nad realizacja wniosków i zamówień pod względem finansowym będących we właściwości Wydziału, współpraca z kierownikami Sekcji w zakresie sporządzania zapotrzebowani na środki finansowe oraz planowania dodatkowych potrzeb i zmian w Planie wydatków budżetowych Wydziału. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: średnie, doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy/w administracji publicznej, znajomość w stopniu podstawowym ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym, doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie finansów. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych klauzula "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dn. 05.08.2010 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.), oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, informacja RODO wzór oświadczenia znajduje się na stronie BIP Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce wzory oświadczeń, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: dokumenty należy złożyć do: 15 stycznia 2019 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej ul. 17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa z dopiskiem: "NWOSG/WZM/ROE/3" . Tel. (22) 500 30 77, 500 33 79. Informacja na temat wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz wymagań niezbędnych i dodatkowych) znajduje się na stronie internetowej: bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl w zakładce: WOLNE STANOWISKA PRACY.
Nazwa pracodawcy:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Komitetu Obrony Robotników
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
budowa domów z bali, obróbka ciesielska drewna budowlanego
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Żyrardów (mazowieckie)
Obsługa elektronarzedzi, montaż izolacji termicznej kanałów poziomych i pionowych(głównie na zewnątrz-dachy budynków), rozładunek dostaw,indywidualny dojazd do wskazanego miejsca pracy w Polsce, komunikacja z ekipą w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Sochaczew (mazowieckie)
1. przygotowywanie, konsultowanie i wdrażanie polityk związanych z transferami międzynarodowymi pracowników Spółki2. bieżace wpsarcie transferowanych pracowników, przygotowywanie dokumentacji3. współpraca i zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawacami usług4. zapewnienie jakości usług oraz danych związanych z transferami
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
ocena stanu technicznego pojazdów; prowadzenie obowiązujacej dokumentacji diagnostycznej; sporządzanie obowiązujących sprawozdań; dokonywanie zapotrzebowania i rozliczania środków materiałowych
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-04-27 - Czerwieńsk (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywanie analiz biznesowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.10.2018 r. do 30.09.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.10.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub rachunkowość. Wymagane minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa podatkowego w firmie działającej w sektorze ssc/bpo. Wymagana znajomość pakietu ms office w szczególności ms excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientem i sprzedaż usług firmy
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Mława (mazowieckie)
-Analiza wyników zgodnie ze standardami, łącznie z informacją zwrotną z kontroli wyceny -Składanie okresowych zwrotów-Cele dotyczące poprawy skuteczności i kontroli będą uzgodnione i monitorowane-Sprawdzenie czy przypisane procesy zostały zakończone w terminach i w sposób efektywny zapewniając spójność i dokładność-Dostarczanie Informacji na temat składek i zachowań poszczególnych osób regularnie-Dostarczanie i otrzymywanie informacji zwrotnych od kierownika linii co najmniej raz na kwartał- Wysokiej jakości praca zespołowa z innymi zespołami ds. Kontroli produktów i zespołów kontroli produktów -Roczny przegląd audytu wewnętrznego który ustali, czy zespół jest w pełni zgodny z globalnymi rynkami FIM-Działanie z wysokim poziomem uczciwości, zrachowaniami i osiągnięciami w stosunku do standardów etycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Kraków (małopolskie)
Analiza projektu, architektury aplikacji, przygotowywanie i analizowanie algorytmów, tworzenie i wykorzystywanie struktur danych, tworzenie i modyfikowanie kodu aplikacji w wybranym jezyku i środowisku programowania, kontakt z klientem zewnetrznym z wykorzystaniem języka niemieckiego i języka angielskiego. Podstawowo-zmianowy system czasu pracy. Oferta dostępna w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem rosyjsko języcznym
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Łódź (łódzkie)
Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; rozwiązywanie incydentów związanych ze środowiskiem kopii zapasowych; tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka;udział w projektach, planowanie i prowadzenie testów DR
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Budowanie, instalacja, konfiguracja, utrzymanie produktów Vmware, w tym serwery ESXi, klastry HA, wirtualne centra. Zarządzanie środowiskiem tworzenia kopii zapasowych; Monitorowanie wydajności serwerów za pomocą Zabbix.Administrowanie domenami AD, Windows 2008RZ/2012 DC, serwer Exchange. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo sieci. Instalowanie łatek na systemy operacyjne, aktualizowanie oprogramowania antywirusowego.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Załadunek i rozładunek samochodów, rozmieszczenie towaru w magazynie. Praca dwuzmianowa w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00.Oferta pracy realizowana w celu refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu RPO, skierowana do osób zarejestrowanych w tutejszym Urzędzie Pracy, powyżej 30 roku życia, długotrwale bezrobotnych oraz powyżej 50 roku życia lub posiadających orzeczenie o niepełnosprawności ( długość zarejestrowania nie ma znaczenia).
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Niepiekła (mazowieckie)
wykształcenie zawodowe-kierunkowe, chęć do pracy, mile widziane doświadczenie, umiejętności do prac wykończeniowych, miejsce pracy: Ostrów Wlkp. i okolice
Damian Jaźwiec Zakład Budowlano Remontowy Domibud - 2015-12-18 - Będzieszyn (wielkopolskie)
obsługa biura; przyjmowanie zamówień; obsługa programu PROFIPEK, korespondencja pocztowa, e - mailowa, fakturowanie, obsługa faksu, ksero; telefonu; przygotowanie zestawień do biura rachunkowego; dbałość o czystość stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Stróżówka (małopolskie)
Zapoznanie się ze specyfiką pracy nauczyciela przedszkola,pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,utrzymanie porządku w przydzielonych pomieszczeniach
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Bukowie (opolskie)
- Prace kreślarskie w programie Auto-Cad. Sporzadzanie rysunków technicznych. Sporządzanie opisów technicznych. Wykonywanie obmiarów w terenie. Wykonywanie przekrojów.- Wynagrodzenie: 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne budowlane lub elektryczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana znajomość programu AUTOCAD. Znajomość obsługi komputera. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 693-542-707) w godzinach: 7:30-15:30 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
wykonywanie powierzonych prac dbanie o narzędzia pracy
STANBUD KOMPLEKSOWE REMONTY-STANISŁAW DĄBROWSKI - 2017-08-01 - Białystok (podlaskie)
Montaż, demontaż szalunków, wykonywanie konstrukcji betonowych i żelbetonowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Lubycza Królewska (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ MIĘSA I WĘDLIN.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Dąbrowa (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-zarządza pracownikami w licznie ok 30+ rozlokowanych w różnych zespołach;-zarządza procesem dostarczania usług do Klientów; -radzi sobie skomplikowanymi kwestiami z obszaru inżynierii oprogramowania zapewniając, że projekt, kod oraz ogólne rozwiązanie zastosowane spełnia wymogi jakości; -jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych do klienta usług od strony produkcji oprogramowania; -odpowiedzialny za przygotowanie oraz wdrożenie kolejnego projektu dla danego Klienta;-prezentuje postawę proaktywną i zapewnia najwyższą jakość procesu dostarczania usług do klienta; -przygotowuje spójny plan dostarczania usług; -potrafi radzić sobie z zarządzaniem zespołem, rozwojem technologii a także radzi sobie z konfliktem; -nadzoruje rozwój swoich podopiecznych, uczestniczy w ich programie rozwoju przygotowanym dla kierowników zespołów oraz menadżerów;
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie i organizowanie procesu zakupów i sprzedaży, nadzorowanie magazynu
Adriatica Mateusz Krupa - 2017-10-12 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn na linii produkcyjnej, znajomość rodzaju sałat, kontrola jakościowa produktów.Osoby zainteresowane i spełniające wszystkie wymagania zawarte w ofercie prosozne są o kontakt z Urzędem Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Niepiekła (mazowieckie)
Praca w charakterze nauczyciela nauczania początkowego na terenie Wielkiej Brytanii.
Uteach Ltd - 2016-12-22 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
- Pracownik działu obsługi klienta: obsługa recepcji, odbieranie telefonów, sprzedaż bezpośrednia usług, sprawdzanie stanu technicznego oraz czystości pomieszczeń w obiekcie sportowym.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:30-14:30, 14:30-22:30 + jedna wybrana sobota w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w branży fitness, ale niekoniecznie. Mile widziana znajomość branży fitness. Wymagana osoba prowadząca zdrowy tryb życia. Mile widziana osoba mieszkająca w pobliżu miejsca pracy.
Zakład Usługowo-Handlowy PELFORTH Sebastian Krupski - 2018-11-05 - Katowice (śląskie)
filetowanie drobiu,porcjowanie,pakowanie,wykrawanie,transport drobiu ręczny, obróbka produktu mięsnego nożem specjalistycznym
SEMPER Magdalena Jabłońska - 2015-12-07 - Karczew (mazowieckie)
Prace dekarsko - blacharskie
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
praca związana z obowiązkami kosmetyczki
SYLWIA MODELSKA "STUDIO SUN" - 2018-12-14 - Konin (wielkopolskie)
łączenie i szczepianie materiałów na wysokości pow. 3 metrów, wykonywanie montażu konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Częstochowa (śląskie)