STARSZY SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA K/M
Wynagrodzenie: od 3 657,53 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 657,53 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 657,53 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja, budownictwo
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 18.09.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 68163. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1.Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2.W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3.Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4.Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5.Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6.Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7.Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 68163 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
danePracodawcy_nip: 5261055132
danePracodawcy_regon: 010849220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.09.2020
Oferta pracy ważna do: 18.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d0f67bded684e1e93fcc889f96a71ecb
Podobne oferty pracy
Zgodny ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-03-15 - Zgierz (łódzkie)
Roznoszenie ulotek na terenie miasta Opola, jak również podczaseventów i imprez masowych
FUNDACJA FONDON - 2017-09-06 - Opole (opolskie)
1. rozwiązywanie incydentów (napraw) i obsługi zadań, które są przypisane do nich; 2. monitorowanie innych analityków; 3. wykonywanie analiz konfiguracji całej sap przypisanych procesów i punktów integracyjnych z nimi związanych; 4. rozpoznawanie wymagań biznesowych założonych przez skonfigurowane rozwiązania SAP; 5. opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla napraw, drobne usprawnienia i współpraca z organizacją rozwoju; 6. współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu SAP; 7.spełnianie lub przekraczanie ustaleń SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 8. aktualizacja procedur, instrukcji działań i innej dokumentacji dotyczącej zmian w systemie; 9. zarządzanie kolejkami w połączeniu z działem technicznym w określonych obszarach.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Udział w projektach informatycznych, tworzenie i utrzymanie kodu oprogramowania, tworzenie dokumentacji technicznej, działanie według procedur obowiązujących w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
- Starszy Konsultant Klientów Instytucjonalnych jest odpowiedzialny za prawidłową obsługę klientów w szczególności polegającą naaktualizacji danych, informowaniu jednostek administracji publicznej orealizowanych projektach przez firmę oraz za terenową organizację szkoleń (na terenie całego kraju). - W trakcie podróży służbowych pracodawca zapewnia zakwaterowanie w hotelu, o standardzie trzy gwiazdkowym wraz z wyżywieniem. - Wynagrodzenie: 10 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres miesiąca z możliwością podpisania kolejenej umowy. Umowy zawierane są co miesiąc.- Praca od poniedziałku do piątku w zadeklarowanych godzinach między 8:00-14:30 + wyjazdy służbowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz doświadczenie w kierowaniu pojazdami tej kategorii. Gotowość do podróży służbowych na terenie kraju. Znajomości zasad pisowni języka polskiego. Komunikatywności i łatwości formułowania myśli. Odpowiedzialność, terminowości i dokładności w wykonywaniu zadań. Zaangażowanie w wykonywaną pracę.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) dlaadministracji.pl- WAŻNE! Budynek, w którym jest udostępnione pomieszczenie biurowe do wykonywania zlecenia nie posiada windy, jak również nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac instalacyjno - monterskich, konserwacja.
RK ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-16 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- księgowanie dokuemntów, - uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głownej, - przygotowywanie przelewów bankowych, - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - rozliczanie podróży służbowych, - przygotowywanie raportów statystycznych, - sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) spzoz.wroc.pl
Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie gości, meldowanie gości w hotelu
"Mały Rzym" Hotel i Restauracja Sp. z o.o. - 2018-09-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wykonywanie diagnostyki układów elektromechanicznych i elektronicznych pojazdów osobowych i dostawczych Mercedes Benz
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Ogólny zakres obowiązków:rejestrowanie postępowań przygotowawczych w syste-mie w celu bieżącej aktualizacji; prowadzenie rejestru śledztw i dochodzeń oraz rejestru spraw o wykroczeniu w celu ewidencji; prowadzenie rejestru odmów wszczęcia postępowań w Placówce Straży Granicznej w Zielonej Górze-Babimoście w celu bieżącej rejestracji ewidencji; sporządzanie pism w celu odpowiedzi na korespondencję;
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-06-08 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP kompletowanie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej zagadnień BHP realizacja zadań wynikających w Rozporządzenia w sprawie Służby BHP.
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z strukturą organizacyjną Archiwum Państwowego w Katowicach, ewidencjonowaniem zasobu archiwalnego, nadzorem archiwalnym, udostepnianiem materiałów archiwalnych i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego w Archiwum.
ARCHIWUM PAŃSTWOWE W KATOWICACH - 2016-07-26 - Katowice (śląskie)
Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; Kontrola diagnostyczna, rozwiązywanie incydentów Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; Opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; Udział w projektach
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie terenów zewnętrznych
Usługi Porządkowe - Ciski Tadeusz - 2017-11-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- badanie potrzeb rozwojowych i szkoleniowych pracowników- organizowanie i prowadzenie szkoleń- kontakt z zespołem w języku angielskim i w języku arabskim
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Łódź (łódzkie)
Ogólny zakres obowiązków:- wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi konsumenta;- przestrzeganie ograniczeń i zakazów sprzedaży napojów alkoholowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;- przestrzeganie obowiązujących cen przy sporządzaniu rachunków i inkasowanie należności według wystawionego rachunku;- zgłaszanie kierownikowi uwag i życzeń gości;- przestrzeganie zasad higieny osobistej, a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich;- przestrzeganie dyscypliny pracy. Praca w systemie równoważnym (za pracę w soboty, niedziele i święta inny dzień wolny w okresie rozliczeniowym).
SPÓŁDZIELNIA GASTRONOMICZNA W BYDGOSZCZY - 2020-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za uwzględnienie zebranych wymogów, analizy, projektowanie i rozwijanie aplikacji BI, samodzielny rozwój aplikacji BI oraz nadzorowanie projektów jako wiodący developer, techniczne zarządzanie projektem
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Poznań (wielkopolskie)
Pełnienie asysty technicznej oraz wsparcie inżynieryjne
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klienta;- obsługa kasy fiskalnej; - wykładanie towaru;- przygotowywanie dań typu fast-food;- dbanie o porządek w miejscu pracy. Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 9:00-16:00 oraz w soboty w godz.: 9:00-15:00. Możliwość uzgodnienia grafiku z pracodawcą.
Mucha Ewa Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MUSZKI" - 2019-09-06 - Gołkowice (śląskie)
Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiazywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarzadzania transakcjami rynkowymi;
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, obróbka zdjęć - retusz oraz inne prace w zakładzie fotograficznym
Łopatecka - Gnojek Zofia Fotografowanie, Sprzedaż akcesoriów fotograficznych, Video - rejestracja - 2018-06-04 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Administrowanie nieruchomościami gminnymi. Obsługa najemców, lokatorów. Rozliczenia eksploatacyjne. Prowadzenie kart lokali. Ewidencja umów.
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2019-03-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie analiz optymalnego doboru zapotrzebowania mocy cieplnej i zużycia energii cieplnej, praca na terenie Krakowa oraz Polski Płd.-Wsch.
JEDNOSTKA WOJSKOW 3811/Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej - 2015-12-30 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności sprzątających przy użyciu urządzeń mechanicznych. Wykonywanie prac zewnętrznych: koszenie, odśnieżanie.Umowa zlecenie, 154 h/msc.
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Kraków (małopolskie)
ślusarstwo
MELTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-02 - Parkowo (wielkopolskie)
- raportowanie według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości finansowe- przygotowanie raportów dla lokalnego i europejskiego nadzoru finansowego (np. FINREP, COREP)- wdrażanie nowych standardów / przepisów- usprawnianie procesów księgowych - wspieranie zespołów krajowych- zarządzanie zespołami księgowości operacyjnej- nadzorowanie uzgadniania bilansu, aprobaty księgowań i wspierających je obliczeń- kontrolowanie wszystkich działań konsolidacyjnych- nadzorowanie procesu zamknięcia miesiąca- wsparcie pracowników w zakresie zasad i przepisów dotyczących raportów- zapewnienie zgodności z procedurami i kontrolą wewnętrzną
kontakt przez PUP - 2020-03-17 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie czynności z zakresu kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych
Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu - 2020-02-04 - Świdnica (dolnośląskie)