STARSZY LEGALIZATOR - 109 Świdnica oferta pracy Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
Stanowisko: STARSZY LEGALIZATOR - 109
Wynagrodzenie: od 2 830 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynności z zakresu kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Długa, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności z zakresu kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 830 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY LEGALIZATOR - 109
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: legalizator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 830 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie techniczne (mechaniczne, elektryczne, elektroniczne), doświadczenie w zakresie metrologii lub staż w administracji publicznej, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, posiadanie obywatelstwa polskiego
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Długa, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Długa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: legalizator
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 04.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5c4213907e0795b0338f620c6a50da8
Podobne oferty pracy
ZAKŁADANIE KARTOTEK OSOBOWYCH, ICH AKTUALIZACJI ZA SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM KONT BANKOWYCH, MIEJSC POWSTANIA KOSZTÓW, STANOWISKA, WYSOKOŚCI PROGÓW PODATKOWYCH ORAZ SKŁADEK ZUS. PROWADZENIE KART ZASIŁKOWYCH DLA PRACOWNIKÓW POBIERAJĄCYCH ZASIŁKI CHOROBOWE, MACIERZYŃSKIE, OPIEKUŃCZE, ŚWIADCZENIA REHABILITACYJNE. NALICZANIE I SPORZĄDZANIE PŁAC ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM HARMONOGRAMEM WYPŁAT DLA POSZCZEGÓLNYCH GRUP PRACOWNICZYCH. SPORZĄDZANIE I UZGADNIANIE POLECEŃ KSIĘGOWAŃ Z LISTAMI PŁAC. PRZYGOTOWANIE ZESTAWIEŃ DO PRZELEWÓW BANKOWYCH W CELU REALIZACJI WYPŁAT NA KONTA PRACOWNIKÓW. SPORZĄDZANIE ZAŚWIADCZEŃ O WYSOKOŚCI OTRZYMYWANYCH WYNAGRODZEŃ DLA POTRZEB ZUS, URZĘDÓW SKARBOWYCH, BANKÓW, ZPORR, SĄDÓW ORAZ PRACOWNIKÓW. DOKONYWANIE ZWROTÓW NADPŁACONYCH SKŁADEK Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO NA PODSTAWIE DECYZJI ZUS. SPORZĄDZANIE, UZGADNIANIE I PRZYSYŁANIE ZAINTERESOWANYM OSOBOM ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE EKONOMICZNE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA PRACY W ZAKRESIE WYNAGRADZANIA ZA PRACĘ I INNYCH ŚWIADCZEŃ, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI , ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU PŁATNIK, ZNAJOMOŚĆ RACHUNKOWOŚCI, CO NAJMNIEJ 5 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE.KONTAKT OSOBISTY, TELEFONICZNY 91 444 11 25 CV NA EMAIL- SEKRETARIAT.KANCLERZA (at) UNIV.SZCZECIN.PL
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2019-09-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
staż - skanowanie i kserowanie archiwizowanych dokumentów,opisywanie kopert oraz pudeł z archiwizowanymi dokumentami, zakładanie prostej komputerowej bazy danych, wpisywanie danych z dokumentów do komputerowej bazy danych, szycie dokumentów, układanie dokumentów, Komputer: ilość godzin 4,Praca na wysokości do 3m,Pyły: kurz z dokumentów papierowych,Dźwiganie ciężarów: do 5kg
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst) wymagana znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami. Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst): pomoc w opracowaniu szczegółowych planów biznesowych, wymagań i specyfikacji, asystowanie przy powstawaniu projektów, analiza ryzyka, pomoc w sporządzaniu analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesów.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola jakości surowców chemicznych, kontrola jakości wyrobów gotowych, zarządzanie zasobami magazynu surowców chemicznych
KAPS sp. z o.o. - 2019-08-08 - Rzezawa (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
EPAM Systems Poland - 2018-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie planów testów oraz koordynacja, analiza skomplikowanego systemu finansowego oraz potwierdzanie zgodności ich wymagań biznesowych, utrzymywanie wysokiego standardu tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe, identyfikacja potencjalnych problemów z jakością oraz przewidywanie metody ich rozwiązania, definiowanie celów testowych oraz przeprowadzanie zgodnie z określonymi wymaganiami, efektywne wykorzystywanie narzędzi testowych oprogramowania, identyfikacja i dokumentowanie defektów oprogramowania, wspieranie testów środowiskowych.
EPAM Systems Poland - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż towarów i pasz dla rolników oraz obsługa magazynu, wydawanie i przyjęcia towaru
Zakład Handlowo-Usługowy SPEC-DROB Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 25. Batalion Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:udział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji dotyczącej udziału jednostki wojskowej w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym i likwidacji ich skutków oraz funkcjonowania wzmocnienia służby dyżurnej;udział w opracowaniu i aktualizacji dokumentacji służby dyżurnej JW.;udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego;udział w przygotowywaniu przedsięwzięć dotyczących szkolenia JW;udział w opracowywaniu koncepcji oraz dokumentacji planistycznej ćwiczeń w JW. udział w opracowaniu i prowadzeniu dokumentacji planowania i rozliczania działalności bieżącej, zgodnie z wymogami instrukcyjnymi na podstawie obowiązujących dokumentów normatywnych;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności komórki wewnętrznej JW.udział w opracowaniu dokumentacji planistycznej, meldunków, zestawień z zakresu.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-10-18 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
- naliczanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego: wynagrodzeń, dodatków do wynagrodzeń, wynagrodzeń za godziny nocne, nadliczbowe, wynagrodzeń za urlop, odpraw pieniężnych, ekwiwalentów za urlop, nagród jubileuszowych i uznaniowych oraz świadczeń przysługujących w razie choroby i macierzyństwa w celu ich wypłaty uprawnionym pracownikom CSSG i pracownikom Służby Zdrowia W-MOSG;- sporządzanie list świadczeń pieniężnych wypłacanych z Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników W-MOSG, CSSG i Służby Zdrowia;- kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę dokonanych naliczeń oraz prowadzenie kartoteki wynagrodzeń i kart zasiłkowych w celu sprawdzenia zasadności oraz poprawności dokonanych naliczeń;- dokonywanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego i ZUS potrąceń z wynagrodzeń takich jak: składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych, zajęć sądowych i in. w celu realizacji wynikających z przepisów prawa, obowiązków pracodawcy;- obsługiwanie interesantów, a w szczególności wystawianie: zaświadczeń o zarobkach, informacji PIT oraz zaświadczeń do ZUS celem umożliwienia pracownikom realizacji ich uprawnień i obowiązków wynikających z faktu zatrudnienia,- rozliczanie należności wynikających z zawartych umów - zleceń, umów o dzieło i innych pod względem podatkowym i oskładkowania, dotyczących należności obejmujących tłumaczenia, ekspertyzy, analizy i opinie w tym, także planowanie i rozliczanie rocznych limitów finansowych przyznanych na realizację umów zleceń, umów o dzieło i innych dotyczących tłumaczeń, ekspertyz, analiz i opinii;- sporządzanie danych i informacji dla celów emerytalnych przekazywanych do ZUS;- sporządzanie rozliczenia rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11, PIT - 8c) dla pracowników CSSG i Służby Zdrowia.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prace monterskie, szpachlowanie, malowanie, montaż zabudowy, podwieszanie sufitów, wykonywanie ścianek działowych, wykonywanie podłóg, montaż drzwi
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Chojna (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie źródłowych dowodów księgowych zgodnie z przyjętym dla Urzędu planem kont oraz klasyfikacją budżetową,- analizowanie zapisów księgowych na poszczególnych kontach w powiązaniu z klasyfikacją budżetową,- dokonywanie bieżącego podziału wydrukowanych z systemu NBE przelewów dochodów Skarbu Państwa na poszczególne tytuły,- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie faktur sprzedaży,- analizowanie i uzgadnianie kont budżetowo-analitycznych z syntetycznymi oraz czuwanie nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań z tytułu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat,- dokonywanie na bieżąco kontroli zgromadzonych na rachunku bankowym środków z tytułu dochodów Skarbu Państwa w terminach wynikających z przepisów prawa,- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania dochodów,- sporządzanie na podstawie rejestru sprzedaży miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz informacji w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analizowanie cen i asortymentu u producentów, doradztwo klientom, obsługa komputera, programów sprzedażowych, odbieranie telefonów, segregacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Leszno (wielkopolskie)
nauka mycia głowy, nauka oceny stanu włosów, modelowania fryzury, przeprowadzania zabiegów pielęgnacyjnych..
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Codzienne wsparcie systemów baz danych typuOracle zawierających konfiguracje RAC orazDataGuard, konserwacja systemów baz danych Oracle, diagnostyka i rozwiązywanie problemów z dostępnością programów, projektowanie rozwiązań baz danych przeprowadzając konfiguracje, wdrażanie nowych projektów, tworzenie dokumentacji
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Działoszyn (łódzkie)
planowanie i koordynowanie działań związanych systemem informatycznym w firmie,zarządzanie i nadzór nad zespołem,zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności, wsparcie procesu sprzedaży, zarządzanie działaniami związanymi i dostarczaniem zapewnień realizowanych w danym obszarze, przeprowadzanie konsultacji z użytkownikami systemu, ocena potrzeb w zakresie dokonywania obliczeń dotyczących systemu, zarządzanie i kontrola nad kosztami
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- montaż oznakowania pionowego- wykonywanie oznakowania poziomego
GZD SP. Z O.O. SP.K. - 2018-03-29 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
kompletowanie i przygotowywanie towarów
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. zawodowe; wymagane doświadczenie w pracy w firmie automotive; dobry wzrok; zdolności manualne; mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych; sprawdzanie drobnych elementów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
prace w lesie
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Manowo (zachodniopomorskie)
Otwarty konkurencyjny nabór. Szczegółowe informacje na stronie Urzędu: http://www.bip.duw.pl.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu - 2018-10-11 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowanie produktów, gotowanie potraw, wydawanie, utrzymywanie czystości w kuchni;
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa recepcji, SPA, dbanie o czystość gabinetów zabiegowych
HOTEL WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Augustów (podlaskie)
wg stanowiska
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W NAMYSŁOWIE - 2016-07-29 - Namysłów (opolskie)
montaż i produkcja elementów szklanych i stalowych na budynkach mieszkalnych i biurowych - balustrady, ścianki, panele szklane
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Poznań (wielkopolskie)
staż-wg. programu
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Tychowo (zachodniopomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) koncepcji modernizacji systemów cieplnych;f) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych; g) dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;h) planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej;i) przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowycm przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego w wyniku przeglądu urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) stanu przygotowania obiektów urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowoci prowadzenia książek rewizcyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;d) prowadzenie ewidencji techniczno - eksploatacyjnj stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury.dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy4058 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)