STARSZY SPECJALISTA DS NALEŻNOŚCI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 600 PLN
Zakres obowiązków: - monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów- kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym- godziny pracy 6-14;14-22
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów- kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym- godziny pracy 6-14;14-22
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wymagane min.6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku- znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie biegle- umiejętność organizowania pracy własnej- dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.05.2019
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 10.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c207fc7d743cede54a4abdc6da1b7e9
Podobne oferty pracy
Strzyżenie, farbowanie, czesanie
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
według stanowiska
Zbigniew Duda Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa, Piekarnia - 2016-08-31 - Miłocice (małopolskie)
Jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA" - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: OBSŁUGĘ KLIENTA,OBSŁUGĘ KASY FISKALNEJDBANIE O ODPOWIEDNIĄ EKSPOZYCJĘ TOWARÓW,ZAMAWIANIE TOWARÓW.
DELIKATESY CENTRUM RZESZÓW - 2016-05-27 - Rzeszów (podkarpackie)
ratownik medyczny
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Implementacja oprogramowania Risk Management u klientów, analiza potrzeb biznesowych klientów, identyfikacja potrzeb konfiguracyjnych oprogramowania klienta, parametryzacja uzgodnionych funkcjonalności oprogramowania, organizacja i prowadzenie powdrożeniowych szkoleń produktowych, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji cyklu projektowego
Finastra Global Limited - 2018-04-13 - Gdynia (pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-06 - Płock (mazowieckie)
Obsługa baru
P.P.H.U. "KANIA" Wiesław Kania - 2015-12-21 - Piaski (wielkopolskie)
rozwóz, wyładunek, załadunek towaru (mięso)
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Ruda Śląska (śląskie)
Transport materiałów budowlanych, drobne prace murarskie, montaż izilacji wewnętrznych, montaż płyt kartonowo gipsowych, cekolowanie, malowannie, kafelkowanie.
"ECO INWESTYCJE 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ, KULTURALNEJ, ARTYSTYCZNEJ I REKREACYJNO-ROZRYWKOWEJ POPRZEZ WSPÓŁORGANIZOWANIE ZESPOŁÓW, KÓŁ ZAINTERESOWAŃ, SPOTKAŃ ŚRODOWISKOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁNIE WYŻSZE SPECJALISTYCZNE I 2 LATA PRACY LUB STUDIUM ANIMATORÓW KULTURY I 4 LATA PRACY LUB ŚREDNIE SPECJALISTYCZNE I PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE ORAZ 4 LATA PRACY, POSIADANIE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE W INSTYTUCJACH KULTURY;GODZINY PRACY: PONIEDZIAŁEK 07.00-15.30, WTOREK 09.30-18.00, ŚRODA 08.00-16.30, CZWARTEK 10.30-19.00, PIĄTEK 07.00-13.00
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2901 - 2017-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Księgowanie faktur, prowadzenie rachunków klientów holenderskojęzycznych, bezpośredni kontakt z klientem holenderskim
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
- Podstawowe wsparcie techniczne dla klientów- Przygotowywanie ofert pod realizowane projekty przez partnerów- Uruchamianie i testowanie wyrobów sprzedawanych przez firmę- Tworzenie oraz modyfikowanie opisów i grafiki produktów w sklepie internetowym- Tłumaczenie instrukcji, kart katalogowych- Proste naprawy produktów sprzedawanych przez naszą firmę- Obsługa klientów, wyjazdy na szkolenia
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MERX" Migacz, Poręba spółka jawna - 2017-12-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -Analizę wymagań i specyfikacji technicznych od klientów dotyczącą funkcji aktywnego bezpieczeństwa -Definiowanie funkcjonalności produktów oraz tworzenie dokumentacji technicznej -Prowadzeniem testów penetracyjnych-analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa dźwigu(18 ton, 25 ton,50ton)
Jakub Niewiadomski TRANS-KOP - 2017-05-25 - Węgrów (mazowieckie)
Zbiór grzybów, układanie, sortowanie, pakowanie, dostarczanie grzybów do chłodni
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Łosice (mazowieckie)
Prezentacja i promowanie wybranych produktów
kontakt przez OHP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie porządku wewnątrz i zewnątrz obiektu; drobne naprawy elektryczne i budowlane; nadzór nad urzadzeniami oraz instalacjami na obiekcie.
INBAP Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych - 2016-11-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przecinarek do cięcia profiliPraca głównie w pozycji stojącej, wymuszona pozycja ciała, składanie i montaż systemów żaluzjowo –roletowych / wzorników/ próbników, cięcie , szycie i zgrzewanie tkanin materiałowych; ręczne prace transportowe , pakowanie detali; obsługa urządzeń ; automatów do produkcji systemów żaluzjowo – roletowych ; obsługa wykrojników do profili aluminiowych i stalowych , obsługa automatów i półautomatów do cięcia i profilowania taśmy aluminiowej, obsługa pił do cięcia profili aluminiowych stalowych i listew drewnianych, transport wewnętrzny, montaż produktu gotowegoUmowa zlecenie od 24.12.2018 do 22.12.2021ilość godzin w miesiącuMiejsce wykonywania zlecenia przez cudzoziemca uzależnione będzie od miejsca realizacji usługi przez Zleceniodawcę w ramach zawartych umów handlowych.Nie jest to oferta pracy tymczasowej
WORK SERVICE INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2018-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Załadunek i rozładunek towarów. Kierowanie autem dostawczym o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 tony w transporcie międzynarodowym.
ABM CREATOR Zbigniew Czarnecki - 2017-02-06 - Lubanice (lubuskie)
1.Weryfikowanie documentacji dodatkowej dostarczonej przez Klienta, a dolączonej na potrzeby transferów pieniężnych z najwyższą dokładnością oraz terminowością okresloną we właściwym PLSD danego serwisu. 2.Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami, procedurami oraz regulacjami Citi podczas procesowania zleceń.3.Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach.4.Identyfikacja oraz zglaszanie przełożonemu wszelkich problemόw, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesόw E2E lub pracy zespołu, wdrażanie działań zapobiegawczych.5.Samodzielne rozwiązywanie problemόw BAU i wykraczających poza BAU (awarie systemόw/aplikacji, procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Ana
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekretariatu. Przyjmowanie, rejestrowanie i przygotowywanie korespondencji do wysyłki oraz dostarczanie do Urzędu Pocztowego. Przyjmowanie pism przychodzących i rejestrowanie. Bindowanie dokumentów. Prowadzenie rejestru upoważnień do kontroli i zarządzeń. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi PSSE. Prowadzenie archiwum zakładowego.
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Bolesławcu - 2019-03-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Jaroszów (dolnośląskie)
obsługa kasy, profesjonalna obsługa klienta
LEROY MERLIN POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-04 - Wołomin (mazowieckie)
Kontrola jakości wyrobów i półproduktów, sporządzanie dokumentacji, nadzór nad przeglądami maszyn i urządzeń. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 345 53 41.
UMET Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Iwiny (dolnośląskie)