STARSZY SPECJALISTA DS. FINANS脫W (J. CHI艃SKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. FINANS脫W (J. CHI艃SKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: j.w.
Data publikacji: 2016-02-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DS. FINANS脫W (J. CHI艃SKI, J. ANGIELSKI)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw rachunkowo艣ci
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 25.03.2016
Data zako艅czenia pracy: 24.03.2017
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowo艣ci (wymagany sta偶 - lata: 2)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: chi艅ski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie wy偶sze; znajomo艣膰 bran偶y telekomunikacyjnej; min. 2 lata do艣wiadczenia na tym stanowisku; bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka chi艅skiego oraz angielskiego. Obowi膮zki: przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z p艂atno艣ciami i finansami; nadzorowanie przep艂ywu dokument贸w finansowych; sporz膮dzanie miesi臋cznych raport贸w rozliczeniowych; monitorowanie przep艂ywu got贸wki firmy; samokszta艂cenie i rozw贸j; wszelkie inne zadania, zwi膮zane z zajmowanym stanowiskiem.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowo艣ci
Data dodania oferty pracy: 01.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 12.02.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 01.02.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 01.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Projektowanie aplikacji i komponent贸w, 2. Piel臋gnacja kodu 藕r贸d艂owego, 3. Tworzenie kodu aplikacji i komponent贸w, 4. Transfer wiedzy.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
PRZYGOTOWANIE SCENARIUSZY ZAJ臉膯 SYMULACYJNYCH, WSPARCIE PROWADZ膭CYCH ZAJ臉CIA (DYDAKTYK脫W Z ZEWN臉TRZNYCH JEDNOSTEK), OBS艁UGA WYPOSA呕ENIA CSMWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE, PREFEROWANE KIERUNEK LEKARSKI, OBS艁UGA KOMPUTERA, PRACA NA STANOWISKU LEKARZ- 3 LATA, S艁ABA ZNAJOMO艢膯 J臉ZYKA ANGIELSKIEGOMIEJSCE PRACY:SZCZECIN UL. 呕O艁NIERSKA/WERNYHORY, MIEJSCE ZG艁ASZANIA SI臉 KANDYDAT脫W PO WCZE艢NIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM LUB MAILOWYM DO REKTORATU UCZELNI PRZY UL. RYBACKIEJ 1 70-204 SZCZECINGODZINY PRACY: 07:30-15:30
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2018-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja stela偶y tapicerskich
"KASPRZAK" T.J. Kasprzak Sp贸艂ka Jawna - 2018-10-04 - Wadowice (ma艂opolskie)
Obs艂uga tokarek manualnych. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedzia艂ku do pi膮tku w Bielsku-Bia艂ej.
BIELGLOB SP. Z O. O. - 2017-03-03 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Praca na stanowisku operatora koparki lub koparko-艂adowarki
"ADMA" Zak艂ad Remontowo - Budowlany Marian Adamczyk - 2018-04-19 - Stasz贸w (艣wi臋tokrzyskie)
wypiek chleba i pieczywa
Piekarnia "U PIECYKA" Iwona Piecyk - Buczkowska - 2019-02-28 - Markusz贸w (lubelskie)
obs艂uga maszyn do krojenia papieru, obs艂uga powlekarek, nadz贸r liniarek zwojowych do zadrukowania papieru, obs艂uga wykrawarek, prowadzenie wymaganych zapis贸w z przebiegu produkcji i pracy maszyn
LENEXPO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Transport paliwa na stacje paliw.
Baza Paliw Sp贸lka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-09-11 - Mirostowice Dolne (lubuskie)
strzy偶enie, koloryzacja, czesanie
Studio Fryzjerskie "ELL" El偶bieta Myszczy艅ska - 2019-06-18 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
nab贸r oraz powo艂ywanie do s艂u偶by kandydackiej; prowadzenie ewidencji kart ewidencyjnych, teczek akt personalnych os贸b i 偶o艂nierzy rezerwy zgromadzonych w archiwum; przyjmowanie na ewidencj臋 do archiwum kart ewidencyjnych os贸b i 偶o艂nierzy rezerwy skre艣lonych z ewidencji wojskowej; sporz膮dzanie odpis贸w, kopii oraz za艣wiadcze艅 na podstawie informacji zawartych w dokumentach archiwalnych; przygotowanie do niszczenia dokument贸w archiwalnych; udzia艂 w akcjach informacyjnych i promocyjnych dot. wszystkich form s艂u偶by wojskowej; udzia艂 w przygotowywaniu dokumentacji 偶o艂nierzy rezerwy powo艂ywanych do zawodowej s艂u偶by wojskowej. Warunki pracy: praca przy obs艂udze interesant贸w z wykorzystaniem komputera, wyst臋puj膮 bariery architektoniczne utrudniaj膮ce poruszanie si臋 po budynku: schody, brak wind i podjazd贸w, brak odpowiedniej szeroko艣ci drzwi, brak odpowiednio dostosowanych toalet, wyjazdy s艂u偶bowe, udzia艂 w akcjach promocyjnych. Wysoko艣膰 wynagrodzenia 2500 w zale偶no艣ci od posiadanego sta偶u pracy; umowa na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia
WOJSKOWA KOMENDA UZUPE艁NIE艃 W S艁UPSKU - 2017-03-06 - S艂upsk (pomorskie)
Praca w systemie codziennym. Dokonywanie przegl膮d贸w i konserwacji okresowej aparat贸w powietrznych, masek do aparat贸w powietrznych. Badania ci艣nieniowe aparat贸w powietrznych, obsluga spr臋偶arek powietrznych, przegl膮dy butli oraz zawor贸w w butlach. Praca wymagaj膮ca wysi艂ku fizycznego. Mianowanie w s艂u偶bie przygotowawczej. Oferta dost臋pna w sali F. Kontakt z pracodawc膮 - osobisty lub telefoniczny: 71 320 70 11.
Komenda Miejska Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej we Wroc艂awiu - 2018-03-09 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Przeprowadzenie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzegania przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, oraz p.po偶. Sporz膮dzenie analiz stanu bhp. Ustalanie okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w oraz przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie.Prowadzenie rejestr贸w oraz kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dotycz膮cych wypadk贸w przy pracy, chor贸b zawodowych, a tak偶e przechowywanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy. Wsp贸艂praca z lekarzem sprawuj膮cym opiek臋 medyczn膮 w zakresie bada艅 wst臋pnych, okresowych, specjalistycznych oraz profilaktyki zdrowotnej pracownik贸w.Przygotowywanie materia艂贸w kontrolnych dla zewn臋trznych instytucji nadzoru nad warunkami pracy.Szkolenie pracownik贸w z zakresu BHP. Ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Opracowywanie zarz膮dze艅, regulamin贸w i instrukcji og贸lnych dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i higieny pracy oraz ustalanie zada艅 os贸b kieruj膮cych pracownikami w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy. Wyposa偶enie pracownik贸w w odzie偶 ochronn膮 i robocz膮 oraz wyposa偶enie pracownik贸w w sprz臋t ochrony osobistej zgodnie z przepisami BHP. Wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami wewn臋trznymi DPS w sprawach BHP.
Dom Pomocy Spo艂ecznej w Koszalinie - 2016-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Stosowanie my艣lenia strategicznego w tworzeniu interfejs贸w dla nowych funkcji, stosowanie najlepszych praktyk w sieci i na komputerze oraz stosowanie danych o u偶yteczno艣ci i danych pomiarowych.Budowanie trwa艂ych relacji z baz膮 klient贸w i zorientowanie si臋 w r贸偶nych cechach i wymaganiach klient贸w w r贸偶nych regionach geograficznych.路Podejmowanie dzia艂a艅 badawczych w zakresie XD, w tym zdalnych lub bezpo艣rednich rozm贸w z klientami, sesji dyskusji przy okr膮g艂ym stole lub testowania u偶yteczno艣ci koncepcji, prototyp贸w lub udoskonale艅 istniej膮cych przep艂yw贸w pracy.Prace projektowe obejmuj膮ce tworzenie osobistych scenariuszy, kt贸re pomog膮 opowiedzie膰 histori臋 klient贸w, przep艂yw pracy i projektowanie interfejsu u偶ytkownika, projektowanie wizualne i testy walidacyjne.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca w recepcji hotelu. Obs艂uga gosci hotelowych, rozliczanie go艣ci
PeKaDe Partners Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Opole (opolskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zaj臋膰 dydaktycznych, przygotowywanie pomocy dydaktycznych, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Bie偶u艅 (mazowieckie)
pakowanie makaronu
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ 艢WIDERSKI - 2016-01-20 - Korpele (warmi艅sko-mazurskie)
sprzeda偶
"MSP MIELNICZYN" MACIEJ MIELNICZYN - 2016-04-04 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- sumienne wykonywanie polece艅 prze艂o偶onych, obs艂uga program贸w komputerowych (Word, Excel, baza danych), obs艂uga poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, sporz膮dzaniu r贸偶nego rodzaju dokument贸w firmowych, kadrowych, sprawozda艅 i zestawie艅 oraz nadzorowanie ich obiegu, obs艂ugiwanie urz膮dze艅 biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka), prowadzenie dokumentacji kadrowej pracownik贸w ewidencja akt osobowych, nadzorowanie i porz膮dkowanie dokument贸w firmowych oraz ich archiwizowanie.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Bielawa (dolno艣l膮skie)
Utrzymanie system贸w informatycznych i sieci, naprawa i diagnostyka urz膮dze艅, istnieje mo偶liwo艣膰 prowadzenia zaj臋膰 z zakresu informatyki.
Eduzam sp. z o.o. - 2018-02-16 - Zamo艣膰 (lubelskie)
wyjazdy s艂u偶bowe, utrzymywanie kontakt贸w z kontrahentami m. in. z Wietnamu, sprzeda偶
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Obs艂uga maszyn CNC
AKS Industries Sp.z o.o. - 2018-06-20 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
Testowanie, monitorowanie aplikacji. Wsparcie biznesu w rozwi膮zaniu problem贸w. Dbanie o przestrzeganie procedur. Obs艂uga incydent贸w. Wsparcie operacyjne aplikacji bankowych. Koordynowanie wdro偶e艅 kodu na produkcj臋. Dbanie o jako艣膰 i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SP脫艁KA AKCYJNA ODDZIA艁 W POLSCE - 2017-12-22 - Gda艅sk (pomorskie)
eksploatacja i usuwanie skutk贸w awarii EAZ, telemechaniki oraz urz膮dze艅 zasilaj膮cych ww. uk艂ady nap. pomoc.
ENEA Operator Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Wykszta艂cenie: wy偶sze; mi. roczne do艣waidczenie na stanowiskach administracyjnych w administracji pa艅stwowej, niekaralno艣膰; szczeg贸艂y oferty na stronie : http://www.kmpsp.gliwice.pl
Komenda Miejska Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej w Gliwicach - 2019-04-23 - Gliwice (艣l膮skie)
sprzeda偶 w sklepie spo偶ywczym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie czynno艣ci kontrolnych i procesowych dotycz膮cych zlece艅 klient贸w z najwy偶sz膮 dok艂adno艣ci膮; kontrola oraz ocena poprawno艣ci zlece艅 pod wzgl臋dem formalnym i merytorycznym; ksi臋gowanie (Maker) transakcji dla klient贸w Korporacyjnych w systemach bankowych oraz ich kontrolowanie/autoryzowanie (Checker) z najwy偶sz膮 dok艂adno艣ci膮 (zachowanie bezb艂臋dno艣ci) i w spos贸b jak najbardziej efektywny czasowo (z zachowaniem terminowo艣ci) w oparciu o Procedury Operacyjne oraz regulacje firmy; bie偶膮ce zapoznawanie si臋 z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowi膮zuj膮cych regulacjach wewn臋trznych, procedurach i zarz膮dzeniach firmy; monitorowanie zlece艅 w obs艂ugiwanych aplikacjach i systemach, odpowiadanie na zapytania Klient贸w otrzymane droga mailowa oraz w systemach operacyjnych, uzgodnienie z partnerami biznesowymi ilo艣ci otrzymanych i przeprocesowanych zlece艅, kontrola EOD; stosowanie si臋 do wymog贸w polityki MPP, dokonywanie i ewidencjonowanie wymaganych kontroli zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami (SDN, SV, formalna poprawno艣膰 zlecenia, uzgodnienie ilo艣ci otrzymanych i przeprocesowanych zlece艅, itp.); realizacja czynno艣ci dodatkowych oraz kontrolnych, w tym: procesu archiwizacji, kontroli clean desk ( zgodnie z polityka czystych biurek) oraz kontroli miesi臋cznych w ramach obs艂ugiwanego zespo艂u; wsp贸艂praca oraz wsparcie innych zespo艂贸w w ramach lub spoza danego Biura/Wydzia艂u na zlecenie Prze艂o偶onego; prowadzenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej z Klientami wewn臋trznymi i zewn臋trznymi w ramach realizowanego procesu; tworzenie plan贸w szkole艅 oraz aktywne szkolenie nowozatrudnionych pracownik贸w, pomoc w przygotowaniu certyfikacji w porozumieniu z Mened偶erem; koordynowanie analizy b艂臋d贸w procesowych oraz proponowanie i inicjowanie dzia艂a艅 naprawczych w ramach Biura/Wydzia艂u; koordynowanie aktualizacji/tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Biura/Wydzia艂u; zdobywanie kompleksowej wiedzy na temat ca艂ego procesu end-to-end, w tym etap贸w wykraczaj膮cych poza obszar obs艂ugiwany/wykonywany przez firmy Service Center, a tak偶e proces贸w powi膮zanych; wykorzystywanie tej wiedzy do wsparcia cz艂onk贸w zespo艂u, w tym: przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkole艅 wi膮偶膮cych si臋 z wyst膮pieniem publicznym, opracowanie formularzy i innych materia艂贸w wspieraj膮cych procesy i prac臋 zespo艂u; proponowanie oraz koordynowanie zmian zwi臋kszaj膮cych efektywno艣膰 realizowanych proces贸w w porozumieniu z Mened偶erem; proponowanie rozwi膮za艅 podnosz膮cych poziom obs艂ugi klienta oraz koordynowanie wdra偶ania zaproponowanych rozwi膮za艅 w porozumieniu z Mened偶erem; identyfikacja oraz eskalacja zdefiniowanych problem贸w zwi膮zanych z realizacja procesu, odpowiednie raportowanie ryzyk operacyjnych w przebiegu proces贸w end-to-end i przygotowywanie propozycji dzia艂a艅 zapobiegawczych b膮d藕 minimalizuj膮cych ryzyko, inicjowanie zmian po stronie partner贸w biznesowych maj膮cych na celu zwi臋kszenie efektywno艣ci produktu/procesu end-to-end, wp艂ywanie na zmiany w procesach po stronie partner贸w biznesowych; koordynowanie projekt贸w oraz test贸w aplikacji w tym: udzia艂 w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonanie oceny ryzyka zwi膮zanego z implementacj膮 zmiany, anga偶owanie innych obszar贸w w celu realizacji tych zada艅. Akceptowanie we wsp贸艂pracy ze Specjalistami oraz Mened偶erem wszystkich zmian zg艂oszonych w ramach projektu; wspieranie prze艂o偶onego w zakresie organizacji pracy zespo艂u oraz praca nad eliminowaniem dzia艂a艅 skutkuj膮cych wyd艂u偶onym czasem procesowania zlece艅 otrzymanych do klient贸w; udzia艂 w rozwiazywaniu reklamacji Klient贸w, analiza przyczyny reklamacji oraz udzia艂 we wdro偶eniu dzia艂a艅 naprawczych w porozumieniu z Mened偶erem; wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez prze艂o偶onego w ramach zada艅 wynikaj膮cych z zajmowanego stanowiska; wsparcie prze艂o偶onego w przygotowaniach do audytu, kontroli wewn臋trznych/zewn臋trznych, przegl膮d贸w proces贸w oraz reprezentowanie zespo艂u w rozmowach z audytorami/kontrolerami; przestrzeganie warto艣ci O&T w realizacji bie偶膮cych obowi膮zk贸w oraz podczas komunikacji z wsp贸艂pracownikami lub Klientami wewn臋trznymi. Udzia艂 w przegl膮dach proces贸w oraz w kontrolach wewn臋trznych w ramach i poza w艂asnym Biurem/Wydzia艂em; adresowanie potrzeb szkoleniowych w ramach w艂asnego Biura/Wydzia艂u oraz dla partner贸w biznesowych. Przygotowanie materia艂贸w i prezentacja szkolenia; przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydzia艂u/Biura, wyst膮pienia publiczne; dzienne monitorowanie kont Nostro, wyja艣nianie i zamykanie pozycji otwartych na kontach Nostro przypisanych do departamentu Reklamacji; rozwi膮zywanie reklamacji Klient贸w, analiza przyczyny reklamacji oraz wdro偶enie dzia艂a艅 naprawczych w porozumieniu z Prze艂o偶onym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. B臋dzie tak偶e odpowiedzialna, za jako艣膰 kodu oraz tworzonych rozwi膮za艅. Wdra偶anie nowych funkcjonalno艣ci bez nadzoru. Mo偶e te偶 by膰 odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzi膰 zespo艂owi do 5 os贸b.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Usuwanie naddatk贸w z szyb, wyr贸wnywanie szyb, primerowanie, przygotowywanie szyb do monta偶u, wykonywanie test贸w primera oraz kontrola jako艣ci
Audit Doradztwo Personalne Sp.z.o.o - 2018-11-30 - 呕ary (lubuskie)