STARSZY SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie prysznicowe.
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 10 000 PLN
Zakres obowiązków: Partner dla Zespołów Finansowych na rynku w zakresie rozwoju prognoz rynkowych. Zadania w zakresie planowania i informowania o zmianach. Silne zrozumienie aktualnych i historycznych zdarzeń, środowiska zewnętrznego oraz zdolność przełożenia wiedzy w praktyczne planowanie i prognozowanie.Przygotowywanie miesięcznych raportów, analiz wariancji, ryzyka i możliwości w zarządzaniu dla przeglądu i prowadzenia działalności firmy / inicjatywy dotyczące zamykania luk, bycie pojedynczym punktem kontaktowym w zakresie sprawozdawczości zarządczej dla tego rynku. Przygotowywanie raportów zarządczych dla procesów CCC/ S&OP takich jak DRM(Demand Review Meeting) a także przeglądy działań takie jak MPR (Monthly Perforamance Reviews) które następnie wykorzystywane będą przez zarząd w celu wsparcia. procesu decyzyjnego ,bieżące raportowanie na prośbę ze strony wewnątrzrynkowych zespołów finansowych bądź the FD, przykładowo analiza trendów dla poszczególnych typów produktów, pomoc w dostarczeniu ustandaryzowanych procesów prognozowania finansowego na platformach Consensus Forecasting (CF/MoD CF) w ramach CCC, Odpowiedzialność za solidność i dokładność prognoz i planów rynkowych.
Data publikacji: 2019-10-04
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Partner dla Zespołów Finansowych na rynku w zakresie rozwoju prognoz rynkowych. Zadania w zakresie planowania i informowania o zmianach. Silne zrozumienie aktualnych i historycznych zdarzeń, środowiska zewnętrznego oraz zdolność przełożenia wiedzy w praktyczne planowanie i prognozowanie.Przygotowywanie miesięcznych raportów, analiz wariancji, ryzyka i możliwości w zarządzaniu dla przeglądu i prowadzenia działalności firmy / inicjatywy dotyczące zamykania luk, bycie pojedynczym punktem kontaktowym w zakresie sprawozdawczości zarządczej dla tego rynku. Przygotowywanie raportów zarządczych dla procesów CCC/ S&OP takich jak DRM(Demand Review Meeting) a także przeglądy działań takie jak MPR (Monthly Perforamance Reviews) które następnie wykorzystywane będą przez zarząd w celu wsparcia. procesu decyzyjnego ,bieżące raportowanie na prośbę ze strony wewnątrzrynkowych zespołów finansowych bądź the FD, przykładowo analiza trendów dla poszczególnych typów produktów, pomoc w dostarczeniu ustandaryzowanych procesów prognozowania finansowego na platformach Consensus Forecasting (CF/MoD CF) w ramach CCC, Odpowiedzialność za solidność i dokładność prognoz i planów rynkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Data zakończenia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie - 3 lata (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie w zakresie finansów, rachunkowości lub biznesu, ekonomii, IT, 3-4 letnie doświadczenie w sektorze finansów lub rachunkowości, Zaawansowana znajomość programu Excel i PowerPoint. Zdolność do manipulowania i rysowania trendów z dużej ilości danych , doświadczenie w zakresie planowania finansowego/ budżetowego, wiedza finansowa z zakresu analizy, oceny, modelowania, prognozowania z silnymi umiejętnościami analitycznymi i przykładaniem uwagi do szczegółów.Chęć przejmowania odpowiedzialności za zadania.Zdolności do koordynowania, planowania i organizacji. Umiejętność ustalania pracy priorytetowej zamiast realizacji pracy w ostatecznym terminie.Pozytywne nastawienie i dodawanie energii zespołowi, umiejętność wpływania w celu rozwiązywania problemów.Umiejętność Efektywnej Komunikacji , mile widziana wiedza SAP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM w j.angielskim
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 04.10.2019
Oferta pracy ważna do: 18.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9ba21a61fe164955ad8b659153c938ed
Podobne oferty pracy
pomoc w kuchni, zmywanie, sprzątanie
JJGROUP SPÓŁKA CYWILNA BEATA MICHAŁOWSKA, MACIEJ MICHAŁOWSKI - 2019-07-22 - Drzewica (łódzkie)
staż dla osób powyżej 30 r.ż. obsługa klienta, rozpakowywanie i składanie nowych rowerów,o układanie towaru na półkach.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca przy pakowaniu żywności.
PK SP. Z O.O. - 2016-06-01 - Pionki (mazowieckie)
praca fizyczna na produkcji ceramiki budowlanej
ZAKŁAD CERAMIKI ELEWACYJNEJ "GOŁOWCZYŃSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-14 - Żagań (lubuskie)
1. Wdrożenie wielopoziomowej aplikacji internetowej służącej do monitorowania przestrzegania i jakości danych dotyczących cen; 2. Zobowiązanie się do ogólnego projektowania i architektury systemu; 3. Dostarczanie wysokiej jakości, bardzo dobrze przetestowanych elementów kodu i aplikacji; 4. Pisanie dokumentacji technicznej; 5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej rzeczowych składników majątku w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki materiałowej FT-GM7 i FT-EW7 w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz komórek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- sprawdzanie, przygotowywanie do rozliczenia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej celem zaksięgowania w książce kontowej faktur, rachunków z realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8, - kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego i możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej,- współuczestnictwo ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczanie informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazywania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego plan zamówień publicznych oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
1. Tworzenie kompletnych raportów, zarówno w regularnym cyklu jak i dodatkowych, z zachowaniem wymaganych terminów, jak również sprawdzanie dokładności i jakości danych.2. Efektywne praca nad zleconymi projektami.3. Zarządzanie zespołem raportowym.4. Efektywne rozwiązywanie problemów związanych z procesem raportownia. Usprawnianie oraz dokumentacja procesów.5. Współpraca z CRM w zakresie przygotowywanych raportów i analiz oraz z RFDAR DQM w zakresie jakości i poprawności raportowania6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
EPAM Systems Poland - 2018-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Wystawianie dokumentów sprzedaży, fakturowanie. Prowadzenie dokumentacji biura. Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów. Przygotowywanie wysyłek dla kuriera i stosownej dokumentacji przewozowej. Kierowca - zgodnie z zapotrzebowaniem firmy. Sporzadzanie raportów na potrzeby biura. Obsługa programu magazynowego oraz magazynu.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Znajomość aplikacji biurowych, prawo jazdy kat. B. Samodzielność i umiejętność organizacji czasu pracy. Logiczne myślenie. Znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym. Kontakt e-mail: biuro (at) komprex.com.pl
ESTHETIC MEDICAL INNOVATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)
zbieranie i kompletowanie zamówień, sortowanie, kontrola jakości towaru, przygotowanie towa-rów do wysyłki, przyjmowanie dostaw
ROYAL FASHION VIPOL Sp. z o. o. - 2019-07-18 - Łazy (mazowieckie)
Kierowanie projektami i personelem ok 50 osób, wdrożenie strategii biznesowych, budżetowych, przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta na stacji paliw,utrzymanie porządku na stacji,przyjęcie towaru,obsługa kasy fiskalnej
OLKOP HURTOWNIA PALIW I NAWOZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Młodzieszyn (mazowieckie)
Obsługa koparko-ładowarki
Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska i Melioracji EKOMEL. - 2018-02-09 - Poddębice (łódzkie)
Montaż instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wykonywanie prac naprawczych i serwisowych. Przeprowadzanie uruchomień urządzeń.
AKME BARBARA FOGEL - 2018-04-13 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
rozładunek, załadunek, kompletacja zamówień
Paoloni Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Plewiska (wielkopolskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9500 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w pracy na stanowisku inżyniera oprogramowania; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w tworzeniu modeli UML; doświadczenie pracy oraz dogłębna znajomość technologii takich jak J2EE, OOA, OOD; doświadczenie oraz znajomość podstawowych technologii Java JSP, JSF, JSTL, EJB, JavaBeans, Servlets, JDB, XML, Web Services, XSL, XSLT, SOAP, JUNIT; doświadczenie z produktami Oracle - będzie dodatkowym atutem; doświadczenie w pracy z dużymi systemami rozwoju oprogramowania lub inicjatywami integracji systemowej jest koniecznością; doświadczenie w pracy w środowisku Scrum będzie dodatkowym atutem; praca w oparciu o metodologie takie jak Agile będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość i wiedza praktyczna z zakresu tworzenia schematów programowych; dobre rozumienie zasad programowania zorientowanego na cel; znajomość EJB, Hibernate, lub innego systemu wdrażania JPA; znajomość rozwoju aplikacji opartych na J2EE/Java; tworzenie nowych programów oraz dostosowywanie istniejących przy wykorzystaniu takich języków programowania jak: Java / JEE, Spring, Hibernate, REST and SOAP web services, HTML/CSS/JavaScript and JS frameworks. Wymagana znajomość bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest konieczna.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
Definiowanie strategii testowej oraz planu testów wydajnościowych. Projektowanie, rozwijanie, debugowanie oraz uruchamianie skryptów i testów wydajnościowych. Interpretowanie raportów wydajnościowych oraz analiza ich wyników. Konfigurowanie narzędzi używanych do określania wydajności systemu (włączając „skalowanie” oraz odwzorowanie środowiska produkcyjnego). Instalacja oraz konfiguracja tzw. „farm testowych”. Tworzenie rozwiązań wspierających uruchomienie zestawów testów (np. skrypty automatycznego uruchomienia). Tworzenie narzędzi wspomagających generowanie danych i parametrów. Kontrolowanie i ulepszanie procesów związanych z testami wydajności systemu. Tworzenie dokumentacji projektowej dla testów wydajnościowychsala H
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
przyjmowanie pojazdów do naprawy, diagnoza usterek do naprawy, w tym obsługa komputera do diagnozowania usterek, naprawa samochodów, sporządzanie kosztorysów z wykonywanych napraw
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Krzepice (śląskie)
wykonywanie robót w zakresie budownictwa wodno-melioracyjnego, koszenie, ścinaniei karczowanie krzaków, wykopy ręczne przy konserwacji rowów,
"EKO-MEL" s.c. Zakład Budownictwa i Melioracji - 2019-09-20 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania BHP, sporządzanie okresowych analiz stanu BHP, doradztwo dotyczące BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy
Jednostka Wojskowa Nr 1189, Nr 1194, Nr 1197, Nr 1190 - 2016-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie sukcesji i zapewnienie możliwości rozwoju pracowników; Identyfikacja kluczowych stanowisk i rozwijanie wewnętrznych talentów; Określenie potrzeb szkoleniowych (technicznych i miękkich) i współpraca z zespołem Szkoleń nad regularnymi interwencjami i monitorowaniem skuteczności; Instytucjonalizacja i zarządzanie nagrodami dla zwiększania motywacji pracowników i ich zatrzymanie; Dostosowanie polityki korporacyjnej do lokalnych przepisów przed ich wdrożeniem i wzrost satysfakcji pracowników; Analiza dodatków i bonusów oraz zapewnienia dostępności zasobów dla rosnącego zapotrzebowania na nowe projekty; Praca nad zwiększeniem wydajności dostaw; minimalne normy dotyczące wydajności, sprawdzanie wykorzystania projektów i pracy z SM na temat konkretnych, wymaganych zmian; Wszystkie procesy/polityki dotyczące Ulepszeń.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Zabierzów (małopolskie)
Transport materiałów budowlanych, drobne prace murarskie, montaż izilacji wewnętrznych, montaż płyt kartonowo gipsowych, cekolowanie, malowannie, kafelkowanie.
"ECO INWESTYCJE 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
ANALIZA I WERYFIKACJA WNIOSKÓW O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZEGO ZGODNIE Z USTAWĄ PZP I WEWNĘTRZNYMI I WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ W ZAKRESIE PROCEDUR UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SPORZĄDZANIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI DO POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UCZESTNICTWO W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWYCH, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ PROWADZONYCH POSTĘPOWAŃ), UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ NA PODST. ART. 4 PKT. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W OPARCIU O WEWNĘTRZNE PRZEPISY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE, OBSŁUGA KOMPUTERA PAKIET MS OFFICE, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM I SPORZĄDZANIA PROJEKTÓW UMÓW, ZAMIESZCZANIE OGŁOSZEŃ W BZP I SZUUE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH: KODEKSU CYWILNEGO, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH I PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO W PRZEPROWADZANIU PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UKOŃCZONE SZKOLENIE Z ZAKRESU ZAMÓWIEWIEŃ PUBLICZNYCH;CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych + list motywacyjny
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2018-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-kształtowanie prawidłowych nawyków podopiecznych w zakresie higieny żywienia,-wykonywanie czynności porządkowych w kuchni i jadalni,-przygotowywanie posiłków wraz z podopiecznymi,-prowadzenie zajęć kulinarnych z podopiecznymi,-wydawanie posiłków
Stowarzyszenie Europejskie Centrum Wsparcia Społecznego HELPER - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
stanowisko związane z pracą przy komputerze, wymagająca skupienia i dokładności
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
- terminowe sporządzanie analiz i sprawozdań przewidzianych w KRUS,- dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne,- bieżące księgowanie wszystkich obrotów na kontach płatników skaładek,- uzgodnienie obrotów i sald,- sporządzanie inwentarza sald,- prowadzenie kont i księgowania rozliczeń z tytułu należności płatników składekna ubezpieczenie społecznerolników,- analiza wyników działalności w zakresie wymiaru i realizacji należności składkowych,- opracowywanie sprawozdań statystycznych i medunków,- ustalanie potrąceń z wypłaconych swiadczeń z tytułu zaległych składekna ubezpieczenie społeczne rolników,- uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek z komórką ds. finansowo - księgowych.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Koszalin - 2017-06-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)