STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACYJNO- KADROWYCH Biłgoraj oferta pracy Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACYJNO- KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw dotyczących dyscypliny służby i pracy oraz profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych, rozliczanie czasu służby i pracy pracowników i funkcjonariuszy, obsługa spotkań, narad i odpraw służbowych, obsługa kasowa Komendy ( podczas nieobecności kasjerki)
Data publikacji: 2020-10-19
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Henryka Dąbrowskiego 10, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw dotyczących dyscypliny służby i pracy oraz profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych, rozliczanie czasu służby i pracy pracowników i funkcjonariuszy, obsługa spotkań, narad i odpraw służbowych, obsługa kasowa Komendy ( podczas nieobecności kasjerki)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2600zł + dodatek za wieloletnią pracęgodz. pracy 7.30-15.30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACYJNO- KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0602
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub prawo
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym-mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Nazwa pracodawcy:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
danePracodawcy_nip: 9181714439
danePracodawcy_regon: 950371577
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Gen. Henryka Dąbrowskiego 10, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: biłgorajski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0602
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987673
Ulica pracodawcy: Gen. Henryka Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: Ochrona przeciwpożarowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2020
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22aca97190a2cd3d2e8813f92d71540b
Podobne oferty pracy
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzegania przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Praca w godz.7-15. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2018-02-22 - Opole (opolskie)
OBSŁUGA, KONSERWACJA, SERWIS MASZYN WIELKOFORMATOWYCH DO WYKOŃCZENIA WYDRUKÓW, PAKOWANIE GOTOWYCH WYDRUKÓW I PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI, PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW DO PRODUKCJI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA STANY MAGAZYNOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OBSŁUGA MASZYN WIELKOFORMATOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
TOTEM KAMIŃSKI, SZULIŃSKI, SNARSKI, KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w kadrach
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie pamięcią masową Zarządzanie pojemnością pamięci masowej i SAN Instalowanie i konfigurowanie sterowników pamięci masowej SAN, instalowanie łączności z kanałami światłowodowymi do nowej skrzynki magazynowej oraz fizyczne konfigurowanie nowego magazynu Dodawanie i usuwanie dysków, zarządzanie grupą dysków, zarządzanie LUN, udostępnianie LUN i prezentacja hostów Planowanie i wykonywanie uaktualnień oprogramowania układowego w sieciach HBA, ramek do przechowywania i przełączników Przeprowadzanie monitoring i zarządzanie wydajnością Zarządzanie SAN przy użyciu SanScreen i innych rodzimych narzędzi Proaktywne monitorowanie i rozwiązywanie problemów Migracja danych i replikacja Zarządzanie pamięcią NAS
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie grafików szkoleń, dopasowanie kursów i szkoleń do potrzeb klientów, przygotowanie materiałow i prezentacji, dostosowanie oferty do potrzeb rynkowych
kontakt przez PUP - 2020-10-14 - Wieliczka (małopolskie)
Lakiernik konstrukcji stalowych. Praca w godz.: 6-14. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Pracodawca oferuje bezpłatne zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompletowanie dokumentów zgodnie z dokumentacją ogólnosystemową SWB i PBE systemów niejawnychGodziny pracy: 7.30-15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2020-09-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Inicjowanie i wdrażanie ulepszeń systemu sprzedaży, wsparcia i obsługi klienta, eksportu i logistyki; przygotowanie raportów i prognoz (w tym okresowych raportów i prognoz sprzedaży); wsparcie klienta (klienta z Rosji, Ukrainy i Europy środkowej) w trakcie i po sprzedaży (zarządzanie roszczeniami, kwestie gwarancji, wsparcie techniczne i logistyczne) i rozpatrywanie roszczeń klientów z Rosji, Ukrainy i Europy środkowej; kontrola wewnętrznych i zewnętrznych procesów płatności; współpraca i nadzór nad pracami zespołami wspierającymi, w tym zespołu ds. sprzedaży w Europie i na świecie, aby usprawnić realizację projektów i wdrażać pro-klienckie nastawienie; kontrola nad kalkulacją i weryfikacją cen; benchmarking i dążenie do rozpoznawalności firmy wśród organów certyfikujących i innych podmiotów zewnętrznych.- Znajomość języka rosyjskiego jest wymagana do kontaktu z kontrahentami z Rosji i Ukrainy. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do kontaktu z kontrahentami z Europy Środkowej. - Wynagrodzenie: 12000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, w zakresie sprzedaży, importu, eksportu, logistyki. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientami. Wymagane doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Wymagana znajomość branży produkcji szkła płaskiego. Wymagana znajomość rynku produkcji szkła płaskiego (na szczeblu lokalnym, europejskim i globalnym). Mile widziana bardzo dobra znajomość języka francuskiego i włoskiego (kontakt z klientami zagranicznymi).
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)
murowanie ścian, wykończenie wnętrz, termoizolacja budynków
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY DAWID JANISZEWSKI - 2020-06-25 - Zgierz (łódzkie)
- załadunek, przetop i obróbka metalu w piecach;- realizacja procesu odlewania i walcowania;- obsługa urządzeń produkcyjnych pomocniczych;- kontrolowanie przebiegu procesu technologicznego i pracy urządzeń produkcyjnych;- pobieranie próbek do badań jakości z metalu ciekłego oraz wyrobów;- transportowanie surowców i wyrobów.
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-02 - Skawina (małopolskie)
PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA FUNKCJI PLATFORMY RAPORTOWEJ, REPOZYTORIUM METADANYCH, KOMPONENTY ONLINE, KOMPONENTY DRUKOWALNE;MODELOWANIE DANYCH ORAZ IMPLEMENTACJA PROCEDUR ETL, FUNKCJI CZYSZCZĄCYCH DANE, PROCEDUR POBIERAJĄCYCH DANE;PRZEPROWADZANIE TESTÓW JEDNOSTKOWYCH DLA ZAIMPLEMENTOWANYCH ARTEFAKTÓW;ZARZĄDZANIE PROCESEM INSTALACJI, UTRZYMANIA I WSPARCIA UŻYTKOWNIKA KOŃCOWEGO PLATFORMY RAPORTUJĄCEJ;PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA DOSTARCZONYCH ARTEFAKTÓW
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Sierpc (mazowieckie)
Załadunek oraz rozładunek towarów, dbanie o bezpieczeństwo i stosowanie się do podstawowych zasad BHP oraz wykonywanie drobnych prac magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Września (wielkopolskie)
- produkuje testy techniczne, testy biznesowe- zbieranie i dokumentowanie wymagań- konfiguruje srodowisko- bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zabierzów (małopolskie)
Montaż ręczny części elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
przewóz odzieży po Europie
BADPOL PPHU - 2019-05-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
Aktywizacja, opieka, rehabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych, obserwacja zachowań i diagnozowanie potrzeb uczestników warsztatów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem różnorodnych metod i form terapii zajęciowej, opracowywanie programów i planów rehabilitacji z uczestnikiem.
Caritas Diecezji Rzeszowskiej Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2020-10-15 - Różanka (podkarpackie)
Sprzedaż pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
BOCHEN Piekarsko-Ciastkarska Spółdzielnia Pracy - 2019-09-09 - Gdynia (pomorskie)
Szczegóły na www.pcpr-olawa.plPraca w godz. 7:30-15:30 Wynagrodzenie: 3.000 zł brutto + dodatek stażowyWymagania:1. Obywatelstwo polskie.2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Wykształcenie wyższe.5. Nieposzlakowana opinia.6. Znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, podstaw rachunkowości i finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego.7. Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów: pakietu Open Office, Microsoft Office.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2020-01-21 - Oława (dolnośląskie)
przyjmowanie i obsluga klientazgodnie z zasadami firmy, obsluga kasy fiskalnej, rozliczanie srodków platniczych, zapobieganie stratom
AUCHAN POLSKA Sp.z o.o. - 2016-06-08 - Łomianki (mazowieckie)
- udział w wykonywaniu dokumentów zgodnie z obowiazującą instrukcją,- bieżące prowadzenie dokumentacji z zakresu planowania, kierowania i odwoływania z kursów językowych, specjalistycznych i ogólnowojskowych,- prowadzenie okresowych sprawozdań z kursów językowych,- prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, - archiwizacja dokumentów,- ponoszenie odpowiedzialności za stan i zabezpieczenie dokumentów znajdujacych się w kancelarii,- obsługa urzadzeń biurowych.
42. Baza Lotnictwa Szkolnego Radom - 2019-10-14 - Bielice (mazowieckie)
http://pcpr.slawno.ibip.pl/public/?id=215038
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-04-17 - Sławno (zachodniopomorskie)
gładzie gipsowe, zabudowy ścian i sufitów k-g, roboty elewacyjne, układanie glazury
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
- utrzymywanie porządku w ośrodku
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Żywiec (śląskie)
szycie wyrobów na maszynach szwalniczych
kontakt przez PUP - 2020-08-25 - Żagań (lubuskie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie umów o pracę, aneksów, dokumentów rozwiązania umowy- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków pracowników- dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego / zdrowotnego- sporządzanie raportów rozliczeniowych ZUS- sporządzenie PIT / rozliczeń podatkowych- obsługa kadrowo-płacowa zleceniobiorców ( umowy-zlecenia, rachunki )- prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list obecności, rozliczanie czasu pracy ( urlopy itp. )
HELIOS S.A. - 2019-04-17 - Łódź (łódzkie)
Udział w audytach / przeprowadzanie audytów w obszarze finansowym i w innych, powiązanych z nim obszarach biznesowych, -Analiza i ocena ryzyka finansowego oraz innych barier mających negatywny wpływ na efektywne działanie procesów finansowych, -Identyfikacja, analiza i ocena skuteczności systemów kontroli, zaprojektowanych w celu minimalizowania ryzyk, barier i innych zagrożeń,-Dokumentowanie działań podjętych w ramach audytów oraz ich rezultatów,-Przygotowywanie raportów podsumowujących rezultaty / wyniki audytów dla kierownictwa wyższego szczebla UBS,-Monitorowanie działań podejmowanych w celu zaadresowania negatywnych opinii audytowych oraz monitorowanie profili ryzyka i zmian mogacych mieć wpływ na te profile w jednostkach Grupy Kapitałowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zabierzów (małopolskie)