STARSZY REFERENT Zegrze oferta pracy 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie oraz prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej i sprawozdawczej, prowadzenie dokumentacji pomocniczej w zakresie czynności i zadań realizowanych przez Szefa Wydziału, udział w przygotowywaniu materiałów na odprawy i wystąpienia Szefa Wydziału.
Data publikacji: 2021-03-10
Lokalizacja: Zegrze (mazowieckie)
Pracodawca: 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juzistek 2, 05-131 Zegrze, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie oraz prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej i sprawozdawczej, prowadzenie dokumentacji pomocniczej w zakresie czynności i zadań realizowanych przez Szefa Wydziału, udział w przygotowywaniu materiałów na odprawy i wystąpienia Szefa Wydziału.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zegrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1408
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Serock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność samodzielnego działania, systematyczność, odpowiedzialność, praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU
danePracodawcy_nip: 5361902991
danePracodawcy_regon: 142917040
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Juzistek 2, 05-131 Zegrze, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: legionowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1408
Gmina pracodawcy: Serock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zegrze
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0008467
Ulica pracodawcy: Juzistek
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.03.2021
Oferta pracy ważna do: 09.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c744a4730ba513405a09b9a0f9a1f9c2
Podobne oferty pracy
WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH PRZY RENOWACJI ZABYTKÓW, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJETNOŚC WYKONYWANIA PRAC KONSERWATORSKICH,RENOWACJ AZABYTKÓW, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE PRZY RENOWACJI ZABYTKÓW,
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac ślusarskich, montaż elementów metalowych, wiat, zadaszeń itp.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Krosno (podkarpackie)
Regeneracja turbosprężarek, dbanie o porządek w miejscu pracy, rozmowy z klientami, przyjmowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Przędzel (podkarpackie)
Główne obowiązki:• obsługa sekretariatu Instytutu Historycznego,• organizacja spotkań i wizyt Dyrekcji Instytutu Historycznego,• protokołowanie posiedzeń Rady Naukowej Instytutu Historycznego, • opracowanie projektów pism oraz dokumentów na potrzeby Dyrekcji Instytutu Historycznego,• przygotowywanie danych do sprawozdań, • sporządzanie zestawień i danych, rozliczanie pensum dydaktycznego, wprowadzanie danych kadrowych do systemu USOS, • obsługa konferencji (preliminarze, zamówienia, faktury dla uczestników konferencji, rozliczenie kosztów),• prowadzenie spraw dotyczących współpracy międzynarodowej,• prowadzenie dokumentacji projektów badawczych,• prace kancelaryjno-biurowe związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Instytutu Historycznego. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail:
Uniwersytet Wrocławski - 2019-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
•Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.•Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.•Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kancelaryjna i korespondencyjna wydziału oraz prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki.ZADANIA PODSTAWOWE1)zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu;2)prowadzenie magazynu sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki;3)zapewnienie efektywnego przepływu informacji;4)realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań naczelnika wydziału;5)zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań;6)prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów i pracowników wydziału;7)prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy policjantów oraz pracowników wydziału;8)protokołowanie odpraw służbowych;9)archiwizowanie dokumentacji;10)opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-01-27 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
FUNKCJA ADMINISTRATORA SIECI, SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW, SYSTEMU BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ NBP, SYSTEMÓW POZOSTAŁYCH KOMPUTERÓW JAWNYCH, ZARZĄDZANIE KONTAMI UŻYTKOWNIKÓW SIECI, ADMINISTRACJA SERWISEM INTERNETOWYM, ORGANIZACJA SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW Z PROBLEMATYKI INFORMATYCZNEJ, NADZOROWANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ SPRZĘTU TECHNICZNEGOWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE INFORMATYKA, ŚREDNIE-INFORMATYKA, ANALIZA I SYNTEZA INFORMACJI, LOGICZNEGO MYŚLENIA , ZARZĄDZANIA CZASEM, ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, MILE WIDZIANE POŚWIADCZENIE BEZPIECZEŃSTWA-DOKUMENTY TAJNE, DOŚWIADCZENIE 2 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU, PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ.PRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. BOLESŁAWA CHROBREGO - 2016-07-15 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Nauka:- obsługi sklepu internetowego,- dokumentacji sprzedaży,- obsługa drukarki fiskalnej,- aktualizacji asortymentu w sklepie internetowym.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Ślesin (wielkopolskie)
przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów w celu zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej; analizowanie, kompletowanie i przygotowywanie zbiorów dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego; uczestniczenie w brakowaniu i niszczeniu dokumentów o krótkotrwałym znaczeniu praktycznym w celu wsparcia prac bieżących komórki organizacyjnej; wykonywanie czynności związanych z przedłużeniem lub zmianą klauzuli tajności w celu aktualizacji okresu ochrony dokumentów i akt; prowadzenie bieżących i okresowych kontroli znajdujących się w obsługiwanych przez kancelarię wykonawców w celu stwierdzenia stanu dokumentów; zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii ogólnej w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieuprawnionych; stałe podnoszenie i uaktualnianie kwalifikacji zawodowych w celu znajomości aktualnych przepisów regulujących pracę kancelarii; egzekwowanie zwrotów materiałów i dokumentów w celu zabezpieczenia ich przed utratą.PROCEDURA KONKURSOWA
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2019-10-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
obsługa klientów, zawieranie kontraktów handlowych z klientami pochodzenia wietnamskiego, przygotowywanie dowodów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie kart ewidencji czasu pracy, aktualizowanie kart wyróżnień i kar pracowników, sporządzanie wykazu godzin do listy płac, sporządzanie list obecności, rozliczanie czasu pracy po godzinacj slużbowych
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie dokumentacji płacowej
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-09-13 - Rząska (małopolskie)
- Wykonywanie instalacji wod.-kan. na tworzywach i metalu, instalacje C.O. oraz kotłowni gazowych, olejowych i węglowych. - Praca na terenie woj. śląskiego. Pracodawca zapewnia dowóz z siedziby firmy do miejsca wykonywania pracy.- Wynagrodzenie: 3493,21 - 4210,19 zł brutto (2500-3000 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagane wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane osoby bez nałogów. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE Wstępnie telefoniczny w godz.: 08:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
ZAKŁAD BUDOWLANO - INSTALACYJNY I ELEKTROMECHANIKI STEFAN CICHOŃ - 2018-10-22 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie instalacji wod-kan i CO.
ENTEES - 2019-07-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klientów, obrót pieniędzmi, rozliczanie pieniędzy, utrzymanie czystości towaru i sklepu, zamawianie towarów i składanie raportów w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
ZHONG TAI SP.Z O.O. - 2018-06-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapoznanie się z podstawowymi przepisami archiwalnymi, sporządzanie pism urzędowych, odpisów, wykonywanie kwerend
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie źródłowych dowodów księgowych zgodnie z przyjętym dla Urzędu planem kont oraz klasyfikacją budżetową,- analizowanie zapisów księgowych na poszczególnych kontach w powiązaniu z klasyfikacją budżetową,- dokonywanie bieżącego podziału wydrukowanych z systemu NBE przelewów dochodów Skarbu Państwa na poszczególne tytuły,- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie faktur sprzedaży,- analizowanie i uzgadnianie kont budżetowo-analitycznych z syntetycznymi oraz czuwanie nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań z tytułu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat,- dokonywanie na bieżąco kontroli zgromadzonych na rachunku bankowym środków z tytułu dochodów Skarbu Państwa w terminach wynikających z przepisów prawa,- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania dochodów,- sporządzanie na podstawie rejestru sprzedaży miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz informacji w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania zawodowe:- programowanie w wybranym języku programowania;- opracowywanie zadań projektowanej aplikacji w formie algorytmów, a następnie kodowanie przy pomocy odpowiedniego języka programowania;- przygotowywanie dokumentacji technicznej do danej aplikacji.Dodatkowe zadania zawodowe:- podejmowanie działań koncepcyjnych oraz programistycznych przy tworzeniu systemów w wybranych językach, analiza wymagań podanych przez klienta, planowanie zadań i ocenianie.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
-jako część zespołu Enterprise PMO (Project Management Office) wspieranie realizacji portfela projektu o charakterze transformacyjnym oraz przy zmianie procesów biznesowych, a także częściowo o charakterze informatycznym dla wewnętrznej wybranej linii biznesu np. CMB, finanse, RBMW - wdrażanie nowych produktów, usług oraz ich reorganizowanie; konsolidacja danych dotyczącychplanowania, zapotrzebowania na zasoby oraz ich interpretacja danych, udzielenie wskazówek osobom zarządzającym; tłumaczenie rozbieżności pomiędzy celami i wynikami.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kraków (małopolskie)
opieka nocna nad młodzieżą w bursie
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Chełm (lubelskie)
sprzedaż art.mięsnych ,wędlin
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Jednorożec (mazowieckie)
sprzątanie obiektów sportowych, sanitariatów, korytarzy oraz sal dydaktycznych, sprzątanie terenów zielonych przyległych do obiektów sportowych (zamiatanie chodników, plewienie), obsługa szorowarek, polerek, karchera obsługa szatni.
Politechnika Gdańska - 2017-06-20 - Gdańsk (pomorskie)
-Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów-Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania-Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych I scenariuszy testowych-Gromadzenie danych testowych I zarządzanie nimi-Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów I utrzymywanie rezultatów testów-Zapewnienie, że wszystkie wady I błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane I w razie potrzeby wyskalowane-Wsparcie podczas testowania przez użytkowników Umowa na czas określony 1 rok
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
dokładanie towaru,przyjmowanie dostaw, fakturowanie
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-14 - Staszów (świętokrzyskie)
1. przygotowywanie, konsultowanie i wdrażanie polityk związanych z transferami międzynarodowymi pracowników Spółki2. bieżace wpsarcie transferowanych pracowników, przygotowywanie dokumentacji3. współpraca i zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawacami usług4. zapewnienie jakości usług oraz danych związanych z transferami
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie i serwowanie posiłków posiłów, dbanie o wygląd sali konsumpcyjnej, zbieranie i mycie naczyń.
"CZARNA GÓRA APARTAMENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOTEL MORAWA" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-01 - Stara Morawa (dolnośląskie)