STARSZY REFERENT - WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK Lublin oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Stanowisko: STARSZY REFERENT - WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK
Wynagrodzenie: od 3 275 PLN
Zakres obowiązków: - sporządzanie dokumentów finansowych i rozliczeń podatkowych- przygotowywanie umów najmu, dzierżawy, użyczenia- opracowywanie dokumentów księgowych wynikających z gospodarki nieruchomościami- prowadzenie spraw ewidencyjno-finansowych w zakresie wydziału
Data publikacji: 2020-08-25
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzanie dokumentów finansowych i rozliczeń podatkowych- przygotowywanie umów najmu, dzierżawy, użyczenia- opracowywanie dokumentów księgowych wynikających z gospodarki nieruchomościami- prowadzenie spraw ewidencyjno-finansowych w zakresie wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 275 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 5 % premii, + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT - WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 275 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2020
Data zakończenia pracy: 13.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSLUGA SPRZĘTU BIUROWEGO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane 3 letnie doświadczenie dla kandydatów z wykształceniem średnim
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
danePracodawcy_nip: 7120105082
danePracodawcy_regon: 430268824
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny + CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: LIPOWA
Numer budynku pracodawcy: 1a
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1ced804ab77790d87cc5b6582bdc1b3
Podobne oferty pracy
prowadzenie pojazdów po wyznaczonych trasach, sprawdzanie stanu technicznego auta, dbanie o bezpieczeństwo własne i innych. Praca 7 dni w tygodniu w godz. 10-18.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Pruszków (mazowieckie)
wg. stanowiska.Pracodawca oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych umiejętności. Doświadczenie w zawodzie ( może być niewielkie ważne są umiejętności )
Joanna Walichnowska SALON FRYZJERSKI - 2019-09-13 - Lubiąż (dolnośląskie)
- pełna obsługa maszyn produkcyjnych oraz urządzeń peryferyjnych,- przezbrajanie maszyn na liniach produkcyjnych,- przeprowadzanie analiz krótkich zatrzymań,- wykonywanie regulacji operatorskich- szkolenie podległych pracowników z obsługi maszyny,- bliski transport materiałów produkcyjnych przy pomocy wózka paletowego oraz ręcznie,
Grupa Progres - 2016-05-19 - Anielin (łódzkie)
Produkcja gumowych części do samochodów. Praca na 3 zmiany w godzinach 6-14,14-22,22-06.
Appel Polska Sp.z o.o. - 2017-10-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowywanie bufetu śniadaniowego zimnego i ciepłego.
"ITAL-MAX" Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Zakręt (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; komunikatywność, zaangażowanie; telefoniczna obsługa klienta, prace biurowe, obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BIURO FINANSOWO HANDLOWE PROFES LEX S.C. ROBERT MAREK, GRZEGORZ RATAJ, MARCIN WYSOCZAŃSKI-JANKOWICZ - 2019-01-04 - Gliwice (śląskie)
- przygotowywanie i prowadzenie pomocnicznej dokumentacji finansowej projektu wymaganej do aplikowania oraz implementacji projektu o środki zewnętrzne,- zarządzanie funduszami projektu (budżet podstawowy, zadaniowy, uruchomienie rezerw celowych, przygotowywanie wniosków o wydatkowanie, udział w przetargach), w tym wydatkowanie środków na działania zaplanowane w projekcie,-współpracowanie z komórkami właściwymi do spraw finansowych, techniiki i zaopatrzenia oraz łaczności i informatyki Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w związku z realizowanymi projektami,-współpracowanie z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz podmiotami zewnętrznymi w związku z realizowanymi projektami,-przygotowywanie finansowych sprawozdań/raportów końcowych z reralizacji projektów.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie w sprawności instalacji elektrycznych w budynkach szkoły, naprawa, wymiana osprzętu i konserwacja sprzętu i instalacji elektrycznych; Drobne naprawy urządzeń sprzętu elekrycznego, wymiana bezpieczników, żarówek, świetlówek. Samodzielność w zakresie na wymienionym stanowisku; Wykonywanie bieżących przeglądów urządzeń hydrauliczych oraz ich naprawa w razie potrzeby; Naprawa i konserwacja sprzętu biurowego, mebli i pomocy dydaktycznych; Wykonanie drobnych prac stolarskich; Naprawa zamków, okuć stolarskich, regulacja i uszczelnienie skrzydeł drzwi i okien; Szybkie usuwanie awarii wg rejetru zgłoszeń uszkodzeń; wykonywanie drobnych prac malarskich. Naprawa urządzeń na placu zabaw oraz na kompleksie sportowym Orlik, wykaszanie traw z terenu szkoły. Utrzymanie porządku wokół terenu szkoły i komplaksu sportowego Orlik; odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, posypanie piaskiem; Systematyczna konserwacja i właściwa eksploatacja powierzonych maszyn i urządzeń; Prawidłowe i oszczędne wykorzystywanie materiałów używanych na stanowisku pracy.
Szkoła Podstawowa w Kowalach - 2019-07-08 - Kowale (pomorskie)
Nadzór nad projektami międzynarodowymi. Całościowe i kompleksowe przygotowanie i zarządzanie procesem inwestycyjnym, od momentu analizy pozyskanego gruntu, poprzez nadzór nad projektowaniem oraz uzyskiwaniem decyzji administracyjnych, organizacja przetargów międzynarodowych na wykonawców oraz nadzór nad realizacją do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Opracowanie budżetu i jego egzekucja przez cały etap trwania projektu. Kierowanie międzynarodowymi zespołami, elastyczność w zakresie przystosowywania własnych procedur do lokalnych wymogów i sytuacji. Integracja projektu oraz nawiązanie współpracy z lokalnymi projektantami i firmami. Planowanie infrastruktury, logistyka, oficjalne zezwolenia, zrozumienie wymagań zawartych w lokalnych normach i specyfikacjach wraz z wymaganiami klienta.Miejsce pracy: Wrocław, ul. św. Mikołaja i ul. SzybowcowaSala H
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zadań związanych z planowaniem, organizacją i utrzymaniem systemów i sieci teleinformatycznych oraz oprogramowania użytkowego. Godziny pracy 7-15.30
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2020-09-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Jawor (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
DINO POLSKA S.A. - 2019-01-16 - Przelewice (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- dokonywanie bieżącego podziału wydrukowanych z systemu NBE przelewów dochodów Skarbu Państwa na poszczególne tytuły- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie źródłowych dowodów księgowych zgodnie z przyjętym dla Urzędu planem kont oraz klasyfikacją budżetową- analizowanie zapisów księgowych na poszczególnych kontach w powiązaniu z klasyfikacją budżetową - dokonywanie na bieżąco kontroli zgromadzonych na rachunku bankowym środków z tytułu dochodów Skarbu Państwa w terminach wynikających z przepisów prawa- analizowanie i uzgadnianie kont budżetowo-analitycznych z syntetycznymi oraz czuwanie nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań z tytułu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie faktur sprzedaży- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania dochodów - sporządzanie na podstawie rejestru sprzedaży miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz informacji w formie Jednolitego Pliku KontrolnegoWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń bhp,tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzegania przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Praca w godz. 7-15.Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2018-02-22 - Opole (opolskie)
szczegółowe infromacje dotyczące naboru - http://www.koscian.psp.wlkp.pl/images/nabor/2019/ogloszenie_o_naborze_2019.pdf
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie - 2019-09-09 - Kościan (wielkopolskie)
Przygotowywanie warzyw, owoców, mięsa pod menu. Przygotowywanie dań zgodnie z menu Pałacu Wiechlice. Utrzymanie porządku w kuchni.
Pałac Wiechlice Zbigniew Czmuda - 2019-03-21 - Wiechlice (lubuskie)
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej,- prowadzenie postępowań powypadkowych,- analiza przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy rolniczej,- upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi,- organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z bhp w rolnictwie,- obsługa interesantów,- wizytowanie gospodarstw zadłużonych rolników.Warunki pracy: Praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, w pozycji siedzącej przy komputerze, wyjazdy w teren samochodem służbowym. Narzędzia i materiały pracy: sprzęt biurowy typu komputer, drukarka, ksero, niszczarka. Budynek placówki 3 piętrowy. Budynek częściowo jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (winda, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo). Miejsce wykonywania pracy 3 piętro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie - 2016-10-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
projektowanie i wdrażanie w aplikacjach QLIKVIEW, zrozumienie wymagań i struktur danych w celu wdrożenia kokpitów kontrolnych, zrozumienie wymagań i struktur danych do wdrożenia pulpitów nawigacyjnych , opracowanie panelu QLIKVIEW,, aby pokazać możliwości QLIKVIEW do spełnienia wymagań raportowania/ analitycznych, przestrzeganie wymagań i struktur danych do wdrożenia pulpitów nawigacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie zawodoweprawo jazdy kat. Bnaprawa i wymiana sieci wodociągowej w ulicach miasta2 zmianywynagrodzenie: 2600 zł brutto
WODKAN PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Montaż i demontaż rusztowań
Amber Piotr Dyndul - 2017-03-01 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc na magazyniePakowanie towarów
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Goranin (wielkopolskie)
organizacja spotkań biznesowych; obsługa klienta; sporządzanie ofert;
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA" - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
- organizacja pracy świetlicy wiejskiej,- prowadzenie zajęć edukacyjnych i kół zainteresowań w świetlicy,- planowanie i organizacja spotkań okolicznościowych, konkursów, uroczystości oraz imprez na rzecz społeczności lokalnej gminy Kobylnica; godz. pracy 11-19; okres próbny 3 miesiące
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2018-03-21 - Płaszewo (pomorskie)
- prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik fizyczny - praca przy przyjęciu i wydaniu towaruczyszczenie i workowanie zboża
P.H.P "AGRO-EFEKT" Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Wilków (opolskie)