STARSZY REFERENT/ SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BUDOWLANYCH Świętoszów oferta pracy Nadleśnictwo Świętoszów
Stanowisko: STARSZY REFERENT/ SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa, nadzór i odbiory robót w terenie.
Data publikacji: 2017-06-29
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: Nadleśnictwo Świętoszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa, nadzór i odbiory robót w terenie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT/ SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - budownictwo lub pokrewne, mile widziane uprawnienia budowlane, znajomość ustawy PZP, prawo jazdy kategorii B, znajomość systemu informatycznego lasów państwowych.
Nazwa pracodawcy: Nadleśnictwo Świętoszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 7-15, tel: 75-731-1259
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
Ulica pracodawcy: Brzozowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 29.06.2017
Oferta pracy ważna do: 11.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynowanie procesu tworzenia produktu oraz monitorowanie jego wdrożenia w lokalnych jednostkach produkcyjnych w celu zapewnienia wysokiej jakości, funkcjonalności i sprawnej produkcji
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
OBSŁUGA MASZYNY .OBOWIĄZKI WG.ZAWODU
PPHU BAX DZIEWIARSTWO KOMPUTEROWE SKIERNIEWICE - 2017-03-15 - Skierniewice (łódzkie)
- Obsługa klienta-dokonywanie operacji gotówkowych
TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-11-03 - Bytów (pomorskie)
Programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej i komputerowego systemu sprzedaży; obsługa klienta; przyjmowanie towaru; obsługa wózka widłowego; dbanie o ekspozycję towaru; praca na dwie zmiany: I 7-15, II 11-19. Wynagrodzenie 2100 zł brutto+ 900 zł premii. Bogaty pakiet socjalny: bony, paczki świąteczne, prywatna opieka medyczna.
EUROCASH S.A. - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
Sprzątaczka
Odlewnia ELZAMECH Sp.z o.o. - 2017-01-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
tworzenie nowych rozwiązań BI i analitycznych w celu wsparcia działalności GE Healthcare -Utrzymywanie relacji między pracownikami IT (infrastruktura, operacje, COE itd.) -stosowanie standardowych procedur/procedur dotyczących rozwoju i szczegółowej wiedzy z zakresu zastosowań w zakresie odpowiedzialności za tworzenie projektów technicznych prowadzących do prostych, trwałych i wielokrotnego użytku rozwiązań - dostarczanie według planów projektów i harmonogramów, aby tworzyć rozwiązania raportowania - wspomaganie włączania elementów projektu do planów projektów - tłumaczenie wymagań użytkowników i tablic architektury w określonych produktach BI
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
- osobistą i telefoniczną obsługę Klienta (Frontdesk),- sprzedaż produktów drukarni,- wystawienie dokumentów sprzedaży,- ewidencjonowanie i rozliczanie zleceń,- nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie.
USŁUGI POLIGRAFICZNO REKLAMOWE "PASJA" JACEK STENCEL KONTRA - 2016-07-14 - Mikołów (śląskie)
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji biurowej,- Archwizacja dokumentacji kasdrowo-księgowej,- Prowadzenie spraw biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1)Rozwój oprogramowania w środowisku .NET(C#,Silverlight XAML, WPF, PRISM/MEF/UNITY,WCF, PL/SQL, T-SQL, HTML 4/5, JS and jQuery, ASP.NET MVC, UNIT TESTING, ETC.). Projektowanie i dokumentowanie oprogramowania wspólnie z zespołem i architektem. Analiza i weryfikacja wymagań wspólnie z inżynierami wymagań oraz klientem. Współpraca i mentoring mniej doświadczonych członków zespołu. Nieustanne doskonalenie procesu wytwarzania oprogramowania. Wprowadzania innowacji i nowych technologii e celu zapewnienia jakości i wydajności oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
obliczanie i ustalanie standardowych kosztów zmiennych i cen produktów oraz materiałów firmy, monitorowanie zmian w planach produkcyjnych na podstawie planowanych zleceń produkcyjnych oraz informacji dostarczonych przez oddziały PMI, w celu identyfikacji materiałów i produktów do kalkulacji kosztów, zapewnienie terminowych wycen i wprowadzanie produktów i materiałów do systemu, obliczanie i ustalanie głównych wskaźnikow skuteczności działania w odpowiednim czasie, przygotowywanie i wykonywanie miesięcznych podsumowań wykonywanych zadań, udział w projektach usprawniających
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
PRZEWÓZ TOWARÓW W RUCHU MIEDZYNARODOWYM, ZNAJOMOŚĆ WYPEŁNIANIA CMR
FIRMA TRANSPORTOWA GRZEGORZ SIKORA - 2017-09-25 - Polkowice (dolnośląskie)
1. Projektowanie I tworzenie kodu; 2. Komunikacja z partnerami biznesowymi i członkami zespołów developerskich; 3. Analiza wymagań; 4. Testowanie kodu and dostarczenie funkcjonalności to klienta końcowego; 5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- tworzenie modeli urządzeń w programach: Solid Works, AutoCad,- opracowywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną,- opracowywanie i wprowadzanie list materiałowych do systemu ERP,- prowadzenie procesu prototypowania i wdrażania do produkcji nowych wyrobów,- poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych.
SECESPOL Sp. zoo - 2016-03-24 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Bytom (śląskie)
tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań, osoba analizuje skomplikowane systemy finansowe oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi, utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe, identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania, definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami, efektywnie wykorzystuje narzedzia testowe oprogramowania aby utrzymać i wdrożyc skrypty testowe, identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwa zrozumienie dla testerów oprogramowania, dostarcza odpowiednio sformułowaną informację dla programistów oraz wspiera testy środowiskowe aby zapewnić dostępność dla użytkowników
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Blacharstwo i dekarstwo.Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku blacharz i dekarz.
Dach - Pol Artur Sikora - 2016-05-25 - Siodło (mazowieckie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych, aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych poprzez dostosowanie ich do potrzeb biznesowych Spółki, współpraca z zespołem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
Odbiór towaru, sprawdzanie stanów magazynu, zamawianie dostaw towarów, dbanie o porządek na magazynieWYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, obsługa komputera, mile widziana obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Pawłosiów (podkarpackie)
Prowadzenie projektów audytowych dla klientów z róznych branż, zarządzanie zespołem projektowym, pracami bezpośrednio u klientów anglojęzycznych. Przekazywanie wiedzy na temat międzynarodowych standardów Sprawozdawczości finansowej. Dokonywanie wycen instrumentów finansowych, wsparcie we współpracy z klientamic obsługiwanymi wspólnie przez PwC w Polsce i Czechach. Miejsce pracy: Wrocław ul. Swobodna 1 Kontakt kandydatów elektroniczy. Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie projektów decyzji i wykonywanie zadań organu I instancji w sprawach wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i rozwoju państwa oraz w sprawach wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji ze względu na istotny interes bezpieczeństwa i rozwoju państwa w celu zapewnienia realizacji celów strategicznych o znaczeniu państwowym, uregulowanych przepisami ustaw szczególnych,- opracowywanie i składanie wniosków do opracowań planistycznych sporządzanych przez organy samorządu terytorialnego oraz ich uzgadnianie i opiniowanie w celu zapewnienia prawidłowego rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim oraz wprowadzenia programów zawierających zadania rządowe,- dokonywanie uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu organów wykonawczych gmin w celu zapewnienia bezkolizyjnej realizacji zadań rządowych wykonywanych przez ministrów i centralne organy administracji rządowej,- kontrolowanie wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast w zakresie przestrzegania ustawowych terminów w podejmowanych przez te organy decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w celu zapewnienia przestrzegania prawa w podejmowanych przez te organy decyzjach o charakterze indywidualnym (analizowanie i kontrolowanie przekazywanych sprawozdań, przeprowadzanie kontroli planowych),- dokonywanie ocen zgodności z przepisami prawa uchwał organów samorządu terytorialnego dotyczących opracowań planistycznych wraz z dokumentacją prac planistycznych oraz podejmowanie odpowiednich czynności (przygotowywanie projektów wskazań, rozstrzygnięć nadzorczych, skarg do sądu administracyjnego), w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w tym zakresie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca w terenie, krajowe wyjazdy służboweMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Branża kosmetyczna
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)
prace na warsztacie świadczenie serwisów, praca przy produkcji taśm transportujących
"Piotr i Paweł" Piotr Jędrowiak - 2016-12-30 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 77 "Akademia Pana Kleksa" - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac remontowo-modernizacyjnych na urządzeniach i instalacjach energetycznych; wykonywanie czynności obsługowych, konserwacyjnych, remontowych urządzeń dźwigowych; praca na terenie Elektrowni TURÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE "ELTUR-SERWIS" SP. Z O.O oddział Opole - 2018-01-16 - Bogatynia (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie centrum wsparcia światowej klasy, utrzymywanie wysokiej jakości usług i rentowności operacji; Określanie strategii operacyjnych, przeprowadzanie oceny potrzeb, prowadzenie ciągłych ocen wydajności, planowanie możliwości i tworzenie analiz kosztów/korzyści; Identyfikowanie i dokonywanie oceny najnowocześniejszych technologii
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Sprzedawca- obsługa klientów,
"MŁYŃSKI" PPHU Młyński Sławomir - 2016-06-06 - Krzeszów (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-05-27 - Gdańsk (pomorskie)