STARSZY PROGRAMISTA Gdynia oferta pracy LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY PROGRAMISTA
Wynagrodzenie: 10 000 - 25 000 PLN
Zakres obowiązków: Programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 10 000 - 25 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY PROGRAMISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw rozwoju oprogramowania systemów informatycznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 10 000 - 25 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rozwoju oprogramowania systemów informatycznych (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność tworzenia dokumnetacji, znajomość technologii webowych i języków programowania
Nazwa pracodawcy:
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Krakowska 280, 32-080 Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Zabierzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabierzów
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 280
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw rozwoju oprogramowania systemów informatycznych
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 04.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa niwelatora
BUD-AN SP. Z O.O. - 2016-06-30 - Tuliszków (wielkopolskie)
Szkolenie kandydatów na kierowców.
I-KAR SPÓŁKA CYWILNA - 2016-06-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wsparcie operacyjne dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie świadczenia kompleksowych usług zarządzania aktywami wysokiego ryzyka; Wsparcie klienta zarządzającego aktywami w transakcjach produktami i instrumentami finansowymi; Dzienne raportowanie transakcji rynkowych unikanie ryzyka operacyjnego poprzez zarządzanie przepływami gotówkowymi; Utrzymywanie bieżącego statusu otrzymanych zapytań, interakcja z klientem w kwestiach otwartych zapytań; Zarządzanie istniejącymi zapytaniami i inicjowanie nowych; Współpraca z wewnętrznymi jednostkami w celu rozwiązywania skomplikowanych zapytań, budowanie i podtrzymywanie skutecznego modelu wsparcia klienta oraz eskalacja problemów z managerem..
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
betoniarz
PB >Betoniarnia< Spółka z o.o. Pełczyce - 2017-03-03 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
Jw.
BIURO RACHUNKOWE "MAX" E.BOLEWSKA-KOCÓR , J. KOCÓR - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywania zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwania nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Łódź (łódzkie)
Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie analitycznej ewidencji księgowej i pozaksięgowej majątku zgodnie z klasyfikacją rodzajową, w tym wprowadzanie zmian w stanie majątku oraz uzgadnianie stanu z ewidencją syntetyczną prowadzenie indywidualnych teczek wyposażenia pracowników, kart wyposażenia pomieszczeń biurowych, warsztatowych i socjalnych oraz oznaczanie środków trwałych etykietami kodów kreskowych prowadzenie dokumentacji związanej ze zbywaniem lub użyczaniem rzeczowych składników majątku trwałego przygotowywanie dokumentacji związanej z likwidacją składników majątku weryfikacja, w ramach okresowych spisów z natury, stanów faktycznych ze stanami ewidencyjnymi majątku ZUW bieżąca kontrola zgodności wyposażenia pomieszczeń z kartami wyposażeniaWYMAGANIA NIEZBĘDNE wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy stażu pracy w obszarze ewidencji księgowej i pozaksięgowej majątku lub gospodarki magazynowej wiedza z zakresu finansów publicznych i gospodarki materiałowej umiejętności analityczne dokładność umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy) posiadanie obywatelstwa polskiego korzystanie z pełni praw publicznych nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE życiorys/CV i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (średnie lub wyższe ekonomiczne)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatówMIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w SzczecinieBiuro Organizacji i Kadr, pok. 283 ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecinz dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 42INNE INFORMACJEKandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3439.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2017-11-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżące obsługi samochodów ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Poręby Nowe (mazowieckie)
Opis stanowiska:- przeprowadzanie napraw, przeglądów prewencyjnych, prac konserwacyjnych i remontowych obrabiarek cnc- identyfikacja części zamiennych i współpraca z pracownikami w budowaniu efektywnego systemu zamawiania części zamiennych,- prowadzenie działań prewencyjnych, w zakresie utrzymania maszyn zgodnie z zaleceniami producentów oraz ich planami prewencyjnymi (w tym również aktywny udział w budowanie systemu działań i planów zapobiegających awariom),- naprawy maszyn, w tym elementów mechanicznych oraz asystowanie przy naprawach układów sterowań obrabiarek CNC, obwodów siłowych.Oferta: Uczestnictwo w szkoleniach technicznych Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęZatrudnienie w międzynarodowej korporacji o stabilnej pozycji na rynkuUczestnictwo w rozwoju firmy, cieszącej się dużym uznaniem na rynku maszyn CNCNiezbędne narzędzia pracyOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim (CV + list motywacyjny) na adres: victor.g (at) tornos.com . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Tornos Technologies Poland Sp. z o.o.
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Cięcie na pile, obsługa frezarki, obsługa tokarki, czytanie rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Izdebnik (małopolskie)
uzgadnianie sald, not odsetkowych
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2018-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
1. Dostarczanie rozwiązań technicznych dla potrzeb biznesowych. 2. Tworzenie oprogramowania zgodnie z dokumentacja techniczną i biznesową. Implementacja poprawek i zmian.3. Przeprowadzanie testów technicznych, w tym wydajnościowych, strojenie bazy.4. Zaangażowanie w pełny cykl rozwoju oprogramowania. Tworzenie dokumentacji technicznej.5. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Ślifowanie elementów metalowych, spoin, naprawa elektro-narzędzia
Spawteam - Oleg Plinskyi - 2016-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie,rejestrowanie wpływającej i wychodzącej korespondencji- prowadzenie niezbędnej ewidencj (sekretariatu) w tym zakresie dla Wydziału Prewencji i Wydziału Ruchu Drogowego KPP w Ostrzeszowie- koordynacja, nadzór i inicjowanie działan w zakresie obiegu dokumentów pracy kancelaryjo-biurowej i archiwizacji dokumentacji wytworzonej na zajmowanym stanowisku pracy-obsługa systemów informatycznych policji-obusługpetentów w zakresie przydzielonych spraw-realizacja zadań związanych ze współpracą z organami administracji rządowej i samorządowej, towarzystwami ubezpieczeniowymi i osobami fizycznymi-prowadzenie niezbędnej ewidencji na zajmowanym stanowisku pracy w zakresie dotyczącymi przydzielonych spraw do realizacji oraz archiwizacja wytworzonej i przyjętej dokumentacji.
Komenda Powiatowa Policji w Ostrzeszowie - 2018-08-10 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Spawanie elementów metalowych,praca na 3 zmiany w godz. 7-15, 15-23, 15-23 (tydzień pierwsza zmiana, tydzień druga, tydzień trzecia)
Unidez Sp. z o. o - 2018-04-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)
w/g potrzeb
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach - 2018-02-02 - Kielce (świętokrzyskie)
opracowanie i uaktualnianie dokumentacji bezpieczeństwa systemu informatycznego, wdrożenie procedury bezpiecznej eksploatacji systemów teleinformatycznych, utrzymanie zgodności konfiguracji i parametrów systemu teleinformatycznego
Jednostka Wojskowa 4495 - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)
Praca kierowcy ciągnika siodłowego w transporcie drogowym krajowym.
TRANSPORT SPEDYCJA Urszula Obrycka - 2016-01-12 - Grajewo (podlaskie)
Obsługa informatyczna serwerów i stacji roboczych, infrastruktury sieciowej (administrator lokalny), tworzenie prostych stron internetowych, programowanie dokumentów MS Office za pomocą VBA
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Rumia (pomorskie)
1. Rozwój oprogramowania,2. Projektowanie oprogramowania,3. Testowanie oprogramowania,4. Wsparcie techniczne,5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Doradzanie i wspieranie wybranych liderów IS i Biznesu przy wprowadzaniu zmian w swojej organizacji i realizacji projektu. Opracowanie i rozwój własnej strategii zarządzania zmianą i planem dotyczących dużych i złożonych projektów lub inicjatyw oraz kierowanie zespołem kierowniczym ds. Zmian w dużych i złożonych przedsięwzięciach lub inicjatywach. Prowadzenie działań w zakresie zarządzania partnerami biznesowymi, komunikacji, dostosowania organizacyjnego i oceny gotowości do zmiany. Uściślenie i dalsze rozwijanie wizji i metodologii CM oraz udział w dzieleniu się wiedzą i działaniach związanych z siecią w zakresie zarządzania zmianami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 20000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 25.04.2017 do 23.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Nauki Społeczne, Rozwój Organizacyjny, Zarządzanie Biznesem, Zarządzanie Finansami.). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zmianami. Wymagane umiejętności: praktyka w zakresie zarządzania zmianą w organizacji, metodologii i narzędzi oraz możliwości ich stosowania, certyfikat SIX SIGMA poziom black belt; Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań, umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej. Doskonała wiedza w zakresie zarządzania interesariuszami, komunikacji, wyrównywania organizacyjnego, edukacji i gotowości do zmian. Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (zarówno w formie ustnej jak i pisemnej) jest warunkiem koniecznym; biegła znajomość innego europejskiego języka będzie mile widziana. Biegła znajomość języka ukraińskiego jest warunkiem koniecznym współpraca z rynkiem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; - analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;- utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; - identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;- definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;- efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;- identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; - dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;- wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Radomsko (łódzkie)
przygotowywanie , podawanie potraw, napojów i deserów z zakresu kuchni indyjskiej
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków typu fast-food.
Bar U EGONA w Wodzisławiu - 2016-06-29 - Wodzisław (świętokrzyskie)
jw.
Szkoła Podstawowa nr. 143 im. Stefana Starzyńskiego - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
Młodszy brakarz kontroler jakości, zajmuje się kontrolą wyrobów szklanych podczas procesu wytwarzania produktów. Kontrole przeprowadza badania zarówno na hali produkcyjnej jak i w laboratorium. Kontroler przeprowadza 3-stopniową kontrolę taką jak: wizualna, pomiary za pomocą narzędzi pomiarowych inspekcyjna.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Częstochowa (śląskie)
Usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, analiza wymagań systemowych, programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych; umowa o pracę na czas nieokreślony; praca jednozmianowa; wynagrodzenie miesięczne w zależności od doświadczenia: 7000-22000 zł brutto; oferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)