STARSZY REFERENT Lublin oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 3 258 PLN
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie rejestru umów oraz aneksów do umów zawartych z głównym wykonawcą2. przygotowanie karty uzgodnień do umów i aneksów oraz uzgadnianie umów i aneksów z komórkami merytorycznymi RZI w Lublinie3. prowadzenie korespondencji z Wykonawcami4. prowadzenie dziennika korespodnencji wchodzącej i wychodzącej oraz rejestru wpływających faktur
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie rejestru umów oraz aneksów do umów zawartych z głównym wykonawcą2. przygotowanie karty uzgodnień do umów i aneksów oraz uzgadnianie umów i aneksów z komórkami merytorycznymi RZI w Lublinie3. prowadzenie korespondencji z Wykonawcami4. prowadzenie dziennika korespodnencji wchodzącej i wychodzącej oraz rejestru wpływających faktur
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 258 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 5% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 258 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowana znajomość prawa zamówień publicznych oraz prawa budowlanego, preferowane doświadczenie zawodowe, min. 2-letnie dla kandydatów z wykształceniem wyższym, 3-letnie dla kandydatów z wykształceniem średnim
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
danePracodawcy_nip: 7120105082
danePracodawcy_regon: 430268824
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny + CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: LIPOWA
Numer budynku pracodawcy: 1a
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.07.2020
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 15.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd54e6b22aad438ebf428194e1387b3e
Podobne oferty pracy
Prowadzenie projektów, prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiOpracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentowąDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekciePrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki: księgowanie rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań od dostaw towarów i usług za pomocą specjalistycznego programu finansowo księgowego; sprawdzanie dowodów księgowych wraz z załącznikami pod względem formalno rachunkowym; prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT w rejestrze zakupów i sprzedaży VAT oraz naliczanie podatku i sporządzanie deklaracji; rejestrowanie i sprawdzanie wystawionych przez komórki organizacyjne faktur VAT, faktur korygujących VAT lub rachunków ze sprzedaży.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznymWymagania niezbędne: znajomość przepisów finansowych, a w szczególności ustawy i rozporządzeń o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych oraz o rachunkowości; posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi księgowego programu komputerowego; posiadanie do 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-27 - Racibórz (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prezentuje postawę proaktywną i zapewnia najwyższą jakość procesu dostarczania usług; przygotowuje spójny plan dostarczania usług i strategii marketingowych i komunikacyjnych; potrafi radzić sobie z zarządzaniem zespołem i radzi sobie z konfliktem;administracja stroną korporacyjną; zarządzanie wydarzeniamikorporacyjnymi; poprawa wizerunku firmy na rynku pracy; tworzenie iwspieranie społeczności wewnętrznej w firmie; gromadzenie i analizainformacji o satysfakcji pracowników; dystrybucja najlepszych praktyk wcałej firmie (za pośrednictwem wewnętrznych kanałów komunikacji);zapewnianie pełnego zakresu usług HR w tym adaptacji i programówmotywacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)
- przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z ochroną pracowników i populacji przed potencjalny szkodliwym oddziaływaniem pól elektromagnetycznych przez jednostki organizacyjne stosujące urządzenia wytwarzające pola elektromagnetyczne wysokiej częstotliwości, - przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z ochroną pracowników i populacji przed potencjalnym szkodliwym oddziaływaniem promieniowania rentgenowskiego przez jednostki organizacyjne stosujące aparaty rentgenowskie do celów medycznych, - prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z przeprowadzanymi kontrolami
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Jarosław (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. PORÓWNYWANIE RZECZYWISTEGO STANU SKŁADNIKÓW MAJĄTKOWYCH ZE STANEM KSIĘGOWYM. 2 . SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ Z UWZGLĘDNIENIEM PODZIAŁU I KLASYFIKACJI RODZAJOWEJ SKŁADNIKÓW MAJĄTKOWYCH . 3 . KSIĘGOWANIE ROZLICZANIE NADWYŻEK I NIEDOBORÓW INWENTARYZACYJNYCH. 4. UAKTUALNIANIE STANÓW MAJĄTKOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PUM. 5. EWIDENCJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH, WYPOSAŻENIA ZGODNIE Z DOKUMENTAMI OT,PB. 6. KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI ROZLICZANIA POZOSTAŁYCH RÓŻNIC INWENTARYZACYJNYCH. 7. UZGADNIANIE PRAWIDŁOWOŚCI ZAPISÓW OBROTÓW I SALD Z ODNOŚNYMI KONTAMI KSIĘGOWOŚCI SYNTETYCZNEJ. 8. PRZYGOTOWANIE KODÓW KRESKOWYCH W CELU UZUPEŁNIANIA ZNAKOWANIA ŚRODKÓW TRWAŁYCH I INNYCH SKŁADNIKÓW MAJĄTKOWYCH PO SPISIE NATURY. 9. KOMPLETOWANIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIA INWENTARYZACJI ZGODNIE Z USTALENIAMI I ZASADAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W TYM ZAKRESIE. 10. WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI POLECONYCH PRZEZ KIEROWNIKA DZIAŁU LUB KWESTORA WYNIKAJĄCYCH Z ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NA ZAJMOWANYM STANOWISKU. 11. PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO SPRAWOZDAŃ I INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PREFEROWANE EKONOMICZNE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, PAKIET MS OFFICE, MILE WIDZIANE 2 LATA DOŚWIADCZENIA CV OFERTĘ PRACY W ZAKLEJONEJ KOPERCIE ZAWIERAJĄCA KLAUZULE ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z ART. 6 UST.2 LIT. A OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH Z DNIA 27 KWIETNIA 2016R. (DZ.U. UE L 119 Z 04.05.2016) WYRAŻAM ZGODNE NA PRZETWARZANIE DANYCH MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB REKRUTACJI. PRZESŁAĆ NA ADRES : UL. RYBACKA 1, 70-204 SZCZECIN Z DOPISKIEM ; OFERTA PRACY W DZIALE EWIDENCJI MAJĄTKU.
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2018-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów w sklepie.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8375 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietów Office, Notes, Systemu Oracle Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac szalunkowych na budowie
RD-DUBOWSKI Spółka zo.o. - 2017-04-27 - Żary (lubuskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA KART PŁATNICZYCH, PRZYGOTOWYWANIE SZYBKICH PRZEKĄSEK TYPU HOT-DPG, ZAPIEKANKA, DBANIE O PRAWIDŁOWĄ EKSPOZYCJĘ TOWARU I ETYKIET CENOWYCH
Andżelika Bandziak - 2018-06-22 - Rzeszów (podkarpackie)
opieka nad dziećmi, dbanie o porządek, wspomaganie wychowawcy grupy
Niepubliczne Przedszkole "Wiola" w Przasnyszu - 2016-10-19 - Przasnysz (mazowieckie)
raportowanie wyników finansowych; zarządzanie procesem przeglądu końca miesiąca finansowego; analiza odchyleń dla bilansu, kosztów operacyjnych, marż i rentowności; zapewnianie standardów i zgodności z przepisami rachunkowości, w tym kontrolami SOX, wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych audytów finansowych; potencjalnie, ale niekoniecznie, zarządzanie małym zespołem
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Poznań (wielkopolskie)
- Instalacja, konfiguracja i administracja SAP HANA;- Integracja SAP HANA z SAP Soluton Manager;- Wykonywanie heterogenicznych migracji z baz danych do SAP HANA (DMO);- Analiza systemu, troubleshooting i debugowanie błędów systemowych;- Rozwiązywanie zaawansowanych incydentów;- Monitoring systemu wraz z zależnymi bazami danych i aplikacjami;- Rozwiązywanie problemów klienta w związku z użyciem, wydajnością i funkcjonalnością aplikacji
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wycince drzew, prace dendrologiczne
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Chodzież (wielkopolskie)
logistyka magazynu oraz transportu
MAGER SP. ZO.O. S.K. - 2016-08-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ZAKŁADANIE KARTOTEK OSOBOWYCH, ICH AKTUALIZACJI ZA SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM KONT BANKOWYCH, MIEJSC POWSTANIA KOSZTÓW, STANOWISKA, WYSOKOŚCI PROGÓW PODATKOWYCH ORAZ SKŁADEK ZUS. PROWADZENIE KART ZASIŁKOWYCH DLA PRACOWNIKÓW POBIERAJĄCYCH ZASIŁKI CHOROBOWE, MACIERZYŃSKIE, OPIEKUŃCZE, ŚWIADCZENIA REHABILITACYJNE. NALICZANIE I SPORZĄDZANIE PŁAC ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM HARMONOGRAMEM WYPŁAT DLA POSZCZEGÓLNYCH GRUP PRACOWNICZYCH. SPORZĄDZANIE I UZGADNIANIE POLECEŃ KSIĘGOWAŃ Z LISTAMI PŁAC. PRZYGOTOWANIE ZESTAWIEŃ DO PRZELEWÓW BANKOWYCH W CELU REALIZACJI WYPŁAT NA KONTA PRACOWNIKÓW. SPORZĄDZANIE ZAŚWIADCZEŃ O WYSOKOŚCI OTRZYMYWANYCH WYNAGRODZEŃ DLA POTRZEB ZUS, URZĘDÓW SKARBOWYCH, BANKÓW, ZPORR, SĄDÓW ORAZ PRACOWNIKÓW. DOKONYWANIE ZWROTÓW NADPŁACONYCH SKŁADEK Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO NA PODSTAWIE DECYZJI ZUS. SPORZĄDZANIE, UZGADNIANIE I PRZYSYŁANIE ZAINTERESOWANYM OSOBOM ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE EKONOMICZNE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA PRACY W ZAKRESIE WYNAGRADZANIA ZA PRACĘ I INNYCH ŚWIADCZEŃ, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI , ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU PŁATNIK, ZNAJOMOŚĆ RACHUNKOWOŚCI, CO NAJMNIEJ 5 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE.KONTAKT TELEFONICZNY 91 444 11 25 CV NA EMAIL- SEKRETARIAT.KANCLERZA (at) UNIV.SZCZECIN.PL
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2019-05-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ręczne mycie samochodów
USI Spółdzielnia Wielobranżowa - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie przeglądów prewencyjnych urządzeń i infrastruktury zakładowej, diagnostyka oraz przeprowadzanie napraw urządzeń i instalacji elektrycznych oraz automatyki przemysłowej, analiza przyczyn awarii i prowadzenie działań prewencyjnych.
Zakłady Tłuszczowe w Bodaczowie sp. z o.o. - 2019-10-09 - Bodaczów (lubelskie)
- raportowanie w jezyku koreańskim zgodnie z przyjętymi standardami do siedziby spółki w Korei,- zarządzanie zespołem sprzedaży i tworzenie długoterminowej polityki handlowej spółki, - ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych firmy, - projektowanie oraz osiaganie celów sprzedażowych firmy. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. B, realizacja spotkań umówionych przez CALL CENTER
Progress Active Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Logistyka ( praca na magazynie)
RABEN LOGISTICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-08 - Smolice (łódzkie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Łódź (łódzkie)
- przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie dokumentów, przygotowywanie korespondencji i aktualizacja dokumentacji, ewidencjonowanie wydawnictw specjalistycznych,- miejsce pracy Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2
31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu Jednostka Wojskowa Śrem - 2018-02-09 - Śrem (wielkopolskie)
Planowanie procesu transportowego; Współpraca z odbiorcami krajowymi i zagranicznymi ; Przygotowanie harmonogramu transportu; Kontrola procesu załadunków; Przygotowawanie dokumentówv transportowych. Miejsce pracy: ul. Bierutowska 44, 51-317 Wrocław - -póżniej adres może się zmienić. Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony, praca na jedną zmianę.Oferta w sali F
RABEN MANAGEMENT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)
TŁUMACZENIE: ZWYKŁE PISEMNE, PRZYSIĘGŁE PISEMNE, ZWYKŁE USTNE, PRZYSIĘGŁE USTNE, KOREKTA, WERYFIKACJA, UWIERZYTELNIENIE, POŚWIADCZENIE.WYMAGANE: STUDIA FILOZOFICZNE, TŁUMACZENIE ZWYKŁE/PRZYSIĘGŁE, TŁUMACZENIE PRZYSIĘGŁE (ZAŚWIADCZENIE O ZDANIU EGZAMINU NA TŁUMACZA PRZYSIĘGŁEGO), ROK DOŚWIADCZENIA. ZNAJOMOŚĆ INNYCH JĘZYKOW.PRACA ZDALNA PRZEZ INTERNET.CV + SKANY DYPLOMÓW/REFERENCJI NA EMAIL PRACA (at) AGRYPA-GROUP.EU
AGRYPA GROUP USŁUGI ROBERT GRUSZECKI - 2019-06-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie w hotelu
Stacja Paliw Marian Odejewski - 2018-08-21 - Nieżychowice (pomorskie)
-praca administracyjno-biurowa-sporządzanie dokumentacji dot. infrastruktury lotniskowej-obsługa urządzeń biurowych
Jednostka Wojskowa Nr 4653 w Siemirowicach - 2019-09-06 - Siemirowice (pomorskie)
przygotowywanie dań, menu, kontakt z klientami wietnamskimi, współpraca z pracodawcą wietnamskojęzycznym, negocjacje z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
załadunki transportu, kompletacja zamówień, praca ze skanerem, zabezpieczenie towaru na czas transportu
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
• Montaż elementów złożeniowych zgodnie z wytycznymi i dokumentacją,• Nadruk odpowiednich elementów zgodnie z wytycznymi oraz dokumentacją,• Kontrola jakości wytwarzanych wyrobów w odniesieniu do wymagań,• Rework wyrobów zgodnie z wytycznymi,• Segregacja odpadów,• Konfekcja i pakowanie wyrobów gotowych,• Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,• Realizacja zadań zleconych przez przełożonego,• Uzupełnianie wymaganą dokumentację,• Niezwłocznie informuje Lidera zmiany o wszystkich zauważonych problemach w przebiegu montażu czy nadruku,• Utrzymuje porządek w obszarze wykonywanej pracy,• Przestrzega przepisów BHP,• Przestrzega procedur firmy,• Aktywnie uczestniczy w okresowych inwentaryzacjach na obszarze dekoracji.Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Przewidywany okres zatrudnienia: okres próbny - 3 miesiące, czas określony - 2 lata.
PLASTMER SP. Z O.O. SP.K. - 2019-08-02 - Smolec (dolnośląskie)