STARSZY OPERATOR DRUKU 3D Smolec oferta pracy PLASTMER SP. Z O.O. SP.K.
Stanowisko: STARSZY OPERATOR DRUKU 3D
Wynagrodzenie: do 2 815,84 PLN
Zakres obowiązków: • Montaż elementów złożeniowych zgodnie z wytycznymi i dokumentacją,• Nadruk odpowiednich elementów zgodnie z wytycznymi oraz dokumentacją,• Kontrola jakości wytwarzanych wyrobów w odniesieniu do wymagań,• Rework wyrobów zgodnie z wytycznymi,• Segregacja odpadów,• Konfekcja i pakowanie wyrobów gotowych,• Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,• Realizacja zadań zleconych przez przełożonego,• Uzupełnianie wymaganą dokumentację,• Niezwłocznie informuje Lidera zmiany o wszystkich zauważonych problemach w przebiegu montażu czy nadruku,• Utrzymuje porządek w obszarze wykonywanej pracy,• Przestrzega przepisów BHP,• Przestrzega procedur firmy,• Aktywnie uczestniczy w okresowych inwentaryzacjach na obszarze dekoracji.Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Przewidywany okres zatrudnienia: okres próbny - 3 miesiące, czas określony - 2 lata.
Data publikacji: 2019-08-02
Lokalizacja: Smolec (dolnośląskie)
Pracodawca: PLASTMER SP. Z O.O. SP.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łazienkowa 1, 55-080 Smolec, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Montaż elementów złożeniowych zgodnie z wytycznymi i dokumentacją,• Nadruk odpowiednich elementów zgodnie z wytycznymi oraz dokumentacją,• Kontrola jakości wytwarzanych wyrobów w odniesieniu do wymagań,• Rework wyrobów zgodnie z wytycznymi,• Segregacja odpadów,• Konfekcja i pakowanie wyrobów gotowych,• Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,• Realizacja zadań zleconych przez przełożonego,• Uzupełnianie wymaganą dokumentację,• Niezwłocznie informuje Lidera zmiany o wszystkich zauważonych problemach w przebiegu montażu czy nadruku,• Utrzymuje porządek w obszarze wykonywanej pracy,• Przestrzega przepisów BHP,• Przestrzega procedur firmy,• Aktywnie uczestniczy w okresowych inwentaryzacjach na obszarze dekoracji.Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Przewidywany okres zatrudnienia: okres próbny - 3 miesiące, czas określony - 2 lata.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 815,84 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY OPERATOR DRUKU 3D
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Smolec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kąty Wrocławskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 815,84 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SUMIENNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie podstawowe, staz pracy: brak wymagań, dokładność, umiejętności manulane, rzetelność, sumienność
Nazwa pracodawcy: PLASTMER SP. Z O.O. SP.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Łazienkowa 1, 55-080 Smolec, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Kąty Wrocławskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Smolec
Ulica pracodawcy: Łazienkowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-349/07
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych*
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 26.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?43fb19da6f7377b200ed59ec66ad8a67
Podobne oferty pracy
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Łódź (łódzkie)
rejestracja korespondencji wychodzacej i przychodzącej. Rejstrownaie świdczeniobiorców w systemie. Przygotowywanie dokumentów z zakresu pracy kancelarii do archiwum.Obsługa systemu informatycznego ,,Emeryt".
Zakład Emerytalno - Rentowy MSW - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)
- Sporządzanie różnego rodzaju potraw, ciast, napojów, deserów,- obliczanie wartości odżywczej i energetycznej potraw,- obróbka wstępna surowców do potraw,- posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów,- inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy. Umowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym.Proponowany okres zatrudnienia: 01.06.2019 r. - 31.05.2022 r.
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZADAŃ W ZAKRESIE PROWADZENIA ZADAŃ O CHARAKTERZE KONSERWACYJNO REMONTOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE PREFEROWANE O SPECJALNOŚCI SANITARNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), UPRAWNIENIA BUDOWLANE -BRANŻA SANITARNA, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-10-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace biurowo- administracyjne
Andrzej Wienke FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA "VAMIR 1" - 2015-12-11 - Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże-Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce-Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zabierzów (małopolskie)
murowanie
Przedsiębiorstwo Budowlane Mirosław Wierzyk - 2017-05-30 - Świdnica (dolnośląskie)
nadzór nad rozbudową hali, praca na terenie Śląska
BHP "INKA" Bogdan Szaniawski - 2018-08-24 - Sosnowiec (śląskie)
Praca biurowa polegająca na prowadzeniu dokumentacji kadrowej (papierowej i elektronicznej), aktualizacji i archiwizacji dokumentów kadrowych, prowadzenie teczek akt osobowych.[Praca w zastępstwie] : I.2017 - XI.2017[Godzina zakończenia pracy] : 15:30Kontakt e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl lub telefoniczny 71 76-57-143
Jednostka Wojskowa 2644 Wrocław - 2016-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie kart zasiłkowych tych pracowników, naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne oraz składek na fundusz zdrowotny pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz inne prace związane z księgowością.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2019-02-04 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa programu kasowego, kierowanie bieżącą działalnoscią sklepu
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Zambrów (podlaskie)
przewóz rzeczy na terenie Polski
P.H.U MENAGO Młynarczyk Dariusz - 2017-01-11 - Wierzbica (lubelskie)
współorganizowanie kształcenia ucznia klasy 6 z Zespołem Aspergera
Szkoła Podstawowa nr 7 - 2019-08-26 - Ruda Śląska (śląskie)
montaż i demontaż konstrukcji budowlanych(stalowych, żelbetowych), prace zbrojarsko-ciesielsko-betoniarskie, konserwacja, naprawa, malowanie konstrukcji
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Radom (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- Instalacja urządzeń komputerowych i biurowych.- Zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania systemu informatycznego i kserograficznego w szkole.- Usuwanie usterek związanych z funkcjonowaniem sieci informatycznej.- Instalacja programów używanych przez administrację i nauczycieli oraz bieżące szkolenia według potrzeb pracowników i nauczycieli w ich obsłudze.- Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony danych przed dostępem osób nieuprawnionych.- Współpraca z nauczycielem powołanych do prowadzenia strony internetowej.- Utrzymywanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci teleinformatycznej.- Dbałość o właściwe korzystanie z tablic interaktywnych (przeglądy) - Nadzór nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem oprogramowania na poszczególnych komputerach.- Wykonywanie kopii bezpieczeństwa eksploatowanych baz danych. - Prowadzenie gospodarki sprzętem informatycznym oraz materiałami eksploatacyjnymi. - Obsługa i administracja aplikacji "uonet+" (e-dziennk) oraz nadzór nad pakietem oprogramowania "Złoty abonament Optivum". Obsługiwanie programów typu Vulcan, - Opracowanie wymagań technicznych oraz wskazanie potrzebnego sprzętu komputerowego do zakupu.- Nadzór nad pracownią informatyczną - przeglądy - pod kątem prawidłowego wykorzystania oprogramowania oraz pomoc w przygotowaniu apeli i uroczystości szkolnych. - Pomoc w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń audiowizualnych podczas imprez, uroczystości i dokonywanie nagrań na zlecenie kierownictwa Ośrodka. - Opieka nad sprzętem audio będącym na wyposażeniu KPSOSW nr 2 . - Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), aktualizacja portalu.Oferujemy:- umowę o pracę - początkowo okres próbny;- pełen etat;- świadczenia socjalne z ZFŚS;- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, nagrody jubileuszowe, "13".
KUJAWSKO-POMORSKI SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SŁABO SŁYSZĄCEJ I NIESŁYSZĄCEJ IM. G - 2019-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Lębork (pomorskie)
Opracowanie koncepcji wytworzenia falowodu do stworzenia strefy kawitacji w celu spełnienia wymogu niszczenia mikroorganizmów zgodnie z załącznikiem D2 Konwencji "System zarządzania wodą balastową (BWMS)", modelowanie procesu działania falowodu w zależności od składu filtrowanej wody balastowej ze statków, opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej bloku elektroakustycznegooraz ultradźwiękowego reaktora plazmowego do oczyszczania wody balastowej ze statków, opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej cylindrycznego falowodu do oczyszczenia wody balastowej ze statków, opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej bloku do odgazowania uzdatnionej wody po oczyszczeniu wody balastowejze statków, opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej bloku wtrysku gazu do ultradźwiękowego reaktora plazmy, do oczyszczenia wody balastowej ze statków, przeprowadzenie eksperymentalnych badań w celu określenia optymalnych parametrów pracy bloku elektroakustycznego oraz reaktora plazmowego, określenie zaleceń dotyczących parametrów roboczych kompleksu akustycznego w zależności od składu uzdatnionej wody
"ANCORA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
-przygotowanie i wysyłanie warunków handlowych, przygotowanie ofert, korespondencja z klientami, realizacja zamówień, obsluga posprzedażowa, wprowadzanie zamówień do dostawców do systemu ERP, monitorowanie stanów magazynowych na polskich dostawcach, wprowadzenie do ERP dokumentacji magazynowej, wystawianie dokumentów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa komputera i urządzeń biurowych, praca zwiazana z dostarczeniem korespondencji do urzędów na terenie miasta
KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Opolu Lubelskim - 2019-02-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- Wystawianie faktur. Odbieranie telefonów. Pomoc w dziele księgowości oraz w dziale kadr. Obsługa komputera. Prowadzenie kasy spółki. Kontakt z innymi instytucjami oraz firmami.- Wynagrodzenie: 2100 do 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy w administracji. Wymagana czynne Prawo jazdy kat. B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
Kierowca samochodu dostawczego - przewóz materiałów budowlanych (stolarka budowlana - okna drzwi itp) do odbiorców na terenie kraju.Wynagrodzenie nett0 3.000 zł
KIEŁBASA TOMASZ, F.H.U. "TOMEX" - 2017-09-07 - Paszyn (małopolskie)
Utrzymanie dokumentacji środków trwałych w księgach rachunkowych dla poszczególnych filii PMI; przeprowadzanie analizy projektów CAPEX i przygotowanie wniosków kapitalizacji; analiza środków trwałych z zapewnieniem iż rachunki są zgodne na koniec okresu; wykonywanie czynności zamknięcia na koniec okresu sprawozdawczego w celu zapewnienia terminowego i dokładnego raportowania US GAAP i statutowych sprawozdań finansowych (w tym OB i wejść RF), a także raportowanie danych finansowych do zarządu i innych instytucji zewnętrznych (statystyka); Opracowywanie i wdrażanie najlepszych praktyk i zapewnianie wsparcia innym zespołom w obszarze związanym ze środkami trwałymi. Dokumentacja środków trwałych: utrzymanie ewidencji środków trwałych (dodatki środków trwałych, rozdysponowanie, transfery, likwidacja / sprzedaż, itp .; utrzymanie struktury CAPEX) dla odpowiednich podmiotów PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowo. Należy przestrzegać wszystkich procedur wg US GAAP i ustawodawstwa rachunkowości oraz zasad i procedur PMI. Eskalacja do przełożonego okoliczności, które nie prowadzą do zdefiniowanych terminowo celów; Przygotowanie zgodnych bilansów środków trwałych miesięcznie / kwartalnie / rocznie wg Konta Pojednania Matrix, analizy sald kont oraz śledzenie zidentyfikowanych problemów; Obliczanie amortyzacji środków trwałych zgodnie z US GAAP, jak również lokalnymi przepisami ustawowymi. Wykonywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć ksiąg wg US GAAP i ustawowych przepisów prawnych danego kraju. Przygotowywanie regularnych uzgodnień różnic między US GAAP i księgami statutowymi; Przygotowanie sprawozdań finansowych wg US GAAP związanych ze środkami trwałymi w oparciu o prawo danego kraju. Przestrzeganie wszystkich wymogów prawnych, podatkowych i korporacyjnych; Monitorowanie rachunku CIP i projektów CAPEX, przygotowanie przypisania podprojektów z powiązanymi aktywami, przydzielanie ogólnych nakładów na aktywa, koordynacja z lokalnym koordynatorem projektu inżynierem/ koordynatorem aktywów aktywów w celu przygotowania propozycji kapitalizacji. Przygotowanie projekcji bilansu (RF, OB) planowanie cyklu raportów. Dostarczanie planowanych wartości kapitalizacji, planowanych przelewów wewnątrzgrupowych, sprzedaży dla stron trzecich, złomowanie i odpisy. Oszacowanie amortyzacji i różnic w US GAAP vs. Ustawy vs. Wartości podatkowe. Rozwijanie wiedzy eksperckiej w obszarze środków trwałych i Capex. Działanie jako wewnętrzny ekspert / konsultant w tej dziedzinie. Utrzymanie Dokumentowanie i stale utrzymywanie wiedzy na temat rozliczania danego procesu dla wszystkich podmiotów stowarzyszonych w zakresie SCE
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Kraków (małopolskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa klienta. Monitoring treści. Raportowanie. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże)
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Kraków (małopolskie)
Sortowanie i naprawa elementów. Praca według ściśle określonych procedur i instrukcji.Zapewnienie terminowej realizacji zadań.
QUALITY AND HUMAN SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji technicznej PPAP ( w tym: FMEA,SPC,IMDS), obsługa programu CAD/CAM, przygotowanie kart pomiarowych i nadzór nad przebiegiem procesu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "METALIMPEX" SP. JAWNA ZAWONIA - 2019-10-01 - Zawonia (dolnośląskie)
prowadzenie pojazdu, zabezpieczenie ładunku,
"FIRMA-USŁUGOWO-HANDLOWA" ROBERT KMIECIK - 2017-10-16 - Głogów (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywaniu prostych dań. Praca w godz.: 8:00-22:00. Umowa zlecenie na początek (około 160 godzin pracy miesięcznie), nastepnie umowa o pracę na czas określony. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) revela.com.pl
REVELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
- Wyliczanie opłat za emisję zanieczyszczeń do środowiska i pobór wody ze studni głębinowych na potrzeby obiektów KWP. - Prowadzenie spraw w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska przez KWP w Lublinie a także podległe jednostki terenowe oraz sporządzanie zbiorczych zestawień należności, które należy przekazać na konto Urzędu Marszałkowskiego w okresie rocznym.- Sporządzanie wniosków do właściwych organów o wydanie decyzji określających warunki, rodzaj i ilość substancji dopuszczalnych do wprowadzania do powietrza ze źródeł emisji, na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, pobór wód głębinowych oraz odprowadzanie ścieków.- Wykonywanie zestawień ilości odpadów wytwarzanych w poszczególnych wydziałach KWP w Lublinie oraz Komendach Miejskich i Powiatowych województwa lubelskiego.- Sporządzanie informacji o wyrobach zawierających azbest i przekazywanie jej do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.- Nadzór nad realizacją stałych umów oraz zleceń na wykonywanie usług związanych z ochroną środowiska a także prowadzenie ewidencji zawieranych umów.- Opracowywanie pisemnych sprawozdań o stanie realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.- Sporządzanie zbiorczego zestawienia danych o rodzajach i ilości odpadów wytworzonych w KWP w Lublinie, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania tych odpadów, które to zestawienie przekazywane jest Marszałkowi województwa.- Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętym katalogiem odpadów i listą odpadów niebezpiecznych.- Analiza rynku oferentów, kierowanie zapytań ofertowych przy zakupie usług związanych z ochroną środowiska, ppoż., sporządzenie wycen, przygotowanie wniosków, sporządzenie projektów umów, prowadzenie zapytań ofertowych, sporządzanie protokołów z otwarcia, wyboru.- Sporządzanie dokumentacji oraz uczestnictwo w organizowanych wraz z Zespołem Zamówień Publicznych postępowaniach przetargowych dotyczących zakupu usług związanych z ochrona środowiska. - Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w KWP w Lublinie oraz jednostkach podległych Policji woj. lubelskiego.- Prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew w KWP w Lublinie.- Wystawianie faktur dla firm zewnętrznych za odbiór odpadów.- Bieżąca archiwizacja dokumentów spraw załatwionych.- Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach zadań Sekcji Administracyjno - Gospodarczej nie związanych bezpośrednio z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2017-10-20 - Lublin (lubelskie)
wyksz. zawodowe,opieka nad obiektem w środku i na zewnątrz
Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego - 2018-07-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)