STARSZY REFERENT Lublin oferta pracy 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 709 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu-ustalanie należności przedmiotów zaopatrzenia i sprzętu służby mundurowej-zbieranie danych o stratach i szkodach w mieniu oraz środków bojowychudzielanie wytycznych personelowi działu mundurowego oraz środków bojowych w podległych jednostkach wojskowych-przechowywanie dokumentacji zgodnie z przepisami oraz prowadzenie dziennika wykonawcy
Data publikacji: 2020-03-13
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZBIGNIEWA HERBERTA 49, 20-468 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu-ustalanie należności przedmiotów zaopatrzenia i sprzętu służby mundurowej-zbieranie danych o stratach i szkodach w mieniu oraz środków bojowychudzielanie wytycznych personelowi działu mundurowego oraz środków bojowych w podległych jednostkach wojskowych-przechowywanie dokumentacji zgodnie z przepisami oraz prowadzenie dziennika wykonawcy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 709 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 709 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik działu logistyki
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, praca w zespoleumiejętność dobrej organizacji czasu pracyprzy wykształceniu wyższym niewymagane doświadczenie zawodoweprzy wykształceniu średnim minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
Nazwa pracodawcy: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 2 F, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVINFORMOWAĆ KANDYDATÓW, ABY POD CV ZAMIESZCZALI KLAUZULĘ:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko starszy referent w 19 Brygadzie Zmechanizowanej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 2 F
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2020
Data dodania oferty pracy: 13.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e7dd2d81e26b3de4feb7ace2ee2c4c82
Podobne oferty pracy
organizacja procesu dydaktycznego - opiekuńczo - wychowawczego, pobudzanie dzieci do kreatywności, przygotowanie rocznego planu pracy z podziałem na miesiące, typ, prowadzenie arkuszy obserwacji dziecka, itp.
Niepubliczne Przedszkole Europejska Akademia Dziecka S.C. - 2017-08-28 - Świdnica (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem pracowników,prowadzenie rozliczeń kasy, zamawianie towaru. Praca na 2 zmiany - Sklep Lewiatan w Świniarsku. Praca w godz. 6-22
PHU ,,ANDR-POL - Import Export" Andrzej Skoczeń - 2017-12-07 - Świniarsko (małopolskie)
prace murarskie i ogólnobudowlane
ADAMAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-22 - Kościan (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
programowanie aplikacji i systemow informatycznych,tworzenie systemow komputerowych, analiza wymagań systemowych
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentów, nadzór budowlany
Zakład Instalacyjno - Budowlany DAN BUD Płoniawy-Bramura - 2016-07-12 - Dłutkowo (mazowieckie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 28 - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Brzeg (opolskie)
- udział w procesach związanych z księgowością ( księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego)- codzienny kontakt z klientem w j. niemieckim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Infosys Poland Sp. z o.o. - 2020-07-23 - Łódź (łódzkie)
j.w
EY GTH POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
montaż, transport
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Poznań (wielkopolskie)
- realizacja zadań w zakresie ratowania ludzi, zwierząt, mienia i środowiska,- uczestnictwo w akcjach ratownictwa pożarowego technicznego, chemiczno ekologicznego oraz medycznego.
ANWIL S.A. - 2016-05-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
1.Obsługa sekretariatu wydziału poprzez, min. przedkładanie do dekretacji kierownictwu wydziału dokumentów i korespondencji, prowadzenia terminarza spotkań kierownictwa wydziału oraz przyjęć interesantów;2.Sporządzaniu protokołów z odpraw kierownictwa wydziału z policjantami i pracownikami, w celu zapewnienia dokumentowania obiegu informacji w zakresie zadań nałożonych na wydział; 3.Prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, delegacji służbowych oraz rejestru czasu pracy w godzinach nadliczbowych, kart ewidencji czasu pracy; 4.Przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu KSP oraz Wydziału Kadr KSP o urlopach, absencji chorobowej pracowników i policjantów Wydziału; 5.Przekazywanie pracownikowi wydziału, odpowiedzialnemu za wystawianie skierowań na badania profilaktyczne informacji o absencji chorobowej pracowników wydziału trwającej dłużej niż 30 dni;6.Prowadzenie obsługi w wydziale poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i przesyłanie dokumentów, w celu zapewnienia prawidłowego ich obiegu; 7.Prowadzenie dzienników korespondencyjnych i podawczych; 8.Wydawanie korespondencji pracownikom wydziału; 9.Koordynowanie procesu sprawdzania i rozliczania spraw ostatecznie zakończonych wwydziale, w celu przekazania ich do komórki organizacyjnej właściwej ws. archiwum; 10.Prowadzenie dzienników WKT 111 oraz rejestru aktów prawnych; 11.Rejestrowanie, kompletowanie, prawidłowe przechowywanie oraz bieżące zapoznawaniepracowników wydziału z aktami prawnymi oraz i sukcesywna ich aktualizacja; 12.Rejestrowanie, kopertowanie i wpisywanie w odpowiednie rejestry poczty przeznaczonej do wysłania; 13.Zanoszenie wysyłki na Pocztę Specjalną i kompletowanie wykazów przesyłek odbieranych z Poczty Specjalnej KSP; 14.Roznoszenie poczty po wydziałach KSP; 15.Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 16.Sporządzanie odpisów, wyciągów pism i dokumentów oraz przedkładanie ich Naczelnikowi wydziału, celem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem; 17.Nadzór nad pieczęciami używanymi w sekretariacie i kancelarii wydziału; 18.Kompletowanie akt ostatecznie załatwionych w teczkach zagadnieniowych, po uprzednim naniesieniu adnotacji w dzienniku korespondencyjnym; 19.Gromadzenie teczek zagadnieniowych, z aktami spraw ostatecznie załatwionych; 20.Archiwizowanie dokumentacji przekazanej przez pracowników wydziału, sporządzanie zbiorczych spisów akt kategorii A i B przekazanych przez pracowników WIR KSP; 21.Przekazywanie do WOINiA akt jawnych ostatecznie zakończonych po upływie roku przechowywania w kancelarii zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 22.Sporządzanie protokołów brakowania akt kategorii BC; 23.Rozliczanie się z przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ), sklasyfikowanejzgodnie z instrukcją kancelaryjną; 24.Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszylub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 25.Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 26.Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przezwszystkich pracowników Wydziału; 27.Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 28.Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Komenda Stołeczna Policji - 2021-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Szerzenie kultury, organizacja imprez, konkursów, prowadzenie kółek zainteresowań
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2021-04-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "CZA-TA" Niciak Spółka Jawna - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
umiejętność szalowania ścian szalunkami systemowymi
"DAN-BUD" USŁUGI BUDOWLANEADAM KRZESIMOWSKI - 2018-03-01 - Boiska (mazowieckie)
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu.Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi w programie hotelowym „Chart” i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia.Obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy fiskalnej, terminala, komputera oraz innych urządzeń biurowych. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-13.
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie - 2017-04-13 - Ustka (pomorskie)
pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
prowadzenie ewidencji księgowej Spółki, prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, dekretowanie dokumentów księgowych i wprowadzanie do programu finansowo-księgowego, prowadzenie kasy, prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie sekretariatu
TELZAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Zambrów (podlaskie)
Praca polega na obsłudze maszyn, które myją części po procesie produkcji, transport części, obsługa i konserwacja maszyn myjących, dbanie o określony obszar roboczy.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Osoba na tym stanowisku: - prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, - prowadzi kontrole obiektów i robót budowlanych, - sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne oraz inne dokumenty pokontrolne, - analizuje skontrolowane sprawy w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2021-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z naprawą i konserwacją urządzeń sprzętu łączności
Jednostka Wojskowa 4224, Warsztaty Techniczne Bydgoszcz ( 1 Regionalna Baza Logistyczna ) - 2016-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Otwierania i zamykanie szkoły - obsługa systemu alarmowego2. Czuwanie nad bezpieczeństwem obiektów szkoły codzienny obchód wszystkich kondygnacji szkoły oraz pawilonu i zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości3. Kontrolowanie sprawności instalacji wodnej i kanalizacyjnej we wszystkich obiektach szkolnych4. Czuwanie nad bezpieczeństwem pożarowym obu budynków szkolnych i całego terenu szkoły5. Sprzątanie i utrzymywanie w czystości chodników przylegających do ogrodzenia terenu szkoły oraz dziedzińca i chodników na terenie szkoły6. Sprzątanie i utrzymywanie w czystości trawników (koszenie trawy, grabienie liści), kwietników, żywopłotów, czyszczenie krzewów na terenie szkoły7. Kontrola kontenera na śmieci, zapełnianie8. Odśnieżanie terenu i posypywanie piaskiem chodników przylegających do terenu szkoły oraz chodników i dziedzińca na terenie szkoły9. Nadzór nad sprawnością techniczną: drzwi, okien, ich zamknięć mebli szkolnych i wyposażenia szkoły i zgłaszanie usterek konserwatorowi10. Dozorowanie budynku Szkoły w godzinach popołudniowych pilnowanie, aby osoby obce nie przebywały na terenie Szkoły11. Zwracanie uwagi na bezpieczeństwo dzieci12. Podgląd monitoringu13. Prowadzenie dokumentacji wejść i wyjść14. Wydawanie kluczy do sal15. Udzielanie wstępnych informacji rodzicom i uczniom, kierownie interesantów do sekretariatu szkoły
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 3 im. Juliusza Zarębskiego w Warszawie - 2019-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
montaż podzespołów elekrycznych w maszynach produkcji ECKERT, rozwiązywanie problemów technicznych
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Legnica (dolnośląskie)
Obróbka drewna.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie , podawanie potraw, napojów i deserów z zakresu kuchni indyjskiej
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odbieranie telefonów, wykonywanie wycen, obsługa biura i sprzedaży internetowej
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2017-03-30 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, prowadzenie miesięcznych analiz, analiza ryzyka, kontrola prowadzonych operacji finansowych w firmie.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Kraków (małopolskie)