STARSZY REFERENT KANCELARII TAJNEJ SEKCJI WYDZIAŁU OCHRONY INFORMACJI Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY REFERENT KANCELARII TAJNEJ SEKCJI WYDZIAŁU OCHRONY INFORMACJI
Wynagrodzenie: od 1 873,84 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego, sprawnego oraz terminowego obiegu otrzymywanej i wysyłanej dokumentacji niejawnej, właściwej jej ewidecji oraz prowadzenia, w oparciu o obowiązujące przepisy, urządzeń ewidencyjnych służących do ewidencjonowania dokumentów zawierających informacje niejawne, - prowadzenie innej dokumentacji, związanej z działalnością i funkcjonowaniem kancelarii tajnej, w celu zapewnienia realizacji zadań przez kancelarię,- sprawdzanie prawidłowości wykonywania dokumentacji niejawnej przez poszczególnych wykonawców merytorycznych w tym oznaczania materiałów, umieszczania na nich klauzuli tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności w celu zapewnienia właściwego sposobu wykonywania dokumentacji niejawnej,- przestrzeganie zasad archiwizacji dokumentacji, w tym prawidłowego formowania przez wykonawców merytorycznych teczek akt, a w przypadku stwierdzenia naruszeń formalnych odmowa ich przyjęcia, w celu zapewnienia właściwej ich klasyfikacji oraz prawidłowości ich archiwizacji,- ewidencja, przechowywanie aktów normatywnych wydanych przez Komendanta Głównego Straży Granicznej w celu zapewnienia prawidłowego obiegu otrzymywanych oraz wytworzonych aktów normatywnych,- wykonywanie czynności doradczych w zakresie problematyki związanej z wytwarzaniem dokumentacji niejawnej w celu egzekwowania od wykonawców merytorycznych przestrzegania obowiązujących przepisów dot. spełniania wymogów formalnych wytwarzanych dokumentów zawierających informacje niejawne, w celu zapewnienia właściwego sposobu wykonywania dokumentacji służbowej,- wydawanie, przyjmowanie oraz przechowywanie depozytów służących do przechowywania dokumentów udostępnionych funkcjonariuszom i pracownikom, przez okres, niezbędny do załatwienia sprawy związanej z dostępem do tych dokumentów w celu zapewnienia właścicwej ochrony informacji niejawnych,- egzekwowanie zwrotu materiałów do kancelari tajnej oraz kopiowanie materiałów niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
Data publikacji: 2016-05-27
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego, sprawnego oraz terminowego obiegu otrzymywanej i wysyłanej dokumentacji niejawnej, właściwej jej ewidecji oraz prowadzenia, w oparciu o obowiązujące przepisy, urządzeń ewidencyjnych służących do ewidencjonowania dokumentów zawierających informacje niejawne, - prowadzenie innej dokumentacji, związanej z działalnością i funkcjonowaniem kancelarii tajnej, w celu zapewnienia realizacji zadań przez kancelarię,- sprawdzanie prawidłowości wykonywania dokumentacji niejawnej przez poszczególnych wykonawców merytorycznych w tym oznaczania materiałów, umieszczania na nich klauzuli tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności w celu zapewnienia właściwego sposobu wykonywania dokumentacji niejawnej,- przestrzeganie zasad archiwizacji dokumentacji, w tym prawidłowego formowania przez wykonawców merytorycznych teczek akt, a w przypadku stwierdzenia naruszeń formalnych odmowa ich przyjęcia, w celu zapewnienia właściwej ich klasyfikacji oraz prawidłowości ich archiwizacji,- ewidencja, przechowywanie aktów normatywnych wydanych przez Komendanta Głównego Straży Granicznej w celu zapewnienia prawidłowego obiegu otrzymywanych oraz wytworzonych aktów normatywnych,- wykonywanie czynności doradczych w zakresie problematyki związanej z wytwarzaniem dokumentacji niejawnej w celu egzekwowania od wykonawców merytorycznych przestrzegania obowiązujących przepisów dot. spełniania wymogów formalnych wytwarzanych dokumentów zawierających informacje niejawne, w celu zapewnienia właściwego sposobu wykonywania dokumentacji służbowej,- wydawanie, przyjmowanie oraz przechowywanie depozytów służących do przechowywania dokumentów udostępnionych funkcjonariuszom i pracownikom, przez okres, niezbędny do załatwienia sprawy związanej z dostępem do tych dokumentów w celu zapewnienia właścicwej ochrony informacji niejawnych,- egzekwowanie zwrotu materiałów do kancelari tajnej oraz kopiowanie materiałów niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 873,84 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
1873,84 zł + dodatek za wysługę lat ( od 5 % do 20 % )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT KANCELARII TAJNEJ SEKCJI WYDZIAŁU OCHRONY INFORMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 873,84 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne :- wykształcenie średnie,- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,- umiejętność obsługi komputera,Wymagania pożądane :- 6-miesięczne doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku,- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - umiejętność pracy w zespole,- dokładność,- skrupulatność, - komunikatywność,- dyspozycyjność,
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy ze wszystkich zakończonych okresów zatrudnienia, kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.05.2016
Oferta pracy ważna do: 03.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem); zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5+ lat na stanowisku Managera projektu lub pokrewnym związanym z obszarem IT, w tym: doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum jest koniecznością; doświadczenie w zarządzaniu zespołu projektowego; doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z tworzenie oprogramowania pozwalające na zrozumienie cyklu tworzenia oprogramowania. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie i nadzorowanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz metodologii zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.) będzie dodatkowym atutem; znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych- będzie dodatkowym atutem; silne zaplecze techniczne znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models będzie dodatkowym atutem; bardzo dobre zrozumienie SDLC; wiedza i doświadczenie w obszarze usług bezpieczeństwa IT w szczególności do weryfikacji tożsamości oraz zarządzanie dostępem do danych, kontrola dostępu do danych oraz innych usług związanych z bezpieczeństwem IT; niezależność, systematyczność, zorganizowanie, zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji, znajomość data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne będzie dodatkowym atutem. Znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) będzie dodatkowym atutem. Certyfikaty IREB oraz IIBA będzie dodatkowym atutem. Znajomość procesu ITIL w szczególności: Incident, Change, Release oraz Configuration Management. Znajomość JIRA. Biegłe posługiwanie się MS project jest koniecznością. Doświadczenie i wiedza zakresu metodologii zarządzania projektami (planowanie, ustalanie zakresu, czasu, harmonogramu, budżetu etc) zgodnie z obraną metodologią. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest koniecznością.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
Udział w zadaniach kontrolno-analitycznych w zakresie prowadzenia eksploatacji urządzeń i instalacji energetycznych w jednostkach wojskowych na terenie Polski południowo-wschodniej.Opiniowanie dokumentacji technicznej w zakresie elektroenergetycznym. Prowadzenie szkoleń nieetatowych energetyków jednostek wojskowych, prowadzenie doradztwa technicznego oraz popularyzowanie zasad racjonalnego gospodarowania paliwami i energią.
Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
jw.
Komenda Stołeczna Policji - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na automatach CNC, wykonywanie detali zgodnie z rysunkiem technicznym; samokontrola
AMEK Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-05-09 - Popowo (wielkopolskie)
KOMUNIKACJA Z ZESPOŁEM PROJEKTOWYM;PRZYGOTOWANIE PRZYPADKÓW TESTOWYCH I TEST PLANÓW ZGODNIE Z DOSTARCZONYMI WYMAGANIAMI;TWORZENIE TESTÓW AUTOMATYCZNYCH, BUDOWANIE FRAMEWORKÓW DO TESTÓW AUTOMATYCZNYCH;WYKONYWANIE TESTÓW, POTWIERDZENIE JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA PRZEZ OFICJALNY SIGN OFF, DOSTARCZANIE STATUSÓW RAPORTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku Starszy Inżynier Oprogramowania (Senior Software Engineer) wymaga znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, kontaktowania się z organami spółki matki oraz powiązanych spółek w ramach grupy kapitałowej. Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Inżynier Oprogramowania (Senior Software Engineer)ma za zadanie m.in: - projektowanie i rozwijanie aplikacji oraz narzędzi dla różnych klientów, - bieżące wsparcie w zakresie rozwoju i utrzymania aplikacji C#, - budowanie i weryfikacja planów testowych oraz partycypacja w rewizji kodu, -analiza wpływu nowego kodu.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa tokarek/frezarek manualnych, produkcja elementów(częściej) do maszyn typu wały, koła, pokrywy, tuleje, wykonywanie czynności konserwacyjnych, naprawczych w obszarze utrzymania ruchu, zabezpieczanie jakości urządzeń i narzędzi
Petralana SA - 2018-03-09 - Bytom (śląskie)
Administrowanie systemami operacyjnymi zainstalowanymi na stacjach roboczych, sprawowanie nadzoru nad serwerami i urządzeniami dostępowymi, konserwowanie i naprawa drobnych uszkodzeń w sprzęcie informatycznym, prowadzenie szkoleń dla użytkowników, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, utrzymanie w sprawności technicznej systemów łączności.
Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu - 2018-06-18 - Lubań (dolnośląskie)
naprawy lakiernicze
AUTO SERWIS TOMASZ NOWAK - 2017-07-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
montaż instalacji hydraulicznych i wentylacyjnych
Systemy klimatyzacji i pomp ciepła SYSTEM FREE - 2018-08-02 - Sławsko (zachodniopomorskie)
-Wyższy poziom zaawansowania w śledzeniu incydentów w celu ochronnym; -Wdrażanie niestandardowych zmian, rozwiązań; -Wdrażanie zmian w środowiskach sieciowych klientów; -Przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian; -Przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pobieranie środków pieniężnych, dokonywanie wypłat, przyjmowanie wpłat, prowadzenie rejestrów.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-04-22 - Świętoszów (dolnośląskie)
szycie pokrowców na meble
PLATAN MEBLE Sp. Zo.o. - 2016-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Montaż instalacji elektrycznych, układanie kabli, diagnozowanie i usuwanie awarii urządzeń mechanicznych i ich podzespołów, podłączenie urządzeń elektrycznych (oświetlenie, włączniki, przełączniki)
Elektroinstal Andrzej Smardzewski Sp. J. - 2016-05-19 - Płock (mazowieckie)
obsługa klientów firmy International Paper, realizacja składanych zamówień, współpraca a innymi oddziałami firmy w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi klienta, planowanie dostaw i transportu, planowanie produkcji, poprawne fakturowanie, wsparcie w procesie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie update'ów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ewidencji
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
montaż instalacji i urządzeń sanitarnych
SIB INWESTYCJE SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
AKADEMIA MALUSZKA SŁODKI BOBASEK S.C. - 2016-09-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food
"KRA-BIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-22 - Kłobuck (śląskie)
Pakowanie elementów; Obsługa linii produkcyjnej
OTTO WORK FORCE SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z Statutem Powiatu Kartuskiego, Regulaminem Organizacyjnym Starostwa, Regulaminem Pracy, Instrukcją kancelaryjną dla organów powiatu oraz aktami obowiązującymi w Wydziale Komunikacji2. Pomoc przy przyjmowaniu oraz wysyłce korespondencji dla potrzeb Wydziału oraz uzupiełnienie spraw w bazie danych w Wydziale Komunikacji3. Udzielanie Pomocy:1) prowadzeniu rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców i instruktorów praw jazdy,2) przy czynnościach związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawaniem pozwoleń czasowych, tablic rejestracyjnych oraz znaków legalizacyjnych i nalepek kontrolnych,3) przy wydawaniu kart parkingowych dla inwalidów,4) przy rejestrowaniu pojazdów oraz przy wydawaniu tych dokumentów,5) przy wydawaniu stosownych zaświadczeń potwierdzających dane pojazdu i właściciela,6) przy wydawaniu licencji na przewóz osób pojazdem osobowym oraz zaświadczeń na publiczny transport zbiorowy,7) archiwizacja dokumentów komunikacyjnych, a przede wszystkim akt kierowców pojazdów,8) przy wprowadzaniu danych w systemie elektronicznympn. Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców oraz przy zamieszczaniu danych dot. przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w Portalu starosty prowadzonego przez Polską Wytwórnię Papierów wartościowych S.A.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kartuzy (pomorskie)
praca na jednostce rybackiej
Agmar Fish Agnieszka Toporowicz-Suwała Mariola Szewczyk Spółka cywilna - 2018-04-06 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac konserwatorskicj i naprawczych na terenie szkoly. Dbanie o porzadek na terenie pomieszczen szkolnych, boiska i terenu szkolnego.
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim - 2016-02-05 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Naliczanie uposażenia oraz innych świadczeń pieniężnych dot. funkcjonariuszy; Sporządzanie listy płac na podstawie dokumentów źródłowych, dokonywanie sprawdzenia przelewów dot. wypłaconych należności ze zbiorczych poleceń przelewów, w tym wartościowo i ilościowo oraz przenoszenie ich do programu Videotel; Prowadzenie ewidencji i uzgadnianie wydatków w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego i składki zdrowotnej; Sprawdzanie wydanych decyzji ze stanem faktycznym oraz z danymi w systemie informatycznym oraz weryfikacja stanu zatrudnienia ze stanem osobowym jednostek organizacyjnych; Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla funkcjonariuszy; Realizowanie potrąceń z uposażeń funkcjonariuszy, potrącanie naliczonych kwot i przekazywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie egzekwowanych zajęć komorniczych i sądowych funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej; Prowadzenie kart uposażeń funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej; Sporządzanie i prowadzenie ewidencji dowodów księgowych dotyczących wypłat dla funkcjonariuszy.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-04-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Produkowanie testów technicznych, testów biznesowych, zbieranie i dokumentowanie wymagań, konfiguracja środowiska, udział w projektowanniu, kodowaniu, wykonywaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
DORĘCZANIE PRZESYŁEK , SPRZEDAŻ WYBRANYCH TOWARÓW I USŁUG.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY - URZĄD POCZTOWY PILZNO
Poczta Polska S.A. - 2016-07-12 - Pilzno (podkarpackie)
Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiazywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarzadzania transakcjami rynkowymi;
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)