STARSZY REFERENT DS. TECHNICZNYCH W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ Tczew oferta pracy KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TCZEWIE
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. TECHNICZNYCH W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na temat oferty pracy, wymagania oraz proces rekrutacji dostępne na stronie: https://ssdip.bip.gov.pl/joboffers/view/8682Zainteresowani proszeni są o składanie dokumentów w terminie do dnia 30 kwietnia 2019 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem Oferta pracy na Starszego Referenta ds. technicznychw Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie ul. Lecha 11, sekretariat Komendy (parter)lub drogą pocztową pod adresem Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie ul. Lecha 11, 83-110 Tczew. Dla dokumentów przesłanych pocztą obowiązuje data wpływu dokumentacji do tut. Komendy.
Data publikacji: 2019-04-16
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TCZEWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lecha 11, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na temat oferty pracy, wymagania oraz proces rekrutacji dostępne na stronie: https://ssdip.bip.gov.pl/joboffers/view/8682Zainteresowani proszeni są o składanie dokumentów w terminie do dnia 30 kwietnia 2019 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem Oferta pracy na Starszego Referenta ds. technicznychw Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie ul. Lecha 11, sekretariat Komendy (parter)lub drogą pocztową pod adresem Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie ul. Lecha 11, 83-110 Tczew. Dla dokumentów przesłanych pocztą obowiązuje data wpływu dokumentacji do tut. Komendy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DS. TECHNICZNYCH W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje: https://ssdip.bip.gov.pl/joboffers/view/8682
Nazwa pracodawcy:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TCZEWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Lecha 11, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://ssdip.bip.gov.pl/joboffers/view/8682
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Lecha
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: http://www.straz.tczew.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 17.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ca76a9548f7d575ae6b52b48d3bdcaf
Podobne oferty pracy
Starszy technik Zespołu Dyżurnych Wydziału Prewencji KPP
kontakt przez OHP - 2016-01-07 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa klientów.
KRYSTYNA TOMASZEWSKA - 2018-12-18 - Chełm (lubelskie)
umiejętność posługiwania się językiem oprogramowania; tworzenie oprogramowania; testowanie oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kraków (małopolskie)
wykładanie towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: wyższe lub średnie; doświadczenie w sprzedaży produktu; umiejętność kontaktu z klientem, komunikatywność; zakres obowiązków: wsparcie działu handlowego i sieci partnerów w zakresie sprzedaży oprogramowania; śledzenie potrzeb rynkowych i działań konkurencji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Gliwice (śląskie)
- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy, długości i czasu,- prowadzenie Punktu Obsługi Klienta,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania,- sporządzanie sprawozdań,- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Legalizacji. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie innymi pracownikami i ich pracą, delegowanie zadań i ocena poprawności ich wykonywania. Obsługa klienta ukraińskojęzycznego i rosyjskojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
1. Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji analitycznej / funkcjonalnej,2. Recenzowanie i formalne zatwierdzanie dokumentacji testów IT (scenariusze, plany testow),3. Procesowanie incydentów/problemów w ramach trzeciej linii wsparcia (błędy użytkowników ze środowiska produkcjynego),4. Analiza / szacowanie wpływu zmian na procesy biznesowe, system, użytkowników,5. I inne zadania przydzielone przez przełożonego nie będące sprzecznymi z obowiązującym prawem.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
prace konserwatorskie
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach Oddział Zamiejscowy w Łobzie - 2017-10-05 - Łobez (zachodniopomorskie)
1. Przygotowanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,2. Prowadzenie ewidencji księgowej wpływów i wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową,3. Przygotowywanie przelewów bankowych oraz współpraca z bankami,4. Sporządzanie wniosków o refundacje w ramach programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia,5. Obsługa programu Płatnik,6. Sporządzenie sprawozdań finansowych, 7. Ustalanie zobowiązań wynikających z zawartych umów,8. Ustalanie zobowiązań wobec ZUS i US,9. Uzgadnianie kont analitycznych i syntetycznych,10. Ewidencja księgowa nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-24 - Płock (mazowieckie)
produkcja szyb i okien, łamanie tafli szkła, obsługa maszyn,foliowanie, pakowanie
AXELL POLSKA 2004 Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Poznań (wielkopolskie)
-kwalifikacja i rejestrowanie korespondencji,-prowadzenie spraw związanych z zasobem akt emerytalno-rentowych,-prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami,-obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
e-mail:budownictwo (at) gasz.pl
Zakład Remontowo Budowlany Joachim Gasz - 2016-04-04 - Zdzieszowice (opolskie)
Główne obowiązki:- dokonywanie bieżącego podziału wydrukowanych z systemu NBE przelewów dochodów Skarbu Państwa na poszczególne tytuły- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie źródłowych dowodów księgowych zgodnie z przyjętym dla Urzędu planem kont oraz klasyfikacją budżetową- analizowanie zapisów księgowych na poszczególnych kontach w powiązaniu z klasyfikacją budżetową - dokonywanie na bieżąco kontroli zgromadzonych na rachunku bankowym środków z tytułu dochodów Skarbu Państwa w terminach wynikających z przepisów prawa- analizowanie i uzgadnianie kont budżetowo-analitycznych z syntetycznymi oraz czuwanie nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań z tytułu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie faktur sprzedaży- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania dochodów - sporządzanie na podstawie rejestru sprzedaży miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz informacji w formie Jednolitego Pliku KontrolnegoWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie, modyfikowanie procesów technologicznych zgodnie z zamówieńiem, bezpośrednie kontakt z zespołem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
jw.
Wojskowe Biuro Historyczne - 2017-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
DO UZGODNIENIA
DOL-MAX SZLIFMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-20 - Rzeszów (podkarpackie)
-Analiza wyników zgodnie ze standardami, łącznie z informacją zwrotną z kontroli wyceny -Składanie okresowych zwrotów-Cele dotyczące poprawy skuteczności i kontroli będą uzgodnione i monitorowane-Sprawdzenie czy przypisane procesy zostały zakończone w terminach i w sposób efektywny zapewniając spójność i dokładność-Dostarczanie Informacji na temat składek i zachowań poszczególnych osób regularnie-Dostarczanie i otrzymywanie informacji zwrotnych od kierownika linii co najmniej raz na kwartał-Wysokiej jakości praca zespołowa z innymi zespołami ds. Kontroli produktów i zespołów kontroli produktów -Roczny przegląd audytu wewnętrznego który ustali, czy zespół jest w pełni zgodny z globalnymi rynkami FIM-Działanie z wysokim poziomem uczciwości, zrachowaniami i osiągnięciami w stosunku do standardów etycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Kraków (małopolskie)
montaż konstrukcji stalowych, montaż urzadzeń przemysłowych, przygotowanie surowców do montażu, szlifowanie, obróbka metali wg otrzymanych zleceń są to np.: silosy, przenośniki, linie technologiczne
Konrem MET Sp.z o.o. - 2018-02-16 - Jastrząb (mazowieckie)
Praca w pizzerni.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:prowadzenie ewidencji pomocniczej korespondencji wchodzącej do Wydziału, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;wysyłanie, odbieranie i ewidencjonowanie telegramów przychodzących oraz wychodzących z Wydziału, w celu zapewnienia terminowości realizowanych zadań Wydziału oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;archiwizowanie dokumentów gromadzonych w wydziale, w celu terminowego przekazywania dokumentów do archiwum;wprowadzanie oraz bieżące uzupełnianie danych osobowych i nieobecności w służbie oraz pracy do ewidencji komputerowej, w celu zapewnienia i dostarczenia aktualnych danych w przedmiotowej sprawie;techniczne opracowywanie oraz wykonywanie dokumentów kadrowych, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań Wydziału.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na parterze;możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:posiadanie wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych;umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych;terminowość, dokładność, umiejętność pracy w zespole;komunikatywność;systematyczność;posiadanie min. 3 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykształcenie średnie administracyjne;posiadanie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych;posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;posiadanie min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w kadrach.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-07-08 - Racibórz (śląskie)
obsługa faksu, skanera, komputera, poczty elektronicznej, odbieranie korespondencji, odpowiadanie na korespondencję
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Święta Anna (śląskie)
-zarządzanie ryzykiem i problemami poprzez odpowiednie śledzenie i zaangażowanie kluczowych członków zespołu programu/projektu, stosownie do potrzeb-pomoc w opracowaniu i monitorowaniu dobrze zdefiniowanego planu projektu, identyfikacja kluczowych kamieni mailowych i pomoc w przydzielaniu obowiązków/zadań-zapewnianie wsparcia w celu zapewnienia, że zespół projektowy postępuje zgodnie ze wszystkimi procesami zapewnienia jakości i standardowymi narzędziami-zapewnianie wytwarzania produktów o wysokiej jakości (dobrze skonstruowanych, wnikliwych bez błedów)
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Kraków (małopolskie)
Lepienie pierogów i przygotowywanie półproduktów
KOPI DOMINIK PAWLAK - 2015-11-27 - Sopot (pomorskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Budownictwo drogowe. Wymagane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-14:00) (Tel. 32-204-04-42, 32-203-51-23) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 193, 40-153 Katowice) lub e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w charakterze kucharza. Praca w godzinach 11-23. Wysokość wynagrodzenie uzależniona od doświadczenia i umiejętności kandydata
BUS-CENTRUM - 2016-07-01 - Opole (opolskie)
Przeprowadzanie doświadczeń w ramach prowadzonych projektów badawczychOptymalizacja metod badawczychOpracowywanie uzyskanych wyników badań i ich raportowanieObsługa aparatury będącej na stanie laboratoriumPomoc w opracowywaniu SOPów dla procesów laboratoryjnychPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Zgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze labora
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzegania przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Praca w godz. 7-15.Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2018-02-22 - Opole (opolskie)