STARSZY REFERENT DO SPRAW ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I WYCHOWAWCZYCH Stegna oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stegna
Stanowisko: STARSZY REFERENT DO SPRAW ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Przyjmowanie wniosków osób ubiegających się o: świadczenia rodzinne, świadczenie wychowawcze, zasiłek dla opiekuna, oraz prowadzenie w tych sprawach postępowań administracyjnych. 2. Rejestrowanie powyższych wniosków, weryfikacja wniosków, załączników, przygotowywanie iprzedkładanie Kierownikowi projektów decyzji administracyjnych, pism i postanowień zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Przygotowywanie korespondencji oraz dokumentów związanych z przyznanymi świadczeniami. 4. Prowadzenie całości dokumentacji związanej z realizacją świadczeń. 5. Prowadzenia wszystkich zadań w systemie komputerowym. 6. Zastępowanie innych pracowników Ośrodka w sprawach o świadczenia realizowane przez ośrodek pomocy społecznej w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych, dodatków mieszkaniowych oraz pomocy społecznej. 7. Prowadzenie korespondencji wychodzącej (skierowanej do klientów oraz instytucji zewnętrznych). 8. Sporządzanie list wypłat świadczeń, okresowych zestawień, sprawozdań. 9. Wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych.Pełna treść ogłoszenia wraz z załącznikami znajduje się na stronie https://gopsstegna.bip.gov.pl/search/joboffers/
Data publikacji: 2021-04-30
Lokalizacja: Stegna (pomorskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stegna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Przyjmowanie wniosków osób ubiegających się o: świadczenia rodzinne, świadczenie wychowawcze, zasiłek dla opiekuna, oraz prowadzenie w tych sprawach postępowań administracyjnych. 2. Rejestrowanie powyższych wniosków, weryfikacja wniosków, załączników, przygotowywanie iprzedkładanie Kierownikowi projektów decyzji administracyjnych, pism i postanowień zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Przygotowywanie korespondencji oraz dokumentów związanych z przyznanymi świadczeniami. 4. Prowadzenie całości dokumentacji związanej z realizacją świadczeń. 5. Prowadzenia wszystkich zadań w systemie komputerowym. 6. Zastępowanie innych pracowników Ośrodka w sprawach o świadczenia realizowane przez ośrodek pomocy społecznej w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych, dodatków mieszkaniowych oraz pomocy społecznej. 7. Prowadzenie korespondencji wychodzącej (skierowanej do klientów oraz instytucji zewnętrznych). 8. Sporządzanie list wypłat świadczeń, okresowych zestawień, sprawozdań. 9. Wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych.Pełna treść ogłoszenia wraz z załącznikami znajduje się na stronie https://gopsstegna.bip.gov.pl/search/joboffers/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DO SPRAW ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stegna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2210
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stegna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne : 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 6. Wykształcenie wyższe lub średnie oraz minimum 2 letni staż pracy. 7. Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o pomocy społecznej, o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, o pracownikach samorządowych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw kodeksu postępowania administracyjnego.Wymagania dodatkowe: 1. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. 2. Umiejętność analizy dokumentów, logicznego myślenia, pracy w zespole, korzystania zprzepisów prawa. 3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office, Open Office. 4. Odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, komunikatywność. 5. Znajomość systemów: SYGNITY SW i SR, SEPI, POMOST STD, ePUAP, Emp (at) tia 6. Odporność na stres.INNE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.WARUNKI ZATRUDNIENIA: 1. Praca w pełnym wymiarze godzin. 2. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie, ul. Wojska Polskiego 12. 3. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę. 4. Praca administracyjno - biurowa związana z obsługą komputera i urządzeń biurowych, przy sztucznym oświetleniu. 5. Praca przy komputerze przekraczająca 4 godziny. 6. Praca związana z obsługą interesantów, w narażeniu na stres, wymagająca wysiłku umysłowego i koncentracji.DODATKOWE INFORMACJE: 1. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po tym terminie zostaną odesłane na adres kandydata. 2. Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji można odebrać osobiście w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie-w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty w ww. terminie ulegną zniszczeniu. 3. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu z ważnych przyczyn.
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stegna
danePracodawcy_nip: 5782398946
danePracodawcy_regon: 170047751
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły) istaż pracy. 4. Kserokopia innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach iumiejętnościach. 5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, o niekaralności, o dobrym stanie zdrowia. 6. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 7. Klauzula informacyjna.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys/ CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282) i odręcznie podpisane. Brak własnoręcznego podpisu na ww. dokumentach pod klauzulą powoduje niespełnienie wymagań formalnych.Pełna treść ogłoszenia wraz z załącznikami znajduje się na stronie https://gopsstegna.bip.gov.pl/search/joboffers/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 11.05.2021r., Godziny : do 10:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: nowodworski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2210
Gmina pracodawcy: Stegna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Stegna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0157871
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.04.2021
Oferta pracy ważna do: 11.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54853249ad951937b963163a2445977c
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Niepubliczne przedszkole Integracyjne "Dom Rozwoju Przedszkolaka PROMYCZEK" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Radziechowice Pierwsze (łódzkie)
Wykonywanie prac na stanowisku: spawanie elektryczno - gazowe, w tym praca na wysokości, naprawa maszyn, montaż i demontaż maszyn i urządzeń, wymiana matryc i wykrojników
"SKLEJKA-PISZ" PAGED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-30 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Planowanie i organizacja pracy podległych pracowników, nadzór nad przeprowadzaniem inspekcji, konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń, instalacji i systemów technicznych budynku z należytą starannością i sumiennością, zgodnie z wytyczonym harmonogramem w określonym zakresie przedmiotowym i czynności serwisowych, nadzór nad gospodarowaniem powierzonymi materiałami, urządzeniami i narzędziami, rygorystyczne przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz nadzór w tym zakresie nad podległym pracownikami oraz podwykonawcami.Praca w godz. 8:00 - 16:15Zatrudnienie na okres 3 lat
LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o. - 2019-11-25 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
-przeprowadzanie kontroli warunków pracy (służby), przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) w Oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, a także sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę stanu warunków pracy;-uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), a także w pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy (w słubiw) oraz udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomy realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby;-udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą w opracowywyaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;-doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby;-udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budwanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części, oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w róznych obiekatch. Dobieranie odpowiednich przekrojów i typów przewodów przy przebudowie instalacji. Instalowanie dodatkowych punktów zasilania, diagnozowanie stanu technicznego instalacji na podstawie oględzin i pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:udział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji dotyczącej udziału jednostki wojskowej w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym i likwidacji ich skutków oraz funkcjonowania wzmocnienia służby dyżurnej;udział w opracowaniu i aktualizacji dokumentacji służby dyżurnej JW.;udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego;udział w przygotowywaniu przedsięwzięć dotyczących szkolenia JW;udział w opracowywaniu koncepcji oraz dokumentacji planistycznej ćwiczeń w JW. udział w opracowaniu i prowadzeniu dokumentacji planowania i rozliczania działalności bieżącej, zgodnie z wymogami instrukcyjnymi na podstawie obowiązujących dokumentów normatywnych;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności komórki wewnętrznej JW.udział w opracowaniu dokumentacji planistycznej, meldunków, zestawień z zakresu.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
spawanie metodą Mig Mag i elektryczną
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE USŁUGOWO-HANDLOWE "ZELIAŚ" LESZEK ZELIAŚ I SYLWESTER ZELIAŚ SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-03 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; komunikatywność, zaangażowanie; telefoniczna obsługa klienta, prace biurowe, obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BIURO FINANSOWO HANDLOWE PROFES LEX S.C. ROBERT MAREK, GRZEGORZ RATAJ, MARCIN WYSOCZAŃSKI-JANKOWICZ - 2017-05-31 - Gliwice (śląskie)
-
Konrad Pluskota Firma Handlowo -Usługowa ELKON - 2016-12-01 - Pianowo (wielkopolskie)
selekcja piskląt indyczych względem płci
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Frednowy (warmińsko-mazurskie)
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal), w szczególności: zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja mebli, montaż mebli
MEBELHAUS ŁUKASZ WRZESZCZ - 2017-03-24 - Zakrzewo (wielkopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
EPAM Systems Poland - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Transport towaru na terenie Polski
P.P.H.U "ART TRANS" ARTUR PALIMONKA - 2016-07-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- ustalanie prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, w tym opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym zakresie- prowadzenie egzekucji z ww. świadczeń- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej z funduszu świadczeń socjalnych- prowadzenie teczek akt emerytalnych
kontakt przez PUP - 2020-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
- praca w zespole projektowym nad udoskonaleniem aplikacji - tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań na skalę światową- zapewnienie gotowości serwisowej dla samochodów ciężarowych w aplikacjach na platformach : IBM iSeries i JAVA- analizowanie, diagnostyka oraz rozwiązywanie problemów na platformach IBM iSeries oraz JAVA
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na linii montażowej, wzrokowa kontrola jakości, prace manualne, obsługa komputera
MANPOWER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-29 - Smolice (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Mieszkowo (lubuskie)
PRACE POLOWE NA NOWOCZESNYM SPRZĘCIE ROLNICZYM (CIĄGNIKI JOHN DEERE, KOMBAJNY ASA LIFT, JOHN DEREE) WYKONYWANIE OPRYSKÓW, ZBIÓR MARCHWI, CEBULI, KOSZENIE ZBÓŻ, ORKA POLO, ZASIEWY
"CAROTA" SP. Z O.O. - 2016-08-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
realizacja zadań obronnych, militaryzacji i obrony cywilnej
Areszt Śledczy w Koszalinie - 2021-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca na jednostkach pływających w równoważnym systemie czasu pracy tj. 15 dni pracy / 15 dni wolne.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiada za otwieranie i zamykanie sklepu zgodnie z procedurami, zatwierdzanie czasu pracy pracowników, rozliczanie utargu pracowników, przygotowanie sklepu do inwentaryzacji, obsługa klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży, wypiek pieczywa, wykładanie towaru, prace porządkowe.
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2020-10-22 - Gdynia (pomorskie)
Kandydat/Kandydatka zatrudniony/na na tym stanowisku, będzie raportować bezpośrednio do Liderowi ds. Procesów Celnych. Do głównych zadań tej osoby będzie należało przygotowywanie i kompletowanie zgłoszeń celnych, monitorowanie przebiegu odpraw, powiadamianie klientów oraz udzielanie wyjaśnień. Osoba ta będzie odpowiedzialna za odpowiednią komunikacje oraz współpracę z Urzędem Celnym w celu zapewnienia jak najkrótszego czasu odprawy dla Klientów DHL Express.Praca jednozmianowa, umowa na okres próbny. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. kontakt z pracodawcą: Katarzyna Liduk 022-565-08-22, katarzyna.liduk (at) dhl.comInformacja o ofercie w sali F, E.
DHL EXPRESS (POLAND) Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
nabijanie szarż za pomocą punktaków
HANOMAG HEAT TREATMENT INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2017-11-23 - Jasin (wielkopolskie)
Praca biurowaI zmiana: 07.00 - 15.00 1 miejsce pracy - 1 etat; 1 miejsce pracy 1/2 etatu
"TIP-TOP" Jacek Urbanowski - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-10-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)