STARSZY REFERENT DO SPRAW KADR Zgorzelec oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" W ZGORZELCU
Stanowisko: STARSZY REFERENT DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych; administrowanie sprawami kadrowymi; sporządzanie sprawozdań; prowadzenie sekretariatu DPS; współpraca z j.s.t. i PUP; prowadzenie kasy DPS; NA WSKAZANE STANOWISKO ZOSTANIE OGŁOSZONY KONKURS - PROCEDURA KONKURSOWA
Data publikacji: 2020-05-14
Lokalizacja: Zgorzelec (dolnośląskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" W ZGORZELCU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Pułaskiego 11-13, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych; administrowanie sprawami kadrowymi; sporządzanie sprawozdań; prowadzenie sekretariatu DPS; współpraca z j.s.t. i PUP; prowadzenie kasy DPS; NA WSKAZANE STANOWISKO ZOSTANIE OGŁOSZONY KONKURS - PROCEDURA KONKURSOWA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0225
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 lata stażu pracy kompleksowej na samodzielnym stanowisku w administracji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" W ZGORZELCU
danePracodawcy_nip: 6151310227
danePracodawcy_regon: 001242538
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 11-13, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV; PROCEDURA KONKURSOWA
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0225
Gmina pracodawcy: Zgorzelec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zgorzelec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936546
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 11-13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.05.2020
Oferta pracy ważna do: 15.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?713465093c245535b29f8fbaa043f53d
Podobne oferty pracy
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialnośc za stworzenie, przeprowadzenie oraz aktualziację polityki zapewnienia jakości oprogramowania w ramach platformy. Przygotowywanie przypadków testowych. Wsparcie kontaktu z klientem na poziomie uzgodneiania wymagań i doprecyzowania przypadków użycia.Wykonywanie testów wspólpraca z zespołem projektowym.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
kopmleksowy nadzór nad finansami i księgowością Spółki, prowadzenie ksiąg rachunkowych, terminowe sporządzanie sprawozdań finasowych, styatystycznych itp.
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-09-26 - Żyrardów (mazowieckie)
• świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla dziecii młodzieży z orzeczoną niepełnosprawnością, z zaburzeniami ze spectrum autyzmu,• zakres usług:a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności,b) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,c) utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami,d) wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego.
Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; sprzedaż art. spożywczych, obsługa kasy fiskalnej; zaangażowanie w pracę; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GLIWICACH - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum; udostępnianie materiałów archiwalnych dla zabezpieczenia potrzeb interesantów w celu służbowego i naukowego ich wykorzystania; realizowanie spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych; aktualizacja baz danych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych; przyjmowanie osób przybywających do Archiwum w celu przyjecia złożonych wniosków i skorzystania z akt; opracowywanie inwentarzy archiwalnych.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2016-11-14 - Gdynia (pomorskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
układanie glazury, terakoty, mozaiki, noszenie płytek, wykonywanie prac z tym związanych,
warszawska grupa wykończeniowo-budowlana Tetiana Magdziak - 2017-07-17 - Ząbki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Bystra (małopolskie)
- Operacyjne i środowiskowe wsparcie dla platform baz danych SQL i związanych z nimi aplikacji w szeregu portfeli biznesowych. - Rozwiązywanie problemów i incydentów- Utrzymanie i wsparcie operacyjne- Sterowanie aplikacją i kontrolą środowiska oraz proaktywną i zapobiegawczą analizę systemów- Wykonywanie operacji i analiz systemów w złożonych środowiskach udostępnionych, w tym środowiskach udostępnionych i klastrowanych - Reagowanie na automatyczne alerty dotyczące systemów- Przeprowadzanie audytów i analiz środowiska aplikacji w celu zapewnienia właściwego zarządzania konfiguracją i spójności- Zapewnienie konsultacji z innymi zespołami w ramach EYUmowa na czas nieokreślony, jedna zmiana 9:00-17:00)
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- Identyfikowanie wymogów (przy zastosowaniu różnych technik)- Definiowanie celów biznesowych, potrzeb i targetów- Analizowanie stanu obecnego i wpływu na przyszłość- Analizowanie danych w celu zapewnienia zgodności funkcji z celami / potrzebami / celami produktu i dostarczenia rozwiązania o najwyższej potencjalnej wartości- Przekładanie potrzeb biznesowych na wymagania (funkcjonalne, niefunkcjonalne, przejściowe)-Rozkład funkcjonalny- Epiczność / Przypadki użycia / Tworzenie historii użytkownika na podstawie struktury wybranych dokumentów Analizy Biznesowej (w tym kryteriów akceptacji)- Współpraca z interesariuszami, MŚP, zespołami ds. Rozwoju i Kontroli Jakości-Planowanie podejścia do projektu z punktu widzenia Analizy Biznesowej, w tym zarządzanie informacjami -Analizy Biznesowej (szablony artefaktów, struktura dokumentów, przepływ procesów itp.)-Wizyty u klienta w siedzibie klienta podczas etapu odkrywania-W razie konieczności przejmowanie funkcji Scrum Mastera -Przeprowadzanie wywiadów technicznych na stanowiska Analizy Biznesowej-Mentoring i coaching innych Analityków Biznesowych w organizacji-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności; - analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji-wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności.Wynagrodzenie nie mniej niż 13 000 PLN
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Kraków (małopolskie)
Naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Straszków (wielkopolskie)
Zbieranie wymagań od klientów, przedstawianie wymagań biznesowych w postaci "user stories" dla zespołu programistów, odpowiedzialność za dwa lub więcej produktów lub ich części, przygotowywanie specyfikacji wymagań dla domen,współpraca z projektantem UX w zakresie przygotowania dokumentacji funkcjonalnej,pomaganie zespołowi programistów w wykonywaniu codziennych zadań,doradztwo w zakresie strategii rozwoju produktu,prowadzenie badań rynku, prowadzenie analizy konkurencji, współpraca z działem sprzedaży i supportem nad realizacją celów sprzedażowych i realizacją wymagań klienta, wspomaganie działu marketingowego i sprzedażowego, udział w procedurach RFX,Praca na czas określony: 1.01.2020 - 30.09.2022Godzina zakończenia pracy: 16:30
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Kraków (małopolskie)
elektryk
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Wysokiński Grzegorz - 2020-01-08 - Ruda Śląska (śląskie)
wymagnia pracodawcy: wykształcenie zawodowe oraz uprawnienia koparki,. Zakres obowiązków: wykopy pod sieci elektryczne
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Bytów (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji finansowej, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej
kontakt przez OHP - 2017-11-07 - Olesno (opolskie)
Wykształcenie zawodowe; profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o prawidłową jakość ekspozycji towarów, czystość na sali sprzedaży; dwie zmiany; miejsce pracy: Toszek
"FRAPO-DYSTRYBUCJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-09 - Toszek (śląskie)
Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem, przygotowywanie i wydawanie posiłków
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Naprawa i wymiana mechanizmów i podzespołów maszyn szklarskich, regeneracja części i podzespołów maszyn szklarskich , prace przy konwersji maszyn szklarskich, demontaż i montaż automatu, ustawienie automatu, przygotowanie do rozruchu.Wymagania: wykształcenie: zawodowe lub średnie techniczne, preferowana specjalność: elektromechanika lub budowa maszyn: preferowane bnudowa maszyn lub elektromechanika , wysokie zdolności manualne, dokładność i precyzja, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub gotowość do podnoszenia kwalifikacji w tym obszarze, gotowość do częstych zagranicznych podróży służbowych.Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) o-i.com
O-I Jarosław Centrum Serwisowe Maszyn Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Jarosław (podkarpackie)
- Kompleksowe zarządzanie zamówieniami/cykl zamówień dla wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych poprzez wykonywanie różnych czynności ( wprowadzanie zleceń, ,zmianę kolejności procesów)-dopilnowywanie ścisłej współpracy zarządu z: działem finansowym, kredytowym, kontrola eksportu, grupami produktów, PM , sprzedażą-udzielanie informacji o statusie zamówienia-koordynacja zamówień z innymi działami łańcucha dostawRozpatrywanie skarg klientów-dostosowywanie się do szybko rozwijającego się biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem czasu cyklu first in , first out z zakresie żądąń, przy jednoczesnym zachowaniu możliwości szybkiej zmiany priorytetów zależności od potrzeb biznesowych- wsparcie sprzedaży w zakresie zarządzania zamówieniami- obsługa klientów z Brazylii-koordynacja zamówień- zarządzanie przesyłkami, analiza dokumentów wysyłkowych i koordynacja brokerami.Wynagrodzenie nie mniej niż 7500 zł.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Kraków (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -zarządzanie danymi płacowymi i pozapłacowymi, z najwyższą starannością, w zgodności z wewnętrznymi wytycznymi kontroli i nadzoru, a także dbałość o dotrzymywanie terminów płatności odpowiednich dla poszczególnych krajów, aby zapewnić adekwatne i terminowe wypłacanie wynagrodzeń pracownikom oddelegowanym, -rejestrowanie zmian w wynagrodzeniach w systemie HR2U, dbanie o czasowość i stosowność wpływów płacowych, - koordynację stosowania globalnych cyklów (dot. m.in. wypłaty dywidend w postaci akcji), a także cyklów w zakresie procesu przydziału (w zakresie m.in. środków na urlop na czas wizyty w kraju ojczystym, płatności integracyjnych) alokowanych pracowników, -regularne przygotowywanie raportów dotyczących pracowników oddelegowanych, jak również różnorodnych raportów at hoc, a także symulacji kosztów dla nowych i kolejnych delegacji, na prośbę wyznaczonych pracowników HR, -przygotowanie stosownych dokumentów dotyczących wyznaczonych delegacji, przed, w trakcie, lub tez pod koniec delegacji (kontrakty, listy delegujące) śledzenie zgodności danych i ich rewidowanie.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie robót ogólnobudowlanych na wysokościach. Prace związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych oraz hal produkcyjnych.
Kępińskie Przedsiębiorstwo Budownictwa, Handlu i Usług PBK Sp. z o.o. - 2021-02-25 - Kępno (wielkopolskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewnedoświadczenie w firmie produkcyjnej
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-11-24 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, księgowanie faktur, współpraca z innymi działami firmy i zewnętrznymi instytucjami.
kontakt przez PUP - 2020-07-13 - Kraków (małopolskie)
wg. stanowiska
OS-CAR Serwis Karina Osiecka - 2020-05-04 - Katowice (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Zawały (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie projektów za pomocą giętarki CNC przy posługiwaniu się G-kodem. Umiejętność dobrania drutu do danego produktu. Wysoka precyzja w powtarzalności wykonywania projektów poprzez prawidłowe wprowadzanie korekt w urządzeniu CNC.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Blachownia (śląskie)