STARSZY REFERENT ADMINISTRACYJNY Jarosław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i nadzór nad prawidlowym wykonywaniem usług pogrzebowych, ewidencja i fakturowanie wykonywanych usług, ewidencja i sprzedaż trumien, zniczy, kwiatów i innych akcesoriów pogrzebowych, prowadzenie kasy, przyjmowanie wpłat za wykonanie usługi i sprzedaż towarów.
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i nadzór nad prawidlowym wykonywaniem usług pogrzebowych, ewidencja i fakturowanie wykonywanych usług, ewidencja i sprzedaż trumien, zniczy, kwiatów i innych akcesoriów pogrzebowych, prowadzenie kasy, przyjmowanie wpłat za wykonanie usługi i sprzedaż towarów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator usług pogrzebowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Data zakończenia pracy: 16.08.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator usług pogrzebowych
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0e0dca19f60e4d368cbef082977dffa
Podobne oferty pracy
Produkcja kontrukcji stalowych, zbiorników magazynowania wody. Cięcie, palenie, spawanie stali nierdzewnej. Montaż przygotowanych elementów.
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AQUA-TECH" SP. Z O.O - 2016-04-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa urządzeń oczyszczalni ścieków, bieżące naprawy i przeglądy urządzeń oczyszczalni ścieków, naprawy urządzeń elektrycznych i automatyki w zakresie posiadanych uprawnień
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Mysłakowice (dolnośląskie)
sporządzanie i układanie planu dnia, prowadzenie kalendarza spotkań, pilnowanie umówionych terminów spotkańsporządzanie, redagowanie i edytowanie pism przygotowawczychobsługa biuraobsługa interesanta
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
w/g umowy
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,prowadzenie inspekcji w zakresie prawidłowości utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych,prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego, w których organem orzekającym jest w I instancji Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Świdnicy,redagowanie i przygotowywanie postanowień, decyzji i innej korespondencji z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świdnicy,prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności katastrofy budowlanej,przyjmowanie interesantów w celu udostępnienia im akt spraw oraz udzielanie wyjaśnień z zakresu stosowania prawa budowlanego.https://nabory.kprm.gov.pl/dolnoslaskie/swidnica/inspektor-nadzoru-budowlanego,45996
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy - 2019-04-12 - Świdnica (dolnośląskie)
- Przygotowywanie raportów zgodnie ze zdefiniowanymi kryteriami. Analiza danych finansowych z wykorzystaniem narzędzi i technik IT. Przetwarzanie i łączenie dużych zbiorów danych. Zapewnieniem kompletności analizowanych danych. Praca z wykorzystaniem języka angielskiego oraz hiszpańskiego (w tym komunikacja i współpraca z zespołami w londynie oraz buenos aires).- Wynagrodzenie: 3700 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie od 10.02.2016 r. do 10.05.2016 r.- Praca w godzinach: 8:30-17:30 (z przewą na obiad). Wymagane wykształcenie: w trakcie studiów na kierunku ekonomicznym lub administracji lub po ukończeniu studiów na kierunku ekonomicznym lub administracji. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w obszarze finansów w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagane doświadczenie w zakresie sprawdzania poprawności sprawozdań finansowych. Wymagane umiejętności: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), znajomość środowiska LOTUSNOTES, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz języka hiszpańskiego (współpraca z zespołami w Londynie oraz Buenos Aires).
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Katowice (śląskie)
Kierowanie założonymi projektami zorientowanymi na klienta, zarówno tymi o umiarkowanym zakresie, jak i tymi szeroko zakrojonymi oraz kierowanie wieloma projektami odnoszącymi się do pojedynczych klientów lub grup klientów, tworzenie harmonogramu projektu ortaz jego planu, uwzględniającego wymagania w zakresie finansów, zasobów i materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Sklep RTV i AGD.Mile widziane doświadczenie zawodowe.
PH Sonex Małgorzata Żukowska - 2016-10-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wyksz. średnie, doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym mile widziane, umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji, prawo jazdy kat. B, samodzielność,łatwość w nawiązywaniu kontaktów
"ECOLOGY" Dominik Smogulski - 2016-03-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
szycie na maszynach szwalniczych, szycie odzieży wg zleceń: damska, męska, dziecięca. Umowa zlecenie, około 160 godz. w miesiącu. Miejsce pracy: ul. Tęczowa 57 Wrocław
MODIO 8 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Księgowanie faktur2.Sporządzanie deklaracji3.Obsługa klientów4.Sporządzanie listy płac5.Dostarczanie dokumentów do urzędu6.Prowadzenie dokumentów kadrowych7.Archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Gryfino (zachodniopomorskie)
1) opiniowanie dokumentów, o których mowa w § 48 zarządzenia Nr 3/MON z dnia 11 stycznia 2011 r. w sprawie gospodarki energetycznej w resorcie obrony narodowej oraz uzgadnianie nowatorskich rozwiązań technicznych i technologicznych w zakresie racjonalizacji gospodarki paliwami i energią dla jednostek organizacyjnych;2) weryfikowanie poziomu stosowania nowoczesnych technologii, w tym odnawialnych źródeł energii (OZE) w opiniowanych dokumentacjach technicznych;3) monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych w zakresie stosowania innowacyjnych technologii energetycznych (OZE) i pozyskiwania środków pozabudżetowych dla realizacji wzrostu poziomu bezpieczeństwa energetycznego kompleksów;4) udzielanie wsparcia merytorycznego organom infrastruktury resortu obrony narodowej w negocjacjach z dostawcami energii i paliw oraz przygotowywanie opinii w sprawach spornych rozstrzyganych przez Prezesa URE, we współpracy z radcą prawnym WIGE;5) uzgadnianie nowatorskich rozwiązań technicznych i technologicznych w zakresie racjonalizacji gospodarki paliwami i energią dla jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi ON lub przez niego nadzorowanych we współpracy z głównym specjalistą.6) udzielanie pomocy w opracowywaniu i realizacji gminnych planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, w części dotyczącej jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi ON lub przez niego nadzorowanych.7) prowadzenie doradztwa technicznego i ekonomicznego oraz popularyzacja zasad racjonalnego i oszczędnego gospodarowania paliwami i energią w eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, o których mowa w art. 51 ustawy - Prawo energetyczne.8) wspieranie organów infrastruktury w negocjacjach z dostawcami energii i paliw oraz przygotowywanie opinii w sprawach spornych rozstrzyganych przez URE, we współpracy z głównym specjalistą i radcą prawnym WIGE.
Wojskowa Inspekcja Gospodarki Energetycznej JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3964 - 2019-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania stawiane kandydatom do służby w Państwowej Straży Pożarnej określone w art. 28 ust. 1 i 34 ust. 4 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1313 z późn. zm.) tj.:1.posiadać obywatelstwo polskie, 2.korzystać z pełni praw publicznych, 3.być nie karanym za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 4.posiadać wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,5.posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby w PSP (potwierdzoną orzeczeniem rejonowej komisji lekarskiej podległej ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych),6.posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej (nie dotyczy kobiet), tj. po odbyciu zasadniczej służby wojskowej lub po przeniesieniu do rezerwy bez odbycia tej służby.Poza w/w warunkami ustawowymi, ubiegający się o przyjęcie do służby winni spełnić następujące kryteria konieczne, kwalifikujące do postępowania:1.- prawo jazdy kat. C, Preferencje:prawo jazdy kat. C+E;uprawnienia do obsługi urządzeń transportu bliskiego podesty ruchome przejezdne: samojezdne montowane na pojeździe wydane przez Urząd Dozoru Technicznego;Kandydat do służby zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty wymagane przed przystąpieniem do testu sprawności fizycznej:1.podpisane przez kandydata podanie o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej ( informacje konieczne w podaniu to: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz informacje o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach);2.podpisany przez kandydata życiorys;3.podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu postępowania kwalifikacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) wg wzoru określonego w zał. nr 3,4.podpisane oświadczenie o zgodzie na publikację wyników poszczególnych etapów postępowania na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Świdwinie oraz w jej siedzibie wg wzoru określonego w zał. nr 4,5.podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych wg wzoru określonego w zał. nr 5, 6.podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe wg wzoru określonego w zał. nr 5, 7.podpisane oświadczenie o dobrowolności przystąpienia do naboru i niewnoszeniu roszczeń do Komendanta Powiatowego PSP o wypłatę odszkodowania z tytułu ewentualnego wypadku podczas testu sprawności fizycznej wg wzoru określonego w zał. nr 5, 8.aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych - wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem przystąpienia do testu sprawności fizycznej wg wzoru określonego w zał. nr 6, (zaświadczenie lekarskie kandydat okazuje przed przystąpieniem do testu sprawności fizycznej).Dokumenty wymienione w punktach 1 7 powinny być własnoręcznie podpisane.Dokumenty wymagane przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej:1.Kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby.2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie lub posiadane umiejętności.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Świdwin - 2019-06-14 - Świdwin (zachodniopomorskie)
w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Szreńsk (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie decyzji dotyczących inteligentnego portfela i zarządzania portfelem menedżera; Opracowanie i zintegrowanie optymalizacji i algorytmów w procesach zarządzania portfelami o stałym dochodzie, aby poprawić efektywność i jakość portfeli; Praca z menedżerami portfela nad poprawą wydajności poprzez identyfikowanie i systematyzowanie możliwości dodawania wartości w wielu portfelach; Praca z menedżerami portfela nad włączeniem czynników ESG do procesu zarządzania portfelem; Monitorowanie krótkoterminowych różnic stóp procentowych i rekomendacje dla zespołu FX PM; Analiza portfela i opracowanie i utrzymanie sprawozdań z nadzoru; Analiza płynności rynkowej, w tym wsparcie dla ustalania spreadów ETF; Codzienne monitorowanie aktualizacji / obniżenia wersji.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Kraków (małopolskie)
Przewóz osób, sprzętu i środków materiałowych. Obsługa auta osobowego. Kontrola dokumnetów przewozowych. Utrzymanie w stałej sprawności technicznej przydzielonego sprzętu samochodowego.
Jednostka Wojskowa 3444 - 2020-05-06 - Głogów (dolnośląskie)
spedycja międzynarodowa, poszukiwanie zleceń dla firmy,
TARTARIA TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace ogólnobudowlane
Nosal Błażej F.P.H.U. - 2019-06-19 - Tarnawa Dolna (małopolskie)
wykonywanie masaży i zabiegów na ciało
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Nowy Targ (małopolskie)
- zarządzenie strategicznymi projektami wspierającymi globalną organizację SPS- zarządzanie wdrożeniami i optymalizacjami sieci logistycznych- wdrożenie systemu informatycznego SPS Blueprint SAP- wdrażanie zoptymalizowanych łańcuchów dostaw - integracje po połączeniu- obsługa klientów obszaru ASEAN i subkontynentu indyjskiego w tym koordynacja obsługi klientów z językiem bengalskim- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Łódź (łódzkie)
udzielanie informacji, pomoc w meldowaniu i wymeldowaniu gości hotelowych, pomoc w transporcie bagaży, ustawianie mebli i sprzętów multimedialnych w salach konferencyjnych, dostarczanie i odbiór przesyłek w centrum miasta
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Ochrona osób i mienia, kontrola ruchu towaru, zapobieganie kradzieży
Hr for business sp.z o.o - 2020-01-27 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Pakowanie elementów, obsluga linii produkcyjnej
OTTO WORK FORCE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów, sprzedaż towarów (art. metalowe).
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Zbiersk (wielkopolskie)
- praca pod nadzorem kierownika warsztatu dilera samochodowego Fiat- montaż i demontaż elementów zdejmowanych (drzwi, błotniki, zderzaki itp.),- regulacja/dostosowanie elementów,- formowanie elementów nadwozia oraz lakierowanie
SIPA – Soc Investissement Participat Aquitain - 2018-09-13 - Francja (Francja)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-10-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
Cięcie elementów do montażu i budowy konstrukcji stalowych (między innymi hale). Praca na terenie Częstochowy.
PIK-STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Częstochowa (śląskie)
Barman
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Recz (zachodniopomorskie)