STARSZY RATOWNIK Kętrzyn oferta pracy Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie
Stanowisko: STARSZY RATOWNIK
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: w zakresie stanowiska pracy
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl.Słowiański 1A, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w zakresie stanowiska pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY RATOWNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ratownik medyczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:Kandydaci do służby w Państwowej Straży Pożarnej spełniać muszą następujące kryteria podstawowe:1. posiadać obywatelstwo polskie,2. korzystać z pełni praw publicznych,3. być nie karanym za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,4. posiadać wykształcenie co najmniej średnie,5. posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby w Państwowej Straży Pożarnej.
Nazwa pracodawcy:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Pl.Słowiański 1A, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat do służby zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:1. podanie o przyjęcie do służby,2. życiorys,3. kserokopie:- świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby,- dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie lub posiadane umiejętności,- dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowodu osobistego lub paszportu).Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: Potwierdzam za zgodność z oryginałem - data, własnoręczny podpis. 4. podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu postępowania kwalifikacyjnego, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych,5. podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,6. podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych (wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem przystąpienia do tego testu),8. podpisane oświadczenie o zgodzie na publikację wyników poszczególnych etapów postepowania na stronie internetowej Komendy Powiatowe PSP w Kętrzynie i w jej siedzibie,9. podpisane oświadczenie o dobrowolności przystąpienia do naboru i nie wnoszeniu roszczeń do Komendanta Powiatowego PSP w Kętrzynie o wypłatę odszkodowania z tytułu ewentualnego wypadku podczas testu sprawności fizycznej i weryfikacji umiejętności pływania i sprawdzianu lęku wysokości.Dokumenty wymienione w pkt. 1,2,3,4,5,6,8,9 powinny być własnoręcznie podpisane.Na stronie internetowej komendy www.staz.ketrzyn.pl można pobrać wzory dokumentów.Sposób i miejsce składania dokumentów:Dokumenty powinny być ułożone wg podanej kolejności, w zamkniętej kopercie z napisem: "NABÓR DO SŁUŻBY - Imię i Nazwisko".Zainteresowani proszeni są o składanie wyżej wymienionych dokumentów w terminie do 15.04.2016r. w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Kętrzynie przy Placu Słowiańskim 1A w godz. 7.30. - 15.30 osobiście lub drogą pocztową na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Plac Słowiański 1A, 11-400 Kętrzyn. Dokumenty złożone po terminie (decyduje data wpływu do sekretariatu Komendy) nie będą rozpatrywane. Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do kolejnych etapów będzie można odebrać w sekretariacie Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie do 7 dni od dnia zakończenia postepowania kwalifikacyjnego, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Ulica pracodawcy: Pl.Słowiański
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ratownik medyczny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.03.2016
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Docieplenia budynków. Praca na terenie województwa
USŁUGI BUDOWLANE "SKRZYPEK" JAROSŁAW SKRZYPCZYK - 2018-03-28 - Czarnocin (łódzkie)
- Operacyjne i środowiskowe wsparcie dla platform baz danych SQL i związanych z nimi aplikacji w szeregu portfeli biznesowych. - Rozwiązywanie problemów i incydentów- Utrzymanie i wsparcie operacyjne- Sterowanie aplikacją i kontrolą środowiska oraz proaktywną i zapobiegawczą analizę systemów- Wykonywanie operacji i analiz systemów w złożonych środowiskach udostępnionych, w tym środowiskach udostępnionych i klastrowanych - Reagowanie na automatyczne alerty dotyczące systemów- Przeprowadzanie audytów i analiz środowiska aplikacji w celu zapewnienia właściwego zarządzania konfiguracją i spójności- Zapewnienie konsultacji z innymi zespołami w ramach EYUmowa na czas nieokreślony, jedna zmiana 9:00-17:00)
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w agencji zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Radomin (kujawsko-pomorskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza projektów przetwarzania informacji; wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, wykładanie towarów na półki.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Gromnik (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
1. Wykonywanie wszystkich zadań związanych z zarządzaniem projektami oraz analiza wymagań biznesowych,2. Zbieranie wymagań biznesowych oraz ich dokumentacja3. Współpraca z działem IT w zakresie wdrożenia nowych oraz usprawnień istniejących funkcjonalności4. Współpraca z użytkownikami w zakresie testowania wdrożonych funkcjonalności, szkolenia w zakresie wdrożonych funkcjonalności5 oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcęJedna zmiana, umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace ogólnobudowlane, ok. 12zł./h netto
MARKIEWKA JERZY - 2016-09-21 - Bytom (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP.IT. Analiza projektów przetwarzania infprmacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów i przygotowanie do modernizacji. Nadzór nad specjalistami.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 6 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: Certyfikat ITIL OSA, Oracle DB, Sharepoint. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Katowice (śląskie)
opieka nad mieszkańcami DPS
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Skrzynno (łódzkie)
odbieranie telefonów od klienta w języku angielskim i rosyjskim, rozwiązywanie problemów przesyłanaych przez klienta w języku angielskim i rosyjskim, administracja danymi w języku angielskim i rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łódź (łódzkie)
jw.
Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych nr 3 imienia Paderewskiego - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
pon. - niedz. w godz. 8-16, 10-18 lub 12-20
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
- Identyfikacja nowych możliwości technologicznych i dokładnego analizowania i oceny nowych procesów, - Analizowanie, zrozumienie i dokumentowanie procesów biznesowych w szczegółach, - Identyfikacja i komunikowanie wymagań infrastruktury technicznej.- Rozwiązania technologiczne Projektowanie RPA zgodnie ze standardowymi zasadami projektowania, - Konfiguracja nowego oprogramowania RPA (Blue Prism lub Automation Anywhere lub UiPath) procesów i obiektów przy użyciu podstawowych zasad przepływu pracy, które są skuteczne, dobrze zorganizowane, utrzymane i łatwe do zrozumienia, - Wspieranie istniejących procesów i wdrożenie zmiany wymagań w ramach zorganizowanego procesu kontroli zmian, - Mentoring współpracowników poprzez szkolenia w oprogramowaniu RPA i programu akredytacyjnego, udzielanie porad i wskazówek na temat technik najlepszych praktyk i rozwoju.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- realizacja zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne, w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania przez nich zadań,- prowadzenie postępowań nadzwyczajnych (wznawianie postępowań, stwierdzanie nieważności decyzji, zmiana decyzji, uchylanie decyzji) w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań,- uczestnictwo, na wezwanie organów nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami w celu kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań jednostki kontrolowanej,- sprawdzanie wniosków o pozwolenie na budowę oraz projektów budowlanych w celu wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzeniu projektu budowlanego,- sprawdzanie zgłoszeń określonych w ustawie Prawo Budowlane w celu przyjęcia zgłoszenia,- prowadzenie rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przekazywanie do organu wyższego stopnia wprowadzonych do niego danych oraz prowadzenie odrębnego rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczącego terenów zamkniętych, w celu przekazania niezbędnych informacji wyższej instancji,- przekazywanie organom nadzoru budowlanego: kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym; kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem; kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów Prawa budowlanego, w celu przekazania niezbędnych informacji odpowiednim organom.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją; przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fryzjera
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Praca na kasie taśmowej w supermarkecie.Towarowanie stoisk przykasowych. Dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, inne
TEKEL Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie usług obejmujących spawalnictwo i ślusarstwo
KRISMAR Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
-przyjmowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia prawa do ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego rolników i członków ich rodzin, kwalifikacja, zakładanie akt i rejestrów oraz przygotowywanie decyzji, - księgowanie składek na ubezpieczenia zdrowotne,-analiza akt i stanu rozliczeń kont płatników składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, -podejmowanie czynności w zakresie przymusowego dochodzenia należnośći z tytułu składek,-opracowanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczości w wyżej wymienionym zakresie,-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i przygotowywanie decyzji dotyczącej wyżej wymienionych spraw,-redagowanie pism, notatek i protokołów.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W OLSZTYNIE - 2017-11-17 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa różnego typu maszyn, Pracodawca zapewnia dowóz do pracy
kontakt przez OHP - 2016-08-17 - Jankowice (wielkopolskie)
Zrozumienie natury raportowanego incydentu, analiza wpływu, priorytetyzowanie, oraz zweryfikowanie poprawności procedur, w celu upewnienia się, że odpowiednie czynności są podejmowane. Ciągła kontrola oraz monitorowanie rozwiązywanych incydentów oraz ich zgodność z proceduramiDzienne monitorowanie kolejek wsparcia dla incydentów IT (HelpDesk). Tworzenie raportów oraz statystyk w szczególności dotyczących skali incydentów. Branie udziału we wprowadzaniu projektów oraz nowych usług oraz koordynowanie przemian w usługach. Współpraca z innymi działami oraz tworzenie specjalistycznej dokumentacji związanej ze wsparciem procesów IT. Weryfikacja zgodności procesów z polityką firmy, procedurami oraz regulacjami prawnymi. Monitorowanie standardów dostarczanych usług, oraz aktywne doradzanie zespołowi wsparcia produkcji w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kraków (małopolskie)
- gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach ustawy PZP; - prowadzenie dokumentacji w zakresie realizacji projektu systemowego w ramach działania 2.7 Zwiększenie możliwości zatrudnienia osób w szczególnym stopniu zagrożonych wykluczeniem społecznym programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (POWER) bieżąca obsługa administracyjna projektu; - nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Olsztynie. - przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń orazsprawozdań; - realizacja zadań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu;
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-07-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
lakierowanie elementów blacharki samochodowej
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp z o o - 2016-04-19 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: organizowanie i przewodzenie projektem oraz zespołem projektowym (planowanie i zarządzanie zasobami projektu, ustalenie priorytetów, koordynację i współpracę z klientem), zarządzanie współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu, zapewnia efektywnego zarządzania projektu, optymalne ułożenie ról i zasobów, ustalenie planu projektu i zarządzanie jego zmianą tam gdzie konieczne, ustanowienie zespołu praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
prace budowlane
Stanex-Bud Niedźwiecki Stanisław - 2018-06-28 - Katowice (śląskie)
sortowanie i rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Mniów (świętokrzyskie)
-
MATEX Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Starczanowo (wielkopolskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa, świadczenie usług hostingowych.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)