STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Dokonywanie zakupów w imieniu klienta. - Konsultacja dokonywanie transakcji, pozyskiwanie nowych producentów
Data publikacji: 2018-12-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Dokonywanie zakupów w imieniu klienta. - Konsultacja dokonywanie transakcji, pozyskiwanie nowych producentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zakupów
Data dodania oferty pracy: 27.12.2018
Oferta pracy ważna do: 10.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na stanowisku mechaniki precyzyjnej; montaż/demontażwtryskiwaczy, turbosprężarek, i pomp wysokiego ciśnienia, kontrola poprawności działania
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Ruda Śląska (śląskie)
wykonywanie zabiegów, farbowanie brwi i rzęs, depilacja, udzielanie porad kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Świebodzin (lubuskie)
dostarczanie towarów dla kontrahentówpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowapraca na terenie całego kraju, możliwe wyjazdy kilkudnioweoferta dostępna w sali F
Domago-Trans - 2017-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACE OGÓLNOBUDOWLANE I WYKOŃCZENIA WNĘTRZ. PRACODAWCA ZAPEWNIA ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE ORAZ DOWÓZ DO MIEJSCA PRACY. MIEJSCE PRACY: WOJ. POMORSKIE.
LION SOLUTION SP. Z O. O. - 2016-09-29 - Banino (pomorskie)
Odpowiedzialność za zapewnienie rzeczywistej wartości biznesowej poprzez budowanie solidnych i skalowalnych systemów podstawowych serwerów Java (core Java server systems); Odpowiedzialność za opracowanie wysokiej jakości architektury technicznej dla epik; Odpowiedzialność za zapewnienie kierownictwa technicznego. Odpowiedzialność za opracowanie kodu, prowadząc przez przykład;. Zapoznawanie się z propozycjami projektowymi i zapewnianie, że dostarczony kod spełnia oczekiwany poziom jakości; Dostarczanie wsparcia L3, wspomagając zespół ds. operacji produkcyjnych w zakresie problemów dot. kodu; Opracowywanie i obsługa pakietu aplikacji zapewniających rozliczenia handlowe i potwierdzenia transakcji.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządaznie zespołem księgowych, przygotowywanie raportów i analiz finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, uzupełnianie towaru w salonie i magazynie
CCC SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-22 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
załadunek i rozładunek towarów
Handel i Usługi Transportowe Brelski Wojciech - 2017-11-06 - Brusy (pomorskie)
kontrola wydawanego towaru
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Samodzielny montaż zaworów lub siłowników hamulcowych.Testowanie i kontrola produktów.Obsługa maszyn i urządzeń na linii montażowej.Uzupelnianie dokumentacji produkcyjnej.Umowa o pracę na czas nieokreślony.Praca w systemie trzyzmianowym. Dyspozycyjność cała dobę 6:6.Kontakt z pracodawcą: 726484611.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stanowisk pracy, prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem wynagrodzeń pracowników, wykonywanie sprawozdań,prowadzenie planu urlopów
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2015-12-15 - Białystok (podlaskie)
Monitorowanie systemów, zarządzanie konfiguracją, przetwarzanie żądań użytkowników końcowych, bierze udział w zmianie kodu, opracowywaniu skryptów i HOTFIX, tworzeniu wydań
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
- Instalacja bazy danych db2, administracja bazą danych i udzielanie wsparcia technicznego; administracja użytkownikami i uprawnieniami; kopie zapasowe/przywracanie, dostrajanie systemów; zarządzanie partiami, zarządzanie miejscem na dysku, dostrajanie wydajności; reorganizacja bazy danych i indeksów.- Wynagrodzenie: 8700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne - Informatyka / Nauki komputerowe/ Elektronika i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 - 5 lat na podobnym stanowisku w zakresie zarządzania bazą danych DB2, w środowisku międzynarodowym. Wymagana wiedza i potwierdzone doświadczenie dot. całościowego zarządzania bazą danych DB2, w tym:- administracja bazą danych i udzielanie wsparcia technicznego; - administracja użytkownikami i uprawnieniami; - kopie zapasowe/przywracanie, dostrajanie systemów; - zarządzanie partiami, zarządzanie miejscem na dysku, dostrajanie wydajności; - reorganizacja bazy danych i indeksów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Katowice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prezentuje postawę proaktywną i zapewnia najwyższą jakość procesu dostarczania usług; przygotowuje spójny plan dostarczania usług i strategii marketingowych i komunikacyjnych; potrafi radzić sobie z zarządzaniem zespołem i radzi sobie z konfliktem;administracja stroną korporacyjną; zarządzanie wydarzeniamikorporacyjnymi; poprawa wizerunku firmy na rynku pracy; tworzenie iwspieranie społeczności wewnętrznej w firmie; gromadzenie i analizainformacji o satysfakcji pracowników; dystrybucja najlepszych praktyk wcałej firmie (za pośrednictwem wewnętrznych kanałów komunikacji);zapewnianie pełnego zakresu usług HR w tym adaptacji i programówmotywacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie butelek, skrzynek. Sortowanie palet. Belowanie makulatury, folii. Transport opakowań wózkiem widłowym niskiego unoszenia. Utrzymanie porządku placu manewrowego. Rozładunek aut. Naprawa palet zwykłych.
BUSINESS SOLUTIONS - 2017-06-28 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków, pomoc w przygotowywaniu jadłospisów.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Rychtal (wielkopolskie)
Organizowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami BHP w celu zapewnienia ciągłej, efektywnej i sprzyjającej osiągnięciu wysokiej jakości pracy podległych pracowników. Wyznaczanie/rozdział zadań dla zabezpieczenia sprawności maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz prowadzenia wyznaczonych prac/projektów. Kontrola zapewnienia odpowiednich środków do wykonania zadań (surowce, narzędzia, sprzęt) umożliwiających realizację planowanych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola jakości wykonywanych prac remontowych. Prowadzenie systemu LSS oraz 5s. Nadzór nad częściami zamiennymi niezbędnymi do bieżących remontów i awarii. Nadzór nad magazynem części zamiennych w SAP. Nadzór nad właściwym przepływem faktur. Przydzielanie podległym pracownikom zadań zgodnie z posiadanymi przez nich kwalifikacjami i możliwościami. Przeprowadzanie niezbędnych procedur oraz szkoleń przed przystąpieniem do prac wykonywanych przez podległych pracowników oraz firm. Koordynacja podległych pracowników, zapewnienie ciągłości produkcji. Bieżąca kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń. Utrzymanie urządzeń we właściwym stanie technicznym. Informowanie o nieprawidłowościach w pracy urządzeń. Przestrzeganie instrukcji, norm i procedur obowiązujących podczas pracy. Przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących BHP i ochrony przeciwpożarowej.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Zabrze (śląskie)
-
Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" Sp.z.o.o - 2017-04-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykonywanie stropów i ścian. Praca na terenie Wrocławia. Pracodawca zapewnia dojazd, zakwterowanie i obiad. Zjazdy co tydzień.
Szymon Gałuszka "GALI" - 2018-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa korespondencji, obsługa kadr, obsługa programu księgowego, przygotowania pism
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Poniatowa (lubelskie)
jw
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER. Bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń. Realizacja działań informacyjnych i promocyjnych. Przygotowywanie i prowadzenie postępowania ofertowego. Nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Katowicach.- Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł/brutto - w zależności od kwalifikacji. Praca na umowę o pracę na czas określony: 15.05.2017 do czerwiec 2020 r. na czas realizacji projektu POWER finansowanego ze środków unijnych. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w zakresie realizacji funduszy unijnych oraz prawa zamówień publicznych. Wymagana umiejętność obsługi pakietu Office.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W KATOWICACH - 2017-04-21 - Katowice (śląskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-09-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku angielskim i francuskim
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.slaski.strazgraniczna.pl/ w BIP- ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ W RACIBORZU Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznejposzukuje kandydata na stanowisko starszego referenta Placówki SG w Katowicach-PyrzowicachŚląskiego Oddziału Straży Granicznej w Raciborzu. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wolności 90, Pyrzowice, 42-625 Ożarowice- Główne obowiązki:Wykonywanie pism i dokumentów zleconych przez przełożonych oraz wykonywanie niezbędnych czynności kancelaryjnych; Przedstawianie komendantowi placówki korespondencji oraz doręczanie jej zgodnie z dekretacją; Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi placówki w zakresie sporządzania dokumentacji; Prawidłowe prowadzenie dokumentacji związanej z rozkazem dziennym komendanta placówki; Przyjmowanie interesantów oraz gości przybywających do Placówki, kierowanie ich do właściwych osób funkcyjnych oraz prowadzenie ewidencji przybyłych gości i interesantów; Realizowanie czynności związanych z wytwarzaniem kopii, odpisów, wyciągów i wypisów z dokumentów; Prowadzenie rejestrów wydanych poleceń wyjazdu służbowego oraz wypisywanie delegacji służbowych; Prowadzenie elektronicznej ewidencji czasu służby oraz rocznych kart ewidencji obecności; Przygotowywanie i wydawanie obowiązujących druków, formularzy i wniosków niezbędnych przy załatwianiu spraw związanych z dojazdami, remontami, urlopami, zakwaterowaniem itp.; Przyjmowanie, rejestrowanie zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników oraz sporządzanie miesięcznej analizy w tym zakresie.- Warunki pracy:warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, zachowana odpowiednia szerokość drzwi.- Wynagrodzenie; 2250,00 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne:- umiejętność pracy w programach Word, Exel, Power Point, OpenOffice;- umiejętność obsługi urządzeń teleinformatycznych, jak fax, kserokopiarka, telefon IP, komputer i in.- dokładność i systematyczność; grzeczność, uprzejmość, otwarty stosunek do klienta; odporność na stres; łatwość komunikowania się- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych- wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: 1 rok doświadczenia w zakresie obsługi sekretariatu.
ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU - 2018-12-17 - Ożarowice (śląskie)
Udział w projektach informatycznych, tworzenie i utrzymanie kodu oprogramowania, tworzenie dokumentacji technicznej, działanie według procedur obowiązujących w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
operowanie centralą telefoniczną, łączenie rozmów w celu sprawnej rejestracji pacjentów
"Epoka" Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2016-07-08 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Starszy specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wrocław (dolnośląskie)