STARSZY OPIEKUN FINANSOWY Sieradz oferta pracy STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STARSZY OPIEKUN FINANSOWY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w oddziale, sprzedaz produktów finansowych, obsługa kasowa, telemarketing, pozyskiwanie klientów
Data publikacji: 2018-09-03
Lokalizacja: Sieradz (łódzkie)
Pracodawca: STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Pokoju 15, 98-200 Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów w oddziale, sprzedaz produktów finansowych, obsługa kasowa, telemarketing, pozyskiwanie klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY OPIEKUN FINANSOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sieradz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sieradzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sieradz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Doradca finansowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymaganie minimum roczne doświadczenie w branży finansowej.
Nazwa pracodawcy:
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Adres pracodawcy:
Legionów 126/128, 81-472 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Legionów
Numer budynku pracodawcy: 126
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
Data dodania oferty pracy: 03.09.2018
Oferta pracy ważna do: 01.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie, tworzenie oraz wdrożeniea modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej, ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania, analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania, przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.
EPAM Systems Poland - 2016-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
prace ślusarskie, cięcie, kształtowanie prętów, płaskowników i inne prace zlecone przez pracodawcę - bramy, bramy wjazdowe i ogrodzenia
MAZ-BRAM Zdzisław Mazur i Syn Spółka Jawna - 2017-03-21 - Chrustowo (wielkopolskie)
Opracowywanie krótko i średnioterminowych planów produkcji oraz bieżąca kontrola pod względem terminowości realizacji;Sporządzanie i prowadzenie harmonogramów produkcji, ustalanie priorytetów w planie produkcyjnym;Bieżąca współpraca z działem produkcji oraz magazynem;Aktywny udział w optymalizacji wykorzystania mocy produkcyjnych;Inicjowanie i realizacja/koordynacja zmian w istniejących rozwiązaniach planowania produkcji;Kontrola zapasów, stanów surowców i materiałów pod kątem realizacji planów produkcyjnych;Sporządzanie raportów i analiz;Ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz pozostałymi działami firmy.
Toruńskie Zakłady Graficzne ZAPOLEX Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa tokarek manualnych, produkcja szczotek technicznych.
CHOCHÓŁ HENRYK "METALSZCZOT" SZCZOTKI TECHNICZNE - 2018-03-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
pośrednictwo pracy na rzecz młodzieży, prowadzenie zajęć warsztatowych na rzecz młodzieży
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-02-12 - Augustów (podlaskie)
rejestracja korespondencji wychodzacej i przychodzącej. Rejstrownaie świdczeniobiorców w systemie. Przygotowywanie dokumentów z zakresu pracy kancelarii do archiwum.Obsługa systemu informatycznego ,,Emeryt".
Zakład Emerytalno - Rentowy MSW - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Łagów (mazowieckie)
Planowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych, aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych poprzez dostosowanie ich do potrzeb biznesowych Spółki, współpraca z zespołem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac slusarskich i monterskich.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Januszkowice (opolskie)
jw.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w kuchni, przygotowanie potraw, produktów, wstępna obróbka , dbanie o czystość w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "HANIA" - 2016-11-10 - Pleszew (wielkopolskie)
Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów i zasad bhp. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz bhp. Opiniowanie szczegółowych instrukcji bhp na stan. pracy. Prowadzenie rejestr. kompl. i przechow. dokum. dot. wypadków przy pracy, stwierdz. chorób zawod. Udział w ustalaniu okolicz. i przyczyn wypadków przy pracy. Sporządzanie sprawozdań ze stanu bhp. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawod. Prowadzenie szkoleń z bhp.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4408 - 2018-03-23 - Sulechów (lubuskie)
Skierowanie.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem);-zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; -zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; -ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; -ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
- Transport na terenie Polski, Austrii, Czech i Słowacji.- Wynagrodzenie: 2400 do 2500 zł/brutto (Podstawa + kwota za kurs). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy elastyczne w zależności od potrzeb logistycznych + czasami praca z niedzieli na poniedziałek. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata jako kierowca kat. B. Wymagana podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie.
"S-PRINT 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
obsługa stada koni, żywienie i pielęgnacja
Waldemar Sekściński - 2016-07-11 - Zajączki (warmińsko-mazurskie)
Przewóz towarów spożywczych (napoje, alkohole) po terenie woj. podkarpackiego.WYMAGANIA: prawo jazdy kat.C, uprawnienia na przewóz rzeczy, karta kierowcy.
"Vita" Sp. z.o.o. - 2016-07-05 - Jarosław (podkarpackie)
Dowóz towarów z magazynu do sklepów
Marek Przymusiński - 2018-04-04 - Zielona Góra (lubuskie)
-współudział w opracowywaniu projektów planów, sprawozdań, rozkazów i wytycznych oraz pism dotyczących zaopatrywani i eksploatacji sprzętu technicznego- terminowe wytwarzanie i wysyłanie dokumentów eksploatacyjnych służby czołg sam. (protokoły stanu technicznego, rozkazy wyjazdu, karty pracy itp.) zgodnie z poleceniem przełożonego- nadzór nad jakością i rzetelnością dokumentów przesyłanych z podległych pododdziałów
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- ocena modeli biznesowych- kontrola finansów wszystkich transakcji klienta- bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW ORAZ NEGOCJOWANIE OFERT HANDLOWYCH, SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH NA STANOWISKA RÓŻNEGO SZCZEBLAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA MS. OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
HEADHUNTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca na stanowisku sprzedawcy w sklepie spożywczym
Firma Handlowa TOMMY Tomasz Myszor - 2018-07-31 - Suszec (śląskie)
praca przy produkcji drzewnej ( osoby do przyuczenia )
Techma Andrzej Grzelewski - 2016-07-15 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: weryfikacja pod względem poprawności, zgodności, celowości prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej (wydatków, dochodów budżetowych, funduszy celowych, specjalnych, środków trwałych, kont pozabilansowych i innych) w celu prawidłowości sprawdzanych dokumentów; przygotowywanie dokumentów, decyzji, umów, not w celu prawidłowego dekretu poprzez koordynację pracy specjalistów oraz samodzielne odpowiadanie za przygotowanie całości dekretu; dekretowanie na bieżąco dowodów księgowych (wartości umów, decyzji, postanowień itp.) zaangażowania wydatków budżetowych w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych w celu wstępnej kontroli zgodności zamierzonych wydatków z planem finansowym jednostki wykorzystując komputerowy program finansowo-księgowy Ft-Fk; prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej realizacji zadań związanych z uczestnictwem funkcjonariuszy polskiej Straży Granicznej w szkoleniach, operacjach inicjowanych przez Europejską Agencję Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach państw Członkowskich Unii Europejskich (FRONTEX) oraz nadzorowanie ewidencji środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w celu prawidłowego rozliczania dokumentów;sporządzanie wspólnie ze specjalistami sprawozdań finansowych oraz uzgadnianie ewidencji, bilansów, rachunków zysków i strat oraz zestawień zmian w funduszu jednostki wraz z wymaganymi załącznikami w celu ostatecznego przedstawienia rezultatu działalności, sytuacji finansowej i majątkowej jednostki; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań, właściwej realizacji zadań sekcji; przygotowywanie projektów decyzji pozostających w zakresie właściwości sekcji w celu zgodnej z prawem realizacji zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe o specjalności finanse i rachunkowość, bankowość, ekonomia.Wymagania niezbędne: posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, Excel); umiejętność analitycznego myślenia;znajomość przepisów prawa o rachunkowości i finansów publicznych w praktyce; umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadań; posiadanie wiedzy w zakresie ewidencji księgowej i zdarzeń gospodarczych; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z rachunkowością, finansami publicznymi; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu finansowo-księgowego; umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą, dyspozycyjność;posiadanie 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE - KIERUNKOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIA ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU, MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆCV NA ADRES E-MAIL
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
realizacja zamówień na magazynie HURTAP S.A.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łęczyca (łódzkie)
1.Przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz p.poż, 2.Sporządzenie analiz stanu BHP. 3.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków oraz przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie. 4.Prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 5.Współpraca z lekarzem sprawującym opiekę medyczną w zakresie badań wstępnych, okresowych, specjalistycznych oraz profilaktyki zdrowotnej pracowników. 6.Przygotowywanie materiałów kontrolnych dla zewnętrznych instytucji nadzoru nad warunkami pracy. 7.Szkolenie pracowników z zakresu BHP. 8.Ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. 9.Opracowywanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ustalanie zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.10.Wyposażenie pracowników w odzież ochronną i roboczą oraz wyposażenie pracowników w sprzęt ochrony osobistej zgodnie z przepisami BHP. 11.Współpraca z innymi komórkami wewnętrznymi DPS w sprawach BHP.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-10-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)