STARSZY OPERATOR Nowa Wieś Wrocławska oferta pracy "KNAUF INDUSTRIES POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY OPERATOR
Wynagrodzenie: do 18 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa pras, także w zakresie wymiany form,- kontrola jakości produkowanych elementów, - zapewnienie ciągłości produkcji. Praca w godz.: 7-19, 19-7, ruch ciągły. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
Data publikacji: 2020-05-27
Lokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Pracodawca: "KNAUF INDUSTRIES POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chomicza 3, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa pras, także w zakresie wymiany form,- kontrola jakości produkowanych elementów, - zapewnienie ciągłości produkcji. Praca w godz.: 7-19, 19-7, ruch ciągły. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|4
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 18 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY OPERATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Wrocławska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kąty Wrocławskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: operator wtryskarki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 18 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Operator wtryskarki
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie i staż pracy: brak wymagań,zdolności manualne
Nazwa pracodawcy:
"KNAUF INDUSTRIES POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5811030150
danePracodawcy_regon: 17028466900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Styropianowa 1, 96-320 Adamowice, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Rozmowy kwalifkacyjne będą przeprowadzone we Wrocławiu, ul. Komandorska 12, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z panią Nataliią Oklei.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: żyrardowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1438
Gmina pracodawcy: Mszczonów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Adamowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0732335
Ulica pracodawcy: Styropianowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|814208
Zawód wykonywany przez pracownika: operator wtryskarki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.05.2020
Data dodania oferty pracy: 27.05.2020
Oferta pracy ważna do: 17.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0532594caa44ac65b434a86c14b8491a
Podobne oferty pracy
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientó, bezpośredni kontakt z klientami w języku angieslkim i języku niderlandzkimPraca od 8:00 do 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Pomorska 106A
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- realizacja zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne, w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania przez nich zadań,- prowadzenie postępowań nadzwyczajnych (wznawianie postępowań, stwierdzanie nieważności decyzji, zmiana decyzji, uchylanie decyzji) w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań,- uczestnictwo, na wezwanie organów nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami w celu kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań jednostki kontrolowanej,- sprawdzanie wniosków o pozwolenie na budowę oraz projektów budowlanych w celu wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzeniu projektu budowlanego,- sprawdzanie zgłoszeń określonych w ustawie Prawo Budowlane w celu przyjęcia zgłoszenia,- prowadzenie rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przekazywanie do organu wyższego stopnia wprowadzonych do niego danych oraz prowadzenie odrębnego rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczącego terenów zamkniętych, w celu przekazania niezbędnych informacji wyższej instancji,- przekazywanie organom nadzoru budowlanego: kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym; kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem; kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów Prawa budowlanego, w celu przekazania niezbędnych informacji odpowiednim organom.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją; przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- produkuje testy techniczne, testy biznesowe, - zbieranie i dokumentowanie wymagań, - konfiguruje środowisko, - bierze udział w projektowaniu, kodoaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie klatek schodowych, dźwiganie do 10kg.Praca na umowę zlecenie w godz. 8-12 w Kołobrzegu.
Techniczna Obsługa Nieruchomości "BŁYSK" Rafał Okapiec - 2018-07-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad zwierzętami znajdującymi się w schronisku, zawożenie i przywożenie zwierząt do gabinetu weterynaryjnego oraz podejmowanie interwencji z terenu Gminy Miasto Świnoujście.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
raportowanie wyników finansowych; zarządzanie procesem przeglądu końca miesiąca finansowego; analiza odchyleń dla bilansu, kosztów operacyjnych, marż i rentowności; zapewnianie standardów i zgodności z przepisami rachunkowości, w tym kontrolami SOX; wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych audytów finansowych; potencjalnie, ale niekoniecznie, zarządzanie małym zespołem
GSK SERVICES Sp. z o.o. - 2020-02-11 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż pasz, opału, nawozów, załadunek worków na samochód, pomoc magazynierowi w wykonywaniu pracy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" KROSNO ODRZAŃSKIE - 2017-04-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
- zatwierdzanie transakcji (zabezpieczenie czasowych i dokładnych odbiorów i wydań potwierdzeń wymiany) - zgodność transakcji (doprowadzenie do zgodności wszystkich rynków pieniężnych i zagranicznych transakcji, czasowo sprawdzając i rozwiązując otwarte rachunki) - roczne opłaty (procesowanie poprawnie i dokładnie rocznych płatności w zgodzie z praktykami, standardami, zasadami i innymi uzgodnionymi instrukcjami); - ulepszenia i projekty (proponowanie odpowiednich ulepszeń systemowych i procesowych przy wsparciu ciągłe adaptacji do biznesu i zgodności); - pełnomocnictwa bankowe (wsparcie dla średniego urzędnika w aktualizowaniu podpisów sygnatariuszy i wszystkich typach praw dostępu w aplikacjach płatnościowcyh)
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Kraków (małopolskie)
Zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Mycie i sprzątanie aut; dodatkowo: woskowanie.
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
-praca biurowa- zakladanie i prowadzenie akt osobowych- sporządzanie kart ewidencji czasu pracy- sporządzanie comiesiecznego wykazu godzin do lity płac- kierowanie na badania lekraskie i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie- archiwizowanie dokumentów sekcji zgodnie z przepisami
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Białystok (podlaskie)
rozmieszczanie leków wg miejsca ich położenia, sprawdzanie w systemie informatycznym lokalizacji i aktualnej ilości towaru, realizowanie zamówień zgodnie z dowodami WZ
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łęczyca (łódzkie)
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek rachunkowość, 4 lata doświadczenia zawodowego, znajomość jprzepisów w zakresie podatku VAT, podatku dochodowego oraz rozporządzenia dot. rozliczania delegacji (w stopniu bardzo dobrym), umiejętność sporządzania deklaracji VAT, wiedza podatkowa w zakresie prawidłowej kwalifikacji kosztów w spółce, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność poszukiwania, gromadzenia i przetwarzania informacji, samodzielność i inicjatywa, zdolności analityczne, komunikatywność, otwartość na zmiany, nastawienie na współpracę. Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Zakres obowiązków: księgowanie faktur zakupu kosztowych krajowych i zagranicznych, automatyczne księgowanie faktur sprzedaży, automatyczne księgowanie różnic kursowych,księgowanie list płac, weryfikacja poprawności zaksięgowanego VAT z rejestrami VAT obsługiwanych, rejestrów zakupu i rejestrów sprzedaży, sporządzanie rejestrów pod podatek VAT i informację podsumowującą, bieżąca analiza kont w ramach powierzonych obowiązków, ewidencjonowanie i księgowanie kosztów międzyokresowych (RMK), sporządzanie potwierdzeń sald na koniec października każdego roku, sporządzanie deklaracji VAT, wysyłanie JPK oraz informacji podsumowującej.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Rybnik (śląskie)
prace budowlane
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2017-03-06 - Lubin (dolnośląskie)
Planowanie i organizowanie zaopatrzenia kuchni, opracowywanie jadłospisu, prowadzenie magazynu żywienia, kierowanie pracą kuchni, zapewnienie niezbędnych standardów sanitarnych oraz prowadzenie dokumentacji żywienia,Prowadzenie magazynu przemysłowego - zakup środków czystości i sprzętu kuchennego, wydawanie i prowadzenie ewidencji artykułów przemysłowych,Pobieranie i rozliczanie zaliczek, naliczanie opłat za żywienie, zabezpieczanie środków pieniężnych zgodnie z procedurami, rozliczanie faktur, monitorowanie budżetu placówki, wykonuje inne prace zlecone przez przełożonegoGodzina zakończenia pracy: 15:30Praca na okres próbny : 0d 1.01.2018r. do 31.03.2018r.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Różyckiegosala G
Przedszkole nr 47 " Leśny Ludek" - 2017-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
praca fizyczna
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EURO AS S.C - 2016-08-11 - Zielona Łąka (wielkopolskie)
współpraca w nadzorowaniu i zarządzaniu pracą ponad 65-osobowego zespołu doradców ds. obsługi klienta rosyjsko i ukraińskojęzycznego
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Kraków (małopolskie)
wg. stanowiska
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2016-12-15 - Narew (podlaskie)
składanie zaczepów do ozdób choinkowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Świerzawa (dolnośląskie)
Monter stolarki budowlanej
NOWEOKNA DARIUSZ ZAWADZKI - 2019-09-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: Wrocław
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
s
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
-odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie aplikacji i interfejsów Pega -koordynowanie z zespołami projektowymi i analitykami biznesowymi tłumaczenia szczegółowych specyfikacji na nowe lub udoskonalone rozwiązania aplikacyjne -rozwiązywanie problemów włącznie z umiejętnością identyfikacji przyczyny problemu -określanie i rozwijanie możliwych opcji oraz zalecania najbardziej opłacalnych opcji -zarządzanie łącznikami i usługami PRPC oraz współpraca z zasobami technicznymi innych producentów i projektowanie i rozwijanie rozwiązań -odpowiedzialność za projektowanie całej architektury aplikacji PRPC i integrację z systemami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; -ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; -analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
PRACODAWCA:Pułk Wsparcia Dowodzenia Dowództwa Wielonarodowej Dywizji Północny - Wschódul. Królewiecka 167 w ElbląguMIEJSCE PRACY:JW4260 - Klub ul. Mierosławskiego 5 w ElbląguObowiązki:Prowadzenie biblioteki - wypożyczalni książekCzas pracy - ruchomy
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-11-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)