STARSZY MONTER(NR 7698) Bydgoszcz oferta pracy BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY MONTER(NR 7698)
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: - montaż elementów (detali) szaf zewnętrznych, wielofunkcyjnych- skręcanie, prace manualne- dbanie o porządek na stanowisku pracy
Data publikacji: 2017-10-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hermana Frankego 7, 85-862 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- montaż elementów (detali) szaf zewnętrznych, wielofunkcyjnych- skręcanie, prace manualne- dbanie o porządek na stanowisku pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY MONTER(NR 7698)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali monterzy gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe, zdolności manualne, dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Hermana Frankego 7, 85-862 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. w godz. 8.00-16.00: 52 56 84 804ewa.jedryszka (at) sichert.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Hermana Frankego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali monterzy gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.10.2017
Data dodania oferty pracy: 23.10.2017
Oferta pracy ważna do: 22.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa informatyczna serwerów i stacji roboczych, infrastruktury sieciowej (administrator lokalny), tworzenie prostych stron internetowych, programowanie dokumentów MS Office za pomocą VBA
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Rumia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sanok (podkarpackie)
- utrzymywanie baz danych, ich administrowanie,- jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań,- wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru,- może być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.;
EPAM Systems Poland - 2017-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
Analizowanie i odpowiadanie na zapytania klientów. Administrowanie zamówień oraz usług serwisowych. Odpowiedzi na reklamacje. Przesyłanie zapytań dotyczących płatności. Wsparcie techniczne klienta. Administrowanie dokumentacji transakcyjnej. Budowanie relacji z klientem biznesowym. Opieka i utrzymanie dobrych relacji z klientami rynku francuskiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
- wymiana pościeli w pokojach,- utrzymanie czystości w pokojach- odkurzanie, mycie okien, uzupełnianie minibarów, sprzątanie łazienek w pokojach hotelowych
ZDROJOWA HOTELS SP. Z O. O. - 2018-08-08 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Prowadzenie szczegółowej analizy biznesowej i wypracowanie jasnych i zwięzłych wymagań biznesowych, prowadzenie grup roboczych oraz koordynacja z front office, middle office, działem operacyjnym, działem prawnych i działem zgodności; Współpraca z zespołami ds. rozwoju technologii IT w dostarczaniu projektów i wymagań projektowych; Nadzór nad projektami na wszystkich etapach cyklu życia, włącznie z założeniami, analizą biznesową i zbieraniem wymagań oraz projektowaniem informatycznym; Organizacja i przeprowadzanie testów UAT wraz z QA, szkolenie użytkowników i edukacja. Ścisła współpraca z liderami programu Reformy Regulacji Instrumentów Pochodnych w celu zagwarantowania, że zagrożenia i problemy zostaną podkreślone i eskalowane w odpowiednim czasie; Umiejętność współdziałania ze starszymi menedżerami i interesariuszami oraz poruszania się po złożonej organizacji.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku starszy referent w sekcji technicznego utrzymania nieruchomosci- infrastruktura KPW. Opracowywanie dokumentów niezbednych do wszczęcia postępowań przetargowych z zakresu zamówień publicznych. Sporzadzanie kosztorysów robót budowlanych i remontowych. Prowadzenie dokumentacji zespołu remontów obiektu. Sporzadzanie zgloszeń o zamiarze rozpoczecia robót, wniosków o wydanie decyzji, pozwoleń na budowę, warunków zabudowy i innych dokumentów wynikajacych z postepowań organów administracji architektoniczneo-budowlanej.
Komenda Portu Wojennego - 2017-09-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
weryfikacja procesów w celu zapewnienia kompletności i dokładności zapisów księgowych oraz ich klasyfikacji z US GAAP i Standardami Rachunkowości PMI, - koordynowanie gromadzenia danych i przygotowywanie dokładnych budżetów, - utrzymywanie skutecznej komunikacji z partnerami na rynkach, w obszarze UE i innymi, - ciągłe pogłębianie wiedzy i świadomości na temat Standardów Rachunkowości i metodologii prognozowania w celu zapewnienia wysokiej jakości sprawozdawczości finansowej oraz dokładnych i terminowych analiz wyników biznesowych, - aktywne uczestniczenie w projektach doskonalenia, wdrażania najlepszych praktyk oraz optymalnych narzędzi do poprawy efektywności wykonywanych zadań Zespołu Kontroli Finansowej
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
podłączanie maszynustawianie maszyn do rozruchudiagnozowanie błędów pracyuruchamianie maszyn produkcyjnychwymiana części i eksploatacyjncyh maszynnaprawa maszynutrzymanie ciągłości ruchu
EKOL-GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Motywacja, rozwój i organizacja pracy zespołu
Opracowanie i spełnianie wewnętrznych norm oraz procedur
Sprzedaż szerokiej gamy produktów
Uaktualnianie wiedzy z zakresu sprzedaży produktów Orange
Sporządzanie raportów na potrzeby przełożonego
Kreowanie ścieżki zawodowej pracowników
Wysoka jakość w obsłudze klienta
Media Expert - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
pielęgnacja roślin ozdobnych, drzew, trawników
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Dębno (zachodniopomorskie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Strzyżewice (lubelskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: przeprowadzanie kontroli warunków pracy ( służby), przestrzegania zasad i przepisówdotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięćtechnicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowiapracowników oraz poprawę warunków pracy; uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby), a takżew pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) orazinnych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby),w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy ( w służbie) orazudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracę lubsłużbą, w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy wdziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy służby; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków wzwiązku ze służbą, w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn iokoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolarealizacji tych wniosków; doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lubsłużby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunkiuciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, atakże opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby)na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby; przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby wOddziale w zakresie przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby); prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przypracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań ipomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby; udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dot. modernizacjiobiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale orazprzedstawienie propozycji, dot, uwzględnienia w tych planach, założeniach i dokumentacjirozwiązań techniczno - organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa ihigieny pracy ( służby) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanychobiektów budowlanych albo ich części oraz urządzeń mających wpływa na warunki pracy ibezpieczeństwo pracowników.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-07-25 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, wykonywanie pomiarów komparacyjnych,tworzenie i archiwizowanie zapisów z wykonanych pomiarów,aktualizacja dokumentaci systemu zarządzania,wykonywanie przeglądów i serwo\isów aparartury kontrolno-pomiarowej Wydziału, przygotowywanie materiałów do projektów dokumetacji związanych z działalnością Urzędu,prowadzenie prac administracyjno - biurowych,znajomość systemów zarządzania jakością wg normy CPN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001,miejsce wykonywania pracy : Wrocław, ul. Ml.Techników 61/63 Okręgowy Urząd Miar, Wydział Elektroniki,Kontakt kandydatów z pracodawcą: 713580220Sala D
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Starszy referent ds. płac
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 4 - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwój, monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności, aby ocenić wydajność Serwisu IT; zestawianie i analizowanie danych pomiarowych do sprawozdań dla kierownictwa; współpraca z użytkownikami biznesowymi w celu oceny wymagań biznesowych i umożliwienia przełożenia ich na specyficzne wymogi (zarówno techniczne i funkcjonalne); analiza danych spraw Biura Obsługi Klienta IT.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)
1. Wykonywanie oceny bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT; 2. Wykonywanie oceny bezpieczeństwa dostawców; 3. Doradzanie właścicielom systemów w obszarze bezpieczeństwa informacji; 4. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem. 5. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem. Umowa o pracę na okres próbny, następnie - na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego, odbiór oraz nadawanie korespondencji, zapewnienie terminowej i prawidłowej obsługi korespondencji, prowadzenie ewidencji, rejestrów obiegu dokumentów, prowadzenie rejestrów m.in.: ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego oraz karty zdarzenia drogowego z kolizji i wypadków drogowych, rejestr stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego, kart informacyjnych z organu orzekającego, współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w celu dostarczenia aktualnych informacji o szkodach dotyczących wypadków drogowych, udzielanie informacji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Grójcu, rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy i pracowników, przyjmowanie od pracowników i gromadzenie spraw ostatecznie załatwionychredagowanie i wytwarzanie pism oraz dokumentacji
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
sprzątanie pokoi i pomieszczeń w hotelu
MAT INTER M.E.Żuberek Sp. Jawna - 2017-07-25 - Strzegom (dolnośląskie)
Realziacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-07-12 - Legionowo (mazowieckie)
pomoc przy instalacji wod-kan
Zakład Instalacyjny Bogdan Januszewski - 2017-11-14 - Roszkowo (wielkopolskie)
obsługa klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o jakość i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Lublin (lubelskie)
obsługa tokarek - ręczna, obróbka skrawaniem
Przedsiębiorstwo Remontowo Mechaniczne "WREMGÓR" Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Libiąż (małopolskie)
w/g stanowiska
Polska Agencja Ochrony SOKÓŁ - 2016-08-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku magazyniera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: planowanie ilościowe, magazynowanie i rozprowadzanie środków do utrzymania czystości budynków, materiałów do konserwacji, środków higieny osobistej, materiałów biurowych; przyjmowanie, magazynowanie i wydawanie artykułów; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice
Komenda Miejska Policji w Gliwicach - 2016-06-07 - Gliwice (śląskie)
Praca na statkach remontowanych, montowanie instalacji chłodniczych wentylacyjnych na nowo budowanych jednostkach
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych - 2016-03-01 - Gdynia (pomorskie)
lakierowanie PROSZKOWE
INTERCOLOR SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)