STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw
Data publikacji: 2019-06-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie - ok. 3500 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik elektryk* (wymagany staż - lata: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 m
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
SEP-Dozór nad eksploatacją sieci i urządzeń elektronenergetycznych do 1 kV
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: techniczne. uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe, praca na wysokości powyżej 3 m, biegła obsługa komputera, minimum 6 lat pracy w zawodzie oraz doświadczenie na stanowisku mistrza, brygadzisty lub kierownika zespołu (min. 2 lata). Wymagania kompetencyjne: cierpliwość, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres, samodzielność, terminowość realizacji. Obowiązki: kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw.[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 26.06.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?461850c01560663918183cbbbfe5a1af
Podobne oferty pracy
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)
1. Pomoc przy naprawie pojazdów samochodowych, 2. Pomoc w przygotowaniu pojazdów do sprzedaży, 3. Pomoc przy naprawach lakierniczych pojazdów, 4. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Łęczyca (łódzkie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
Naliczanie należności z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do służby osób uprawnionych na podstawie złożonego wniosku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe sporządzanie list za dojazdy do służby.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki mieszkaniowej w tym: zakładanie i prowadzenie teczek mieszkaniowych, przyjmowanie wniosków mieszkaniowych, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie przyznawania, cofania, uchylania i zwrotu świadczeń finansowych dotyczących pomocy mieszkaniowej, równoważnika za brak mieszkania i równoważnika za remont.Naliczanie świadczeń pieniężnych funkcjonariuszom na podstawie złożonych oświadczeń i wydanych decyzji z tytułu pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe, braku mieszkania oraz remont zajmowanego lokalu mieszkalnego. Sporządzanie list za brak lokalu i remont lokalu.Naliczanie równoważnika pieniężnego w tym za: wydane posiłki profilaktyczne, koszty stawiennictwa świadka, asystę komorniczą oraz za wyżywienie psów służbowych. Rozliczanie faktur za żywienie osób zatrzymanych zgodnie z zawartymi umowami. Rozliczanie rachunków z tytułu zawartych umów zlecenia.Naliczanie osobom uprawnionym należności pieniężnych za delegacje i przejazdy na szkolenia na podstawie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.Prowadzenie ewidencji dopłat do wypoczynków, naliczanie dopłat do wypoczynku dla policjantów i ich rodzin oraz przejazdów raz w roku zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie złożonych wniosków. Prowadzenie dokumentacji dot. osób osadzonych do wytrzeźwienia.Przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz odprowadzanie przyjętych sum na właściwy rachunek bankowy zgodnie z ustalonymi przez Wydział Finansów terminami. Obsługa kasowa KKOP.Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS policjantów oraz pracowników poprzez przekazywanie do Wydziału Finansów KWP w Białymstoku dokumentacji wg ustalonego wzoru.
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem - 2016-02-25 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
- obsługa korespondencji- współpraca ze wszystkimi działami w firmie- prace administracyjno-biurpwe- administracja składnikami wyposażenia firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań w kancelarii jednostki wojskowej w zakresie:- prowadzenie ewidencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów ARCUS (oraz w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych) dokumentów otrzymanych, wysyłanych lub wydanych,- doręczanie korespondencji za pokwitowaniem w urządzeniach ewidencyjnych wykonawcomwedług dekretacji Kierownika składu najpóźniej nastęonego dnia od daty wpływu dokumentu do kancelarii - zwracanie wykonawcom merytorycznym przeznaczonych do wysłania dokumentów celem uzupełnienia gdy nie zawierają wszystkich niezbędnych elementów formy zewnętrznej okreśłonej w przepisach o zasadach obiegu informacji, funkcjonowaniu i organizacji kancelariioraz przepisach o ochronie informacji w SZ RP, -udzielanie wykonawocom wskazówek o sposobie wykonania formy zewnętrznej dokumentóworaz prowadzenia czynności ewidencyjnych,- kompletowania dokumentów w teczkach tematycznych zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,- prowadzenie ewidencji w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych informatycznych nośników informacji,- odpowiednie opakowywanie, adresowanie przesyłek oraz przekazywanie ich do Urzędu Poczty Polskiej, za pokwitowaniem zgodnie z wykazem przesyłek nadanych- odbiór i przekazywanie dokumentów (dla) i od kurierów i łącznikówna biurze przepustek jednostki wojskowej
4 Regionalna Baza Logistyczna Wrocław - 2019-06-26 - Chocianów (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Krasnystaw (lubelskie)
obsługa klienta w kwiaciarni, wykonywanie bukietów
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Radzymin (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
Austria Juice Polska Sp. z o.o. (Ybbstaler Fruit Polska Spółka z o.o) - 2016-05-10 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta
Firma "Tank" Spółka Jawa W. Konczalski, M. Konczalski - 2018-01-31 - Stolno (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie projektów wdrożeniowych Workday'a u klientów- anliza oczekiwań i dostosowywanie aplikacji do potrzeb klientów- odpowiadanie na zapytania klientów, negocjacje z klientem-prowadzenie szkoleń w zespole w zakresie wdrożeń aplikacji biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
1. Wykonywanie oceny bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT; 2. Wykonywanie oceny bezpieczeństwa dostawców; 3. Doradzanie właścicielom systemów w obszarze bezpieczeństwa informacji; 4. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem. 5. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem. Umowa o pracę na okres próbny, następnie - na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych
P.H.U. "ELEKTRYM" Marek Rymer - 2016-07-19 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Międzychód (wielkopolskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Jasło (podkarpackie)
Zapewnia funkcjonalne wsparcie aplikacji i jej wdrożenie w środowisku SAP FI-CO, w obszarach modułowych Controlling (CO), Financial Accounting (FI); głęboka wiedza na temat kompleksowych procesów biznesowych, mechaniki nawigacji i wymagań konfiguracyjnych związanych z wyżej wymienionymi obowiązkami.sala E
AmRest Sp.z o.o. - 2018-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- Starszy Konsultant Klientów Instytucjonalnych jest odpowiedzialny za prawidłową obsługę klientów w szczególności polegającą naaktualizacji danych, informowaniu jednostek administracji publicznej orealizowanych projektach przez firmę oraz za terenową organizację szkoleń (na terenie całego kraju). - W trakcie podróży służbowych pracodawca zapewnia zakwaterowanie w hotelu, o standardzie trzy gwiazdkowym wraz z wyżywieniem. - Wynagrodzenie: 10 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres miesiąca z możliwością podpisania kolejenej umowy. Umowy zawierane są co miesiąc.- Praca od poniedziałku do piątku w zadeklarowanych godzinach między 8:00-14:30 + wyjazdy służbowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz doświadczenie w kierowaniu pojazdami tej kategorii. Gotowość do podróży służbowych na terenie kraju. Znajomości zasad pisowni języka polskiego. Komunikatywności i łatwości formułowania myśli. Odpowiedzialność, terminowości i dokładności w wykonywaniu zadań. Zaangażowanie w wykonywaną pracę.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) dlaadministracji.pl- WAŻNE! Budynek, w którym jest udostępnione pomieszczenie biurowe do wykonywania zlecenia nie posiada windy, jak również nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-08-09 - Zgierz (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie - 2017-06-23 - Sztum (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wdrażanie i nadzorowanie wdrażania systemów. Kreowanie nowych rozwiązań systemowych kontakt i koordynacja pracy członków zespołu. Kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
1. dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskiwania tych świadczeń,2. prowadzenie pracy socjalnej jako działalności zawodowej mającej na celu udzielanie pomocy osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w środowisku,3. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych własnych i na zlecenie innych organów, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji oraz proponowanie form pomocy dla osób potrzebujących,4. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej,5. skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Serokomli - 2018-02-22 - Serokomla (lubelskie)
Czynności związane z naprawą samochodów.
ANDRZEJ SIWIEC - 2016-04-27 - Płouszowice-Kolonia (lubelskie)
monter samochodowych instalacji gazowych
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łomianki (mazowieckie)
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- sporządzanie sprawozdań, uczestnictwo przy analizie materiałów do uchwalenia budżetu gminy z zakresu obsługiwanej placówki,- ewidencja środków trwałych i wyposażenia w programie WYPOSAŻENIE firmy ProgMan,- obsługa gotówkowa i bezgotówkowa jednostki,- prowadzenie ewidencji i rozliczanie VAT,- rozliczanie środków z ZFŚS.
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-04-10 - Gdynia (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; -ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; -analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
Ustalanie wysokości zobowiązań z tytułu podpisanych umów na realizację programów na rzecz przeciwdziałania bezroboci. Przygotowanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych. Przygotowywanie przelewów bankowych środków Funduszu Pracy i współpraca z bankami w zakresie wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych. Realizacja i ewidencja księgowa wniosków o refundacje wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych. Uzgadnianie dokonywanych wydatków na aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu ze stanowiskami merytorycznymi. Ewidencja księgowa dochodów i wydatków Funduszu Pracy oraz wpłat należności Funduszu Pracy. Współpraca z działami merytorycznymi w zakresie wydatków na aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu. Sporządzanie sprawozdań z zobowiązań z Funduszu Pracy. Realizacja i ewidencja wypłat w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2019-05-21 - Płock (mazowieckie)
PRODUKCJA OPAKOWAŃ
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wierzbin (mazowieckie)