Praca STARSZY MENEDŻER ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STARSZY MENEDŻER ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 7 ofert pracy STARSZY MENEDŻER ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI.
1) Wpływa na decyzje i współpracuje z menedżerami wyższego szczebla, aby wdrażać globalne rozwiązania we wszystkich zespołach i lokalizacjach2) Opracowuje i przekazuje jasny obraz celów zespołu i podejścia do biznesu, w oparciu o jasne zrozumienie wymagań klienta3) Zarządza bieżącymi relacjami w celu spełnienia / przekroczenia standardów świadczenia usług4) Odpowiada za kierowanie i rozwój podległych menedżerów szczebli A1- Officer.
STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2021-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
1) Wpływa na decyzje i współpracuje z menedżerami wyższego szczebla, aby wdrażać globalne rozwiązania we wszystkich zespołach i lokalizacjach2) Opracowuje i przekazuje jasny obraz celów zespołu i podejścia do biznesu, w oparciu o jasne zrozumienie wymagań klienta3) Zarządza bieżącymi relacjami w celu spełnienia / przekroczenia standardów świadczenia usług4) Odpowiada za kierowanie i rozwój podległych menedżerów szczebli A1- Officer.
STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2021-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
1) Wpływa na decyzje i współpracuje z menedżerami wyższego szczebla, aby wdrażać globalne rozwiązania we wszystkich zespołach i lokalizacjach2) Opracowuje i przekazuje jasny obraz celów zespołu i podejścia do biznesu, w oparciu o jasne zrozumienie wymagań klienta3) Zarządza bieżącymi relacjami w celu spełnienia / przekroczenia standardów świadczenia usług4) Odpowiada za kierowanie i rozwój podległych menedżerów szczebli A1- Officer.
STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2021-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
1) Wpływa na decyzje i współpracuje z menedżerami wyższego szczebla, aby wdrażać globalne rozwiązania we wszystkich zespołach i lokalizacjach2) Opracowuje i przekazuje jasny obraz celów zespołu i podejścia do biznesu, w oparciu o jasne zrozumienie wymagań klienta3) Zarządza bieżącymi relacjami w celu spełnienia / przekroczenia standardów świadczenia usług4) Odpowiada za kierowanie i rozwój podległych menedżerów szczebli A1- Officer.
STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2021-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
1) Wpływa na decyzje i współpracuje z menedżerami wyższego szczebla, aby wdrażać globalne rozwiązania we wszystkich zespołach i lokalizacjach2) Opracowuje i przekazuje jasny obraz celów zespołu i podejścia do biznesu, w oparciu o jasne zrozumienie wymagań klienta3) Zarządza bieżącymi relacjami w celu spełnienia / przekroczenia standardów świadczenia usług4) Odpowiada za kierowanie i rozwój podległych menedżerów szczebli A1- Officer.
STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2021-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
1) Wpływa na decyzje i współpracuje z menedżerami wyższego szczebla, aby wdrażać globalne rozwiązania we wszystkich zespołach i lokalizacjach2) Opracowuje i przekazuje jasny obraz celów zespołu i podejścia do biznesu, w oparciu o jasne zrozumienie wymagań klienta3) Zarządza bieżącymi relacjami w celu spełnienia / przekroczenia standardów świadczenia usług4) Odpowiada za kierowanie i rozwój podległych menedżerów szczebli A1- Officer.
STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2021-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
Starszy Menedżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Zarządzającego Aktywami zajmuje kluczowe stanowisko w State Street Bank, odpowiadając za prowadzenie projektów i zarządzając zespołami ds. Obsługi klienta. Senior Jest bezpośrednio odpowiedzialny za grupy obsługujące klientów, którymi kierują Menedżerowie zespołu. Stanowisko to wymaga zatem dbałości zarówno o zarządzanie personelem, jak i obsługę klienta.Zdolność do efektywnej komunikacji jest ważna w kontaktach z klientami na poziomie zarządzania i kontaktami wewnętrznymi. Starszy Menedżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Zarządzającego Aktywami jest kluczowy w procesie komunikacji wewnętrznej. Opanowanie dobrej komunikacji pomaga w budowaniu i utrzymywaniu kluczowych relacji z klientami, współpracownikami i partnerami biznesowymi oraz zapewnia dobry wizerunek korporacji.Starszy Menedżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Zarządzającego Aktywami musi skupiać grupę na zapewnieniu, że Dokładność i Jakość są utrzymywane na najwyższym poziomie, zarówno w celu zmniejszenia ryzyka operacyjnego (skupienie się na FLOD), jak i spełnienia celów jakościowych klienta.Pracownik na tym stanowisku musi pozostać skoncentrowany na klientach, aby zarządzać oczekiwaniami i przewidywać wszelkie zagrożenia związane z ryzykiem operacyjnym
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-10-07 - Gdańsk (pomorskie)