STARSZY LIDER PROJEKTU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY LIDER PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 9 500 PLN
Zakres obowiązków: - koordynacja i nadzór pracy danego zespołu pracowników w firmie- kontakt z zespołem zagranicznym w języku angielskim i języku hindi- wyznaczanie bieżących zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
Data publikacji: 2020-02-10
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynacja i nadzór pracy danego zespołu pracowników w firmie- kontakt z zespołem zagranicznym w języku angielskim i języku hindi- wyznaczanie bieżących zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY LIDER PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 9 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- biegła znajomość języka hindi w mowie i w piśmie- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 24.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2728d1a8f98374fdab5d9f99eea60627
Podobne oferty pracy
przygotowanie dań z karty menu
BARBARA BADORA PH "B-K" - 2016-09-06 - Woźniki (śląskie)
-zajęcia dydaktyczne, wychowawcze z dziećmi z zakresu edukacji wczesnoszkolnej,-nauka języka angielskiego
Przedszkole Samorządowe im. Jana Pawła II w Suchedniowie - 2019-05-21 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Obsługa operacji back office, zarządzanie wyjątkami, badanie / usuwanie błędów systemowych, przydzielanie zadań wewnętrznym zespołom zgodnie z życzeniem klienta, zapewnienie wsparcia uw i rozwiązywanie zapytań dotyczących produktów / ofert, obsługa działań związanych z wydawaniem / utrzymaniem polisy, komunikowanie się z klientem i przetwarzanie ich żądania w systemach, komunikowanie się ze sprzedawcami / partnerami w celu rozwiązania ich zapytań, prowadzenie dokumentacji klienta w systemach wewnętrznych, wykonywanie innych zadań i obowiązków określonych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki Nadzór nad realizacją projektu Odpowiedzialność za realizację wskaźników projektu Przygotowanie dokumentacji projektowej Koordynowanie pracy podległego zespołu Kontakt z jednostkami związanymi z wdrażaniem środków unijnych Prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektu UE
ORBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2020-09-04 - Topola (świętokrzyskie)
prace remontowo-budowlane, umiejętność kładzenia gipsów i gładzi szpachlowych na ścianach, malowanie, wymiana otworów okiennych i drzwiowych
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Izabelin (mazowieckie)
1) zapewnienie w żłobku dzieciom opieki w warunkach bytowych zbliżonych do warunków domowych;2) zagwarantowanie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej, przez prowadzenie zajęć zabawowych z elementami edukacji, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka;3) prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka.
ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW GMINY GŁOGÓW MAŁOPOLSKI - 2021-04-16 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Prowadzenie kancelarii materiałów niejawnych; Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz obowiązujących przepisach wykonawczych do ustawy. Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niejawnych; Udostępnianie dokumentów niejawnych osobom posiadającym stosowne poświadczenia bezpieczeństwa; Przygotowanie kancelarii materiałów niejawnych do kontroli okresowej; Bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych; Kontrola przestrzegania właściwego oznaczania dokumentów niejawnych; Odnotowywanie zmian klauzul tajności dokumentów niejawnych w dokumentacji ewidencyjnej; Kompletowanie dokumentacji oraz przygotowywanie akt do archiwum; rowadzenie obowiązujących urządzeń ewidencyjnych (np. rejestrów); Szkolenie pracowników prowadzących kancelarie materiałów zastrzeżonych w podległych jednostkach organizacyjnych PSP woj. pomorskiego.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie magazynu materiałów biurowych, wykonywanie prac elektrycznych, wykonywanie prac konserwatorskich, naprawa sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego.
Komenda Miejska Policji w Siedlcach - 2020-07-02 - Siedlce (mazowieckie)
Sporządzanie, przygotowywanie i wydawanie posiłków i napoi, dbanie o czystość i porządek w kuchni. Praca w Kołobrzegu w godz. 6-14, 13-20.
FOOD INVESTMENT S.A. - 2020-02-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sporządzanie wycen, raportów, kosztorysów dla kontrahentów.
WYTWÓRNIA OKUĆ MEBLOWYCH Spzoo - 2016-01-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Praca na terenie całego krajuZgodnie z kartą kierowcy Wynagordzenie 4500 netto ( dieta )
NATI Monika Stefańska - 2017-07-10 - Władysławowo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku:- Wykonuje obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego (samodzielna funkcja techniczna w budownictwie) w ramach prowadzonych zadań remontowo-inwestycyjnych, tj. nadzór nad wykonawcami robót w zakresie prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, w tym warunkami udzielonych pozwoleń na budowę i warunków zawartych umów oraz odbioru tych robót w tym sporządzanie protokołów odbioru.- Dokonuje rozliczeń finansowych realizowanych zadań remontowo-inwestycyjnych w zakresie nadzorowanych zadań, tj. zgodności poniesionych kosztów w stosunku do założeń planu finansowego, programu funkcjonalno-użytkowego i zawartej umowy, w tym sporządza stosowne sprawozdania wraz z wyjaśnieniami i przekazuje go zgodnie z obowiązującymi zasadami do Komendy Głównej Policji.- Dokonuje ocen stanów technicznych (samodzielna funkcja techniczna w budownictwie) oraz typuje roboty do wykonania celem doprowadzenia obiektów do odpowiedniej sprawności technicznej.- Opracowuje dokumentację przetargową wynikającą z Ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie wniosków rozpoczynających postępowanie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.- Sprawdza pod względem merytorycznym dokumentację projektowo-kosztorysową dla inwestycji wymagających pozwolenia na budowę wykonanej przez projektantów (na podstawie zawartej umowy), w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych i wiedzy technicznej pod kątem zgodności jej wykonania z protokołami typowania robót i założeniami zamawiającego (warunkami zawartej umowy) i przepisami prawa budowlanego.- Opracowuje dokumentację projektowo-kosztorysową dla zadań niewymagających pozwolenia na budowę w zakresie typowania robót budowlanych do wykonania, wykonania przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w zakresie posiadanej wiedzy i uprawnień budowlanych, przy wykorzystaniu programu do kosztorysowania.- Opracowuje dokumenty formalno-prawne na wykonanie robót dla zadań remontowych i awarii budowlanych z wyłączenia stosowania Ustawy prawo zamówień publicznych, w zakresie wniosków z wyłączenia, zbierania ofert i rozeznania rynku, wyboru wykonawcy, opracowania i podpisania umowy na realizację zadania.- Współuczestniczy w opracowywaniu wieloletnich i rocznych planów remontów i inwestycji celem utrzymania budynków w odpowiedniej sprawności technicznej.Co oferujemy:Dofinansowanie do wypoczynku pracownikówDofinansowanie do wypoczynku dzieci pracownikówWarunki pracy:praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe, praca w terenie, praca w systemie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na I piętrze.Dodatkowe informacje- wynagrodzenie: 2,2132 mnożnik kwoty bazowej + wysługa lat tj. 4 497,13 zł brutto + wysługa lat,- oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce " PRACA" - służba cywilna -ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W ŁODZI - 2021-05-13 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie się z branżą stoczniową, prace rurarskie w zakresie: budowy i remontów statków.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie ksiąg korespondencyjnych, prowadzenie art osobowych, prowadzenie spraw kadrowych, prowadzenie kasy
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
Projektowanie konstrukcji stalowych, żelbetonowych, fasad, wykonywanie rysunków konstrukcyjnych w programie AutoCAD, Prosteel, MBCAD, wykonywanie obliczeń statystycznych w programie AutoDeskRobot, StructuralAnalysis
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Głuchów (podkarpackie)
montowanie elementów, stalowych, praca na wysokości, montaż/remont na blokach energetycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wiercenie płyt stalowych na wiertarkach współrzędnościowych/koordynacyjnych
ZAKŁAD MECHANIZACJI I NARZĘDZI "FOR-MECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń- Wynagrodzenie: 13,00 zł brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-10:00 lub 17:00-21:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana umiejętność organizacji pracy własnej, sumienność, dokładność. Kontakt wylącznie telefoniczny (Tel. 693-320-399) w godzinach: 11:00-16:00.
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Katowice (śląskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za obsługę klientów gotówkowo i bezgotówkowo, sprzedaż produktów finansowych, kontakt telefoniczny.
kontakt przez PUP - 2021-03-29 - Chełm (lubelskie)
jw.
Przedszkole nr 430 - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc kucharki, prace dotyczące sporządzania posiłków
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego - 2021-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MARCIN TRAWKA - 2017-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
montowanie szlunków systemowych, demontowanie,
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kozilas (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów odzieżowych oraz obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z obsługą narzędzi montażowych, kontrolowanie i bieżąca ocena jakości zmontowanych mebli.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Kpt. M.Medweckiego 1, 32-083 Kraków-Balice Główne obowiązki: prowadzenie na bieżąco wymaganej przepisami dokumentacji materiałowo gospodarczej, zamawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie materiałów biurowych i eksploatacyjnych, niezbędnych w realizacji zadań służbowych, w celu aktualizacji wiedzy na temat stanu zabezpieczenia logistycznego placówki oraz przesyłania wykazu potrzeb do komórek zaopatrujących ŚMOSG; ewidencjonowanie mienia użytkowanego w placówce oraz okresowe dokonywanie weryfikacji danych, w celu terminowego przesyłania informacji finansowo gospodarczych do odpowiednich komórek ŚMOSG. przeprowadzanie okresowej inwentaryzacji mienia placówki, w celu porównania stanu ewidencyjnego z faktycznym; kontrola stanu ilościowego i technicznego sprzętu pozostającego na wyposażeniu placówki, w celu jego właściwej eksploatacji; rozliczanie bloczków żywnościowych, w celu pokrycia przez ŚMOSG należności w tym zakresie; współudział przy Koordynacji Działań szkoleniowych; współudział w pracach związanych z prowadzonymi sprawami osobowymi. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: średnie ogólne. Wymagania niezbędne: asertywność, komunikatywność, samodzielność; znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i ustawy o ochronie danych osobowych; podstawowa znajomość przepisów prawa pracy; umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych i księgowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B1; posiadanie podstawowego przeszkolenia w zakresie prowadzenia spraw osobowych, pracy kancelaryjnej i gospodarki materiałowej; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji biurowej. Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1873,84 zł. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39 lub (32) 414-43-42.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)